چطور با اهدای هدیه تبلیغاتی عید نوروز مشتری جدید جذب کنیم؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه
هدایایی لاکچری و تبلیغاتی عید نوروز برای جذب مشتریان جدید
در این مقاله میخوانید

عید نوروز، فرصتی ارزشمند برای تبلیغ و برندسازی است تا افراد بیشتری با کسب و کار شما آشنا شوند. زمانی که همه فکرها معطوف به خرید و نو شدن است، هدیه تبلیغاتی عید نوروز راه خوبی برای جلب توجه مخاطبان شماست. یک راه ابراز ارزش و مهر و محبت به مخاطب یا مشتریان که در آن‌ها حس اعتماد و قدردانی را بر انگیخته و باعث به یاد ماندن برند شما در ذهن آن‌ها می‌شود. هدایای تبلیغاتی عید نوروز و شرکت در کمپین تبلیغاتی خوب هم مشتریان قبلی شما را تشویق به وفاداری می‌کند و هم مشتریان جدید را به سمت خرید از شما یا دست کم آشنایی با روند کار و فعالیتتان جذب می‌کند.

خیلی از شرکت‌ها، ارگان‌ها و سازمان‌های کوچک و بزرگ از مدتی مانده به فرارسیدن عید نوروز، به فکر تدارک برای تهیه هدیه تبلیغاتی عید نوروز برای کارمندان، مشتریان و شرکت‌های در ارتباط با خود هستند. چراکه به خوبی اهمیت این هدیه‌های تبلیغاتی را در برندینگ می‌دانند. اگر از اهمیت هدایای تبلیغاتی در برندینگ غافل هستید محتوای نقش هدایای تبلیغاتی در برندسازی و مارکتینگ برای شما است.

جذب مشتری جدید با هدایای لاکچری تبلیغاتی برای عید نوروز

هدیه تبلیغاتی نوروز واقعا چقدر روی مخاطب اثر می‌گذارد؟

این سوالی است که به ذهن خیلی از ما به‌عنوان مدیر یا مسئول یک شرکت و رهبری یک کسب و کار، خطور می‌کند. این که آیا واقعا هدایای تبلیغاتی عید نوروز آن قدر که به نظر می‌رسد، در پیشرفت برندینگ، تقویت ارتباط با مشتریان و افزایش فروش محصول یا عرضه خدمات موثر است؟!

بیایید ابتدا به خاطراتمان درباره هدیه‌های تبلیغاتی نوروزی که تا به حال گرفته‌ایم نگاه کنیم. از هدیه‌های کوچکتر مثل یک خودکار یا روان نویس که نام برند یا شرکتی بر روی آن چاپ شده، تقویم رومیزی و جیبی، تقویم دیواری و سالنامه گرفته تا هدیه‌های بزرگتری مانند صنایع دستی، چوبی و هنری که در کنار ارزش مادی، ارزش معنوی قابل توجهی نیز دارند. هر هدیه تبلیغاتی عید نوروز که به آن فکر کنید، تا زمانی که از آن‌ها استفاده می‌کنیم، حس و حال خوب و انرژی مثبت را در ما ایجاد می‌کند. حتی ممکن است با تداعی دوباره‌ی حال و هوای خوبی که در لحظه دریافت آن‌ها داشته‌ایم، لبخندی هم در زمان حال به ما هدیه دهد!

پس بی شک به این نتیجه می‌رسیم هدیه تبلیغاتی نوروز اثرگذار است! سوال واضح بعدی این است که این هدایای مناسبتی چقدر تاثیرگذارند؟ میزان تاثیرگذاری شما را متقاعد می‌کند که تا چه حد زمان، انرژی و هزینه را صرف هدایای تبلیغاتی عید نوروز کنید.

مشتریان و مخاطبان شما در عصر امروزی، حساس‌تر، دقیق‌تر و هشیارتر هستند. آن‌ها به‌خوبی متوجه می‌شوند که با هدیه‌ای که برایشان تهیه کرده‌اید، چه میزان هزینه و انرژی صرف شده و به همان میزان حس ارزشمندی و قدردانی بیشتر را تجربه می‌کنند. هدیه‌ای که به درستی انتخاب شده، خاص و شکیل است و حس معنوی خوبی را القا می‌کند، مخاطب شما را بیشتر تحت تاثیر قرار می‌دهد. پس میزان تاثیر هدیه تبلیغاتی عید نوروز بستگی به نوع هدیه انتخابی و سلیقه شما در طراحی یا سفارش و تهیه آن دارد.

قدرت شگرف هدایای تبلیغاتی عید نوروز در برندینگ!

تا زمانی که از هدیه تبلیغاتی نوروز استفاده کنیم یا جلوی چشممان باشد، به یاد شرکت یا برندی که آن را به ما اهدا کرده می‌افتیم. هرچقدر هدیه مورد نظر کاربردی‌تر و ماندگارتر باشد، آن سازمان را بیشتر به یاد ما می‌اندازد. هدیه مناسبتی راهی موثر و محترمانه برای تبلیغ برند شماست، چراکه در هر زمان مشتری، کارمند یا کارفرمایی را که به شما سفارش خدمات می‌دهد، متوجه نام برند شما می‌کند. حتی یک هدیه تبلیغاتی می‌تواند جرقه‌ای جدید از همکاری یا ارتباط را در ذهن مخاطبانتان ایجاد کند. حتی اگر مخاطبی قبلا به سادگی از کنار کسب و کار شما می‌گذشته، این بار با یادآوری هدیه تبلیغاتی نوروزی با احتمال بیشتری به سمتتان کشانده می‌شود.

قدرت فوق‌العاده هدیه تبلیغاتی عید نوروز را در جذب مخاطب و تبدیل مشتریان بالفعل به مشتریان بالقوه و به ویژه وفادار، دست کم نگیرید! در بازار رقابتی امروزی، کسب‌وکارها دائماً به دنبال راه‌هایی برای تبلیغ برند خود و متمایز شدن از سایرین هستند. به ویژه در ایام نزدیک سال نو با توجه به پررنگ بودن توجه مخاطبان به جشنواره‌ها، خدمات و فروشگاه‌ها، تدارک دیدن هدایای تبلیغاتی عید نوروز می‌تواند روشی موفق و تاثیرگذار برای برندسازی در ذهن مشتریان شما باشد.

از چند ماه پیش از فرارسیدن سال جدید تا روز عید و حتی گاهی تا چندین هفته بعد از آن، کمپین‌های تبلیغاتی و مشاوران برندینگ ایده‌های سودمندی در اختیار شما قرار می‌دهند تا کسب و کارتان را به سمت موفقیت سوق دهند. یکی از بهترین پیشنهاداتی که به شما ارائه می‌شود، تهیه هدیه تبلیغاتی نوروز و تقدیم آن به کارکنان، مشتریان و خریداران یا افراد و شرکت‌های در ارتباط با شماست. یک راه موثر و بدون زحمت زیاد که در زمان کوتاهی بازدهی غیرقابل باور را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

چند نکته برای انتخاب بهتر از هدیه تبلیغاتی عید نوروز

اهدای هدیه‌های تبلیغاتی و مناسبتی در نزدیک عید نوروز، بخشی موثر در فعالیت‌های تبلیغاتی پیش روی هر شرکت و سازمانی است. این هدیه‌ها می‌توانند به تمامی مشتریان، مشتریان با شرایط خرید ویژه، خریداران وفادار یا حتی مدیران کسب و کارهای دیگر برای ترغیب آن‌ها به همکاری و ارزش متقابل ارسال شوند. حتی می‌توانیم پیشنهاد کنیم که یک جشنواره فروش یا ارائه خدمات همراه با تخفیفات نوروزی راه بیاندازید و به مشتریان خوب خود هدایای تبلیغاتی عید نوروز بدهید! همچنین فرصت خوبی است تا با پوشش دادن خبر اهدای هدیه تبلیغاتی نوروز خود در کمپین‌های تبلیغاتی و رسانه‌های فضای مجازی، مشتریان جدید و قدیمی را بیش از پیش به سمت خود بکشانید. این یک راه زودبازده برای افزایش فروش در ایام طلایی قبل و بعد از نوروز است.

به نوع هدیه انتخابی خوب فکر کنید

درست است که هدیه تبلیغاتی عید نوروز به خودی خود ارزش برندسازی دارد؛ اما به این معنا نیست که نوع هدیه انتخابی اهمیتی ندارد. قطعا انتخاب یک هدیه مناسب، باسلیقه و متناسب با عید نوروز شما را به هدفتان خیلی نزدیک‌تر می‌کند. از پیشنهادهای جذاب برای انتخاب هدیه عید نوروز که اریسا گیفت آن را توصیه می‌کند، صنایع دستی هستند. همچنین پک آجیل نفیس، تحفه نوروز و ست چندتایی حاوی صنایع دستی و اقلام سنتی انتخاب مناسبی برای هدیه دادن هستند.

هدیه شیک و لوکس برای جذب مشتری جدید

بسته بندی هدیه تبلیغاتی نوروز به اندازه خود هدیه اهمیت دارد!

فراموش نکنید که بسته‌بندی‌های خلاقانه و هنری چقدر در به دل نشستن یک هدیه اثر می‌گذارند. اگر چه پیدا کردن هدیه‌های باکیفیت و مناسب حیاتی است، اما بسته‌بندی و به عبارتی پکیجینگی که هدیه را در آن قرار می‌دهند هم خیلی مهم است. بسته بندی‌هایی که رنگ و بوی سنتی و هنری داشته باشند، یا حاوی نقش و نگار تداعی کننده‌ی نوروز باشند، به مخاطبان یادآوری می‌کنند که شما یک شرکت معمولی نیستید! بلکه خاص هستید و خاص می‌اندیشید.

💥مطالعه بیشتر: بسته بندی مناسب هدیه تبلیغاتی چه مزایایی دارد؟

به کاربرد و معنی معنوی هدایا هم دقت کنید.

سعی کنید هدایای تبلیغاتی شما برای عید نوروز، تا حد ممکن کاربردی و دارای ارزش معنوی باشند. هدایایی که برای مخاطب هدفتان مناسب نبوده و بی استفاده باشند، خیلی زود فراموش می‌شوند و اثرشان نهایتاً چند روز باقی بماند. پس ابتدا مطمئن شوید که هدایای تبلیغاتی عید نوروز که قطعا هزینه و وقت شما صرف تهیه آن شده، به حد کافی کارایی و ارزش دارد.

زمان مناسب برای تبلیغات و برندینگ را از دست ندهید.

هدیه تبلیغاتی نوروز باید در بهترین زمان آماده و اهدا شود. اگر فرصت طلایی از دست برود، نمی‌توانید از آن به نفع سفارش‌گیری خدمات و محصولات یا افزایش فروشتان استفاده کنید. همچنین یکسال زمان لازم است تا دوباره این فرصت خوب را قبل از آغاز سال جدید پیدا کنید که با فعالیت‌های تبلیغاتی نگاه‌ها را به سمت کسب و کارتان جذب کنید.

هدیه تبلیغاتی عید نوروز راهی مطمئن برای حرکت هدفمند و موفقیت‌آمیز به سمت پیشرفت فروش، سودآوری بیشتر و رونق کسب و کار است. یک اقدام موثر برای برندینگ که شما را به مشتریان قدیمی یادآوری و به مشتریان جدید معرفی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من