ایده‌های نایاب برای هدیه تولد آقایان

ایده های نایاب برای هدیه تولد برای آقایان
در این مقاله میخوانید

انتخاب هدیه تولد آقایان یکی از دغدغه‌های بزرگ خانم‌ها است.  اغلب ما در جست و جوی هدیه‌ای منحصر به فرد و نایاب برای تولد آقایان هستیم که نشان دهنده ارزش او برای ما باشد؛ اما آن‌چنان که برای خانم‌ها تنوع هدیه وجود دارد، برای اقایان وجود نداشته و نمی‌توان با دستِ بازتری انتخاب کرد.

شاید بهتر باشد که در تولدِ پیش رو دست از خرید هدیه‌های تکراری و نامتناسب بردارید و خلاقیت بیشتری به خرج دهید. سعی کرده‌ایم تا بهترین ایده‌های ممکن را به شما پیشنهاد داده تا در مواقع نیاز بدون فوت وقت به سراغ این نوشته آمده و انتخاب‌هایی جذاب داشته باشید.

اهمیت روز تولد برای اقایان

یکی از تصورات کلیشه‌ای در ذهن اغلب افراد این است که روز تولد آقایان برای خودشان چندان اهمیتی نداشته و نسبت به زنان حساسیتی درخصوص این روز ندارند. این یک تصور اشتباه است که باعث می‌شود آنطور که باید و شاید به آقایان در روز تولدشان اهمیت ندهید. برعکس تصور رایج آقایان از دریافت هدیه در چنین روزی بسیار خوشحال می‌شوند. مردان به طور کلی درونگراتر از زنان بوده و به این موضوع اقرار نمی‌کنند؛ اما این دلیل نمی‌شود که اهمیت تولدشان را نادیده بگیرید. اهدای هدیه تولد نفیس برای آقایان باعث تحکیم بیشتر رابطه خواهد شد؛ چون ارزشمندی خود را بیشتر درک کرده و برونگرایی بیشتری نسبت به احساساتشان پیدا می‌کنند. همچنین روز تولد فرصتی برای شروع دوباره و کسب انگیزه بیشتر در زندگی است. در صورتی‌که به آقایان در این روز مهم اهمیت بیشتری داده و قدردانی کنید، می‌توانید یک بهانه ایده آل برای یک شروع قوی به آن‌ها بدهید.

مشاهده محصولات: هدیه ویژه آقایان

کادوهای رایج برای تولد آقایان

برای انتخاب کادو تولد مردانه، موارد رایجی وجود دارد که بیشتر خانم‌ها سعی می‌کنند از میان آن‌ها یکی را برگزینند. در ادامه به رایج‌ترین گزینه‌ها در این خصوص اشاره می‌کنیم:

عطر و ادکلن

ادکلن یکی از هدیه‌های مناسب برای تولد آقایان است. مردان به خوشبویی اهمیت زیادی می‌دهند و صد در صد از دریافت یک عطر یا ادکلن متناسب و جذاب خوشحال خواهند شد. عطرها و ادکلن‌های موجود در بازار در تنوع ایده آلی برای مردان طراحی شده‌اند که این امر انتخاب‌ آن‌ها را به عنوان یک کادوی تولد راحت کرده است.

ست هدیه الکترونیک به همراه ساعت هوشمند، خودکار خاتم، اسپیکر بلوتوثی، پاوربانک، هولدر موبایل خاتم کاری

ساعت

یکی دیگر از علاقمندی‌های رایج اقایان، ساعت است. حتی خیلی از آن‌ها دوست دارند که یک کلکسیون نفیس از ساعت‌های مختلف داشته باشند و به داشتن یک نوع از آن رضایت نمی‌دهند. این امر انتخاب را برای خانم‌ها راحت می‌کند. به علاوه ساعت‌ها در تنوع قیمتی و ظاهری به خصوصی ارائه می‌شوند که باعث شده ریسک خرید کمتری برای افراد هدیه دهنده وجود داشته باشد؛ چون هرکسی می‌تواند با معیار و بودجه خود یک ساعت منحصر به فرد پیدا کند. اگر تمایل به خرید ساعت هوشمند را دارید پیشنهاد ما به شما خرید دیجی گیفت اریسا 6 است . که علاوه بر ساعت هوشمند خودکار خاتم و هولدر و اسپیکر بلوتوثی است که بسیار کاربردی برای کادو تولد آقایان میباشد. برای مشاهده سایر جزییات به لینک زیر مراجعه کنید.

 

 

پیشنهاد ویژه: دیجی گیفت اریسا 6

ست چرم

انواع کیف پول، جاکارتی، کمربند و دیگر لوازم چرمی یکی از وسایل پرکاربرد برای آقایان به شمار می‌رود. با توجه به نیاز مردان به انواع باکیفیت چنین لوازمی، خانم‌ها ست‌های چرم را به عنوان هدیه انتخاب می‌کنند. این هدیه هوشمندانه و متناسب به شمار می‌رود، چون هدیه‌ای ماندگار بوده و همیشه بر طبق سلیقه روز است. انواع هدیه های چرمی مخصوص آقایات را میتوانید در لینک زیر بیابید.

مشاهده محصولات: انواع هدیه های چرمی

ماشین اصلاح

یکی دیگر از لوازمی که آقایان به وفور استفاده می‌کنند، ماشین اصلاح است. ماشین‌های اصلاح نیز می‌تواند هدیه‌ای کاربردی باشد. نوع باکیفیت این ماشین‌ها قیمت زیادی دارند که آن را به عنوان یک هدیه تولد، باارزش و موردپسند می‌کند.

عینک

آقایان برعکس خانم‌ها از اکسسوری‌های محدودی استفاده می‌کنند. عینک پرکاربردترین اکسسوری مردانه بوده که طرفداران زیادی هم دارد. تجربه نشان داده که آقایان از دریافت چنین هدیه‌ای خوشحال شده و آن را کاربردی و متناسب می‌دانند. ما به شما پکیج های زیر را پیشنهاد میکنیم چون علاوه بر کارایی قیمت و کیفیت مطلوبی نیز دارند.     

                                                                                                                                                                                                          

ایده‌های کاربردی و جدید برای تولد آقایان

اگر از اهدای هدیه تولد مردانه کلیشه‌ای خوشتان نمی‌آید؛ یا بسیاری از آن‌ها را در دیگر مناسبت‌ها هدیه داده‌اید باید به فکر انتخاب کادوهای بدیع‌تری باشید. لیست هدیه برای آقایان باید همچنان کاربردی و مطمئن باشد. ما برای شما مناسب‌ترین هدیه‌های کاربردی و جدید را برشمرده‌ایم:

دانگل بلوتوث

بسیاری از آقایان علاقه زیادی به محصولات دیجیتال و الکترونیک دارند. انتخاب یک قطعه کار راه انداز مثل دانگل بلوتوث می‌تواند برای مردی که به چنین محصولاتی علاقه دارد، یک انتخاب درست باشد. این هدیه‌‌ قابل پیش بینی نیست و می‌تواند افراد را بیشتر ذوق زده کند.

دکمه سرآستین

دکمه سراستین یا سردست یکی از جذاب‌ترین اکسسوری‌های مردانه است. هرچند که این دکمه‌ها سایز کوچکی دارند‌؛ اما با طراحی جذاب خود نمای زیباتری به پوشش مردان می‌دهند. این هدیه، بهترین هدیه برای تولد آقایان خوشپوش است. دکمه‌ سرآستین به عنوان هدیه تولد سازمانی و مدیریتی هم یک انتخاب ایده آل خواهد بود.

کراوات

کراوات یکی دیگر از اکسسوری‌های مردانه بوده که پوشش ان‌ها را کامل‌‌تر می‌کند. کراوات‌ جزو دسته کادو تولد مردانه لاکچری محسوب می‌شود و برای هدیه در هر موقعیتی مناسب است. اگر مایل به صرف هزینه بیشتر هستید، می‌توانید این اکسسوری را با دکمه سرآستین به صورت ست تهیه کنید. پکیج کیاراد 1 شامل دکمه سرآستین و کراوات میباشد که انتخابی ایده‌آل برای آقایان است. مشاهده محصول کیاراد 1

کنسول بازی

اگر بودجه کافی دارید و فرد موردنظرتان عاشق هیجان و بازی است، گزینه‌های دیگر را کنار گذاشته و یک کنسول بازی را به عنوان هدیه انتخاب کنید. تجربه نشان داده که دریافت چنین هدیه‌ای  برای آقایان به شدت خوشحال کننده بوده و همیشه در خاطرشان خواهد ماند.

 تابلو سه بعدی

برای آقایان هنرمند و دارای درک دقیق از هنر می‌توان یک تابلو سه بعدی با طرح دلخواهشان را اهدا کنید. این هدیه همیشه ماندگار بوده و برایشان احساس شور عمیقی به همراه دارد. همچنین با نگاه به این تابلو فورا به یاد شما افتاده و برایشان یک یادگاری دلنشین خواهد بود.

هدفون و ایرپاد

از میان لیست هدیه برای آقایان که شرح دادیم، می‌توان هدفون و ایرپاد را گزینه‌ای دانست که برای هر مردی کاربردی و مناسب است. در صورتی‌که شناخت زیادی از سلیقه فرد موردنظرتان نداشته و ریسک پذیر نیستید، یک هدفون و ایرپاد باکیفیت را به عنوان هدیه انتخاب نمایید.

چند نکته در خصوص هدیه تولد آقایان

  • خرید کادو برای آقایان نباید حالت تکراری داشته باشد. برای مثال در تولد پیشِ رو، برخی برای دومین بار یک عطر انتخاب می‌کنند و صرفا به عنوان تنوع رایحه را تغییر می‌دهند. این تنوع چندان مورد پسند افراد نیستودریافت یک هدیه غیرقابل پیش بینی آقایان را خوشحال‌تر می‌کند.
  • به تناسب هدیه با افراد توجه کنید. مثلا خرید لوازم خانگی برای اکثر آقایان یک انتخاب نادرست است و برایشان جذاب نخواهد بود. توجه به ویژگی‌های شخصی فرد مورد نظر کمک می‌کند بهترین هدیه را تهیه کنید.
  • یک کادو تولد مردانه خاص باید از ارزش مادی بالایی برخوردار باشد. درست است که دریافت هدیه معنای عمیق‌تری دارد و ارزش مادی یک بُعد از این موضوع است؛ اما طبیعتا هرچه ارزش هدیه بیشتر باشد دریافت آن حس بهتری خواهد داشت.
  • به طراحی و تم رنگی هدیه توجه کنید. خیلی از مردان به رنگ‌های خنثی و تیره علاقه دارند. به این ترتیب انتخاب یک هدیه با رنگ نامناسب باعث می‌شود که هدیه بی استفاده بماند.
  • در فرآیند انتخاب نیاز افراد را مد نظر قرار دهید. مثلا ممکن است که فرد به کراوات هیچ نیازی نداشته و سبک پوشش او متفاوت باشد. در این صورت انتخاب کراوات بدترین انتخاب ممکن است.
  • به بسته بندی و پکیجینگ کادو تولد مردانه دقت کنید. هرچه ظرافت و دقت بهتری در بسته بندی به خرج دهید، دریافت آن لذت‌بخش‌تر می‌شود.
  • پیشنهاد می‌کنیم که در کنار هدیه یک کارت پستال و یا نامه‌ای با دست خط خود قرار دهید. این نوشته، معنویت هدیه را بیشتر می‌کند.
  • برای تاثیرگذاری بیشتر، به زمان بندی اهدای هدیه توجه کنید. بهترین زمان وقتی است که فرد مورد نظر مشغله ذهنی نداشته و توجهش معطوف بر مسئله خاصی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من