٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر

ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
در این مقاله میخوانید
هدیه خریدن برای پدرانی که ساعات زیادی را در محیط کار می‌گذرانند و شغلشان تأثیر زیادی در هویتشان دارد کمی سخت‌تر است. یکی از بهترین ایده‌ها این است گیفتی تهیه کنید که بتواند کیفیت لحظاتشان را در محیط کاری بهبود ببخشد. فروشگاه اریسا انواع و اقسام گیفت‌های مردانه بی‌نظیر را عرضه می‌کند. ما حتی برای درخصوص هدیه برای پدر کارمند ایده‌های متفاوتی ارائه داده‌ایم که در ادامه به ۸ مورد آن‌ها اشاره خواهیم کرد. هدیه‌های مردانه در طیف قیمتی و همچنین سبک‌های مختلفی معرفی شده‌اند تا بتوانید گزینه موردنظرتان را به‌راحتی انتخاب نمایید:

بسته عینک آفتابی پدران مدیر

هدیه‌ای که برای پدرتان تهیه می‌کنید، باید منطبق با نیازها و علایق او باشد؛ وگرنه نمی‌تواند چندان مفید واقع شود. ما به شما دراین زمینه بسته عینک آفتابی مدیران را پیشنهاد می‌کنیم. در پک فوقدمحصولاتی ارائه شده است که به شکل روزانه و کاربردی قابل‌استفاده بوده و بخشی از نیاز پدران را رفع می‌کند. بسته عینک آفتابی مدیران شامل یک عینک آفتابی خلبانی، گل رز جاویدان، جاکارتی چرم زنانه و جعبه هارد باکس لولایی طرح میهن است. همه این لوازم به‌عنوان اکسسوری‌های واجب محسوب می‌شوند که گاهی افراد به تهیه نوع باکیفیت آن‌ها توجهی ندارند. وقتی گیفتی با چنین لوازمی به آن‌ها هدیه دهید، تفاوت را در مصرف و کیفیت دیده و قطعاً قدردان شما از این هدیه خواهند بود. عینک موجود در این پک طبی بوده و به‌خوبی از چشم در برابر آفتاب محافظت می‌کند. گل رز هم به‌عنوان یک یادگاری زیبا برای قدردانی از زحمات پدر و تهیه جاکارتی زیبا با چرم طبیعی بهترین ایده است. تهیه هدیه‌هایی اینچنین ماندگار معمولاً پدران را راضی‌تر می‌کند؛ چرا که بیشتر از تنوع به ثبات علاقه دارند و مایل‌اند گیفت‌های ارزشمند خود را به‌صورت دائمی استفاده نمایند، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

بهترین هدیه و کادو پدران پر مشغله

ست کیف پول و جاکارتی چرم و خودکار خاتم

واضح است هدیه‌ای که در محل کار و بیرون از خانه توسط پدر استفاده می‌شود باید از ظرافت و درعین‌حال استحکام زیادی هم برخوردار باشد. تیماج ١ با المان‌های ظریف و مقاوم خود، تجربه دریافت هدیه را برای پدران به‌یادماندنی می‌کند. این گیفت از یک کیف پالتویی مردانه، خودکار خاتم اعلا، جاکارتی و جعبه هاردباکس طرح چوگان تشکیل شده است. کافی است که هدیه محصولات چرمی موجود در بازار را در برابر تیماج ١ مقایسه کنید تا به کیفیت آن پی ببرید. چرم تیماج ١ از لطافت زیادی برخوردار است و با وجود این لطافت مقاومت و استحکام زیادی دارد. نحوه دوخت لوازم چرمی نیز از نکاتی بوده که معمولاً توجهی به آن نمی‌شود. حتی اگر بهترین متریال را در اختیار داشته باشید، همچنان دوخت لوازم، عامل مهمی در افزایش ماندگاری محصولات چرمی هستند. کیف پول و جاکارتی دارای دوخت ریز و مستحکمی است که عمر طولانی آن‌ها را تضمین می‌کند. خرید لوازمی که به یک هنر خاص مزین شده باشد، از دیگر ایده‌های به‌کاررفته در گیفت فوق است. خودکار خاتم اعلا با نقش بدیع خود در نظر پدران قطعاً یک اثر هنری فراموش‌نشدنی خواهد بود، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

کادو روز مرد برای بابا کارمند چی بخرم

ست کیف و کمربند چرم برای رسمی پدرها

پک هدیه تیماج ٢ سبکی نزدیک با تیماج ١ دارد با این تفاوت که یک کمربند چرمی مردانه، جایگزین خودکار خاتم اریسا شده است. کمربند از اکسسوری‌های مورد استفاده پدران بوده و هدیه دادن آن نیز به همراه جاکارتی و کیف پالتویی ایده بسیار خوبی است. تیماج ٢ را می‌توان در انواع مناسبت‌ها مثل در روز پدر، روز کارمند، سال نو، اعیاد مذهبی و… به پدران هدیه داد. شاید گیفت‌های مختلفی را در ذهن خود داشته باشید؛ اما بهتر است که در خرید هدیه برای آقایان چندان ریسک نکنید و همان متریال مورد علاقه‌شان را بخرید. نکته مهم دیگر این است که با کمی نگاه به تیماج ٢ می‌توان پی به ارزش مادی نسبتاً بالای آن برد. هرچند که بُعد معنوی هدایا مهم است؛ ولی بُعد مادی نیز نشان می‌دهد که تا چه میزان برای خرید هدیه پدر اهمیت قائلید، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

هدیه روز مرد برای پدران کارمند چی باشه خوبه

 پک نماز در جعبه هارد باکس (نیایش)

آقایان مذهبی حتی در محیط‌های شلوغ کاری نیز عبادت را فراموش نکرده و سعی می‌کنند اعمال واجب خود را به‌جای بیاورند. هرچند که شاید زمان زیادی برای عبادت نداشته باشند؛ ولی بهتر است که همان لحظات کوتاه را به شکل باکیفیت رقم بزنند. پک نماز در جعبه هارد باکس بهترین پکی است که می‌توانید به‌وسیله آن، آرامش عبادت را برای آقایان دوچندان کنید. این پک دارای سجاده قلمکار، جعبه سوزن‌دوزی، تسبیحات هسته زیتون، مهر سنگی، مشک جدید معطر، غنچه گل محمدی، کتاب جزء سی قرآن کریم و جعبه هارد باکس لولایی طرح میهن است. همه این لوازم احساس آرامش منحصربه‌فرد ناشی از عبادت را بیشتر می‌کند. پک نیایش با طراحی فوق العاده‌ای ساخته شده و استفاده از آن‌ها حس خوبی برای پدران به ارمغان می‌آورد. هدیه مذهبی باید به شکل هوشمندانه‌ای تهیه شود. هدیه‌های رایج مانند کتاب‌های مذهبی به رغم اهمیت و تقدس بالای خود، نمی‌توانند آن حس سرزندگی ناشی از یک عبادت را در افراد زنده کنند و احساسات گذرا را به افراد می‌بخشند. ولی پک هدیه مذهبی مانند نیایش به شکل دائمی احساس رضایت و آرامش عبادت را تجدید می‌کند. نیایش بهترین هدیه برای دفتر کار است که قداست خاصی به ساعت حضور و عبادتش در این محیط می‌بخشد، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

کادویی خاص روز پدر برای محل کار

 ست چرم سه‌تکه طرح فیروزه

دو پک هدیه شامل لوازم چرمی را معرفی کردیم که برای محل کار اقایان، برگزیده هستند. در این پک نیز محصولات چرمی را معرفی خواهیم کرد که با وجود یک تفاوت جزئی، نمای بسیار متفاوت‌تری دارند. ست چرم سه‌تکه فوق شامل کیف، جاکلیدی و جاکارتی می‌شود. هر یک از این سه وسیله با پلاک مسی و سنگ فیروزه حکاکی‌شده زینت داده شده است. افزودن جزئیات با این ابعاد کوچک توانسته هویت گیفت را دگرگون کند. سنگ فیروزه پلاک، اصل بوده و متعلق به نیشابور است. پلاک‌های اریسا رنگ و ساختار مقاومی دارند. همچنین با یک لایه پلی استر پوشش داده شده‌اند که در اثر تماس مداوم با فضای بیرونی دچار آسیب نشوند. اگر پدر شما همیشه لوازم ساده داشته و نیاز به ایجاد تنوع وجود دارد، این پک بهترین انتخاب ممکن است. از نکات مثبت دیگر ست چرم سه‌تکه طرح فیروزه، تناسب با سن‌وسال آقایان سن بالا است. این گیفت نفیس در جعبه هارد باکس طرح چوگان به شما تقدیم می‌شود. جعبه هارد باکس با طراحی سنتی خاتم، اصالت گیفت را بالاتر می‌برد، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

بهترین هدیه اداری برای پدر شاغل

کراوات لاکچری برای پدران خوش پوش

جزئیات در پوشش آقایان نقش زیادی دارند و می‌توانند آن را بدتر و بهتر کنند. متأسفانه خیلی از افراد به این موضوع اهمیت نمی‌دهند. اگر به فکر یک هدیه متفاوت هستید که ظرافت در پوشش آقایان را بیشتر کند، کیا راد برای شما بهترین گیفت خواهد بود. کیا راد از یک کراوات مردانه و دکمه سردست تشکیل شده است. کراوات از جمله اکسسوری‌هایی بوده که در محل کار کاربرد زیادی دارد و استایل مردان را رسمی‌تر می‌کند. دکمه سردست هم جزو آیتم‌هایی به شمار می‌رود که کمتر کسی از تأثیرات بزرگش بر پوشش آگاه است. اریسا با تکیه بر اهمیت این دو گزینه، کراوات‌هایی با طراحی نفیس و زیبا ارائه داده که پوشش و هویت پدرتان را از دیگر افراد جدا می‌کند. دکمه‌های سردست اریسا نیز با جلوه براق و درخشان، توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. این گیفت از قیمت مناسبی نیز برخوردار بوده و از به صرفه‌ترین هدایا است، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

ایده های بهترین کادو برای روز پدران کارمند خوش استایل

 چای نوش نقره فام سه‌ نفره

نوشیدنی‌هایی همانند چای و قهوه نقش بسیار مهمی در فرهنگ ایرانی دارند. حتی این موضوع در محل کار نیز دیده می‌شود و کارمندان برای رفع خستگی به سراغ این نوشیدنی‌ها می‌روند. چای نوش نقره فام سه نفره می‌تواند تجربه دلچسب‌تری را در این اوقات بسازد و چشمگیرترین کادو برای دفتر کار باشد. نوشیدن چای و قهوه در فنجان و استکان‌های زیبا هم احساس بهتری به فرد می‌دهد و همچنین باعث آزاد شدن بهتر طعم چای می‌شود. چای نوش اریسا از سه استکان زیبا و یک سینی قهوه‌خوری تشکیل شده است. این محصولات هنر ملیله‌کاری هستند که با مفتول‌های مسی طراحی می‌شوند و ارزش مادی و معنوی زیادی دارند. محصول فوق ماندگاری زیادی نیز دارد و سالیان سال قابل‌استفاده است. چای نوش نقره فام سه‌نفره برای پدران علاقه‌مند به صنایع دستی نیز ارزش زیادی دارد و آن را از عمق دل می‌پسندند، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

مناسبترین هدیه رسمی برای پدر کارمند

 دمنوش جان ٨

علاوه بر چای و قهوه، دمنوش‌های متنوع ایرانی دیگری نیز برای رفع خستگی وجود دارند. با توجه به فشار کار و خستگی آقایان در محیط کاری، حتماً نیاز به دمنوش‌های آرامش‌بخش حس می‌شود و با خرید آن، محبت بزرگی به پدرتان خواهید کرد. دمنوش جان ٨ حاوی یک قندان میناکاری، ۸ عدد شیشه حاوی دمنوش‌های متنوع، یک عدد لیوان فلزی فرنچ پرس و یک عدد تب سنج دیجیتالی تماسی است. همه اجزای پک در جهت سلامتی و بهبود تمرکز و آرامش طراحی شده و هر فردی را غافلگیر می‌کند. دمنوش‌های اریسا همگی تازه و بدون مواد نگهدارنده هستند و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد. نحوه ارسال پک نیز به صورتی است که آسیبی از بابت کیفیت به محصولات نرسد. قندان میناکاری به عنوان یک محصول ماندگار، اصالت و زیبایی گیفت را بالاتر برده است. داشتن یک تب‌سنج مناسب نیز برای هر فردی در مواقع بیماری ضرورت دارد. جعبه این دمنوش از جنس هارد باکس تلسکوپی طرح اسلیمی است که مقاومت زیادی دارد و با جابه‌جایی در مسافت‌های طولانی هیچ آسیبی نمی‌بیند. طراحی زیبایی نیز دارد که آن را به‌عنوان هدیه مناسب برای روز پدر برجسته می‌کند، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

جعبه دمنوش آرامش بخش برای پدرهای کارمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من