10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)

در این مقاله میخوانید

معلم‌های خوبی که در دوران تحصیل داریم، همیشه بخشی ماندگار و شیرین از خاطرات ما را می‌سازند و تا سال‌ها آن‌ها را فراموش نمی‌کنیم. دانش یا درس زندگی که از معلم‌ها یاد می‌گیریم، الهام‌بخش زندگی موفق‌تر با اشتباهات و تلخی‌های کمتر هستند. آموخته‌ها و خاطرات خوش ما از همه چیزهایی که مربی‌ها، معلم‌ها و حتی اساتید دانشگاه به ما یاد داده‌اند، برای ساختن آینده‌ای بهتر کمک کننده هستند. از آنجا که یک روز از سال، به قدردانی و تشکر از معلم‌ها اختصاص یافته و دانش آموزان و دانشجویان سعی در تدارک هدیه برای تقدیم به آن‌ها دارند، اریسا گیفت در یک مقاله جامع بهترین پیشنهادات خود برای هدیه روز معلم را معرفی می‌کند.

خرید بهترین کادو روز معلم

همه ما به خوبی می‌دانیم که معلم‌ها نقش پررنگی در زندگی مردم جامعه دارند. از آنجا که چندین سال از زندگی هر فردی به بودن در کنار مربی‌های مهد کودک و پیش دبستانی، معلم‌های دبستان، دبیرهای دبیرستان و اساتید دانشگاه گره خورده، کاملا واضح است که آن‌ها با دانش بالا، صبر و حوصله عالی و اخلاق خوب می‌توانند جامعه‌ای سالم‌تر و شادتر را بسازند. معلمی شغل شریف انبیاست و دانایی و اخلاق نیکو را در حساس‌ترین سن در زندگی به ما می‌آموزد. تنها کاری که می‌توانیم در قبال زحمات آن‌ها انجام دهیم، یادگیری خوب درس‌ها، تلاش برای موفقیت و اهدای هدیه‌ای ناقابل برای تشکر از آن‌هاست. هدیه روز معلم پیشکشی محبت‌آمیز برای قدردانی از زحمات بی دریغ معلمان و مدرسین خوب زندگی ماست.
ما در اریسا با حضور فعالانه خود در عرصه تهیه انواع هدایا برای مخاطب‌های مختلف، پیشنهادات خود برای تهیه کادو روز معلم زنانه و مردانه را در این مقاله لیست کرده‌ایم. همچنین اگر به دنبال خرید کادو روز معلم ارزان قیمت، هدیه روزمعلم نفیس و لوکس، هدیه برای استاد دانشگاه یا تهیه هدیه برای معلم مهدکودک هستید، این فهرست از بهترین پیشنهادات مجموعه اریسا بسیار کمک کننده خواهد بود.

پیشنهاد کادو روز معلم ارزان قیمت

هدیه‌هایی که می‌خواهیم برای تبریک روز معلم و قدردانی از معلمان خود تهیه کنیم، باید با بودجه در دسترس ما تناسب داشته باشند. برخی از هدیه‌ها مانند ماگ، کتاب، روسری، گلدان یا دسته گل، یا برخی هدیه‌های دستساز، به نسبت برای بودجه‌های کمتر هدیه‌هایی مقرون بصرفه هستند.
از طرف دیگر اگر به دنبال هدیه‌های لاکچری‌تر باشید، می‌توانید به سراغ صنایع دستی، وسایل زینتی و دکوری، محصولات هنری خاص، زیورآلات، محصولات دیجیتال و یا پیشنهاداتی از این قبیل بروید. این محصولات گران قیمت‌تر و به همان نسبت شیک‌تر و لوکس‌تر نیز هستند.
گزینه‌های پیشنهادی اریسا در مورد کادو روز معلم ارزان قیمت، شامل چندین هدیه متنوع می‌شود. از جمله پرفروش‌ترین هدایای اقتصادی ما، پک‌های یادبود اریسا هستند. در این پک‌ها یک هدیه از صنایع دستی با قیمت مناسب مانند سفره قلمکاری، بشقاب میناکاری یا بشقاب سفالی تزئین شده با میناکاری همدانی وجود دارد. این هدایای جذاب در عین برخورداری از قیمت کمتر، به اندازه کافی شیک و ارزنده هستند. 

 

همچنین می‌توانید هدیه‌ای کمی متفاوت‌تر مانند «تابلو کتیبه چوب»، انگشتر فیروزه کوبی «نگین 1» یا «نگین 2»، «قاب لعاب تراشی» یا «جاکلیدی چرم با پلاک فیروزه کوبی» را انتخاب کنید. خوشبختانه ما در اریسا هدیه‌هایی متنوع متناسب با همه بودجه‌ها در هر رنج قیمتی فراهم کرده‌ایم که می‌توانید هدیه روز معلم خود را به‌راحتی از بین آن‌ها انتخاب کنید.

 

 

بهترین هدیه روز معلم مردانه

هدیه‌های پیشنهادی اریسا که می‌توانید برای معلمان آقا تهیه کنید، طیف متنوعی از هدایا را شامل می‌شوند که با انواع بودجه‌ها سازگار است. اگر به دنبال تهیه هدیه روز معلم ویژه آقایان هستید می‌توانید به سراغ ست‌های تیماج اریسا بروید که برای مردان تدارک دیده شده‌اند.

1- ست‌های هدیه مردانه تیماج

ست تیماج 1 دارای یک کیف پول چرمی در ابعاد پالتویی به همراه یک کیف جاکارتی ست با آن است. تکمیل کننده‌ی این دو، یک خودکار تزئین شده با خاتم کاری است. بسته‌بندی شیک این هدیه، یک جعبه هاردباکس طرح چوگان است که کاملا برازنده به نظر می‌رسد.
پیشنهاد بعدی ما برای خرید کادو روز معلم مردانه، ست تیماج 2 اریسا است. این ست شیک یکی از محصولات پرفروش ماست که در بردارنده‌ی سه محصول چرمی پرطرفدار برای آقایان است. کیف پول چرمی پالتویی، کیف جاکارتی چرم و همچنین کمربند ست با آن‌ها که همگی از چرم مرغوب و درجه یک ساخته شده‌اند، هدیه‌ای لوکس و محبوب برای تقدیر از معلمان مرد هستند. جعبه نفیس طرح چوگان که این سه محصول را در خود جا می‌دهد، انتخاب خیلی مناسبی برای هدیه دادن خواهد بود.

 

2- ست هدیه عینک آفتابی

هدیه روز معلم برای آقایان می‌تواند بسته عینک آفتابی باشد. این پک هدیه ویژه حاوی چند محصول عالی پیشنهادی برای آقایان است که برای کادو دادن کاملا شیک و باکلاس هستند. کیف چرم طبیعی پالتویی، قلمدن کشوی خاتم کاری  شده و در کنار آن‌ها عینک آفتابی خلبانی مدل صابتیک 1 به همراه کیف نگهداری عینک تعبیه شده که ست ایده‌آلی را برای کادو دادن می‌سازند. پکیجینگ لاکچری این هدیه را یک جعبه تمام چوب براق با ظاهری بسیار زیبا تشکیل می‌دهد که بی شک در همان نگاه اول در دل گیرنده هدیه می‌نشیند.

هدیه ای لاکچری ، مناسب برای استاد مرد : مشاهده و خرید

خرید کادو لاکچری برای آقا معلم

3- ست چرم 3 تکه طرح فیروزه

این ست جذاب و لاکچری پیشنهادی به عنوان کادو روز معلم مردانه، دارای سه محصول چرمی کاربردی و خوش ساخت است که از چرم طبیعی باکیفیت تولید شده‌اند. کیف پول در ابعاد پالتویی، جاکارتی و جاکلیدی چرمی همرنگ که با پلاک مس و فیروزه کوبی شده تزئین شده‌اند، هدیه‌های جذاب و برازنده‌ای برای آقایان دبیر خواهند بود. مس و فیروزه‌ی به‌کار برده شده در ساخت این محصولات درجه یک و اصل هستند و برای جلوگیری از تغییر رنگ مس، به‌خوبی با چند لایه پلی‌استر پوشانده شده‌اند. برای بسته‌بندی این ست، جعبه هاردباکس طرح چوگان انتخاب شده است.
جهت مشاهده و خرید این محصول زیبا روی لینک روبرو کلیک کنید: ست هدیه کیف پول و جاکلیدی چرمی

هدیه لوکس برای استاد مرد (ست هدیه کیف پول و جاکارتی و جاکلیدی چرم طبیعی با پلاک فیروزه)

4- کیف پالتویی چرم طبیعی با پلاک مس و فیروزه

برای تهیه هدیه روز معلم برای آقایان، هدیه‌های با قیمت کمتری هم در اریسا عرضه شده است. محصول پیشنهادی به صرفه‌تر برای این موضوع، انتخاب یک محصول به جای ست محصول چندتایی است. کیف پول چرمی مردانه چکاوک یک کیف پالتویی ساخته شده از چرم مرغوب و طبیعی است که با پلاک مس و فیروزه کوبی مزین شده و محصولی شیک و برازنده را تشکیل می‌دهد. این محصول در یک جعبه هاردباکس تلسکوپی ارائه می‌شود. جهت مشاهده و خرید کیف پول چرم طبیعی ، اینجا کلیک کنید.

کیف پول چرم طبیعی ، هدیه ای اقتصادی و ماندگار برای روز معلم

ایده های خرید هدیه برای خانم معلم ها

کادوهای پیشنهادی اریسا گیفت ویژه معلمان خانم، شامل انواع هدیه‌های زیبا و شکیل می‌شود که بدون تردید خانم‌ها را شیفته خود می‌کند. اگر قصد تهیه هدیه‌ای برای تشکر از خانم معلم‌ها دارید، چندین مورد از هدیه‌های خوب فروشگاه خود را معرفی می‌کنیم.

1- ست چای نوش نقره فام (3 نفره)

صنایع دستی همیشه بهترین هدیه قابل انتخاب برای خوشحال کردن اطرافیان ما هستند. هدیه جالب و دوست داشتنی چای نوش نقره فام اریسا از آن دست هدیه هاست که لبخندی عمیق به مخاطب هدیه می‌دهد. بنابراین می‌توانید این ست جذاب را به‌عنوان هدیه روز معلم تهیه کرده و کادویی متفاوت به آموزگار خود بدهید. این ست از یک سینی کوچک قهوه خوری ساخته شده با ملیله کاری به همراه 3 عدد گالش فنجان کوچک تشکیل شده که در یک جعبه هاردباکس تلسکوپی با نقوش زیبای چشم نواز عرضه می‌شود.

انتخاب هدیه خاص برای معلم خانم: سینی قهوه خوری ملیله

خرید هدیه روز معلم برای خانم ، هدیه ای سنتی و خاص

2- ست‌های هدیه رزیتا، هدیه ای ماندگار برای خانم معلم

ست‌های هدیه بانوان رزیتا از توصیه‌های ما برای کادو روز معلم زنانه هستند. در این ست‌ها هدیه‌هایی محبوب برای خانم‌ها قرار گرفته که می‌توانند هدایای خوبی برای خانم معلم‌ها در هر مقطعی باشند. ست رزیتا 3، حاوی یک روسری، یک جفت گوشواره ساخته شده با هنر فیروزه کوبی روی مس و یک باکس گل رز جاویدان است. برای بسته‌بندی این ست یک جعبه هاردباکس لولایی در نظر گرفته شده تا کادویی شیک و آماده برای تقدیم کردن به معلم شما باشد.
در سری هدیه‌های رزیتا اریسا، رزیتا 4 هم هدیه مناسبی برای آموزگاران به نظر می‌رسد. پک رزیتا 4 دارای یک عدد روسری خوش طرح و رنگ، انگشتر مسی کار شده با فیروزه کوبی و یک باکس گل رز جاویدان است که جذابیت پک هدیه را دوچندان می‌کند. این هدیه‌ها هم در هاردباکس لولایی ارائه می‌شوند تا برای کادودادن کاملا آماده بوده و نیازی به کادوپیچی یا تهیه باکس هدیه جداگانه نداشته باشند.

 

 

3- ست هدیه زربانو 2 (نیم ست فیروزه کوبی)

یک گزینه جذاب دیگر برای هدیه روز معلم ویژه معلمان خانم، ست هدیه زربانو 2 است. این محصول یک نیم ست فیروزه کوبی چشم نواز را ارائه می‌دهد که با کیفیت و ظرافت بالایی تولید شده و انتخاب بانوان خوش سلیقه است. محصولات فیروزه کوبی به‌عنوان یکی از صنایع دستی پرطرفدار ایرانی، مورد پسند بسیاری از خانم‌ها قرار گرفته‌اند. اریسا با آگاهی از سلیقه خاص مخاطبان خانم خود، این ست زیبا را که یک گردن آویز، یک جفت گوشواره و انگشتر فیروزه‌کوبی در آن گنجانده شده، به عنوان هدیه تبریک روز معلم پیشنهاد می‌کند.

خرید و مشاهده نیم ست فیروزه ، هدیه ای چشم نواز برای تبریک روز معلم

خرید ست فیروزه برای کادو روز معلم، هدیه ای زیبا برای بانوان با سلیقه

4- ست چرم طبیعی زنانه

همیشه وقتی به دنبال تهیه هدیه برای دیگران هستیم، محصولاتی به ما پیشنهاد می‌شود که تکراری نمی‌شوند و همیشه بورس هستند. ست محصولات چرم طبیعی از آن دسته پیشنهادهاست که همه پسند و شیک بوده و به‌همین دلیل آن را در لیست موارد انتخابی برای کادو روز معلم زنانه آورده‌ایم. این ست خاص شامل یک کیف پول، آینه جیبی با جلد چرمی و جا سوئیچی همرنگ آن است که همگی از چرم طبیعی درجه 1 تولید شده‌اند.

پیشنهاد ویژه برای آموزگار خانم : ست چرم طبیعی کیف پول ، جاکلیدی و آینه جیبی

هدیه روز معلم زن ست چرم طبیعی

5- کیف پول چرم طبیعی زنانه

هدیه روز معلم انتخابی می‌تواند کیف پول چرمی پالتویی برای خانم‌ها باشد. محصولات چرمی با کیفیت و طول عمر بالایی که دارند، از ماندگارترین هدایا خواهند بود و تا سالها یاد شما را در ذهن معلمتان نگه‌ میدارند. کیف پول زنانه عرضه شده در فروشگاه اریسا گیفت، از چرم طبیعی مرغوب تهیه شده و با کیفیت ساخت بالا در یک بسته‌بندی مناسب که جعبه هاردباکس شیکی است، ارائه می‌شود.

خرید کیف پول زنانه برای معلم خانم،کادویی با کیفیت بالاخرید هدیه برای مربی و معلم مهد کودک

اگر به دنبال هدیه برای معلم مهدکودک خود می‌گردید، خوشبختانه تنوع بالای هدایای عرضه شده در مجموعه ما شما را به یک نتیجه خوب می‌رساند. در صفحه «هدیه روز معلم»، «محصولات چرمی»، «گل رز جاویدان» و «زیورآلات» پیشنهادهای بسیار عالی برای انتخاب کادوی مناسب وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها هدیه‌ای ویژه برای مربی مهد کودک یا پیش دبستانی فرزند خود پیدا کنید. صنایع دستی با بسته‌بندی‌های شیک، رنگارنگ و متنوع، پیشنهادی فوق‌العاده برای هدیه دادن و قدردانی از زحمات مربیان مهد هستند.
زیورآلات فیروزه کوبی، ست کیف چرمی، بشقاب میناکاری، ترمه، گلدان مس و پرداز یا میناکاری روی سفال، گزینه‌های پیشنهادی ما جهت خرید هدیه برای معلم مهدکودک هستند.

 بهترین هدیه برای استاد دانشگاه

دانشجویان هم در روز معلم مشتاق قدردانی از استاد دانشگاه خود به ویژه اساتید دروس اصلی، مدیر گروه یا استاد راهنما هستند. روز معلم بهترین فرصت برای تشکر و ابراز احترام به اساتید دانشگاهی شماست. یکی از هدیه‌های جذاب برای خوشحال کردن استاد دانشگاه به عنوان عضوی از جامعه فرهیختگان، کتاب‌های مرتبط با زمینه فعالیت یا سیلقه آن‌ها، روان نویس‌های لوکس و تزئیناتی با زمینه فرهنگی برای آراستن اتاق کار آن‌هاست. بسته به اینکه استاد مورد نظر شما خانم یا آقا باشد، می‌توانید هدیه‌های متنوعی انتخاب کنید.
یکی از انواع هدیه روز معلم پیشنهادی برای اساتید، ست کیاراد است. در این ست، یک کراوات مردانه شیک با گیره نقره‌ای به همراه دکمه‌های سردست نقره‌ای که درون یک جعبه چوبی شکیل قرار گرفته، وجود دارد. یک هدیه زیبا که باب میل آقایان شیک پوش و خوش سلیقه است!
ست‌های تیماج 1 و 2 هم انتخاب خوبی جهت هدیه برای استاد دانشگاه هستند. تیماج 1 از یک کیف پول چرمی، جاکارتی چرمی و خودکار خاتم‌کاری شده تشکیل شده و با ظاهری شیک که برازنده اساتید است، بسته‌بندی شده است. تیماج 2 هم پک جذاب دیگری شامل کمربند، کیف پول پالتویی و کیف جاکارتی ست با همدیگر هستند. محصولات هر دو ست از چرم طبیعی باکیفیت بالا تولید شده و در هاردباکس شیکی قرار داده شده‌اند.
ست خودکار و قلمدان خاتم هم هدیه شایسته دیگری است که می‌توانید برای استاد خود تدارک ببینید.

انتخاب و خرید هدیه روز معلم دغدغه هرساله ما برای تشکر از معلم یا استادمان و یا معلم فرزندانمان است. با پیدا کردن هدیه‌های خوب و خاص که هم شیک و زیبا باشند و هم بسته‌بندی نفیسی داشته باشند، می‌توانیم به خوبی از زحمات یکساله مربیان، آموزگاران و اساتید تشکر کنیم. مجموعه اریسا به شما کمک می‌کند کادو روز معلم زنانه و مردانه را به درستی انتخاب کنید. ما با طیف گسترده‌ای از کادو روز معلم ارزان قیمت یا لاکچری، دست شما را در انتخاب باز می‌گذاریم تا همه مخاطبان از خریدشان نهایت لذت را ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من