زعفران کادویی؛ هدیه‌ای شیک و منحصر به فرد

زمان مطالعه: 6 دقیقه
پک هدیه زعفران، هدیه ای منحصر به فرد
در این مقاله میخوانید

زعفران از ادویه‌های ایرانی پرطرفدار است که از آن به عنوان ادویه خورشید نام برده می‌شود. این ادویه بسیار نفیس است؛ طوریکه می‌توان پک‌ هدیه زعفران را در بسیاری از مجالس و مناسبت‌ها به افراد متعدد هدیه داد.

هرچند که کاربرد زعفران بیشتر محدود به مصارف آشپزی می‌شود؛ اما ارزش و اهمیت آن با دیگر ادویه‌ها تفاوت داشته و نمی‌توان آن‌ها را یکی دانست.

اگر تصمیم دارید که یک هدیه متفاوت و منحصر به فرد انتخاب کنید؛ ما به شما پک‌ هدیه زعفران را معرفی می‌کنیم. در ادامه مقاله به موضوعات مهمی مثل مزایای هدیه دادن زعفران، مناسبت‌های متناسب برای اهدای هدیه و معرفی بهترین پک‌های هدیه زعفران اشاره می‌کنیم تا بیشتر با ارزش این ادویه آشنا شوید.

مزایای هدیه زعفران

یکی از پرسش‌های رایج می‌تواند این باشد که چه چیزی این ادویه را نسبت به دیگر ادویه‌ها انقدر متمایز می‌کند که می‌توان آن‌ را حتی در موقعیت‌های رسمی هدیه داد؟ در ادامه 4 ویژگی مهم این ادویه را برایتان خواهیم گفت تا به ارزش آن پی ببرید:

مشاهده محصولات: پک های کادویی زعفران

*هدیه‌ای سنتی و اصیل

زعفران یکی از هدایای سنتی و اصیل محسوب می‌شود که بخش بزرگی از تاریخچه فرهنگ ایرانی را در برگرفته است. این هدیه برای افرادی که به هدیه‌های خاص و فرهنگ ایرانی علاقمند هستند،  بسیار مناسب بوده و باعث جلب توجه آن‌ها می‌شود.

*هدیه‌ای با ارزش مادی بالا

زعفران ادویه‌‌ای با ارزش مادی بالایی بوده و قیمت آن  با دیگر ادویه‌ها قابل مقایسه نیست. بسیاری از افراد به دلیل محدودیت بودجه به رغم نیازی که دارند، در فکر تهیه زعفران خوش عطر و باکیفیت نیستند. در چنین شرایطی دریافت هدیه‌ای با این ارزش حتما برای افراد قابل توجه‌تر خواهد بود.

زعفران کادویی

*طراحی شیک و نفیس

پک‌های هدیه زعفران از طراحی شیک و هوشمندانه‌ای برخوردارند. این پک‌ها به دست ماهرترین طراحان ساخته شده و اِلِمان‌های آن تناسب بالایی با هویت اصیل ایرانی دارد. از بسته‌ بندی‌های پلاستیک مانند و بی ارزش در چنین پک‌هایی هم استفاده نمی‌شود و جایگزین آن، ظرف‌های فلزی یا مسی ارزشمند است.

*هدیه‌ای طبیعی و با خواص درمانی

طیف وسیعی از افراد یه دریافت گیفت‌هایی علاقه دارند که نمودی از طبیعت بوده و با آن ارتباط داشته باشد. این زعفران‌ها می‌توانند بهترین هدیه برای افرادی باشند که به محصولات طبیعی و دستکاری نشده علاقه دارند. همچنین برای برخی خواص درمانی زعفران اهمیت زیادی داشته که از این جنبه‌ هم یک هدیه شگفت انگیز برایشان خواهد بود.

پک‌ زعفران را در چه مناسبت‌هایی هدیه بدهیم؟

حالا که به ارزش دقیق زعفران پی بردیم باید بدانیم که در چه مناسبت‌هایی بهتر است که آن را به عنوان هدیه به افراد تقدیم کنیم. مناسبت‌های متعددی برای این منظور وجود دارد اما مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

💥سال نو

سال نو یکی از بهترین مناسبت‌ها برای اهدای هدیه و جشن گرفتن است. هدیه‌‌های مختلفی را می‌توانید برای این روز انتخاب کنید؛ اما شاید یکی از بهترین هدیه‌ها، پک هدیه زعفران کادویی باشد. از این زعفران‌‌ها در مصارف خوراکی میهمانی‌های سال نو بسیار استفاده می‌شود و کاربرد زیادی دارند.

💥شب یلدا

شب یلدا، شبی پر از اِلِمان‌های سنتی و ایرانی است. از آن‌جایی که زعفران هم یکی از پررنگ‌ترین المان‌های سنتی ایرانی محسوب می‌شود، می‌توانید به عنوان هدیه از آن استفاده کنید. چنین هدیه‌‌ای با ماهیت این روز خاص تناسب داشته و به عقیده برخی از افراد قدیمی باعث برکت روزی و مبارک شدن روزهای زمستان خواهد شد.

مشاهده محصولات: هدیه ویژه شب یلدا

💥دید و بازدید‌ها

دید و بازدید‌های گاه و بیگاه از عناصر اصلی فرهنگ ایرانی است. افراد به بهانه‌های مختلف دور هم جمع می‌شوند که می‌تواند بهانه‌ای برای اهدای یک هدیه مناسب برای صاحبخانه باشد. اگر این دید و بازدید‌ها دلیل خاصی نداشته و هیچ گزینه خاصی برای انتخاب ندارید،  پک زعفران را به عنوان هدیه انتخاب کنید.

💥هدیه روز مادر

برای بسیاری از مادرها که به اشپزی علاقمند هستند، انتخاب زعفران به عنوان هدیه در روز زن و مادر بسیار ایده بکری به نظر می‌رسد. با این ادویه می‌توان در مصارف آشپزی تنوع بالایی به خرج داد و اوج هنر خود را به نمایش گذاشت؛ پس حتما دریافت آن برای خانم‌ها خوشحال کننده خواهد بود.

مشاهده محصولات: هدیه روز مادر

💥رویداد‌های سازمانی

شاید فکر کنید که پک هدیه زعفران نامتناسب‌ترین هدیه برای رویدادهای سازمانی‌ است؛ اما اشتباه می‌کنید. زعفران انقدر ارزشمند بوده که حتی می‌تواند در مناسبت‌های رسمی نیز هدیه داده شود. این هدیه بسیار کاربردی است و از سمت دیگر نشان‌ دهنده میزان اهمیت دادن سازمان  به هدیه‌های اصیل ایرانی و محصولات بی‌نظیر آن است.

پیشنهاد محصولات هدیه زعفران اریسا

شرکت اریسا بهترین پک‌های هدیه زعفران را برای شما تدارک دیده که نمونه آن را در هیچ جای دیگری پیدا نمی‌کنید. طراحی این پک‌ ها بسیار هوشمندانه بوده و با هویت اصیل ایرانی تناسب زیادی دارد. در ادامه تک به تک محصولات باکیفیت آریسا را معرفی می‌کنیم:

زرپران 1

اولین انتخابی که می‌توانید در اریسا داشته باشد پک هدیه زعفران کادویی زرپران 1 است. این پک از یک ظرف نفیس خاتم کاری شده، زعفران اعلا، قوری زعفران و هاون مس و پرداز تشکیل شده. همگی عناصر پک فوق دارای ظرافت و اصالت بالایی بوده و با اهدای آن می‌توانید افراد را به شدت تحت تأثیر قرار بدهید. زرپران 1 بهترین انتخاب برای افرادی است که به چینش هنرمندانه خطوط خاتم در کنار یکدیگر علاقمند هستند. تا جای ممکن برای طراحی اجزای این پک از دست استفاده شده و در حقیقت باید ارزش بسیار بیشتری نسبت به آن قائل شد. جهت خرید محصول کلیک کنید.

زرپران 2

در پک زرپرداز2، 4.6 مثقال زعفران اعلای ایرانی، جعبه زعفران خاتم دست‌ساز شش ضلعی، یک عدد هاون برنجی نقاشی شده با دست، یک عدد استکان کمرباریک به همراه نعلبکی، یک عدد قوری زعفران و جعبه طرح نگارگری اریسا دیده می‌شود. این پک با طراحی متناسبی که دارد می‌تواند بهترین هدیه‌ای باشد که به خانواده، دوستان، همکاران و حتی کارمندان خود اهدا می‌کنید.  پک هدیه زرپران 2 قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر پک‌های هدیه داشته و به عنوان یک هدیه عمده برای سازمان‌ها انتخاب بهتری است. توجه کنید با وجود قیمت مناسب پک، همچنان نمی‌توان ازش بالای آن را زیر سؤال برد؛ اولین اصل حرفه‌ای اریسا همیشه قیمت بوده است. جهت خرید محصول کلیک کنید.

زرپران 3

ست هدیه زرپران 3 دارای 10 گرم زعفران ممتاز، جعبه زعفران نفیس خاتم با طراحی حرفه‌ای، یک عدد استکان سنتی کمرباریک به همراه نعلبکی، یک عدد هاون برنجی نقاشی شده با دست و یک عدد قوری زعفران است. در خصوص تک به تک اجزای این ست هدیه فکر شده و تمامی آن‌ها ماندگاری و کیفیت بالایی دارند. این هدیه را به عنوان یکی از مناسب‌ترین هدایا به عنوان هدیه تبلیغاتی و هدیه سازمانی در نظر بگیرید. حتی می‌توانید بسته بندی این هدیه‌ها را متناسب با لوگو سازمان خود تغییر داده و اثرگذاری آن را بالاتر ببرید. همچنین پک زرپران 3 به عنوان هدیه‌ نوروزی و شب یلدا هم بسیار انتخاب ایده آل و فراموش نشدنی خواهد بود. جهت خرید محصول کلیک کنید.

ست هدیه نفیس مدیریتی شب یلدا

زرپران پرداز

یکی دیگر از پک‌های هدیه منحصر به فرد اریسا، پک زرپران پرداز بوده و در آن دو عدد گلدان، زعفران ساب، جازعفرانی دیده می‌شود که جنس همه آن‌ها از مس و پرداز است. این هدیه دارای یک جعبه با طراحی ظریف از جنس چوب و چرم بوده که باعث افزایش ارزشمندی آن می‌شود. این پک برای علاقمندان به ظروف سنتی بهترین انتخاب به شمار می‌رود. جهت خرید محصول کلیک کنید.

ضیافت یلدا

انواع پک در فروشگاه اریسا به نام ضیافت یلدا موجود هستند که برای شب یلدا به طرح رسیده و علاوه بر زعفران در آن‌ها از عناصر مهم شب یلدا مثل دیوان حافظ، فانوس، قوری زعفران، شکلات خوری، آجیل و… استفاده شده است. این پک‌های هدیه را می‌توانید در شب مناسبت‌های کاری یا دید و بازدیدها به افراد هدیه دهید. اریسا سعی کرده تک به تک این اجزا را با بالاترین کیفیت تهیه کرده و از این بابت جای هیچ نگرانی نیست. جهت خرید محصول کلیک کنید.

چهار نکته در خصوص اهدای زعفران

  • به بسته بندی این هدیه توجه کنید. بسته بندی می‌تواند تجربه بهتری از دریافت هدیه را به افراد ببخشد و آن را هیجان انگیزتر کند.
  • اهدای یک کارت پستال کوچک حاوی تبریک و قدردانی در مناسبت‌های مختلف ایده خوبی بوده و کیفیت هدیه را بیشتر می‌کند.
  • هدیه دادن زعفران به تنهایی ایده مناسبی نیست. حتما لوازم مرتبط مثل زعفران ساب، قوری زعفران و… را نیز در کنار آن اهدا کنید تا اجزای ماندگاری هم در هدیه وجود داشته باشد. هدیه‌ای که هیچ اجزای ماندگاری نداشته باشد، چندان در ذهن باقی نخواهد ماند.
  • خیلی از افراد کیفیت را فدای کمیت‌ کرده و ترجیح می‌دهند حجم بالایی از زعفران کم کیفیت را اهدا کنند. توجه کنید که حجم هدیه به تنهایی عامل رضایت بخش بودن آن نیست. اهدای هدیه‌‌ای کوچک ولی نفیس می‌تواند به میزان بیشتری افراد را تحت تأثیر قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من