برای کسی که همه چیز دارد چه هدیه‌ای بخریم؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه
هدیه دادن به فردی که همه چیز دارد
در این مقاله میخوانید

خیلی از اوقات قصد داریم با یک هدیه عزیزانمان را خوشحال کنیم؛ اما هر چه جست و جو می‌کنیم متوجه خواهیم شد که او به این گیفت‌های مد نظر ما نیازی ندارد یا آن‌ها را پیش از این تهیه کرده است. در این صورت از دغدغه‌های بزرگ، انتخاب هدیه‌ای است که هم موجب خوشحالی‌اش بشود و هم متفاوت و جذاب باشد.

در این مقاله بهترین موارد را با توجه به تجربه فروش در سال‌های طولانی پیشنهاد می‌کنیم که برای هر فردی با هر سلیقه‌ای دلپسند خواهد بود.

نکاتی در خصوص انتخاب بهترین گیفت برای تمام سلیقه‌ها

  • این موضوع که عزیزانتان همه چیز داشته و نیاز به لوازم خاصی ندارند، دلیلی بر انتخاب هدیه‌های غیرکاربردی و خارج از عرف نمی‌شود. برخی از هدیه‌ها لازم و ضروری نیستند؛ اما کار افراد را آسان‌تر می‌کند. می‌توانید هدیه‌هایی به آنان تقدیم کنید که در فرآیند شغلی، تحصیلی و… برایشان کمک کننده باشد.
  • پکیجینگ در انتخاب این نوع از گیفت‌ها به اندازه خود هدیه اهمیت دارد. اینگونه از هدایا چون بر اساس نیاز تهیه نشده‌اند، امکان دارد که کمتر مورد استقبال قرار بگیرند. با پکیجینگ جذاب، شوق و خوشحالی افراد را بر انگیخته می‌کنید و احساس خوبی نسبت به هدیه‌شان به ارمغان خواهید آورد.
  • گیفتی تهیه کنید که ماندگار باشد. گیفت‌هایی با ماندگاری کم، میزان اهمیت دادن شما را در ذهن افراد آنچنان پررنگ نمی‌کند.
  • خلاقیت در اهدای هدیه بسیار مهم است. افرادی که همه لوازم مهم را دارند، بیشتر با هدیه‌های خلاقانه و بکر خوشحال می‌شوند. برای ایده می‌توانید انواع لوازم با سبکی ویژه را در یک پک زیب تهیه کنید یا هدیه‌‌ای با جلوه بصری جالب و به خصوص ارائه دهید.
  • به قیمت کادو توجه کنید. شاید در نگاه اول، نفس هدیه دادن مهم باشد؛ اما همچنان قیمت یکی از المان‌های مهم در میزان رضایت از هدیه است. در حد توان گیفتی با کیفیت و ارزش بالا تهیه کنید تا دیگران از ارزش خود نزد شما باخبر شوند.

گیفت‌های مناسب اریسا برای تمام سلیقه‌ها

اریسا گیفت‌هایی دارد که می‌تواند هر سلیقه‌ای را تحت تأثیر قرار دهد. حتی افرادی که لوازم زیادی داشته و نیازمندی زیادی ندارند نیز از دریافت لوازم خاصی خوشحال خواهند شد. مواردی که در ادامه معرفی می‌کنیم برای همه غیرمنتظره و دوست داشتنی‌ هستند:

هدیه‌های الکترونیکی

امروزه لوازم الکترونیکی بخش جدانشدنی از زندگی ما هستند و انواع آن در حیطه‌های کاری، تحصیلی، اوقات فراغت و… به کار می‌روند. در حقیقت بدون این لوازم نمی‌توان کارها را به نحو احسن انجام داد. هر کسی به لوازم الکترونیکی نیاز پیدا می‌کند؛ پس می‌توانیم آن را به عنوان یکی از بهترین هدیه‌ها در نظر بگیریم .هدیه‌های الکترونيکی انواع مختلفی دارند. لذا حتما ممکن است که نزدیکانتان برخی از آن‌ها را نداشته باشد و با هدیه گرفتن آن سورپرایز شود. به علاوه هر سال این لوازم آپدیت شده و با کیفیت بهتری به فروش می‌رسند. پس حتی اگر فرد مورد نظرتان نمونه‌ای از این لوازم را دارد، می‌توانید نسخه‌های به روزتر آن را تهیه نمایید. اریسا انواع لوازم الکترونيکی را با کیفیت ایده آل ارائه می‌دهد. هدیه‌های الکترونيکی اریسا https://erisagift.com/product-category//هدیه-الکترونیکی/ شامل پاوربانک، هدفون، فلش، اسپیکر بلوتوثی، هولدر موبایل و حتی ساعت هوشمند می‌شود که در پک‌های مختلف به فروش می‌رسد. می‌توان از پک‌های آماده لوازم الکترونيکی دیدن کرده و آن‌ها را در هر تعدادی سفارش دهید. حتی اگر پک مورد نظر خود را نیافتید نیز با مشورت مشاوران اریسا، پک دلخواهتان طراحی می‌شود. این سبک از هدیه‌ها نسبت دیگر گیفت‌های رایج قیمت بالاتری دارند، به همین خاطر ارزشمند و چشم گیر به شمار می‌آیند.

گل رز جاویدان

اگر عزیزان شما به طبیعت و المان‌های مرتبط با آن علاقه دارند، هدیه دادن گل رز جاویدان بهترین ایده است. برای ساخت این گل‌ها از گل رز طبیعی استفاده می‌شود و ابن موضوع محبوبیت ان را بیشتر می‌کند چرا که خبری از لوازم مصنوعی و شیمیایی نیست. برای ساخت گل رز جاویدان، گل‌های رز را تحت فرایند خاصی بدون تغییر رنگ و حجم خشک می‌کنند. در این شرایط گل‌های شما تا سالیان زیادی ماندگار می‌مانند و  به محیط شما شادابی می‌بخشند. اریسا انواع گل‌های رز جاویدان https://erisagift.com/product-category//رز-جاویدان را به شکل‌های تکی و دسته‌ای به فروش می‌رساند. رز جاویدان در رنگ‌های متعددی دیده می‌شود ولی برای هدیه از رنگ قرمز آن استفاده کنید. گل رز جاویدان قرمز نماد عشق و احترام است و احساس آرامش در خود دارد. ممکن است که دوستان شما لوازم بسياری داشته باشند؛ اما احتمال کمی وجود دارد که این گل را نیز تهیه کند. به علاوه تعدد گل‌های زینتی چندان اهمیتی ندارد و هر کدام از آن‌ها یادآور روز و افراد خاصی هستند. نکته مهم در خصوص هدیه فوق این است که به هیچ نگهداری و صرف وقتی نیاز ندارد و به خودی خود تا سال‌ها ماندگار می‌ماند. حتی شادابی گل‌های آن نیز از بین نمی‌رود و همچنان رنگ زیبای خود را حفظ می‌کند. به علاوه این گل‌ها قیمت مناسبی دارند و با بودجه متوسط نیز قابل تهیه است.

💥مطالعه بیشتر: چه رنگ‌هایی از گل رز جاویدان در بازار موجود است؟

ست هدایای چرمی

سال‌های زیادی است که متریال چرم در بازار فروش استفاده می‌شود و هيچوقت نیز محبوبیت خود را از دست نداده است. همچنان لوازم چرمی پرفروش‌ترین هدیه‌ها هستند و بخش عمده‌ای از خرید را به خود اختصاصي می‌دهند. می‌توانید به عزیزان خود که لوازم متعددی داشته و سخت سلیقه هستنذ، هدیه‌‌ای چرمی تقدیم نمایید. اهمیت و تاثیر این گیفت‌ها بر استایل غیر قابل کتمان است و تغییرات زیادی را در افراد ایجاد می‌نماید. چرم در حقیقت نوعی پارچه گران قیمت است که به انواع شکل‌های مصنوعی‌ و طبیعی ساخته می‌شود. چرم طبیعی ماندگاری زیادی دارد و از پرطرفدارترين‌ها می‌باشد. پس توصیه می‌کنیم که هدیه‌های ساخته‌ شده از چرم طبیعی به دوستانتان تقدیم کنید. اریسا انواع ست هدیه‌هایی چرمی https://erisagift.com/product-category//محصولات-چرم شامل کمربند، کیف پول، کیف عینک، جاکارتی، کیف پالتویی و… را عرضه می‌کند که با چرم‌های طبیعی ساخته شد‌ه‌اند. این لوازم دوخت مینیمالی دارند که با انواع سبک از لباس‌ها همخوانی پیدا می‌کند. به علاوه به راحتی دچار آسیب نشده و هر کسی با دیدن آن به استحکام و کیفیتش پی می‌برد. هدیه‌های چرمی برای سلیقه‌های متنوع و سن و سال‌ وسیعی مناسب است پس در دسته گیفت‌های کم ریسک هم قرار می‌گیرد.

💥مطالعه بیشتر: 5 ست هدیه چرم برای خانم‌های سخت پسند

💥مطالعه بیشتر: 6 ست چرم مردانه جذاب برای هدیه دادن به آقایان

صنایع دستی فیروزه کوبی

هنر، شور و احساس را در افراد بیدار کرده و زیبایی را به چشمانشان تقدیم می‌کند؛ پس خرید هدیه با ماهیت هنری ایده برجسته‌ای خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم که هدیه هنری خود را به شکل کاربردی تهیه نمایید. مثلا اگر طرفدار هنر فیروزه کوبی هستید، به جای تهیه تابلو فیروزه کوبی، انواع ظروف آن را تهیه کنید. این کار باعث می‌شود که هدیه‌‌ای کاربردی و در عین حال جذاب داشته باشید. شما می‌توانید انواع ظروف صنایع دستی فیروزه کوبی را به شکل گلدان، شکلات خوری، قندان، آجیل خوری و کاسه سفارش دهید. هنر میناکاری بر این لوازم تماما کار دست بوده و ارزش وافری دارد. ظرافت و جزئیات در صنایع دستی فیروزه کوبی https://erisagift.com/product-category/فیروزه-کوبی/ کاملا به چشم می‌آید و تغییر محسوسی در محیط ایجاد می‌کند. این هنر بر دو بستر مختلف همچون  سفال با مس اجرا می‌شود که هرکدام ارزش خاص خودشان را دارند. خبر خوش این است که ظروف فیروزه کوبی دوام بالایی دارند و تا بیش از ده سال سالم باقی می‌مانند. از یک لایه پوشش پلی استر نیز بر روی این ظروف استفاده می‌شود تا عوامل بیرونی مثل گرد و خاک، رطوبت، نور افتاب و… کوچک‌ترین آسیبی به آن‌ها نرساند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من