خانم‌ها دوست دارند در چه زمان‌هایی از آقایان هدیه بگیرند؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه
هدیه برای خانم ها
در این مقاله میخوانید

آقایان انتخاب هدیه برای خانم‌ را سخت‌ترین مرحله پنداشته و بیشترین  توجه را به آن دارند؛ درحالیکه این همه‌ی ماجرا نیست. شما باید به زمان اهدای هدیه و نحوه تقدیم نمودن آن نیز دقت داشته باشید. حتی گرانقیمت‌ترین هدیه‌ها هم در زمان‌های نامناسب ناچیز و کم ارزش به نظر می‌رسند. این موضوع ما را بر این امر وا داشته که بهترین زمان‌های ممکن برای هدیه دادن به خانم‌ را بیان کنیم و نکات مرتبط با آن را شرح دهیم. همه مواردی که در ادامه خواهید خواند حاصل سال‌ها تجربه در این زمینه است و اثرگذاری زیادی دارد.

باید و نباید‌ها در خصوص انتخاب زمان و موقعیت مناسب هدیه برای خانم‌

برای اینکه بهترین‌ زمان ممکن برای هدیه دادن به خانم را پیش بینی کنید، باید از چند نکته غافل نشوید. دقت به این نکات ارزش و جذابیت گیفت شما را بیشتر می‌کند:

  • به مشغولیت افراد توجه کنید. برخی از افراد در مواقعی نیاز به تمرکز داشته و انرژی خود را صرف گذراندن زمان به جشن و دریافت هدیه‌ نمی‌‌کنند. این بدان معنی نیست که آن‌ها به دریافت هدیه علاقه ندارند، بلکه به این معنی بوده که فعلا اولویت‌های دیگری دارند. مثلا تصور کنید هدیه خود را ما بین مطالعه برای یک امتحان نفس گیر تقدیم کنید. قطعا آن شخص زمان زیادی برای وارسی گیفت و توجه به آن ندارد.
  • حتی الامکان برای هر مناسبت به طور جداگانه هدیه تهیه کنید. برای مثال انتخاب یک گیفت همزمان برای تولد، جشن فارغ التحصیلی و روز زن قطعا ناخوشایند به نظر می‌آید و توجه شما را به شکل عمیق نشان نمی‌دهد.
  • گیفت مورد نظر خود را در مناسبتی به افراد هدیه کنید که برایشان ارزشمند است. ممکن است یک خانم برای مناسبت شغلی خود ارزش بیشتری نسبت به مناسبت‌های سنتی قائل شود. برای یافتن بهترین زمان باید شناخت نسبتا خوبی نسبت به علایق و ترجیحات همسر خود داشته باشید، وگرنه یافتن بهترین مناسبت کمی سخت خواهد شد.
  • بر طبق تجربه، بیشترین بازخورد مثبت هدیه برای خانم خانه‌دار در خصوص سالگردهای آشنایی و ازدواج و همچنین تولد فرزندان است. حتما این مناسبت‌ها را حتی با گیفتی کوچک و یک شاخه گل گرامی‌ بدارید.
  • رایج‌ترین موقعیت انتخاب هدیه برای مادر مناسبت‌هایی مثل روز تولد، روز مادر، شب یلدا و عید نوروز است. هرچند در آن زمان‌ها هدیه اهمیت دوچندانی برایشان دارد ولی مناسبت‌های دیگر هم باعث خوشحالیشان می‌شود.
  • زمان تعطیلات و سفر از بهترین زمان‌ها برای هدیه دادن است. خانم‌ها در این زمان‌ها احساس آسودگی و امنیت خاطر دارند و قطعا از گیفت خود رضایت بیشتری خواهند داشت.

5 موقعیت مهم برای هدیه دادن به خانم‌ها

موقعیت‌های متعددی وجود دارد که می‌توانید برای همسرتان هدیه ببرید. این موقعیت‌ها شخصی و در برخی اوقات فرد به فرد متفاوت هستند؛ با اینحال در برخی شرایط هدیه‌ها هر خانمی را خوشحال می‌کنند. از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین موقعیت‌ها برای هدیه دادن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سالگرد آشنایی و ازدواج

سالگرد آشنایی و ازدواج تقریبا مهم‌ترین مناسب در زندگی مشترک است و به فراموشی سپردن آن قطعا باعث ایجاد احساس ناخوشايندی خواهد شد. هدیه دادن و جشن گرفتن سالگردهای مهم، پیوند را مستحکم‌تر می‌کند؛ پس هدیه‌ ارزشمندی را در این روز به خانم خود تقدیم کنید. این هدیه می‌تواند به شکل‌های مختلفی تقدیم شود؛ مثلا جشنی را از قبل ترتیب داده و مابین آن به صورت ناگهانی هدیه خود را نمایان کنید. پکیجینگ گیفت برای سالگرد آشنایی و ازدواج باید حرفه‌ای بوده و المان‌هایی از این مناسبت را داشته باشد تا بیشتر به چشم بیاید. هدیه سالگرد آشنایی و ازدواج می‌تواند طلا و جواهر، صنایع دستی، قاب و تابلو، کیف و پارچه باشد. خانم‌ها شیفته این لوازم هستند و قطعا قدر هدیه خود را می‌دانند. توجه داشته باشید که تهیه گیفت‌ دم دستی و ارزان قیمت در این مناسبت‌ها توصیه نمی‌شود.  گیفتی با هویت معنوی و مادی غنی، ایده آل خواهد بود. ماندگاری هم یکی دیگر از المان‌های هدیه درست برای این موقعیت است. گیفتی بخرید که همیشه یاد و خاطره این روز را زنده کند و با دیدنش احساسات پیشین درونتان زنده شود.

💥مطالعه بیشتر: آیا خانم‌ها و آقایان نگاه یکسانی به هدیه‌ها دارند؟

بارداری و تولد فرزندان

بارداری و تولد فرزندان از مهم‌ترین‌ رخدادها در زندگی هر خانمی هستند. آن‌ها در این مراحل نیاز به حمایت و همدلی دارند و هدیه‌ها نمادی از پشتیبانی آن‌ها هستند. اگر خانم شما باردار بوده یا به تازگی زایمان کرده، حتما گیفتی با هویت اصیل برایشان تهیه کنید. این گیفت‌، تحمل شرایط سخت را قطعا برای خانم‌ها آسان‌تر می‌کند. هدیه‌های نمادین و با ماهیت هنری بهترین مورد هستند که باعث می‌شوند  خانم‌ها احساس شور و ارامش را تجربه کنند. ماندگاری هدیه‌ منتخب در این مناسبت هم کم اهمیت نبوده و باید مد نظر قرار گرفته شود.

💥مطالعه بیشتر: 5 ست هدیه چرم برای خانم‌های سخت پسند

کسب موفقیت‌های تحصیلی و کاری

شاید برخی تصور کنند که خانم‌ها بیشتر در مواقع نیاز و ناراحتی نیاز به توجه و قدردانی دارند؛ درحاليکه یکی از بهترین موقعیت‌های تقدیم کردن کادو، مواقع ابراز خوشحالی در خصوص کسب موفقیت‌های تحصیلی و کاری است. معمولا افراد در این موقعیت‌ها احساس خوشحالی عمیقی داشته و نیاز دارند که تلاش و کوششان به خوبی دیده شود. با هدیه دادن به همسرتان در این مواقع از زحماتش قدردانی کنید و حمایت خود را نشان دهید. این گیفت‌ها فراموش نشدنی خواهند بود. بهترین هدیه‌ها در این موقعيت لوازم الکترونیکی، صنایع دستی نفیس و لوازم مرتبط با رشته و حرفه خانم‌هاست. منتظر فرصت مناسب‌تر برای اهدای کادوها نباشید و شک نکنید که این مناسبت می‌تواند خوشحالی زیادی برایشان رقم بزند. اگر قصد خرید هدیه برای خانمها را دارید کلیک کنید.

مناسبت‌های مرتبط با شغل خانم‌ها

برای هر عنوان شغلی روزهای خاصی اختصاص داده شده تا از زحمات افراد شاغل در ان حیطه قدردانی صورت بگیرد. برای جلب توجه خانمتان، روز متناسب با شغل او را برای هدیه دادن برگزینید. مثلا اگر همسر شما پرستار است، به مناسب روز پرستار گل و هدیه‌ زیبایی برایش تدارک دیده و پس از ساعت کاری برایش ارسال کنید. این ایده خستگی‌های کاری آن را کم کرده و اشتیاقشان را برای طی کردن این راه بیشتر می‌کند. در این موقعیت‌ها به سراغ هدیه‌های مناسبتی بروید. هدیه دادن یک پک حاوی دمنوش‌های سالم، صنایع دستی و لوازم مرتبط با شغل پرستاری اصولی و هوشمندانه به نظر می‌رسد. در اریسا به شما کمک میکنیم تا هدیه روز پرستار شیک وخاصی تهیه کنید.

مواقع افسردگی و ناراحتی

در زندگی هر فردی پیش می‌آید که اوقاتی را با ناراحتی و اندوه بگذراند. این اتفاق‌ها می‌توانند دلایل متعددی داشته باشند. گاهی نمی‌توان‌ هیچ چاره‌ای برای حل مشکلات اندیشید؛ اما هدیه دادن می‌تواند تجربه افسردگی و ناراحتی را آسان‌تر کند. در این مواقع گیفت‌ها اثرگذاری بسیار بالایی دارند و هرگز فراموش نمی‌شوند. هدیه‌های اینچنینی به افراد اهمیت احساس و حضورشان را یادآوری کرده و به نوعی مهربانی را انعکاس می‌دهند. بهترین گیفت‌هایی که می‌توان در این شرایط به عزیزانتان تقدیم کنید کتاب، آثار هنری، کلکسیون‌های خاص و مواردی از این قبیل هستند. این گیفت‌ها تجربه‌ متفاوتی به خانم‌ها می‌بخشد و باعث می‌شود کمی از فضای غم دور شوند. طریقه اهدای کادو در این مواقع اهمیت زیادی دارد. سعی کنید بهترین پکیجینگ ممکن را طراحی نموده و آن‌ها را نسبت به گیفت کنجکاو نمایید. همچنین قراردادن کارت‌ پستال با متن دستنویس بُعد معنوی و عمیق هدیه را بیشتر خواهد کرد. اگر هنوز هدیه مورد نظر خودرا انتخاب نکرده‌اید مقاله برای کسی که همه چیز دارد چه هدیه‌ای بخریم؟ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من