٨ ایده خرید هدیه برای دفتر کار آقایان

زمان مطالعه: 7 دقیقه
ایده های ناب و لاکچری برای دفتر کار آقایان با هدایای نفیس اریسا
در این مقاله میخوانید

هدیه‌های کاری، از سری هدیه‌هایی هستند که افراد را نسبت به مناسبت‌های رایج خوشحال‌تر کرده و برایشان یک سورپرایز ویژه خواهد بود. اهدای گیفت در مناسبت‌های غیرتکراری می‌تواند تأثیرگذاری بسیار بیشتری در آقایان داشته باشد. یکی از این موقعیت‌ها، خرید هدیه برای دفتر کار آقایان است. این هدیه هرگز فراموش نمی‌شود. حال این پرسش به وجود می‌آید که بهترین هدیه برای دفتر کار آقایان چیست؟ از آنجایی‌که آقایان سلیقه سخت پسندی دارند و نمی‌توان هر لوازم زینتی را برایشان تهیه کرد، در این مقاله 8 ایده متفاوت و منحصربه‌فرد برایتان بازگو خواهیم کرد. بر طبق تجربه فروش در سال‌های طولانی این هدیه‌ها برای هر آقایی چشمگیر و خاص به نظر می‌آید.

چرا لوازم دکوری هدیه مناسبی برای دفتر کار آقایان هستند؟

هرچه دفتر کار آقا، زیبایی و اصالت بیشتری داشته باشد، قطعاً موجب افزایش بازدهی کاری او خواهد شد. زیباتر بودن محیط کار احساس خوبی را ایجاد می‌کند و باعث قوی‌تر انگیزه‌ می‌شود. اگر دوست دارید هدیه‌ای به آقا تقدیم کنید که همیشه به یاد شما باشند، بهترین انتخاب لوازم دکوری است. این لوازم همیشه در پیش نگاه او بوده و با دیدن هدیه خود، محبت و علاقه شما در قلبش عمیق‌تر خواهد شد. خیلی از افراد از اهمیت چیدمان محیط کاری آگاه نیستند و ساعات خود را در اتاقی کاملاً ساده و بدون هیچ وسیله زینتی می‌گذرانند. به طور کل همیشه پیشنهاد می‌شود که اتاق کار چیدمان نسبتاً ساده‌ای داشته باشد؛ ولی وجود تعدادی لوازم دکوری و زینتی نیز از واجبات است و به اتاق روح می‌بخشد. از بهترین هدیه‌های لوازم دکوری می‌توان به صنایع دستی اشاره کرد. صنایع دستی برای محیط‌های رسمی بسیار مناسب هستند. همچنین از نظر معنوی و هنری ارزش خاصی دارند. نکته دیگر اینکه چنین لوازمی هرگز دمده و قدیمی نمی‌شوند و انتخاب اول هر فردی خواهند بود.

💥مطالعه بیشتر: آیا خانم‌ها و آقایان نگاه یکسانی به هدیه‌ها دارند؟

بهترین ایده‌های هدیه برای دفتر کار آقایان

هدیه دکوری برای دفتر کار آقایان باید به طور هوشمندانه‌ای انتخاب شود. در ادامه ٨ ایده خوب برایتان خواهیم گفت که بی‌شک موردپسند قرار خواهند گرفت. این هدایا برای ایده گرفتن بسیار مناسب هستند و همچنین می‌توانید آن‌ها را از اریسا با قیمت پایین و بهترین پکیجینگ ممکن تهیه نمایید. اریسا به شکل تخصصی در زمینه لوازم دکوری صنایع دستی فعال بوده و هدایا را با هر تعداد در سریع‌ترین زمان به دست شما خواهد رساند:

قاب خاتم صلیبی با پلاک قلم‌زنی

قاب و تابلو از بهترین هدیه‌ها برای محل کار است. این نوع از هدیه جاگیر نیست و با وجود ایجاد تحول در محیط، هیچ فضایی را اشغال نمی‌کند. قاب خاتم صلیبی با پلاک قلم‌زنی از پیشنهادات ما برای شماست. این تابلو با قاب خاتم‌کاری سبک صلیبی بوده که با جزئیات بی‌نهایت زیبایی ساخته شده است. طرح پلاک قلم‌زنی مرغ و گل زیبایی شور و حال خاصی به فضا می‌بخشد. گیفت فوق با رنگ‌هایی ساخته شده که برای محیط‌های رسمی مناسب است. هدیه‌هایی با رنگ جیغ و بیش از حد روشن، ممکن است با چیدمان هر دفتر کاری همخوانی نداشته باشد؛ ولی هدیه فوق با رنگ‌های پرطرفدار و اغلب خنثی، مناسب و کم‌ریسک به نظر می‌آید. ابعاد هم در خرید هدیه اهمیت شایانی دارد. قاب فوق دارای ابعاد ٨٠×۴٠ است که در هر اتاق کاری اعم از کوچک یا بزرگ کاربرد دارد، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

هدیه ای مناسب و لوکس برای محل کار آقایان

چای نوش مس و پرداز در جعبه اسلیمی

استفاده از چای، قهوه، دم‌نوش‌های آرامش‌بخش و… در محیط کار کمک می‌کند تا احوالات بهتری داشته باشید و خستگی خود را کاهش دهید. دراین‌خصوص بهتر است که به ظروف نوشیدنی توجه نشان داده شود. ظروف مناسب برای استفاده از این نوشیدنی‌ها احساس بهتری به همراه دارد و فرآیند استراحت و نوشیدن را دلچسب‌تر می‌کند؛ به همین منظور به شما هدیه چای نوش مس و پرداز در جعبه اسلیمی را پیشنهاد می‌کنیم. این هدیه برای نوشیدن چای در کنار همکارتان یا میهمان اداری سازمان بسیار مناسب است. چای نوش مس و پرداز از جنس مس درجه یک زنجان بوده و دارای دو فنجان و یک قندان است. زیبایی بصری این هدیه هر فردی را مسحور خود می‌کند. در بخش‌هایی از این لوازم هنر پرداز با جزئیات فوق‌العاده‌ای به‌کاررفته است. در گیفت فوق در واقع خلاقیت و هنر درهم‌آمیخته شده و ترکیب دل‌انگیزی دیده می‌شود. این گیفت به‌عنوان هدیه دکوری برای روز پدر بسیار مناسب خواهد بود. هویت سنتی گیفت با سلیقه‌ی پدران همخوانی داشته و به‌خوبی از ارزش آن آگاه هستند، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

 ایده های خاص خرید هدیه برای آقایان

چای نوش شیشه‌ای دونفره

برخی از افراد اتاق کاری با دکوراسیون ساده دارند و خرید گیفتی با طرح‌های بسیار پیچیده سادگی اتاق را برهم می‌زند. اریسا سعی کرده همه سلایق را پوشش دهد. بنابراین ست چای نوش شیشه‌ای دونفره طراحی کرده که در آن خبری از طرح‌های پرداز و با جزئیات فراوان نیست و کمی ساده‌تر است. برخی از افراد به متریال‌هایی همچون مس علاقه ندارند و کادوی فوق از جنس شیشه برای آن‌ها موردتوجه خواهد بود. در این ست یک سینی چوبی کف چاپی طرح سنتی و دو استکان شاه‌عباسی کمرباریک به همراه نعلبکی دیده می‌شود. هرچند که این ست نسبت به دیگر ست‌های صنایع دستی هویت ساده‌تری دارند، ولی استفاده از آن‌ها بسیار لذت‌بخش است. قیمت چای نوش فوق نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب بوده و برای هدیه‌دادن گزینه خوبی محسوب می‌شود. گیفت فوق در جعبه هارد باکس طرح اسلیمی به شما تقدیم می‌شود که به‌خوبی از لوازم محافظت می‌کند و جای نگرانی از بابت شکنندگی هدیه نیست، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

هدایای لوکس برای آقایان در محیط کار، انتخاب‌های شیک و منحصربه‌فرد برای نشان دادن ارزش و احترام به آقایان

ساعت هشت‌ گوش خاتم تذهیب با صفحه مینا

ساعت از جمله دکوری‌هایی است که اغلب افراد به آن بی‌توجه هستند و خبر ندارند که نوع خوب آن می‌تواند چه تحولی در محیط ایجاد کند. ساعت هشت‌گوش خاتم تذهیب با صفحه مینا از متفاوت‌ترین ساعت‌هایی است که می‌توانید به‌عنوان هدیه در محیط کار آقایان برگزینید. این ساعت‌ کمیاب بوده و نوع خوب آن‌ها به‌راحتی یافت نمی‌شود. صفحه ساعت از جنس بشقاب مسی میناکاری شده می‌باشد. کیفیت میناکاری صفحه ساعت بسیار بالا و فرایند ساخت آن به همان شیوه اصیل سنتی است. همچنین بدنه ساعت توسط اساتید، بدون هیچ‌گونه چاپ یا قالب‌گذاری طراحی شده و می‌توان آن را یک اثر هنری بدیع خواند. جزئیات در این محصولات حرف اول را می‌زنند. اگر عزیزان شما عاشق هنر و جزئیات هستند، این ساعت قطعاً موردپسندشان قرار خواهد گرفت. حتی اگر اتاق کار ساده و بدون لوازم صنایع دستی است، این هدیه مناسب به شمار می‌رود و به‌تنهایی یک تغییر بزرگ ایجاد خواهد کرد، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

خرید ساعت هست گوش تذهیب و مینا به عنوان هدیه ای ماندگار برای محل کار آقایان

خاتم جاویدان ۳

انواع گل‌وگیاه می‌توانند انتخاب‌های خوبی برای محیط کاری باشند. با این‌حال یک معضل بزرگ برای استفاده از آن‌ها وجود دارد. گل‌وگیاه نیاز به رسیدگی دارند و شرایط خاصی برای رشد آن‌ها نیاز است که گاهی امکان فراهم‌کردن این شرایط مقدور نیست. بنابراین بهترین انتخاب گل‌های مصنوعی خواهند بود. خاتم جاویدان ۳ دارای یک دسته‌گل جاویدان و قندان مس و خاتم درون محفظه شیشه‌ای است. دسته‌گل جاویدان دارای یک رز و گل‌های ریز به همراه برگ بوده و جلوه‌ای طبیعی دارد. قرارگرفتن این وسیله در اتاق کار احساس لطافت و زیبایی را در محیط افزایش خواهد داد. این گل درون قندان مس و خاتم قرار گرفته که صنایع دستی زیبا و بی‌نظیر محسوب می‌شود. خاتم‌کاری با اجرای دست هنرمندان بر بدنه قندان به نحو ظریفی اجرا شده است. ماندگاری خانم جاویدان ۳ بالا بوده و این یکی از نقاط قوت گیفت محسوب می‌شود، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

ترکیب طروات و زیبایی با صنایع دستی هدیه ای شگفت انگیز برای دفتر کار آقایان

گلدان میناکاری سفال با جعبه مدل سخن عشق

گلدان میناکاری سفال هدیه ارزنده‌ای است که با وجود قیمت بسیار پایین، میز کار را زیباتر می‌کند. اگر مدیر یک سازمان هستید و قصد دارید هدیه دکوری برای محل کار آقایان هدیه تهیه کنید، گیفت فوق گزینه خوبی است. این گلدان با بهترین نوع سفال ایران تهیه و بیش از دو دفعه درون کوره پخته شده تا از شکنندگی حداقلی برخوردار باشد. بر گلدان رنگ‌های دیده می‌شود. وجود رنگ‌های مختلف در یک اثر، باعث شده تا با هر سبک از چیدمان و محیط کاری همخوانی پیدا کند. این گیفت برای افرادی که به لوازم زینتی مانند تابلو و ساعت علاقه‌ای ندارند و طرف‌دار المان‌های کوچک‌تر هستند مناسب است. گلدان فضای بسیار کمی از میز را اشغال می‌کند و بااین‌وجود، تغییر محسوسی ایجاد خواهد کرد، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

ترکیب هنر و جذابیت در یک نگاه هدیه ای خاص برای دفتر کار مردها

شکلات خوری میناکاری متوسط در جعبه طرح نسیم

شکلات خوری میناکاری هم از دیگر هدیه‌های کوچکی است که تغییر شگرفی ایجاد می‌کند. هدیه برای دفتر کار آقایان باید با نگاهی کوتاه ارزش و اصالت خود را نشان دهد. با نگاهی کوتاه به این گیفت درخواهید یافت که چه وسواس و دقتی در اجرای آن به کار برده شده است. این شکلات خوری پایه‌دار بوده و بر تمامی قسمت‌های آن هم میناکاری دیده می‌شود. با قراردادن ظرف فوق در ست پذیرایی محل کارتان، قطعآ تجربه جلسات و پذیرایی از همکاران را دلچسب‌تر و اصیل‌تر خواهید کرد، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

صنایع دستی میناکاری یک هدیه رسمی برای دفتر کار آقایان

دیجی گیفت اریسا

از سری هدایا منحصر به فردی که هر شخصی از دریافت آن خوشحال میشود محصولات دیجی گیفت شرکت اریسا میباشد. این محصول دارای اقلام کاربردی و با کیفیت میباشد که بدون شک هر کارمندی به آن نیاز دارد. اقلام  پک شامل یک عدد ماگ پیرکس هیتر دار، هولدر موبایل چوبی طرح خاتم، خودکار خاتم اعلا میباشد. این پک هدیه در یک جعبه زیبا و کادویی به مشتریان عزیز عرضه میشود. برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

هدیه مناسب برای دفتر کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایده های ویژه برای هدیه محل کار آقایان

مطالب مرتبط
ایده خرید هدیه برای مرد مذهبی
4 ایده خرید هدیه برای مرد مذهبی
جذاب ترین ست چرم مردانه
6 ست چرم مردانه جذاب برای هدیه دادن به آقایان
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آپشن‌های مدرن برای استایل شیک آقایان
ایده‌های خرید هدیه برای آقایانی که به استایل خود اهمیت می‌دهند (لیست هدیه برای آقایان)
ایده های نایاب برای هدیه تولد برای آقایان
ایده‌های نایاب برای هدیه تولد آقایان
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من