بهترین انتخاب‌ها برای یک هدیه رمانتیک شب یلدا

معرفی هددایای رمانتیک یلدایی
در این مقاله میخوانید

انتخاب هدیه رمانتیک شب یلدا همیشه با چالش‌ها و نکاتی سردرگم کننده همراه است. طبیعتا هر شخصی قصد دارد بهترین هدیه را برای شریک زندگی خود انتخاب کند و گزینه‌هایی نیز مد نظر دارد؛ اما یلدا مناسبتی خاص است و با کوچکترین اشتباه در خرید هدیه وقت، انرژی و بودجه زیادی هدر می‌رود.

به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم حساس‌تر عمل کنید. باید از نکاتی مهم در این خصوص آگاهی داشته باشید تا بر طبق آن گزینه‌های انتخابی خود را بسنجید. در این مقاله قصد داریم واجب‌ترین نکته‌ها را در انتخاب هدیه‌ رمانتیک شب یلدا بیان کنیم. گذشته از آن بهترین پک‌های اریسا که می‌تواند سبب خوشحالی شریک زندگی شما را باشد را نیز معرفی می‌کنیم تا در فرآیند انتخاب هدیه هیچ سردرگمی را تجربه نکنید.

اهمیت خرید هدیه یلدا برای همسر

مناسبت‌های اصیل و سنتی ایرانی که مبتنی بر جشن و پایکوبی هستند، خاطره‌های تکرار نشدنی را می‌سازند. این خاطره‌ها رابطه شما با همسرتان را محکم کرده و به احساساتتان عمق بیشتری می‌بخشند. شب یلدا از بهترین مناسبت‌هاست، چرا که شبی پر از رنگ و شادی است. همچنین در نظر همه شبی پربرکت محسوب شده و بهتر است به بهترین شکل پاس داشته شود. روش‌های گوناگونی برای عمق بخشیدن و ساخت خاطره‌های مختلف در این مناسبت وجود دارد. یکی از بهترین روش‌ها، هدیه دادن است. افراد به وسیله هدیه درمی‌یابند که چقدر نزد شما ارزش دارند و چه مقدار حاضر به تخصیص دادن زمان خود برای انتخاب بهترین هدیه و خوشحال کردن آنان هستید. این هدیه‌ها صرفا تاثیرات لحظه‌ای ندارند و سطح رضایت بالایی را در درازمدت ایجاد می‌نمایند. فرقی نمی‌کند که شما و همسرتان چه سن و سالی دارید و چند سال است که ازدواج کرده‌اید. چنین هدایایی در هر موقعیتی روابط شما را مستحکم کرده و حس و حال خوبی را خواهند ساخت.

باید و نباید‌ها در انتخاب‌ هدیه یلدا برای همسر

هرچند که انتخاب هدیه یلدا برای همسر تا حدی سلیقه‌ای است اما قاعده و قوانینی وجود دارد که  رعایت آن هدیه را مناسب‌تر می‌کند:

  • در انتخاب کادو به سن و سال همسرتان توجه کنید. خانم‌ها در هر سن خواسته‌ و سلیقه متفاوتی دارند. اگر هدیه شما با توجه به معیار‌های سنی آن‌ها نباشد، نهایتا باعث ایجاد حس سرخوردگی در آنان می‌شود. اگر نمی‌دانید که چه سبک از هدیه‌ای متناسب با سن همسرتان است، هدیه‌‌های کاربردی گزینه‌ بهتری هستند.
  • بهتر است که هدیه شب یلدا ارتباط کمی با این شب داشته و از المان‌های سنتی در آن استفاده شده باشد. در این موضوع هیچ اجباری وجود ندارد؛ اما دریافت گیفتی مرتبط با المان‌های شب یلدا قطعا برای خانم‌ها جذاب‌تر خواهد بود.
  • پکیجینگ و بسته بندی اهمیت کمتری نسبت به هدیه ندارد. خیلی از آقایان این نکته را فراموش کرده و با وجود انتخاب یک کادوی خوب، بسته بندی درخوری برای آن تدارک نمی‌بینند. این کار باعث می‌شود که ارزش هدیه بسیار کمتر از حالت واقعی آن به نظر بیاید و هیجان کمتری نیز نسبت به دریافت آن وجود داشته باشد.
  • اگر قصد تهیه لوازم کاربردی مثل کیف، لباس و نظیر این‌ها را دارید بهتر است به سراغ طراحی‌‌های مینیمال بروید. لوازم مینیمال با سلیقه هر خانمی همخوانی داشته و هدیه‌ای کم ریسک است.
  • به ارزش مادی هدیه توجه کنید. ارزش مادی کادو نشان می‌دهند که چقدر به همسرتان بها می‌دهید. نیازی نیست که کادو شما قیمت بسیار زیادی داشته باشد ولی از تهیه کادوهای دم دستی و ارزان قیمت نیز اجتناب کنید.
  • هدیه‌های ماندگار باعث می‌شوند که شریک زندگیتان با هر بار دیدن هدیه‌ها به یاد شما و خاطره آن شب یلدا افتاده و هدیه خود را خاص‌تر ببیند. بیشتر خانم‌ها علاقه دارند هدیه‌ای دریافت کنند که بتوانند همیشه از آن لذت ببرند و هدیه‌‌ای با ماندگاری کم ترجیح آخر آن‌ها است.
  • پیشنهاد می‌کنیم برای یلدا دور هدیه‌های خدماتی مانند کافه، رستوران و… را خط بکشید. تجربه نشان داده که کادوهای اینچنینی در یلدا اثرگذاری خیلی زیادی ندارد و افراد ترجیح می‌دهند که به جای چنین تجاربی در جمع‌های خانوادگی و دوستانه حضور داشته باشند.

7 پیشنهاد خرید هدیه رمانتیک شب یلدا برای همسر

اریسا برای هر موقعیتی بهترین هدیه‌ها را تهیه نموده است. از جمله این موقعیت‌ها می‌توان به هدیه رمانتیک شب یلدا برای همسر اشاره نمود. در این بخش 7 پیشنهاد برای شما داریم که می‌تواند بهترین خاطره‌ را رقم بزند:

1.ست کتاب مینا و بشقاب حافظ

اولین پیشنهاد هدیه شب یلدا کتاب دیوان حافظ و بشقاب مینا است. این ست برای افرادی که به هنر و ادبیات علاقه دارند، بسیار ارزشمند به نظر می‌آید و جایگاهی عمیق برایشان خواهد داشت. کتاب دیوان حافظ به رسم حافظ خوانی در یلدا اشاره داشته که قدمت بالایی در فرهنگ ایرانی دارد. در چنین شبی هر فرد تفالی به حافظ زده و از پند و اندرزهای آن برای روزهای پیش رو استفاده می‌کند. دیوان حافظ اریسا قابدار و دارای جلد چرمی قهوه‌ای مقاوم بوده که در هر شرایطی کیفیت خود را حفظ می‌کند. طراحی بصری این دیوان مینیمال و در عین حال سنتی است و بی‌شک بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت. بشقاب اریسا نیز با نقش‌های چشم نواز خود دل از همسرتان خواهد ربود. این بشقاب با هنر میناکاری زینت داده شده که در زمره قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین هنرهای ایرانی قرار می‌گیرد. از بهترین استادان ایرانی در فرآیند ساخت بشقاب کمک گرفته شده و این موضوع ارزش مادی و معنوی هدیه را دوچندان می‌کند. جعبه هدیه اریسا نیز برای هرکسی زیبا به نظر می‌رسد. جعبه فوق با طراحی جذاب و طرح مینایی در رنگ زمینه آبی و گل‌های ریز رنگی تقدیم شما می‌شود. هر دوی این محصولات با المان‌های یلدای تشابه زیادی دارند و درخور موقعیت خواهند بود. مشاهده محصول

هدیه به همسر در شب یلدا

2.ست چرم زنانه آراسته

ست چرم زنانه آراسته برای خانم‌هایی که به زیبایی خود اهمیت زیادی می‌دهند، طراحی شده است. این گیفت با محصولاتی نظیر یک کیف چرم پالتویی زنانه سیمرغ، آینه کیفی چرم طبیعی، گوشواره فیروزه در جعبه هاردباکس تلسکوپی طرح اسلیمی به علاقمندان اهدا می‌شود. انتخاب هدیه‌های چند محصولی که با یکدیگر همخوانی داشته باشند به خودی خود کار سختی می‌باشد؛ بنابراین اریسا کار شما را راحت‌ کرده و المان‌های خاصی را درون یک پک قراره داده است. کیف پالتویی و آینه کیفی از چرم درجه یک ساخته شده‌اند که کیف‌ها را نرم و یکدست ساخته است. این کیف‌ها در رنگ‌های مختلفی موجود هستند که می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی را انتخاب نمایید. تونر از لوازمی است که نوع خوب آن باید در کیف هر خانمی وجود داشته باشد پس انتخاب خیلی خوبی برای پک هدیه یلدا خواهد بود. وجود یک زیورآلات در هدیه، آن را برای خانم‌هایی که شیفته چنین لوازمی هستند از بکرترین‌ انتخاب‌های اریسا می‌کند. گوشواره فیروزه اریسا نیز با سنگ‌های اصل نیشابوری ساخته شده و ماندگاری بالایی دارد. ست چرم آراسته را به همسر دلبند خود در این شب هدیه دهید و بی‌نظیرترین یلدا را برای ایشان بسازید. مشاهده محصول

ست هدیه شب یلدا برای خانم ها

هدیه شب چله برای خانم ها

3.ست چرم زنانه آراسته 1

ست چرم زنانه آراسته 1 نسبت به هدیه قبلی اقتصادی‌تر میباشد. این پک حاوی یک تونر، کیف چرم پالتویی زنانه سیمرغ، آینه کیفی چرم طبیعی در جعبه جعبه هاردباکس طرح چوگان است. آینه و کیف پول از چرم باکیفیتی ساخته شده که باعث می‌شود محصولات تا سال‌ها بدون هیچ تغییر رنگی قابل استفاده باشند. طراحی ظاهری کیف پول و آینه به شکل مینیمال طراحی شده است. مینیمال بودن جلوه بصری کیف و آینه، آن‌ها را برای هر تیپ و استایلی متناسب می‌کند و باعث می‌شود که هدیه شما کاربردی‌تر باشد. تونر AREZI از باکیفیت‌ترین تونر‌های موجود در بازار بوده که قطعا توجه همسرتان را به خود جلب می‌کند. نکته برجسته‌تر گیفت فوق، پکیجینگ جذاب آن است. جعبه هاردباکس دارای طراحی سنتی و بسیار زیبایی بوده که هدیه را دلپسندتر می‌کند. این پک برای خانم‌هایی که به لوازم ساده و کاربردی علاقه دارند بسیار مناسب خواهد بود. مشاهده محصول

 

 

4.رزیتا 1

اگر خانم شما دارای روحیه لطیف و علاقمند به طبیعت و هنر است، پیشنهاد اریسا به شما پک هدیه رزیتا 1 خواهد بود. این پک از یک گل رز جاویدان، نیم ست فیروزه و جعبه هاردباکس لولایی طرح میهن تشکیل شده است. رزیتا 1 پکی استثنایی است چرا که همه المان‌های آن نشانی از ظرافت و حسی بدیع دارند. کمتر هدیه‌ای را می‌توان پیدا نمود که با وجود ظرافت زیاد، دارای چنین قیمت و کیفیتی باشد. گل رز جاویدان اریسا که با گل‌های طبیعی ساخته شده، تا سالیان سال ماندگار می‌ماند و خاطرات یلدا را پیش چشمان همسرتان زنده می‌کند. این گل‌ در یک محفظه شیشه‌ای تقدیم می‌شود. محفظه شیشه‌ای گل رز جاویدان وظیفه حفاظت آن را از نور، رطوبت، گرد و غبار و آسیب‌های این چنینی به عهده دارد و آن را ماندگارتر می‌کند. در مقاله رز جاویدان چیست و چگونه باید از آن نگهداری کرد؟ بطور مفصل به ویژگی‌های این هدیه پرداخته‌ایم. علاوه بر این گل، نیم ست فیروزه نیز هدیه را قابل توجه کرده است. نیم ست‌های اریسا توسط ماهرترین استادان با هنر دست ساخته شده که تضمین کننده کیفیت آن خواهد بود. این گیفت از هر منظر یک انتخاب بکر است و بهانه‌ای برای تجدید مهر و محبت شما در یلدا خواهد بود. مشاهده محصول

هدیه رمانتیک شب یلدا برای خانم ها

هدیه خاص برای خانم های سخت پسند

5.رزیتا 2

رزیتا 2 نیز از پک‌های اریساست که برای خانم‌های علاقمند به طبیعت و هنر، چشمگیر خواهد بود. این پک دارای یک دستبند النگویی فیروزه، گل رز جاویدان و جعبه طرح سخن عشق تشکیل شده است. گل رز جاویدان در این پک نیز از ماندگاری زیادی برخوردار بوده و تا سال‌ها به منزلتان زینت می‌بخشد. گل رز نماد عشق است بنابراین با تقدیم نمودن آن به همسرتان محبت سرشارتان را ابراز نمایید. قاب شیشه‌ای گل رز ضدخش است و تا سالیان سال بدون تغییر رنگ از گل درون آن محافظت می‌کند. دستبند النگویی فیروزه درون پک نیز از محصولات ویژه اریسا است که با بهترین متریال ساخته شده است. این دستبند به رنگ طلایی و با سنگ آبی رنگ توجه هر خانمی را به خود جلب می‌کند و بسیار مورد استفاده قرار خواهد گرفت. دستبند فوق در حقیقت نمادی از هنر سنتی فیروزه کوبی ایرانی است و هدیه شما را از بُعد معنوی ارزشمندتر می‌کند. جعبه طرح سخن عشق نیز با رنگ و طراحی خود به چشمان هر فردی خوش می‌نشیند. این جعبه استحکام بالایی دارد و برای جابه جایی هدایا در فواصل طولانی بسیار مناسب است. با قرار دادن یک کارت پستال به همراه دلنوشته‌ای زیبا بهترین هدیه شب یلدا را از آن همسر خود کنید. مشاهده محصول

6.مهربانو 5

پک هدیه مهربانو از پک‌های کاربردی اریسا است که بر دل هر خانمی در هر سن و سالی خواهد نشست. این پک دارای یک روسری، نیم ست فیروزه و جعبه هاردباکس لولایی طرح میهن است. روسری‌ از هدیه‌های مناسب برای یلدا به شمار می‌رود و با کادو دادن آن زیبایی و لطافت را به یارتان تقدیم می‌کنید. روسری‌های اریسا از نخ‌های گیاهی و سبکی ساخته شده که در هنگام استفاده فرم خود را به بهترین شکل حفظ می‌کند. نیم ست اریسا دارای یک انگشتر، گوشواره و گردنبند طرح گل بوده که با سنگ  آبی رنگ زینت داده شده است. این سنگ‌ها، فیروزه اصل نیشابور هستند که به هیچ وجه دچار شکستگی و آسیب نمی‌شوند و مقاومت بسیار بالایی دارند. همچنین رنگ ثابت داشته و تغییر ظاهر نخواهند داد. ظرافت به کار رفته در نیم ست‌های اریسا باعث می‌شود هر استایلی زیباتر و متین‌تر دیده شود. نیم ست در یک جعبه قهوه‌ای رنگ قرار دارد که جلوه بهتری به آن می‌بخشد. جعبه هاردباکس لولایی طرح میهن نیز به عنوان یک پکیجینگ ایده آل، مهربانو را بهترین کادوی رمانتیک شب یلدا می‌کند. مشاهده محصول

هدیه برای خانم ها در شب یلدا

هدیه رمانتیک برای خانم ها در شب چله

7.زربانو 1

پک هدیه زربانو 1 را برای خانم‌هایی که به زیورآلات علاقه دارند به شدت پیشنهاد می‌کنیم. این گیفت از ست گوشواره، گردنبند و انگشتر فیروزه طرح گل تشکیل شده است. نکته‌ای که این گیفت را منحصر به فرد می‌کند، استفاده از سنگ‌های فیروزه درجه یک نیشابور در آن است. این سنگ‌ها هرگز کدر نمی‌شوند و ظاهر خود را همانند روز اول حفظ خواهند کرد. این نیم ست با آب و رطوبت و همچنین نور آفتاب دچار افت کیفیت نشده و هیچ محدودیتی در خصوص استفاده از آن وجود ندارد. از هنر دست در فرآیند ساخت این زیورالات استفاده شده که ارزش آن را بیشتر می‌کند. طراحی سنتی گیفت فوق، باعث می‌شود با شب یلدا همخوانی ویژه‌ای داشته باشد و شب یلدای همسرتان را متفاوت کند.  زربانو 1 درون یک جعبه زیورآلات مخملی ساده به شما تقدیم می‌شود تا زیبایی نیم ست بیشتر به چشم بیاید. مشاهده محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من