10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی

زمان مطالعه: 5 دقیقه
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
در این مقاله میخوانید

اتاق پذیرایی، اولین مکانی است که در نظر میهمانان به چشم می آید. شما می توانید با خرید صنایع دستی و استفاده از آنها در طراحی دکوراسیون داخلی منزلتان؛ ارزشی که برای فرهنگ ایران و ایرانی قائل هستید را نشان دهید.

علاوه بر این، شما با خرید کالای داخلی می توانید به حمایت از تولید کنندگان و هنرمندان کشور و اشتغالزایی کمک کنید. استفاده از صنایع دستی ایرانی در تزئین منزل انتخابی  ایده آل و متناسب با هر سلیقه ای است.

 

قند پهلوی مینا (ست قندان میناکاری و سفره قلمکار)

در سفره پذیرایی ایرانیان، به علت محبوبیت چای، قندان همیشه جایگاه خاصی چه از لحاظ تزئینی و چه از لحاظ کاربردی داشته   است. قندان میناکاری به علت داشتن ترکیب رنگی آرامش بخش؛ در تزئین اتاق پذیرایی گزینه ای مناسب و محبوب است.

شرکت صنایع دستی اریسا، این قندان میناکاری را همراه یک سفره قلمکار در یک جعبه تهیه شده از مقوای مرغوب با طرح نگارگری قرار داده است و به شما عزیزان ارائه می کند.جهت مشاهده این محصول زیبا اینجا کلیک کنید.

 

ست هدیه تبلیغاتی صنایع دستی

ساعت هشت گوش خاتم تذهیب با صفحه مینا

ساعت ها از کاربردی ترین لوازم برای همه ما انسان ها هستند؛ به علاوه نقش مهمی در تزئین و زیبایی اتاق های پذیرایی دارند. ساعت های خاتم کاری شده، از قدیمی ترین محصولات صنایع دستی هستند.

ساعت هشت گوش خاتم تذهیب با صفحه مینا، یکی از زیباترین محصولات ساعت خاتم شرکت اریسا است که حاشیه آن با خاتم کاری و تذهیب مزین شده و در صفحه آن از هنر میناکاری استفاده شده است. برای خرید محصولات اریسا می توانید از طریق خرید غیر حضوری نیز اقدام نمایید.مشاهده محصول

ساعت دیواری هشت گوش خاتم تذهیب با صفحه میناکاری قطر 25

 

قاب گل ملیله کاری مس و فیروزه کوبی

قاب ها از دیگر وسایلی هستند که در زیبایی اتاق های پذیرایی و دکوراسیون داخلی نقش دارند. قاب های فیروزه کوب می توانند جلوه و زیبایی دیوار های خانه را چند برابر کنند. فیروزه کوبی، هنر اصیل ایرانی است که اغلب روی فلز براق مس انجام می شود، قاب گل ملیله کاری مس و فیروزه، از محصولات اریسا است، که در یک قاب چوبی قرار گرفته و مناسب اتاق پذیرایی است.

اریسا گزینه ای مناسب برای خرید صنایع دستی در بسته بندی شکیل می باشد، زیرا این شرکت از مواد مرغوب برای تولید و بسته بندی محصولات خود استفاده می کند.
جهت مشاهده محصول روی لینک روبرو کلیک کنید: قاب گل ملیله کاری مس و فیروزه کوبی

قاب گل ملیله کاری مس و فیروزه کوبی سایز 3

 

ست شکلات خوری فیروزه کوبی و ترمه اریسا در جعبه چوب و چرم

فیروزه کوبی، هنر اصیل ایرانی است که از ترکیب سنگ فیروزه روی فلز مس پدید آمده است؛ شکلات خوری فیروزه کوبی شده نمونه ای مناسب از این هنر است. اریسا این محصول را همراه یک ترمه زیبا و دلنشین در یک جعبه چوبی با روکشی از بافت چرم قرار داده و به شما عزیزان ارائه می کند.

ترمه از دیگر هنر های قدیمی ایران زمین است که مناسب استفاده به عنوان رومیزی، کوسن و … می باشد. با خرید صنایع دستی ایرانی می توانیم به اشتغالزایی و تولید ملی کمک چشمگیری داشته باشیم.جهت مشاهده این شکلات خوری زیبا روی این لینک کلیک کنید

هدیه تبلیغاتی صنایع دستی شکلات خوری فیروزه کوبی

 

میزبان سه (ست شکلات خوری چهارگوش و جادستمالی خاتم نقاشی و سفره قلمکار در هاردباکس)

خاتم کاری، هنر طبیعت و هندسه؛ از دیگر هنر های اصیل و کهن ایرانی است که از گرد هم آمدن استخوان حیواناتی چون شتر، چوب برخی درختان مانند گردو و عناب و مفتول فلزاتی همچون آلومینیوم و مس تهیه شده است. ترکیب هنر خاتم و نقاشی یک اثر زیبا و دلنشین را پدید آورده است.

محصول میزبان سه شامل ست شکلات خوری چهارگوش و جادستمالی خاتم نقاشی و سفره قلمکار است که در یک هارد باکس با طرح و نقشی چشم نواز قرار گرفته و ارائه می شود. این مجموعه، یک ست کامل برای زیبا کردن اتاق پذیرایی است. جهت مشاهده میزبان 3 کلیک کنید

ست هدیه شکلات خوری و جا دستمالی خاتم کاری و سفره قلمکار

 

شکلات خوری مس و پرداز در جعبه طرح نسیم

هنر مس و پرداز، قدمت چندانی ندارد و یک هنر ابداعی است؛ با این حال، این هنر در دل مردم جای بسیاری باز کرده است. این هنر از تلفیق مس، نوعی میناکاری و نقاشی پدید آمده است.

شکلات خوری مس و پرداز یک محصول زیبا، با ترکیب رنگی جذابی است که کاملا مناسب تزئین اتاق پذیرایی می باشد. اریسا این محصول را در هارد باکس نسیم، که با نقوشی چشم نواز طراحی شده ارائه می کند.جهت مشاهده شکلات خوری مس و پرداز در جعبه طرح نسیم کلیک کنید

شکلات خوری مس و پرداز 25 سانتی

 

گلیم زرع چارک در هارد باکس (ماهور)

گلیم، دست بافته ای پشمی است که در قدیم بیشتر به عنوان فرش کاربرد داشته است. امروزه گلیم ها کاربرد های متفاوتی چون پادری، فرش و کوسن دارند. گلیم زرع چارک یک گلیم دست بافت پشمی است، که به دست هنرمندان دامغانی کشور بافته شده است.

این گلیم از طرح و رنگ چشم نواز و دلنشینی برخوردار است که می تواند شادابی و نشاط بسیاری را به خانه شما بیفزاید. اریسا این محصول را در یک هارد باکس با طرح اسلیمی ارائه می کند. جهت مشاهده گلیم زرع چارک در هارد باکس (ماهور) کلیک کنید.

 

هدیه صنایع دستی گلیم

 

ترمه افشاری در هارد باکس

ترمه یک سوغاتی محبوب و رایج میان ما ایرانیان است. این پارچه پر نقش و نگار برای زینت دادن به لوازمی همچون: رومیزی، جانماز و سجاده، کوسن و… کاربرد دارد. ترمه افشاری یکی از محصولات شرکت صنایع دستی اریسا است که در یک هارد باکس با کیفیت و با طرح و نقشی چشم نواز عرضه می گردد.

اریسا یکی از بهترین گزینه ها برای خرید حضوری و غیر حضوری است؛ چراکه با کیفیت ترین و زیباترین محصولات را تهیه، تولید و عرضه می کند. جهت مشاهده ترمه افشاری در جعبه هارد باکس کلیک کنید

هدیه ترمه افشاری با بسته بندی نفیس 

 

ست گلدان فیروزه کوب و گلیم

مجموعه ماهور فیروزفام شامل یک گلدان فیروزه کوبی شده و یک گلیم چارک می باشد. قطعات سنگ فیروزه نیشابور، به طور دستی بر روی سطح مسی گلدان قرارا داده شده و گلیم نیز به دست هنرمندان دامغانی با پشم حیوانات اهلی بافته شده است. این محصول مناسب هدایای تبلیغاتی، هدیه دادان به عزیزانتان و زیبا کردن منازل شما می باشد.جهت مشاهده ست گلدان فیروزه کوب و گلیم کلیک کنید.

ست گلدان فیروزه کوبی و گلیم

 

قاب خاتم صلیبی با پلاک قلمزنی

قلمزنی یکی دیگر از هنر های کهن ایرانی است که بر روی ظروف، قاب ها و… انجام می شود. قاب خاتم صلیبی با پلاک قلمزنی یکی از محصولات شرکت صنایع دستی اریسا است؛ در این محصول دو هنر خاتم کاری و قلمزنی در کنار یکدیگر اثری دلنشین را خلق کرده اند.

حاشیه این قاب با استفاده از هنر خاتم کاری مزین شده و پلاک قلمزنی که با ضرب قلم و چکش هنرمندان اصفهانی با طرح گل، مرغ و آیات قرآن تهیه شده است.جهت مشاهده قاب خاتم صلیبی با پلاک قلمزنی کلیک کنید

قاب خاتم صلیبی با پلاک قلمزنی سایز 40 در 80 سانت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من