چه هدیه‌هایی برای خانم‌ها نشانه احترام گذاشتن به آن‌ها است؟

زمان مطالعه: 6 دقیقه
راهنمای خرید هدیه برای خانم ها
در این مقاله میخوانید

مهم‌ترین هدف در انتخاب هدیه برای خانم، القای احترام و اهمیت حضورشان است؛ پس در انتخاب تک به تک هدیه‌ها باید این اصل را مدنظر قرار دهید. متاسفانه خیلی از اقایان نمی‌توانند به این اصل توجه کنند و هدیه‌های ناخوشایندی و نامناسبی هدیه می‌دهند.

تصمیم گرفته‌ا‌یم در این مقاله در خصوص چند مورد مهم برای آشکار ساختن احساس عزت و احترام در گیفت صحبت کرده و برخی از انتخاب‌ها را نیز در این زمینه معرفی کنیم. اریسا بهترین مرجع تهیه و کسب اطلاعات در این زمینه به شمار می‌رود.

💥مطالعه بیشتر: آیا خانم‌ها و آقایان نگاه یکسانی به هدیه‌ها دارند؟

چگونه احترام و عشق را در هدیه برای خانم منعکس کنیم؟

هدیه دادن به خانم‌ها آنقدرها هم که تصور می‌شود کار سختی نیست؛ اما باید به برخی نکات توجه نمود تا بتوانید به خوبی احترام و عشق خود را در هدیه منعکس کنید:

  • توجه به سن و سال‌ خانم‌ها بسیار واجب است. اگر برای خانمی با سن بالا هدیه‌‌ای متناسب با شخصیت یک خانم جوان تهیه کنید، قطعا موجبات ناراحتی آن‌ها را فراهم کرده‌اید.
  • لوازم دست دوم و فیک احساس احترام را در هدیه از بین می‌‌برند. هرچقدر هدیه‌تان بیشتر هویت معنوی و متفاوت داشته باشد، احترام و صمیمیت بیشتر انعکاس پیدا می‌کند.
  • هدیه‌ای به همسرتان تقدیم کنید که برای انتخاب آن وقت صرف کرده باشید. خانم‌ها با دریافت هدایای هوشمندانه‌ به ارزش و اهمیت خود پی می‌برند.
  • به سلیقه خانمتان توجه کنید. اگر خانم شما طرفدار صنایع دستی است، پس حتما انتخاب گیفتی در این زمینه برایش خوشایندتر خواهد بود. هدیه‌های پرریسک و دور از سلیقه گاهی احساس عدم صمیمیت به افراد می‌دهد.
  • ارزش مادی هدیه‌ها اهمیت دارند. شاید در نگاه اول ماهیت گیفت و پیغام نهفته پشت آن مورد توجه قرار بگیرد ولی در حقیقت ارزش مادی هدیه‌ بخش مهمی از وظیفه رساندن پیغام مبنی بر احترام و ارتباط را برعهده دارد.

بهترین هدیه‌‌های فاخر اریسا برای خانم‌های خوش سلیقه

اریسا همیشه سعی کرده تا فارغ از بُعد مادی، ارزش و افتخار را در هدیه‌ها تجلی کند. هرچند که به اجرا درآوردن این ایده کار راحتی نبوده ولی اریسا ثابت کرده که به خوبی از عهده این کار برآمده است. اصالت، کیفیت و تحویل به موقع همیشه برای ما مهم بوده و سعی کردیم که  بهترین‌ها را فراهم  نماییم. در ادامه هدیه‌های فاخر اریسا برای خانم‌های خوش سلیقه را معرفی می‌کنیم:

ست چرم زنانه آراسته 1

خانم‌ها به هدیه‌هایی که تکمیل کننده زیبایی و اصالت آنان باشند، بسیار علاقه نشان می‌دهند. بدین سبب ست چرم زنانه آراسته 1 را به شما معرفی می‌کنیم. این ست از یک کیف چرم پالتویی، آینه کیفی چرمی، تونر AREZI و جعبه هاردباکس طرح‌ چوگان تشکیل شده است. همه این لوازم برای خانم‌های کاربردی بوده و بی‌شک مورد رضایتشان قرار می‌گیرند. کیف‌های چرم اریسا، طبیعی و دست دوز است؛ پس تا سالیان سال ماندگار و درجه یک باقی می‌مانند. رنگ چرم‌ها هم زیبا و چشم‌نواز بوده و با انواع استایل‌ها همخوانی دارد. این لوازم با طراحی مینیمال ارائه می‌شوند. ماهیت مینیمال و ساده محصولات، جذابیت خاصی به پک می‌بخشد. در کنار این‌ها، تونر به عنوان یک لوازم بهداشتی واجب که هر خانمی باید نمونه باکیفیت از آن‌ را داشته باشد، بهترین هدیه خواهد بود. این لوازم در جعبه زیبا، خوش رنگ و مستحکمی به شما تقدیم می‌شود. پکیجینگ منحصر به فرد ست چرم زنانه آراسته 1 گیفت را نفیس‌تر می‌کند. مشاهده محصول

هدیه برای خانم های سخت پسند

رزیتا 4

در انتخاب هدیه، باید حتما روح ظریف زنانه را در نظر گرفته و المان‌هایی متناسب با آن انتخاب نمایید. پک رزیتا 4 نمودی از شادابی زنانه است. در این پک یک روسری زیبا، گل رز جاویدان، انگشتر فیروزه و جعبه طرح لولایی طرح میهن قرار دارد. روسری از بهترین هدیه‌ برای خانم‌هاست. آن‌ها دوست دارند روسری‌های متنوع و زیبا داشته باشند و در هر شرایطی از دریافت آن خوشحال خواهند شد. روسری‌های اریسا از جنس تمام نخ بوده و رنگ ماندگاری دارد. در طراحی روسری رزیتا 4 از رنگ‌های زیبایی استفاده شده که به چهره طراوت می‌بخشد. گل‌ رز جاویدان مکمل این کادو خواهد بود. رز جاویدان که از گل‌های رز طبیعی ساخته شده‌اند نمادی از طبیعت بوده و حس خوبی را به همسرانشان می‌بخشد. این رز‌ها هیچ نگهداری نیاز ندارند و در عین سال بیش از ده سال ماندگاری دارند. رز جاویدان در رنگ‌های مختلفی موجود است ولی رنگ قرمز نماد عشق و همدلی بوده و بهتر است که آن را برگزینید. زیورآلات از دیگر محصولاتی است که دل از خانم‌ها می‌برد. یک انگشتر زیبا که با سنگ فیروزه خوش‌رنگ مزین شده نیز در پک وجود دارد که گیفت‌ را بیشتر باب دل خانم‌ها می‌کند. همه اجزای درون پک رزیتا 4 با  بررسی میزان رضایت مشتریان انتخاب شده و فروش بالایی داشته است.

پک هدیه برای خانم | هدیه روز زن

گوش نواز 1

اگر به دنبال گیفتی هستید که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم احترام و ارادت شما را به خوبی نمایان کند به سراغ گوش نواز 1 بروید. این هدیه از یک جفت گوشواره فیروزه در مدال پلاستیکی قهوه‌ای روشن تشکیل شده است. فیروزه این گوشواره متعلق به نیشابور است. این سنگ‌ها شکنندگی ندارند و با استفاده دائمی از هدیه در هم نمی‌‌ شکنند؛ به همین خاطر گیفتی ماندگار و مطمئن هستند. قطعات سنگ با هنر دست برش خورده و بر گوشواره نشانده شده است. این موضوع ارزش معنوی آن را نیز بالاتر می‌برد. هیچ نگرانی از بابت آسیب رسیدن به قسمت‌های فلزی آن نیز وجود ندارد. ساختار خاص گوشواره‌ آن را مناسب برای انواع موقعیت‌ها رسمی و حتی استفاده روزمره می‌کند. قطعا گوش نواز 1 نمودی از زیبایی و تناسب خواهد بود. مشاهده محصول

هدیه لوکس برای روز مادر

مهربانو مدل تارا

انتخاب گیفت‌ با ایده گرفتن از هنر و طرح سنتی ایرانی فکر بکری به نظر می‌رسد. مهربانو مدل تارا با رنگ و طراحی بی‌نظیر خود برای هدیه دادن به دختران و بانوان جوان بسیار تأثیرگذار خواهد بود. این پک از یک عدد کیف مجلسی، روسری، جعبه جواهرات خاتم و جعبه هاردباکس تلسکوپی طرح اسلیمی تشکیل تشکیل شده است. کیف مدل تارا با پارچه طرح سنتی گل و برگ حاشیه‌دار در طیف رنگی ابی و قرمز دیده می‌شود. همنشینی این دو رنگ به شکل هنرمندانی جلوه بسیار ویژه‌ای ایجاد کرده به طوریکه نمی‌توان چشم از آن برداشت. روسری اریسا نیز با طرح مشابه کیف ارائه شده و پوشش خانم‌ها را مجلسی و اصیل‌تر می‌کند. کیفیت کیف و روسری تارا بالا است و ‌افراد تا سال‌ها می‌توانند از آن استفاده نمایند. یک جاجواهری با طرح خاتم‌ نیز در پک وجود دارد. طرح خاتم از سری طرح‌هایی رسمی و قدیمی ایرانی است که از ترکیب اشکال هندسی متعدد ساخته می‌شود. این طرح توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند و گزینه‌ای کمیاب است. مهربانو مدل تارا برای هر موقعیتی اعم از تولد، تبریک زایمان، هدیه یلدایی، هدیه تبلیغاتی و…، هدیه‌ای ارزشمند به شمار می‌آید. مشاهده محصول

سبد هدیه برای خانم

گلبن طرح مینا 1

ظروف نفیس نیز یکی از هدیه‌هایی بوده که احترام و دوستی را به خوبی به خانم‌ها منتقل می‌کند. پیشنهاد ما گلبن طرح مینا 1 است. این پک دارای دو عدد گلدان سایز 16، یک عدد بشقاب مینا سایز 16 و جعبه جیر سایز 1 می‌باشد. هنر میناکاری بیش از هزارسال قدمت دارد و شگفت آور است که این حجم از ظرافت و جزئیات چگونه با هنر دست بر ظروف پدید می‌آید. گلدان اریسا طرح موشکی داشته و سراسر بخش‌های آن میناکاری با نقوش اسلیمی دیده می‌شود. بشقاب مینا هم با فرم ویژه خود به شکل چشمگیری با هنر مینا زینت بخشیده شده است. بشقاب و گلدان اریسا از جنس فلز مس بوده و مقاومت بالایی دارد. فلز مس به سختی افت کیفیت‌ را تجربه می‌کند. همچنین شکنندگی نداشته و قابلیت ترمیم دارد. پس مس بهترین انتخاب برای این محصولات است. گلدان و بشقاب‌ها طی دو مرحله در کوره با روش‌های استاندارد پخته شده‌اند و رنگ و طراحی آنان ثبات کامل دارد. جعبه جیر با فرم ساده خود، تضاد برجسته‌ی نسبت به سه جزء گلبن طرح مینا 1 ایجاد کرده و نمای آن‌ها را بیشتر می‌کند. برای این پک قیمت منصفانه‌ای با توجه به ارزش مادی و معنی‌اش در نظر گرفته شده تا همه بتوانند آن را تهیه نمایند. مشاهده محصول

گلدان میناکاری برای هدیه به خانم ها | هدیه صنایع دستی روز زن

قاب گل ملیله کاری مس و فیروزه

آثار هنری فاخر و موقر، می‌تواند بهترین هدیه‌ای باشد که یک خانم دریافت می‌کند. از بهترین محصولات اریسا در این باب، قاب گل ملیله کاری مس و فیروزه است. این تابلو قاب و پس زمینه مشکی دارد که باعث می‌شود رنگ‌ها و متریال‌ها به کار برده شده به خوبی خودنمایی کنند. درون تابلو طرح یک گلدان مسی فیروزه کوبی شده به همراه چند شاخه گل زیبا دیده می‌شود. این طرح‌ها با تلفیقی از ترفندهای ملیله کاری و فیروزه کوبی اجرا شده است.  تابلو در نگاه اول ساده به نظر می‌رسد ولی با کمی دقت خلاقیت به کار رفته در آن قابل مشاهده خواهد بود. همه متریال‌ها در این تابلو اصل هستند. این قاب همیشه می‌تواند عشق و محبت شما را به خانم‌ها یادآور شود و انرژی مثبت را در خانه گسترش دهد. مشاهده محصول

صنایع دستی هدیه برای خانم | هدیه نفیس روز مادر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هدایای پیشنهادی برای خانم ها

مطالب مرتبط
هدیه سازمانی برای سلامت جسم و روان کارمندان
بهترین هدیه سازمانی برای افزایش سلامت جسم و روان کارمندان در محل کار
هدیه برای خانم ها
خانم‌ها دوست دارند در چه زمان‌هایی از آقایان هدیه بگیرند؟
آیا خانم ها و آقایان به هدیه نگاه یکسانی دارند
آیا خانم‌ها و آقایان نگاه یکسانی به هدیه‌ها دارند؟
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من