سر سفره هفت سین به خانواده خود چه هدیه دهیم؟ (راهنمای جامع خرید کادوی عید برای همه اعضای خانواده)

زمان مطالعه: 6 دقیقه
عیدی نوروز سر سفره هفت سین
در این مقاله میخوانید

رسومات زیبای نوروز در خانواده‌های ایرانی بهانه‌ای برای شاد بودن و دور هم جمع شدن است. یکی از این رسم‌های اصیل، پهن کردن سفره هفت سین و جمع شدن خانواده کنار هم است تا سال جدید را به فال نیک بگیرند. خانواده‌ها دور سفره هفت سین نشسته و با تبریک گرم و صمیمی به همدیگر، هم یک سال کنار هم بودن را جشن می‌گیرند و هم با انرژی و دل خوش به استقبال سال جدید بروند. تقدیم هدیه و عیدی دادن سر سفره هفت سین هم یکی از رسوم خوب آئین‌های ایرانی است که خانواده‌ها از آن غافل نمی‌مانند. بزرگتر‌ها به کوچکترها و گاهی کوچکترها به بزرگترها عیدی می‌دهند تا لحظات شادی‌بخش و به یادماندنی آن‌ها، خاطرات شیرینی را از با هم بودن رقم بزند. عیدی نوروز، سال جدید را با یمن و مبارکی پیوند می‌دهد و لبخند را بر لب اهل خانه می‌نشاند.

اما برای عیدی دادن سر سفره هفت سین به سراغ چه هدیه‌هایی برویم؟ اولین چیزی که به ذهن ما می‌رسد، معمولا پول نقد یا کارت هدیه است. ولی بیایید امسال به یک هدیه متفاوت و خاص فکر کنیم که علاوه‌بر ارزش مادی، ارزش فرهنگی، معنوی و هنری خاصی داشته باشد. با اریسا گیفت همراه باشید تا هدایایی جدید و خاص را به شما معرفی کنیم.

 

چه هدیه‌هایی به خانواده خود بدهیم؟

امسال کمی متفاوت‌تر و خلاقانه‌تر عمل کرده و به سراغ عیدی‌های جدید و متنوع بروید. هدیه‌های مادی مانند پول، کارت هدیه و تراول اگرچه کاربردی و مفید هستند، ولی هم عادی شده‌اند و هم خلاقانه و خاص نیستند. این عیدی‌ها حتی ممکن است بعد از مدتی فراموش هم بشوند. پس شاید بهتر باشد به جای آن‌ها هدیه‌هایی تهیه کنید که مخاطب را شگفت‌زده کند.

پیشنهاد می‌کنیم به سراغ هدیه‌هایی بروید که به عنوان عیدی نوروز، تا مدت‌ها پیش اعضای خانواده شما بمانند و آن حس خوب را بطور مداوم القا کنند. برای مثال به این توجه کنید که اعضای خانواده شما در این زمان به چه چیزی احتیاج دارند یا به چه چیزهایی علاقمندند. وسیله مورد نیازشان یا لوازمی که باب میل و سلیقه آن‌هاست، گاهی بهترین هدیه است. تهیه این هدیه می‌تواند به آن‌ها نشان دهد که چقدر برایتان اهمیت دارند و تا چه اندازه به احساسات و حرف دلشان توجه می‌کنید. این عیدی باب همدلی و صمیمیت بین شما و اعضای خانوادتان را باز خواهد کرد.

نوروز یک سنت اصیل ایرانی است و دغدغه ما هم وطنان، گرامیداشت و مواظبت از رسوم و سنت‌هایی است که سالیان سال در فرهنگ ما بوده‌اند. فرهنگی که از کودکی تا به امروز شاهدش بوده‌ایم و باید برای حفظ و رساندنش به نسل بعد، تلاش کنیم. بنابراین یک انتخاب خوب برای عیدی نوروز، تهیه هدیه‌هایی است که با فرهنگ نوروز، هنرهای اصیل ایرانی وصنایع دستی ارزشمند کشور ما هم‌خوانی داشته باشد.

عیدی شما تا حد امکان باید مفید و کاربردی باشد. با شناختی که از اعضای خانواده یعنی پدر و مادر، همسر، خواهر و برادر یا فرزندتان دارید، به خوبی می‌دانید که چه هدیه هایی را دوست دارند. از چه کالاهایی خوششان می‌آید و چه طرح و رنگی را ترجیح می‌دهند. دانستن این موضوع که آن‌ها چطور هدایایی را می‌پسندند و به چه چیزهایی در آن لحظه نیاز دارند، در پیدا کردن و انتخاب هدیه مناسب موثر است.

 

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید کادوی عید برای پدر و مادر

 

پیشنهاد هدیه عیدی نوروز به اعضای خانواده

ما در مجموعه اریسا انواع هدیه‌های گوناگون را برای تمام سنین و هر سلیقه‌ای آماده کرده‌ایم که بیشتر آن‌ها نفیس، هنری و خاص هستند. شما می‌توانید برحسب شناختی که از خانوادتان دارید، سن و علایق آن‌ها به راحتی هدیه‌ای مناسب برایشان پیدا کنید. خیالتان از بابت بسته‌بندی شیک و شایسته محصولات هم راحت باشد؛ چراکه اریسا با ذوق و سلیقه هدیه‌های خود را در جعبه‌های هاردباکس، جعبه‌های چوب و چرم، جعبه‌های ترمه و چوب و بسته‌بندی‌های نفیس دیگر قرار می‌دهد. جهت مشاهده همه ی انواع باکس های بسته بندی اریسا، صفحه ی بسته بندی صنایع دستی را مشاهده نمائید.

پک آجیل و میوه خشک شب یلدا

خرید هدیه عید برای مرد خانه

برای پدر خانواده، هدیه‌های جذاب مختلفی را تدارک دیده‌ایم. یکی از بهترین هدیه‌های اریسا برای آقایان، ست محصولات چرمی مردانه است. برای مثال در ست تیماج 2، یک کمربند چرمی مردانه به همراه کیف پول پالتویی و یک کیف کارت وجود دارد. این گزینه، هدیه‌ای باکیفیت و ماندگار است که خیلی از پدران به آن نیاز دارند. این هدیه در یک جعبه هاردباکس شیک ارائه می‌شود. سایر هدیه‌ها که دربردارنده محصولات چرمی برای آقایان هستند، مانند ست تیماج 1، انواع کیف پول کوچک یا پالتویی، کمربند چرمی، جاکلیدی چرم و فیروزه کوبی و کیف دسته چک هستند.

عیدی نوروز برای مردان همچنین می‌تواند کراوات باشد. در ست کیاراد از محصولات اریسا، کراوات مردانه با طرح‌های متنوع و شیک به همراه گیره کراوات و دکمه‌ی سر دست برای ست کردن با آن عرضه می‌شود.

اهدای عیدی نوروز به همسر

یک گزینه عالی برای عیدی دادن به همسر، چه برای آقایان و چه برای خانم‌ها، باکس‌های گل رز جاویدان است که هم به‌صورت تکی و هم در ست‌ها همراه با هدایای دیگر قابل تهیه خواهد بود. تدارک دیدن این هدیه جذاب با ابراز عشق و احترام همراه است و حتما همسرتان از دریافت آن بی نهایت خوشحال می‌شود.

گل رز جاویدان به همراه باکس شفاف، تا مدت‌ها بدون پژمردگی یا خراب شدن باقی می‌ماند و بیانگر علاقه و محبت دائمی شما به مخاطب هدیه است. به‌همین دلیل به نظر می‌رسد از بهترین گزینه‌ها برای عیدی نوروز به همسر است. گل رز جاودان را می‌توانید در ست‌های رزیتا، خاتم جاویدان، مهر جاویدان و مهربانو نیز پیدا کنید. از پیشنهادات جذاب و نفیس‌تر اریسا در این مورد، دسته گل‌هایی از رز جاویدان است که در گلدان‌های مسی خاتم کاری شده ارائه می‌شود. این دسته گل‌های لوکس و شگفت‌انگیز منحصربفردترین هدیه‌ی همسر شما می‌شوند.

 

ست هدیه برای روز زن شامل دستبند فیروزه کوبی و باکس گل رز جاویدان

 

خرید هدیه نوروزی برای بانوی خانه

چه هدیه‌ای برای مادرها مناسب است؟ کادوهای بسیار مختلفی هم برای بانوان تدارک دیده‌ایم که محبوب و پرفروش هستند. ست زیورآلات مس و فیروزه کوبی که از هنرهای دست هنرمندان ایرانی بوده و با ظرافت و زیبایی نگاه‌ها را به سمت خود جذب می‌کنند، نمونه‌ای از هدیه‌های عالی برای خانم‌ها هستند. در ست زربانو 1، یک گردن آویز جذاب به همراه انگشتر و یک جفت گوشواره قرار گرفته است. در حالی که دست نواز 3، یک دستبند زنجیری فیروزه کوب را معرفی می‌کند. دستبند النگویی، گوشواره و انگشتر به‌صورت جداگانه نیز ارائه می‌شوند که پیشنهاد ما برای تهیه عیدی نوروز برای مادران خانه هستند.

هدیه خوب دیگری که بانوان آن را دوست دارند، ست‌های کیف و روسری یا زیورآلات و گل جاودان در بین محصولات اریسا هستند. مثلا در ست مهربانو تارا، کیف و روسری ست و با طرحی زیبا به همراه یک جعبه خاتم کوچک برای نگهداری جواهرات شما تعبیه شده است. بسته‌بندی اختصاص داده شده به این ست فوق‌العاده دوست داشتنی، هاردباکس تلسکوپی با نقوش سنتی اسلیمی است.

پیشنهاد مطالعه: هدایای نوروزی برای خانم ها

ست گوشواره مسی فیروزه کوبی برای هدیه تولد مادر

 

پیشنهاد عیدی به فرزندان یا خواهر و برادر

برای عیدی دادن به جوانان و نوجوانان که ممکن است خواهر و برادر شما یا دختر و پسر شما باشند، چندین هدیه خوب در اریسا می‌توان نام برد. ست هدیه محصولات چرمی زنانه و مردانه متنوعی برای هدیه دادن به افراد جوان و نوجوان در خانواده داریم که همه پسند و لوکس هستند. محصولات ساخته شده از چرم طبیعی و مرغوب ضمن ماندگاری بالا، همیشه هدیه‌هایی شیک و کاربردی هستند. ما این محصولات را در قالب هدیه‌های تکی یا در ست‌های گوناگون (مانند ست چرم مردانه تیماج و ست چرم زنانه آراسته) به همراه هدایای مختلف دیگر تدارک دیده‌ایم که برای دادن هدیه عید نوروز به جوانان بسیار مناسب هستند.

هدیه پیشنهادی دیگر، ست‌های دیجی گیفت اریسا هستند. در این مجموعه 7 ست جذاب وجود دارد که شامل آیتم‌هایی مثل ماگ پیرکس هیتردار، اسپیکر و هندزفری بلوتوثی، هولدر موبایل، پاوربانک، تراول ماگ، ساعت هوشمند و فلش هستند. این هدیه‌ها کاملا متناسب با روحیات جوانان و نوجوانان بوده و همچنان با سنتی و لوکس اریسا گره خورده‌اند.

فرزند دختر یا خواهر شما به احتمال زیاد از زیورآلات هم خوشش می‌آید. پس انواع ست‌های زیورآلات ارائه شده در فروشگاه اریسا را هم مد نظر داشته باشید.

 

پیشنهاد مطالعه: خرید کادوی عید برای دختران نوجوان

 

 

برای اهدای عیدی نوروز به اعضای خانواده با هر میزان بودجه و برای هر سلیقه‌ای می‌توانید از اریسا گیفت کمک بگیرید. اریسا همراه شماست تا بهترین انتخاب را برای خانواده خود داشته و هدایایی شیک و جذاب تدارک ببینید. بسته‌بندی‌های دوست داشتنی اریسا، زیبایی عیدی شما را دوچندان می‌کنند و کیفیت بالای هدیه‌ها، نشان‌دهنده دقت و اهمیت شما در انتخاب آن‌هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من