بهترین صنایع دستی برای استفاده در دکوراسیون منزل

زمان مطالعه: 7 دقیقه
صنایع دستی مناسب برای دکوراسیون منزل کدام است
در این مقاله میخوانید

بخش اعظم صنایع دستی جنبه زینتی دارند و نمای خانه را از این رو به آن رو می‌کنند. خیلی از افراد به این لوازم علاقه‌مند هستند؛ پس هدیه صنایع دستی به عنوان دکوری به آن‌ها ایده بسیار خوبی خواهد بود. یکی از سردرگمی‌های رایج در این زمینه انتخاب بهترین سبک صنایع دستی است؛ چرا که از تنوع گسترده‌ای برخوردار بوده که انتخاب را سخت‌تر می‌کند. در نوشته‌ای که می‌خوانید در خصوص بهترین سبک‌های صنایع دستی صحبت خواهیم کرد. همچنین به بهترین هدیه‌ها در این سبک می‌پردازیم و نمونه‌های پرفروش را معرفی می‌کنیم.

منحصر به فردترین نوع صنایع دستی را برای دکوراسیون منزل

در کشور ایران صنایع دستی در سبک‌های گوناگونی موجود است که باعث می‌شود در خرید هدیه کمی سردرگم شوید. در سبک‌هایی همچون مینا کاری، فیروزه کوبی، حصیربافی، قلم‌ زنی، نقره‌ کوبی، خاتم‌ کاری و…، محصولات به اَشکال مختلف قاب، ظروف و زیورآلات عرضه می‌کنند. تنوع چنین محصولاتی انقدر بالاست که می‌تواند تمام سلایق را پوشش دهد. منحصربه‌فردترین هدیه صنایع دستی برای دکوراسیون منزل باید باتوجه‌به سبک چیدمان منزل انتخاب شود و هیچ‌کدام از این هنرها به یکدیگر برتری ندارند. اگر سبک خانه شما مینیمال است؛ حتی اگر گران‌قیمت‌ترین هدیه سنتی را نیز تهیه کنید، نمی‌توانید به‌اندازه یک صنایع دستی مینیمال دکوراسیون را جذاب‌تر کنید. پس دراین‌خصوص حتماً به همخوانی گیفت با محیط موردنظر توجه نمایید. برای درک بهتر این موضوع باید المان‌هایی همچون رنگ، طرح، ابعاد و فرم محصول را مدنظر قرار دهید. اگر هدیه را به افرادی تقدیم می‌کنید که اطلاعی از سبک خانه و چیدمان آنان ندارید به سراغ صنایع دستی بروید که قابلیت همخوانی با انواع چیدمان‌ها را داشته باشد و به یک زمینه خاص محدود نشود.

بهترین هدیه‌های صنایع دستی اریسا برای دکوراسیون منزل

فروشگاه اریسا انواع و اقسام هدیه صنایع دستی با پکیجینگ خلاقانه و متفاوتی ارائه می‌دهد که مشابه آن به‌سختی یافت می‌شود. ما با تجربه طولانی خود برآورد صحیحی از سلیقه و خریدهای مشتریان داشته و هدیه‌هایی ارائه دادیم که تاکنون محبوبیت بالایی تجربه کرده است. این محصولات پس از ثبت سفارش در مدت‌زمان بسیار کوتاهی به دست شما می‌رسد. اریسا بیش از هفت هزار پک هدیه را به‌صورت آماده در انبار خود دارد؛ بنابراین هیچ محدودیتی در سفارش تعداد آیتم‌ها ندارید. این گیفت‌ها هم برای مناسبت‌های کاری و حرفه‌ای و هم برای میهمانی‌های صمیمانه شما مناسب خواهند بود. هرچند که تنوع کادوهای ما بسیار زیاد است؛ ولی در ادامه به هشت مورد از گیفت‌های پرفروش اریسا اشاره کرده‌ایم که برای هر سلیقه‌ای جذاب خواهند بود. در صورت علاقه بیشتر با جست‌وجو در فروشگاه گیفت‌های متفاوت‌تری نیز خواهید یافت.

یادبود اریسا ۹

پارچه‌های ترمه یکی از برجسته‌ترین صنایع دستی هستند. یادبود اریسا ٩ از یک پارچه ترمه افشاری سایز ۱۰۰×۱۰۰ و بگ مشکی بزرگ تشکیل می‌شود. شما می‌توانید از این پارچه در زینت بخشیدن به میز، طاقچه و دیگر سطوح خانه استفاده نمایید. ترمه‌های اریسا دارای بافت ریزی هستند که موجب استحکام و حفظ فرم آن می‌شود. محصول فوق دارای نقش و رنگ‌های متعددی بوده که با سفارش ۵۰ عدد به بالا امکان انتخاب رنگ و درنظرگرفتن زمان تحویل آن وجود دارد. در هر پارچه از تعداد قابل‌توجهی رنگ استفاده شده است؛ اما میزان به کار برده شدن رنگ‌ها در هر نوع آن باتوجه‌ به نقش پارچه متفاوت است. وجود رنگ‌های مختلف در یک پارچه باعث شده تا با اکثر چیدمان‌های رنگی همخوانی داشته باشد و هدیه‌ای کاربردی محسوب شود. بگ مشکی با سادگی خود در کنار طرح سنتی پارچه ترمه، گیفت را چشمگیرتر می‌کند. ضمناً قیمت مناسبی نیز برای پک فوق در نظر گرفته شده و هدیه‌ای اقتصادی خواهد بود، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

جذابترین دکوراسیون منزل با صنایع دستی ایرانی

خاتم جاویدان ۱

خاتم جاویدان جزو آن دسته از هدیه‌هایی است که فقط در اریسا یافت می‌شود. این گیفت از یک دسته‌گل جاویدان و آجیل‌خوری مس و خاتم تشکیل شده است. دسته‌گل جاویدان شامل گل‌های رز مصنوعی، شکوفه و برگ‌های زینتی می‌شود که به طور هنرمندانه‌ای نمای طبیعی دارند. متریال ساخت این دسته‌گل درجه یک است؛ پس به‌راحتی رنگ و شکوه خود را از دست نمی‌دهد. این دسته‌گل درون آجیل‌خوری مس و خاتم در یک قاب شیشه‌ای به شما تقدیم می‌شود. آجیل‌خوری خاتم پایه‌دار بوده و از جنس مس باکیفیت زنجان است. این مس رنگ ثابتی دارد. همچنین ضربه‌پذیر نیست؛ بنابراین ماندگاری بالایی خواهد داشت. شما می‌توانید از آجیل‌خوری به‌عنوان گلدان یا آن را به شکل جداگانه استفاده کنید. خاتم جاویدان به لطافت و ظرافت محیط عمق می‌بخشد. به دلیل رنگ‌های ویژه خود نیز با انواع سبک‌های دکوراسیون تناسب خواهد داشت، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

صنایع دستی در دکوراسیون داخلی منزل

آجیل خوری مشبک مس و پرداز در جعبه ترمه

آجیل‌خوری میناکاری از خوش‌نگارترین لوازم قابل‌استفاده در منزل است. این آجیل‌خوری با بستر فلز مس ساخته شده و طرح مشبک مس و پرداز به آن فرم خلاقانه و متفاوتی بخشیده است. حتی بر پایه این ظرف هنر میناکاری دیده می‌شود و طراحان حساسیت زیادی در ساخت آن به خرج داده‌اند. این ظرف در رنگ و طرح‌های مختلفی موجود می‌باشد که از هرکدام تنها یک نمونه وجود دارد. ممکن است که کلیات نقش‌های آن یکسان باشد؛ ولی از تفاوت‌های جزئی نمی‌توان چشم‌پوشی کرد. علت این امر ساخت ظروف با دست است که هر ظرف را منحصربه‌فرد می‌کند. این تفاوت‌های جزئی هویت خاصی برای ظرف خواهند ساخت، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

خانه شیک با استفاده صنایع دستی در دکوراسیون منزل

سنگ‌های فیروزه از زیباترین سنگ‌های زینتی هستند در تزیین ظروف کاربرد دارند؛ پس می‌توانید ظروف فیروزه کوبی را نیز به‌عنوان یک هدیه صنایع دستی دکوری ویژه در نظر داشته باشید. ست چای‌خوری فیروزه کوبی اریسا با زیبایی بی‌نظیر خود از بی‌بدیل‌ترین ست‌های پذیرایی است. این ست با قرار گرفتن در بوفه تزیینی یا استفاده در میهمانی‌ها محیط خود را اصیل‌تر می‌کند. ست فوق دارای شش عدد استکان چایخوری، یک عدد سینی و قندان کوچک است که همگی با ترکیب مس و فیروزه به شکل هنرمندانه‌ای ساخته شده‌اند. بدنه همه این ظروف با یک لایه پلی استر هم پوشش داده شده تا در برابر آب و رطوبت، نور شدید آفتاب، گردوغبار و… تغییر رنگ ندهد. این گیفت گارانتی ده‌ساله دارد و سالیان طولانی قادر به استفاده از آن خواهید بود. وزن ست چایخوری با وجود به‌کاررفتن سنگ در بخش‌هایی از آن، سبک است. این ست به همراه جعبه چوبی ترمه به شما تقدیم می‌شود که ایمنی و استحکام لازم را حفظ کند، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

نقش و جایگاه صنایع دستی در دکوراسیون

تابلو فرش تصویری طرح پرنده

دیوار یکی از فضاهای مهم خانه برای تزئین است که خیلی از افراد انتخاب‌های نادرستی برای آن دارند. اگر لوازم نامتناسب در این بستر استفاده شود، فضای خانه کوچک‌تر نشان داده می‌شود. تابلوهای صنایع دستی از بهترین‌ها برای نمادادن به دیوار است. یکی از پیشنهادها تابلو فرش تصویری طرح پرنده می‌باشد. فرش با جنس خاص خود و طرح زیبا بر دیوار، تنوع خوبی برای خانه خواهد بود. اریسا از طرح پرنده با جزئیات حرفه‌ای بهره برده که آن را تبدیل به کادویی با ارزش معنوی و همچنین مادی می‌کند. این گیفت با قاب قهوه‌ای زیبای خود در تضاد با نقش تابلو اثرگذاری زیادی دارد. تابلوفرش تصویری طرح پرنده برای سالن نشیمن، اتاق مطالعه، دفتر کار، اتاق پزشک و… بسیار مناسب است، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

صنایع دستی و ایده های جذاب دکوراسیون منزل

ست بشقاب سفال با سفره قلمکار در جعبه هارد باکس

سفال هم از متریال‌هایی بوده که با قدمت بسیار زیادی به‌عنوان صنایع دستی استفاده می‌شد و تا امروز هم کاربرد زیادی دارد. ست بشقاب سفال با سفره قلمکار هم به شکل محسوسی دکوراسیون خانه را زیبنده‌تر می‌کند. این بشقاب با هنر میناکاری در طرح‌های مختلف گل، اسلیمی، هندسی و… آراسته شده است و با قرارگرفتن در ویترین، دیوار، سفره‌های اصیل همچون یلدا و هفت‌سین نمای متفاوتی می‌سازد. سفال اریسا استحکام نسبتاً بالایی دارد. سطح آن هم یکدست است و هیچ زبری حس نمی‌کنید. سفره قلمکار هم مکمل این گیفت است. این سفره از پارچه نرم تشکیل شده و همه طرح‌های آن با مهره‌های چوبی توسط هنرمندان اصفهانی اجزا شده‌اند. رنگ سفره ثابت است. ابعاد ۸۰×۸۰ هم برای آن در نظر گرفته شده تا حتی در خانه‌های کوچک نیز قابل‌استفاده باشد. این دو متریال دکوراسیون هر خانه‌ای را متحول خواهند کرد و روح متفاوتی به آن خواهند بخشید، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

ایده های فوق العاده صنایع دستی در دکوراسیون خانه

 گلبن نقره‌ فام

گلبن نقره‌ فام از دو گلدان و یک شیرینی‌خوری ملیله تشکیل شده است. هنر ملیله‌کاری با مفتول‌های نازک مس اجرا می‌شود که در یکدیگر باظرافت تنیده شده‌اند. رنگ این محصولات نقره‌ای و درخشان می‌باشد و توجه هر میهمانی را به خودش جلب می‌کند. گلبن نقره‌ فام جزو آن دسته از صنایع دستی‌ها بوده که برای دکوراسیون مینیمال بسیار مناسب بوده و جر بهترین هدیه صنایع دستی به شمار می‌آید. در بدنه گلدان و شیرینی‌خوری فوق آبکاری نقره مرغوب با ضخامت بالا به‌کاررفته و عمر طولانی به آن‌ها می‌بخشد. این پک به دست زنان توانمند سرپرست خانوار ساخته می‌شود. هر خرید شما حمایتی از هنر آنان خواهد بود، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

دکوراسیون منزل به سبک سنتی با صنایع دستی

 ساعت خورشیدی خاتم و مینا برجسته

ساعت با وجود ابعاد نسبتاً کوچک خود در فضای بزرگ خانه، می‌تواند سبک چیدمان و دکوراسیون را زیر سؤال ببرد یا آن را به‌درستی بهبود ببخشد. اگر به دنبال ساعتی هستید که چنین تحول بزرگی ایجاد کند، به سراغ ساعت‌های صنایع دستی بروید. صنایع دستی حتی در این زمینه نیز مزیت خود را نشان داده و هویت محصولات متنوع را عمیق‌تر کرده است. اریسا ساعت صنایع دستی با فرم خورشیدی عرضه نموده که در آن هنر میناکاری و خاتم‌کاری با نقوش اسلیمی دیده می‌شود. این نقوش با هنر دست با صرف زمان زیادی اجرا شده‌اند. ساعت صنایع دستی به دلیل جزئیات و طرح‌های پیچیده خود برای دکوراسیون‌های رسمی و سنتی مناسب‌تر هستند، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

سبکی ترند و جذاب با صنایع دستی در دکوراسیون ویلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من