زیباترین دیزاین‌ ها برای چیدن سفره هفت سین در دفتر کار + معرفی پنج ست هفت سین زیبا برای هدیه به کارمندان

زمان مطالعه: 8 دقیقه
زیباترین دیزاین ها برای چیدن سفره هفت سین در دفتر کار
در این مقاله میخوانید

یک دغدغه شیرین در روزهای نزدیک عید نوروز، چیدن سفره هفت سین با دیزاین زیبا و جدید است. هرسال سعی می‌کنیم که سفره هفت سین را به نحوی خلاقانه و منحصربه‌فرد آماده کنیم و برای آراستن و زینت دادن آن به دنبال ایده‌های خاص هستیم. ایده‌های جدید نوروزی در هرکجا نظر ما را جلب می‌کنند؛ چه در رابطه با ظروف جدید باشند و چه یک سفره زیبا، تزئین اقلام درون سفره و یا تزئینات جانبی مثل قراردادن گل‌ها و استفاده از نورپردازی که جلوه قشنگ هفت سین را چند برابر می‌کنند. این سنت دیرینه ایرانی نه تنها در خانه‌ها، بلکه در محل کار هم گرامی داشته می‌شود. خیلی از سازمان‌ها مانند ادارات، مدارس و شرکت‌ها در روزهای نزدیک به پایان سال یا حتی یکی دو هفته زودتر، سفره هفت سین عید نوروز را تدارک می‌بینند تا حال و هوای نوروزی، شاد و صمیمانه به دفاتر و محل کارشان ببخشند.

اریسا در تلاش است تا در این مقاله، ایده‌های مناسبی برای طراحی و چیدمان سفره‌های هفت سین کوچک و مختصر، اما زیبا، در اختیار شما قرار دهد.

زیباترین ست هدیه کاری اداری سازمانی برای چیدن سفره هفت سین

 

چگونه در سازمان خود به استقبال عید نوروز برویم؟

اجرای رسم و رسوم عید نوروز، علاوه‌بر اینکه علاقه قلبی ما برای پایبندی به آئین نیاکانمان است، یک وظیفه فرهنگی خطیر نیز به شمار می‌آید. شاید همین موضوع دلیل بر این شده که علاوه‌بر ایجاد حال هوای نوروزی در خانه‌ها، به دنبال ایجاد همین فضا در محل کار، شهر، روستا و حتی خیابان‌ها نیز هستیم. همچنان که نو شدن، تعمیر و ترمیم، تمیز کردن و خانه تکانی در خانه‌ها در جریان است، به محل کار و فعالیت روزانه خود هم توجه ویژه‌ای داریم و ضمن تمیزکردن، آن را آراسته و مرتب می‌کنیم.

خیلی از ما همانطور که در خانه سفره هفت سین عید نوروز را آماده می‌کنیم، سفره‌ای هر چند نقلی و کوچک هم برای شرکت یا محل کارمان تدارک می‌بینیم. چیدن سفره هفت سین و انجام تزئینات نوروزی، حرکت فوق‌العاده مثبت و انرژی‌بخش بسیاری از کسب و کارها در روزهای پایانی اسفند ماه است که حس و حال مثبت ناشی از آن، کاملا محسوس است. وقتی همکاران یا کارمندان شما در چنین فضایی قرار می‌گیرند، شور و نشاط خاصی پیدا کرده و در کنار کسب احساسات مثبت مشترک، تلاش و انرژی آن‌ها در طول ساعات کاری بیشتر می‌شود. همچنین به‌عنوان هم‌وطنانی که یک مناسبت خاص را جشن می‌گیرند، روحیه مسئولیت‌پذیری در مورد وظایف مشترکشان در قبال یکدیگر یا در رابطه با ارباب رجوع و مشتری، تقویت می‌شود.

تدارک سفره هفت سین عید نوروز، تمیزکردن بخش‌های مختلف شرکت، نوکردن وسایل، دور انداختن تجهیزات قدیمی و ناکارآمد و همچنین تهیه گل‌های یادآور سال نو و گلدان‌های حاوی گیاهان سرسبز، زمستان را در محل کارتان به بهار مبدل می‌کند.

از اقدامات دیگر که با آن می‌توانید به استقبال سال جدید بروید، تهیه هدیه عید نوروز از نوع تبلیغاتی و سازمانی است. هدایایی که تبریک و قدردانی را به مخاطب شما ابراز می‌کنند و راهی خوب برای بخشیدن احساسات خوب به وی هستند. این ارتباط برقرار کردن با مخاطب، باعث وفاداری، خرید بیشتر، برندسازی در مورد مشتریان و کار و تلاش بیشتر در مورد کارکنان خواهد شد.

هدیه سازمانی ویژه برای استقبال از عید نوروز

 

ایده ویژه سفره‌های هفت سین اداری و سازمانی

اجازه بدهید چند ایده خاص و مفید برای آماده کردن سفره هفت سین عید نوروز به شما معرفی کنیم. هفت سین با داشتن نمادهایی از مفاهیم مثبت و نیک مانند روشنایی، صلح و آرامش، زندگی و باروری، ثروت و رفاه، سلامتی، نو شدن و شکوفایی و… تداعی کننده همه چیزهای قشنگی است که برای خود و عزیزانمان آرزو می‌کنیم. چیدن این سفره در محل کار، صمیمیت و نشاط زندگی و نوشدن را به محیط کار هم می‌آورد و مدیران، مراجعه کنندگان و کارمندان از آن بی نصیب نمی‌مانند.

برای چیدن هفت سین در محل کار، کمبود فضا را بهانه نکنید. سفره هفت سین هرچند اگر کوچک، مختصر و به اصطلاح نقلی و جمع و جور باشد، باز هم تاثیرگذار است. سفره و ظروف هفت سین شما می‌توانند کوچک باشند، ولی کامل بودنشان بیشتر مهم است.

هنگام چیدن سفره هفت سین عید نوروز در محل کار یا شرکت و اداره، یک تم خاص را برایش انتخاب کنید و تا پایان طبق همان ایده پیش بروید. مثلا اگر می‌خواهید سفره شما نمایی سنتی و نوستالژیک داشته باشد، از افزودن المان‌های مدرن و مینیمال به آن پرهیز کنید و بالعکس. بنابراین سفره‌ای منظم و هماهنگ خواهید داشت که همه با دیدن آن لبخند می‌زنند.

در هفت سینی که تدارک میبینید، بهتر است تا حد امکان از صنایع دستی با نقش و نگارهای سنتی بهره گرفته شده باشد. از سفره گرفته تا ظروف، هرکدام می‌توانند بیانگر هنر، ظرافت و ذوق و سلیقه ایرانی بوده و کاملا متناسب با نوروز انتخاب شوند. خلاقیت در انتخاب ظروف هفت سین، تزئین تخم مرغ‌ها، کاشت سبزه و استفاده از گل‌های سنبل و شب بو را فراموش نکنید. اگر هدیه عید نوروز تبلیغاتی یا سازمانی تدارک دیده‌اید، می‌توانید تعدادی از آن‌ها را کنار سفره بگذارید. همچنین می‌توانید برنامه‌ها و اهداف خود برای سال جدید را در یک بروشور آماده کرده و کنار هفت سین قرار دهید.

هدیه ویژه عید نوروز مخصوص ست اداری و سازمانی

 

پیشنهادات اریسا برای چیدن سفره هفت سین عید نوروز در محل کار

حالا که می‌دانیم چیدن سفره هفت سین در دفتر کار، اداره یا سازمان بهترین راهکار برای به استقبال عید نوروز رفتن است، بیایید چند پیشنهاد عالی برای آن معرفی کنیم. محصولات مجموعه اریساگیفت که در ادامه معرفی می‌کنیم، انتخاب‌های خوبی برای تدارک این هفت سین هستند و کار شما را در انتخاب ظروف و آماده کردن سفره هفت سین راحت‌تر می‌کنند.

هدیه پیشنهادی عید نوروز برای چیدن سفره هفت سین

 

ست هدیه هفت سین نقلی 2

یک ست جذاب و نقلی که سفره هفت سین زیبایی را می‌سازد، از ظروف صنایع دستی خالی نیست. در ست هفت سین نقلی 2، یک کاسه سفالی میناکاری شده به همراه شش پیاله کوچک و پایه‌دار مسی قرار دارد. ظرف سفالی برای قرار دادن شکلات یا آجیل بر سر سفره هفت سین انتخاب خوبی است و پیاله‌های مسی زیبا هم می‌توانند شش مورد از اجزای هفت سین شما را در خود جا داده و در کنار سبزه، هفت سین را کامل کنند. ظرف سفالی و میناکاری روی آن، هنر دست هنرمندان همدانی است که به زیبایی آراسته شده است. این ست با داشتن ظروفی کاملا سنتی و ایرانی، انتخابی عالی برای چیدن سفره هفت سین در محل کار یا شرکت شما هستند و در عین حال، فضای زیادی اشغال نمی‌کنند. این سفره هفت سین عید نوروز در یک جعبه هاردباکس تلسکوپی با ظاهری شیک ارائه می‌شود.

پک هدیه عید نوروز شامل شش عدد ظرف مسی و کاسه سفالی و آجیل چهار مغز اعلا

ست هفت سین نقلی 3

پیشنهاد جذاب بعدی ما یک ست خاص و فوق‌العاده برای چیدن سفره هفت سین کوچک اما خیره کننده است. در ست هفت سین نقلی 3، یک شکلات خوری نفیس خاتم کاری شده، شش عدد کاسه پایه‌دار مسی کوچک و یک دیوان حافظ در ابعاد پالتویی گنجانده شده است. تمامی این محصولات حال و هوایی سنتی و هنری را با خود به همراه می‌آورند و هر یک با کیفیت و ظرافت بالا ساخته شده‌اند. دیوان حافظ با قاب چرمی شیک خود در کنار شکلات‌خوری شش ضلعی که با قطعات کوچک استخوان و چوب بطور دقیق و ظریف تزئین شده، گزینه‌های خوبی برای تکمیل ست ظروف هفت سین مسی هستند. این ست فقط به یک آینه و سبزه نیاز دارد تا کامل شود و می‌توان هدیه عید نوروز کارمندان یا کارکنان را نیز کنارش قرار داد تا کامل‌تر باشد. اجزای این ست سفره هفت سین عید نوروز، درون یک جعبه هارد باکس با نقوس اسلیمی قرار می‌گیرند.

هدیه شرکتی عید نوروز برای مشتریان و کارکنان شرکت چی بگیرم؟

ست هفت سین چوبی

پک کاربردی و نقلی ظروف هفت سین، می‌توانند به جای مس که ممکن است انتخاب سال قبل شما بوده باشد، چوبی باشند! ظروف چوبی همیشه پیشنهاداتی جذاب برای سرو خوراکی و تزئین دکوراسیون منازل هستند، چرا برای چیدن سفره هفت سین استفاده نشوند؟ خوشبختانه اریسا این ست را هم از قلم نیانداخته و ست دوست داشتنی کوچکی از کاسه‌های چوبی را که برای چیدن هفت سین در گوشه‌ای از محل کار یا اداره عالی به نظر می‌رسند، عرضه می‌کند. شش پیاله چوبی کوچک و یک کاسه بزرگتر در این مجموعه تعبیه شده‌اند. سفره هفت سین عید نوروز با کاسه‌های چوبی فضایی سنتی و نوستالژیک را تداعی می‌کند که بدون نیاز به پیچیدگی‌ها و با جلوه‌ای مینیمال، به هفت سین نوروزی شما زیبایی می‌بخشند. کاسه‌های نقلی این پک را در جعبه هاردباکس شکیلی تحویل خواهید گرفت.

ست ظروف چوبی هفت سین

ست هفت سین سفالی 2

از ظروف مسی و چوبی کمی فاصله بگیریم، ظروف سفالی هم با حس سنتی و ایرانیشان توجه را به خود جذب می‌کنند. در این ست کاسه‌های سفالی لعابدار رنگی آماده‌اند تا سفره‌ای پر از رنگ‌های نشاط‌آور تشکیل بدهند. 6 کاسه کوچک سفالی به همراه یک سفره قلمکار و فالنامه حافظ چرمی، ملزومات اولیه سفره هفت سین دفتر کار شما را آماده می‌کنند. اجزای این ست قابلیت دیزاین سنتی و اصیل ایرانی را داشته و تدارک دیدن هفت سین را برای شما بسیار آسان‌تر می‌کنند. دیوان حافظ در اندازه پالتویی و با قاب چرمی زیبایش، گزینه‌ای مناسب برای ایجاد حال و هوایی معنوی در این سفره نقلی است. سفره هفت سین عید نوروز شما با وجود این ست کاربردی، از سادگی، رنگ‌های شاد، فضایی سنتی و حتی خاطره‌انگیز بهره‌مند می‌شود. این ست را در یک جعبه هاردباکس شیک تحویل خواهید گرفت.

ست هدیه سفره هفت سین عید نوروزشامل دیوان حافظ نفیس چرمی، سفره قلمکار و 6 عدد کاسه سفالی

ست هفت سین نقلی مسی

اگر بخواهید یک ست کامل و مفصل از ملزومات سفره هفت را در ابعاد کوچک داشته باشید، این ست همانی است که به دنبالش می‌گردید. یک آینه، 2 عدد شمعدان و 6 پیاله مسی پایه‌دار در کنار یک قرآن کوچک حاوی جزء 30 قرآن کریم، تمامی ظروف مورد نیاز برای چیدن سفره هفت سین به غیر از ظرف کاشت سبزه و تنگ ماهی را در اختیار شما قرار می‌دهند. هماهنگی جنس و رنگ در بین اجزای هفت سین، چیزی است که خیلی از ما آن را ترجیح می‌دهیم و این ست تماما مسی، یک اثر هنری تماما هماهنگ و سنتی هستند. بسته‌بندی اختصاص یافته به این ست سفره هفت سین عید نوروز، یک عدد جعبه هاردباکس تلسکوپی با نقوش اسلیمی است که باعث شده حتی برای خرید بعنوان هدیه نوروزی هم مناسب باشد.

ست هدیه سفره هفت سین عید نوروز شامل آینه و شمعدان مسی و 6 عدد آجیل خوری مسی و قرآن نفیس چرمی

 

اگر می‌خواهید برای محل کار مثلا شرکت، مغازه یا دفتر کارتان یک سفره هفت سین جمع و جور اما شیک و جذاب آماده کنید، نیاز به ظروف نقلی و کوچک دارید. در بین ایده‌ها و نظرات مختلفی که می‌توان در مورد تدارک دیدن هفت سین پیدا کرد، انتخاب ظروفی که از صنایع دستی ایرانی تولید شده‌اند، بهترین انتخاب است. از محصولات هفت سین آماده نوروزی ما دیدن فرمائید و برای تدارک دیدن هفت سین‌هایی شیک و دوست داشتنی، بهترین محصولات را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید سوالات خود در رابطه با ست‌های هفت سین اریسا را با ما در میان گذاشته و یا از ما در مورد انتخاب آن‌ها کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من