16 ایده خرید هدیه عید نوروز برای عروس

زمان مطالعه: 9 دقیقه
ایده خرید هدیه عید نوروز برای عروس
در این مقاله میخوانید

یکی رسوم جالب ما ایرانی‌ها، هدیه خریدن برای تازه عروسان است که با سلیقه و آداب خاصی تهیه و آماده می‌شود تا به نوعروسان پیشکش شود. این رسم یکی از مهم‌ترین رسومات مربوط به به زوج‌هایی است که به تازگی ازدواج کرده‌اند. اولین عید نوروز در زندگی مشترک آن‌ها، فرصتی برای جشن گرفتن و شادتر بودن است و ما رسم داریم تا با خرید هدیه عید نوروز برای عروس، خود را در این شادی سهیم بدانیم.

کادوی عید برای تازه عروس که در اصل از طرف خانواده داماد بر طبق رسوم انجام می‌شود، احترام و محبت شما را به نوعروس نشان می‌دهد. اگر شما هم به دنبال پیشنهادی خوب برای عیدی دادن به عروس هستید و می‌خواهید با فکر باز، بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید، در این مقاله اریسا گیفت پیشنهادهای فوق‌العاده‌ای را برایتان آماده کرده است.

 

خرید کادوی عید برای نو عروس، سنت شیرین و دیرینه ایرانی!

فرهنگ ایرانیان پر از رسم و رسومات جالب است که به زندگی شیرینی و تنوع دلچسبی می‌بخشند. رسومات مربوط به ازدواج، عید نوروز و استقبال از تازه عروس و دامادها، رسم‌هایی هستند که از سالیان دور همراه زندگی‌های ایرانی بوده‌اند. تدارک کادوی عید برای عروس و داماد هم در بین این رسم‌ها پرطرفدار هستند. به ویژه در اولین سال زندگی مشترک، با نزدیک شدن به ایام نوروز، خانواده داماد اقدام به خرید کادوی عید برای عروس تازه وارد خود می‌کنند تا ورودش را به جمع خانواده تبریک بگویند.

خانواده‌ها برای هدیه عید نوروز برای عروس به سراغ بسیاری از کادوها و گیفت‌هایی می‌روند که متناسب با آغاز سال جدید، نو بودن و نو شدن و همچنین گرامیداشت نوروز هستند. نمونه بارز این هدیه‌ها سفره هفت سین، گل و شیرینی هستند که هم نمادهای نوروزی را نمایش می‌دهند و هم شروع زندگی جدید را به فال نیک می‌گیرند. البته عیدی بردن برای عروس‌ به یکی دو مورد پیشنهاد محدود نمی‌شود، بلکه اقلام هدیه زیادی وجود دارند که می‌توانید از بین آن‌ها گزینه‌های مناسب‌تر را انتخاب کرده و هدیه‌ای در شأن تازه عروس تهیه کنید.

 

چه کادوی عیدی برای خانه تازه عروس ها ببریم؟

برای خیلی از ما حتی اگر قبلا عیدی بردن برای عروس را تجربه کرده باشیم، این سوال پیش می‌آید که اکنون چه چیزهایی به عنوان کادوی عید برای تازه عروس تهیه کنیم؟! در واقع نسل به نسل به جای کمرنگ شدن این رسوم، متوجه پررنگ شدنشان هستیم و نسل جدید هم به عیدی دادن به عروس‌ها اهمیت می‌دهند. همچنین یک سری از هدیه‌ها و رسم‌ها رنگ تازه‌ای به خود می‌گیرند و نیاز است تا خودمان را بروز و مطلع نگه داریم. برای مثال، نسل جدید ترجیح می‌دهند که خرید کادوی عید برای نو عروس با سلیقه‌تر و متنوع‌تر انجام شود و به بسته‌بندی و تزئینات هدایا بیشتر اهمیت دهند.

در مورد هدیه عید نوروز برای عروس، می‌توانیم به سراغ هدیه‌های پرطرفدار و متداول برویم؛ لباس نو مانند مانتو، کیف و کفش برای نوعروس، زیورآلات طلا یا ست نقره، ظروف یا باکس‌های آجیل تزئین شده، سبد میوه، پول نقد یا کارت هدیه، لوازم کاربردی آشپزخانه، وسایل برقی آرایشی، محصولات دکوراتیو و زینتی، ساعت مچی، تلفن همراه و… . همچنین می‌توانید با تدارک پیشکش‌های نوروزی مثل غذاهای سنتی و ایرانی شب عید، صنایع دستی نفیس و هنری، ظروف پذیرایی شیک یا سفره هفت سینی که با سلیقه تزئین شده، زیبایی و ارزش هدیه خود را دوچندان کنید. تمامی این پیشنهادها می‌توانند الهام‌بخش شما برای تدارک کادوی عید برای عروس باشند و تازه عروش شما را خوشحال کنند.

 

پیشنهادهای ویژه اریسا برای خرید کادوی عید برای نو عروسان

ما در فروشگاه اریسا گیفت، پیشنهادهای مختلفی برای خرید هدیه عید نوروز برای عروس داریم که محال است شما را نا امید کنند. همه این محصولات با ارزش هنری، معنوی و سنتی خود، هدیه‌های دوست داشتنی و خاصی هستند که تازه عروسان شیفته آن‌ها می‌شوند. هیچ چیز بهتر از این نیست که ذوق و سلیقه خود را در هدیه دادن نشان داده و روزهای شادی را برای عزیزانمان رقم بزنیم.

 

قاب گل ملیله کاری مس و فیروزه کوبی

در خانه بسیاری از نوعروسان، فضای کافی برای اضافه کردن تابلوهای دکوراتیو جذاب وجود دارد. چه بهتر که انتخاب ما برای تزئین دیوارهای خانه، تابلوهای نفیسی باشند که با هنر دست هنرمندان ایرانی ساخته شده‌اند. این کار ارزشمند و زیبا، حاصل ساعت‌ها کار بر روی مس و فیروزه با هنر ملیله کاری و فیروزه کوبی است. اگر این قاب دکوراتیو مس و فیروزه را به عنوان کادوی عید برای تازه عروس انتخاب کردید، آن را در یک جعبه مقوایی اختصاصی که برای هدیه دادن مناسب است تحویل می‌گیرید، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

هدیه ای جذاب برای نوعروسان در عید نوروز

قاب بشقاب میناکاری زیبا

بشقاب مسی لعابدار با نقوش مینای جذاب که با طیف رنگی آبی بازی می‌کند، انتخاب اول خیلی افراد به‌عنوان هدیه عید نوروز برای عروس است. این محصول توسط میناکارن ماهر اصفهانی با طرحی ظریف و زیبا تولید شده است. میناکاری انتخابی سنتی، نفیس و شیک برای تزئین خانه‌هاست و به همین دلیل توصیه می‌کنیم در عیدی بردن برای عروس، این بشقاب مینا را هم مد نظر داشته باشید، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

ست هدیه یادبود برای عروس در عید نوروز

گلدان فیروزه کوبی جذاب

گلدان مسی 25 سانتیمتری با بدنه فیروزه کوبی شده، انتخابی ارزشمند و باسلیقه برای خرید کادوی عید برای نو عروس شماست. استفاده از مس درجه یک با پوشش پلی‌استر برای جلوگیری از تغییر رنگ محصول، فیروزه مرغوب و اصل نیشابور و طراحی ظریف، همه جزئیات در ساخت این گلدان در نظر گرفته شده تا محصولی باکیفیت را در اختیار شما قرار دهد که شایسته هدیه نوعروسان برای عید نوروز است، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

گلدان صراحی فیروزه کوبی سایز 25 با جعبه ترمه

ست 2 تایی قندان فیروزه کوبی

قندان‌های خوشرنگ و خوش نقش مس و فیروزه کوبی، با متریال درجه یک و تسلط هنرمندان اصفهانی ساخته شده‌اند. این قندان‌های سایز 13 می‌توانند تا مدت‌ها بدون افت کیفیت و رنگ، در خانه عروس بمانند و یک یادگاری ماندگار باشند. برای اینکه خیالتان از بابت بسته‌بندی مناسب قندان‌ها جهت کادوی عید برای عروس راحت باشد، مجموعه اریسا برای آن یک جعبه هاردباکس با طرح نگارگری در نظر گرفته است، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

هدیه صنایع دستی جفت قندان فیروزه کوبی

دستبند مس و فیروزه دست نواز 3

هدیه عید نوروز برای عروس می‌تواند زیورآلات باشد که خانم‌ها همیشه آن را دوست دارند. دستبند مسی دست نواز 3، طرحی ظریف و خاص دارد که با داشتن گل‌های فیروزه کوبی شده، روی دست جلوه‌ای بسیار چشم نواز پیدا می‌کند. برای تکمیل این محصول از لایه کروم نازکی استفاده شده تا در برابر اکسید شدن و تغییر رنگ مقاوم باشد، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

هدیه دستبند فیروزه کوبی برای روز زن

 

نیم ست هدیه فیروزه کوبی

در نیم ست زربانو 2، هدیه‌هایی فریبنده و زیبا گنجانده شده است. یک نیم ست جذاب شامل یک گردن آویز، انگشتر و یک جفت گوشواره که با فیروزه کوبی روی مس کار شده‌اند، از صنایع دستی پرطرفدار اریسا هستند که جهت تدارک کادوی عید برای تازه عروس می‌توانید به آن فکر کنید. این ست که خانم‌ها بی شک آن را بسیار دوست دارند، جهت کادوپیچی یا هدیه دادن بدون کادوپیچ کردن، در یک جعبه نیم ست شکیل ارائه می‌شود، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

نیم ست فیروزه کوبی برای روز مادر

 

ست هدیه هفت سین نقلی 2

از هدایای خاص فروشگاه اریسا برای عیدی دادن، ست بامزه هفت سین نقلی 2 است که هر رهگذری را عاشق خود می‌کند. وقتی به دنبال آماده کردن هدیه عید نوروز برای عروس جدید خانواده هستید، می‌توانید این ست نقلی و بامزه را نیز در کنار هدایای خود بگنجانید. یک ظرف سفالی میناکاری همدان همراه 6 کاسه مسی پایه دار کوچک در این ست قرار گرفته‌اند. نو عروسان می‌توانند از این ظروف سنتی، برای چیدن هفت سین یا به هر منظور دیگر در دکوراسیون خانه خود یا هنگام پذیرایی استفاده کنند. ظروف ست برای حمل ایمن‌تر بی آسیب دیدن یا اهدای آسان‌تر به عنوان گیفت نوروزی و عیدی تازه عروسان، در جعبه هاردباکس تلسکوپی قرار گرفته‌اند، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

ست هدیه سازمانی هفت سین نوروز

 

ست هدیه نوروزی هفت سین نقلی

یک پیشنهاد دیگر برای خرید کادوی عید برای نو عروس که مناسب برای چیدن هفت سین باشد، این ست نقلی و کوچک است. اجزای این ست از صنایع دستی مسی انتخاب شده که با ظرافت و زیبایی هرچه تمام تولید شده‌اند تا برای کادو دادن به مناسبت عید نوروز شایسته باشند. کاسه‌های مسی پایه‌دار کوچک، آینه و یک جفت شمعدان مسی و یک عدد قرآن کوچک معطر و نفیس از ملزومات سفره هفت سین کوچکی هستند که در کنار هدایای عیدی عروس قرار می‌گیرد. محتویات این ست در یک جعبه هاردباکس تلسکوپی طرح اسلیمی عرضه می‌شود، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

ست هدیه سفره هفت سین عید نوروز شامل آینه و شمعدان مسی و 6 عدد آجیل خوری مسی و قرآن نفیس چرمی

 

باکس هدیه هفت سین سفالی 2

اگر می‌خواهید هدیه عید نوروز برای عروس هفت سینی رنگی‌تر داشته باشد، کاسه‌های سفالی زیبای این ست را به شما پیشنهاد می‌کنیم. کاسه‌های کوچک سفالی این مجموعه در بیرون لعابی سفید و در داخل رنگارنگ دارند. با آن‌ها می‌توان یک هفت سین رنگارنگ زیبا را آماده کرد. همچنین با وجود یک سفره قلمکار و دیوان حافظ چرمی کوچک که در کنار آن‌ها گنجانده شده، فضای سنتی و نوروزی هدیه بهتر حفظ می‌شود. به این باکس یک جعبه مقوایی زیبا اختصاص یافته تا نیازی به تهیه بسته بندی جداگانه برای هدیه دادنش نداشته باشید، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

ست هدیه سفره هفت سین عید نوروزشامل دیوان حافظ نفیس چرمی، سفره قلمکار و 6 عدد کاسه سفالی

 

ست گلیم و گلدان فیروزه کوبی

خیلی از عروس خانم‌ها دوست دارند خانه‌ خود را با وسایل سنتی و صنایع دستی تزئین کنند تا پر از شور و انرژی باشد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم در تهیه کادوی عید برای عروس، به فکر محصولات سنتی و هنری نیز باشید. ست گلیم و گلدان فیروزه کوبی یک نمونه از این محصولات است. یک گلیم پشمی مغان رنگارنگ با ابعاد 75 در 100 سانتیمتر، به همراه یک گلدان مسی فیروزه کوبی شده سایز 20، اجزای این ست صنایع دستی را تشکیل می‌دهند، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

ست گلدان فیروزه کوبی و گلیم

 

قاب خاتم و نقاشی با پلاک قلمزنی

پیشنهاد بعدی ما برای هدیه عید نوروز برای عروس، انتخاب این قاب دکوراتیو است که با یکی از زیباترین صنایع دستی اصفهان زینت داده شده است. این قاب چوبی با هنر خاتم کاری و نقاشی مینیاتور مزین شده و داخل آن هم یک قطعه چکش کاری شده مسی با ظرافتی خارق‌العاده تعبیه شده که طرح سنتی گل و مرغ دارد. اندازه طول و عرض شیشه این محصول نفیس، 9 در 13 سانتیمتر است، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

قاب خاتم و نقاشی با پلاک قلمزنی با ابعاد 13*9

 

ست ترمه ابریشم اعلا و گلدان مس و پرداز

از پیشنهادهای خاص سنتی اریسا، ست گلدان مس و پرداز به همراه ترمه ابریشمی اعلاء است. گلدان مسی سایز 20 که توسط هنرمندان اصفهانی با رنگ‌های زیبایی بر روی آن نقاشی شده‌، محصولی شیک را ساخته است. همچنین ترمه ی اعلای 12 رنگ که در ابعاد 100 در 100 سانتیمتر تولید شده و کار دست هنرمندان یزدی است، حال و هوای سنتی و خوشرنگی به این کادوی عید برای تازه عروس می‌دهد. اریسا گیفت برای بسته‌بندی این ست، از یک جعبه چوب و چرم شکیل استفاده می‌کند، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

ست هدیه صنایع دستی ترمه ابریشم اعلا و گلدان نقاشی روی مس

 

ست هدیه بانوان رزیتا 3

در ست رزیتا 3، یک عدد روسری نخی خوشرنگ، یک جفت گوشواره مسی کار شده با فیروزه کوبی و یک عدد باکس رز جاویدان قرار دارد. گوشواره‌ها درون یک جعبه پلاستیکی تعبیه شده‌اند و کل ست نیز در یک هاردباکس لولایی مناسب برای کادو دادن، گنجانده می‌شود. بنابراین می‌توانید آن را در انتخاب هدیه عید نوروز برای عروس به عنوان یکی از پیشنهادها مد نظر قرار دهید، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

 

گلدان جاویدان نقره فام

این پیشنهاد مجموعه اریسا، یکی از جذاب‌ترین محصولاتی است که می‌توانید در جستجو جهت خرید کادوی عید برای نو عروس پیدا کنید. محصولی خاص و فوق‌العاده چشم نواز که از یک شکلات خوری ملیله کاری شده و یک دسته گل جاویدان درون آن تشکیل شده است. از ظاهر نقره‌ای و ظرافت‌های به کار برده شده در ساخت شکلات خوری یا گزخوری ملیله کاری گرفته تا زیبایی خاص گلهای درون آن، باعث شده هدیه‌ای متفاوت‌تر باشد که نگاه‌ها را مجذوب خود می‌کند. این کادوی پیشنهادی، بسته‌بندی جعبه پلکسی شفاف دارد تا ظاهر نفیس خود را بیشتر به رخ بکشد، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

هدیه خاص و فوق‌العاده چشم نواز برای عید نوروز نو عروسان

باکس گل رز جاویدان

هدیه عید نوروز برای عروس می‌تواند شامل چندین کادوی مختلف باشد که با سلیقه و ذوق خود انتخاب کرده و چیدمان و تزئین خاصی برای آن‌ها تدارک دیده‌اید. اما یک جزء متمایز دیگر که تا حد زیادی زیبایی و سرزندگی به تزئینات شما اضافه می‌کند، باکس گل رز جاویدان است. یک گل رز زیبا و ماندگار قرمز رنگ در محفظه شفاف خود، اعلام کننده عشق و محبت و دوستی شما به نوعروس خواهد بود. پس از انتخاب آن دریغ نکنید، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

گل رز جاویدان هدیه عید نوروز برای عروس

ست بشقاب مینا به همراه یک جفت گلدان

ست محصولات میناکاری طرح گلبن مینا 1، سه تکه از صنایع دستی مینا را در خود جا داده است. بشقاب میناکاری سایز 16 و یک جفت گلدان موشکی میناکاری شده سایز 16 حاصل کار دست هنرمندان ماهر اصفهان هستند. این ست محصولات تماشایی در یک جعبه جیر ارائه می‌شوند تا برای تدارک کادوی عید برای عروس بسته‌بندی شیکی داشته باشند، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

ست هدیه برای نو عروسان در عید نورز

تمامی پیشنهادات فروشگاه اریسا دست شما را در انتخاب هدیه عید نوروز برای عروس با انواع سلیقه‌ها و بودجه‌ها باز می‌گذارند. برای هریک از آن‌ها بسته‌بندی زیبایی متناسب با خود هدیه در نظر گرفته شده تا دغدغه‌ای از بابت بسته‌بندی و کادوپیچ کردنشان نداشته باشید. همچنین در صورت دلخواه می‌توانید کادوی عید برای تازه عروس را کادوپیچ کرده یا در بگ‌های مخصوص اریسا قرار دهید. همه محصولات صنایع دستی نفیس ما با بالاترین کیفیت تولید شده‌اند و عمر و اصالت آن‌ها را کاملا تضمین می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من