راهنمای خرید هدیه برای همسر سخت پسند

هدیه برای همسر سخت پسند
در این مقاله میخوانید

یکی از معضلات زوج‌ها، انتخاب هدیه برای همسر سخت پسندشان است. سلیقه خیلی از افراد غیرقابل پیش‌بینی است و به همین راحتی‌ها چیزی باب میلشان پیدا نمی‌کنند. برای خوشحال کردن چنین افرادی به سختی می‌توان یک هدیه مناسب پیدا کرد. باید وقت و انرژی زیادی صرف جست و جوی هدیه‌ ایده آل گذاشت؛ ولی همچنان هیچ اطمینانی وجود ندارد که هدیه‌ای که تهیه نمودید، به دلشان بنشیند.

این دغدغه، ایده نوشتن مقاله‌ای را به ما داد که مهم‌ترین نکته‌‌ها را در خصوص تهیه ایده‌ آل‌ترین هدیه برای همسر سخت‌ پسندتان بیان کنیم. با مطالعه مقاله می‌توانید بهتر سلیقه همسرتان را درک کرده و هدیه‌ای دلنشین پیدا کنید.

چگونه سلیقه همسران سخت پسند را بهتر بشناسیم؟

در قدم اول شما باید یک ایده کلی از سلیقه همسرتان داشته باشید. درک این ایده با توجه به سه ویژگی راحت‌تر می‌شود:

●توجه به تجارب افراد

تجارب نقش عمیقی در شکل گیری سلیقه دارند. مثلا اگر همسرتان یک نقاش باشد، احتمالا درک هنری بالایی داشته و عاشق هدیه‌ای هنری و مفهومی باشد. به این ترتیب گزینه‌های محدودتری در اختیار دارید که می‌تواند کمک کند راحت‌تر هدیه‌ای خاص بیابید.

●توجه به صحبت‌ و علایق افراد

اگر به صحبت‌ها و علایق همسرتان توجه کنید، حتما درخصوص هدیه ایده آل یا خواسته‌های خود مواردی را مطرح کرده است. با توجه به این موارد و خواسته‌‌های او هدیه منحصر به فردی تهیه کنید. برخی افراد به اشتباه هدیه‌ای تهیه می‌کنند که زمان تا آسمان با خواسته‌های همسرشان متفاوت است. این کار باعث می‌شود که همسرتان تصور کند از او شناخت لازم را ندارید.

●توجه به سبک سلیقه افراد

هر فردی سبک سلیقه منحصر به فردی دارد. مثلا برخی از افراد به وسایل ساده و بدون طرح علاقه دارند و برخی دیگر سبک‌های رنگی و شلوغ را بیشتر می‌پسندند. بهتر است هدیه‌ای انتخاب کنید که به سبک سلیقه همسرتان نزدیک باشد. در انتخاب هدیه برای همسر دست به ریسک نزنید و به خیال ایجاد تنوع هدیه‌ متفاوت نسبت به سبک خاص او تهیه نکنید، چرا که نتیجه عکس خواهد داد.

5 نکته ضروری در انتخاب هدیه برای همسر سخت‌ پسند

انتخاب برای افرادی که به راحتی چیزی به دلشان نمی‌نشیند، سخت است اما غیرممکن نیست. تنها کاری که باید بکنید این است که پنج نکته‌ای که در ادامه بیان می‌کنیم را با شناخت نسبی که از سلیقه همسرتان به دست آورده‌اید ترکیب کرده و به سراغ هدیه‌ای متناسب با آن بروید.

●افراد سخت‌ پسند، شیفته هدیه‌های خلاقانه هستند.

هدیه‌های معمولی برای چنین افرادی قابل پیش بینی و غیرجذاب به نظر می‌آید. آن‌ها دوست دارند هدیه‌ای خلاقانه دریافت کنند که مانند آن کم‌تر دیده شده و از طراحی‌های خاصی برخوردار باشد. در این مورد شما محدود به تهیه یک هدیه فیزیکی نیستید، بلکه حتی می‌توانید تجربه‌های مختلف مثل تور طبیعت گردی، بازدید از موزه، رصد آسمان شب و… را هم به آن‌ها هدیه دهید.

●افراد سخت پسند به هدیه‌هایی با ارزش معنوی و مادی بالا بیشتر علاقه دارند.

همانطور که گفتیم این دسته از افراد به دریافت هدیه‌های معمولی علاقه‌ای ندارند. هدیه‌های رایج معمولا به دلیل تولید فراوان و کیفیت پایین از ارزش معنوی و مادی بالایی برخوردار نیستند. برای همسران سخت سلیقه دریافت یک هدیه با ارزش بالا پیغام عشق و منحصر به فرد بودن را می‌رساند.

●جزئیات هدیه برای افراد سخت پسند از بیشترین اهمیت برخودار است.

خیلی از آدم‌ها به جزئیات اهمیت نمی‌دهند و تنها بر کلیات تمرکز می‌کنند؛ اما فرد سخت سلیقه برعکس این موضوع به جزئی‌ترین ویژگی یک هدیه هم دقت نشان می‌دهد. هدیه‌ای تهیه کنید که دارای جزئیات زیبا و چشم نوازی باشد. این جزئیات اعتبار هدیه را بالاتر می‌برند.

●به زمان اهدای هدیه به همسرتان توجه کنید.

مهم‌ترین نکته‌ای که افراد به آن بی توجه هستند، زمان اهدای هدیه است. طبیعتا وقتی یک فرد درگیر یک کار مشخص بوده یا تمرکز بالایی ندارد، نسبت به هدیه توجه کمتري نشان می‌دهد. هدیه باید در زمانی اهدا شود که همسرتان دغدغه خاصی نداشته و توجهشان به شما معطوف است. در این شرایط او هیجان عمیقی را تجربه خواهد کرد.

●بسته بندی  هدیه برای افراد سخت سلیقه بسیار مهم است.

نسبت به کیفیت پکیجینگ و ظرافت گیفت‌ها هم دقت لازم را داشته باشید. پکیجینگ اهمیت زیادی در جلب رضایت همسرتان خواهد داشت. به رنگ و جنس ساک یا جعبه هدیه دقت داشته باشید. اندازه جعبه و ساک هدیه مهم است چون در صورت عدم تناسب باعث کاهش جلوه هدیه می‌شود.

●عکس و نامه‌های شخصی سازی شده در جعبه کادو قرار دهید

می‌توانید عکس‌های دونفره‌تان را چاپ کرده و به همراه یک نامه در جعبه کادو قرار دهید. این کار کمک می‌کند همسرتان برای خواندن احساساتتان و وقت و انرژی که صرف این کار کرده‌اید، بسیار ذوق زده شود. افراد سخت سلیقه دوست دارند هدیه‌ای دریافت کنند که احساساتشان را تحت تأثیر قرار دهد.

چند پیشنهاد هدیه ایده آل از فروشگاه اریسا برای همسران سخت پسند

صنایع دستی اریسا پیشنهادات بسیار جذابی برای همسران سخت پسند داشته و تلاش کرده تا کار شما را راحت‌تر کند. در ادامه به تعدادی از این هدیه‌ها اشاره می‌کنیم که حتی برای چنین افرادی هم سطح رضایت بالا به دنبال دارد‌:

*گل رز جاویدان

رزهای جاویدان یک عنصر نزدیک به طبیعت هستند که تا سالیان سال ماندگار و بدون تغییر باقی می‌مانند. این هدیه، حس قدردانی را عمیقا به افراد سخت سلیقه منتقل می‌کند. زیبایی خاص این رزها  و تنوع رنگیشان از نقاط مثبتی است که افراد را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

مشاهده محصولات: انواع رز جاودان

*انواع قاب و تابلو

برای افراد سخت سلیقه انتخاب کارهای هنری سطح رضایت بالاتری به همراه خواهد داشت. قاب و تابلوهای اریسا می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد. این تابلو ارزش و کیفیت بالایی دارند و به محیط روح و زندگی می‌بخشند. شما در هیج جای دیگری قاب و تابلوهایی با این کیفیت و طراحی ظریف پیدا نمی‌کنید؛ به این ترتیب یک هدیه منحصر به فرد برای همسرتان محسوب می‌شود.

*ظروف سفالی

ظروف سفالی اریسا با الهام و ترکیب هنرهای اصیل سنتی ایرانی طراحی شده. این ظروف در شکل‌های مختلفی مثل گلدان، بشقاب، قندان، آجیل خوری و… موجود است. چیزی که این ظروف را برای هدیه به افراد سخت سلیقه متناسب می‌کند، خلاقیت در طراحی و دقت  بالای جزئیات آن است.

*ظروف خاتم‌کاری

ظروف خاتم‌کاری از ظروف نفیسی هستند که نمی‌توان نوع باکیفیت آن را همه جا پیدا نمود. این ظروف به دلیل طراحی خاص و طیف رنگی منحصر به فرد خود دکوراسیون خانه را از این رو به آن رو می‌کنند. انواع مختلفی از این ظرف در اریسا موجود است که دریافت آن با پکیجنگ خاص ما می‌تواند همسر سخت پسندتان را خوشحال کند.

💥مطالعه بیشتر: معرفی 7 ست هدیه شکلات خوری خاتم کاری چوب 

*ظروف میناکاری

اگر همسر شما به رنگ‌ها و طراحی‌های پیچیده و جذاب علاقه دارد، می‌توانید ظروف میناکاری اریسا را به عنوان هدیه انتخاب کنید. این ظروف از ترکیب رنگ‌های شاد و طراحی‌های خاص سنتی تشکیل شده و کمتر کسی پیدا می‌شود که خواهان آن نباشد.

*ظروف ملیله کاری

ملیله کاری از هنرهای جذاب و سنتی ایرانی است. این سبک از هنر برای افرادی که عاشق ظروف مس و نقره هستند، بسیار پیشنهاد می‌شود. ظروف ملیله کاری اریسا دارای ظرافت و جزئیات بی‌نهایت دلنشینی هستند که توجه هر شخصی را جلب می‌کند. انواع گلدان، آجیل خوری، شیرینی خوری، ست چای و پذیرایی به سبک ملیله کاری در فروشگاه اریسا موجود است که می‌تواند هدیه‌ای نفیس و به یادماندنی باشد.

*ست کیف و روسری

کیف و روسری از لوازمی است که حتی خانم‌های سخت سلیقه هم به هدیه گرفتن آن‌ها علاقه نشان می‌دهند. ست‌های کیف و روسری اریسا علاوه بر کیفیت، تنوع ظاهری زیادی دارند و خلاقیت عنصر اصلی طراحی آن‌هاست که باعث می‌شود برای افراد سخت پسند گزینه خوبی باشد.

*نیم ست زیورآلات

زیور آلات از دیگر هدیه‌های نفیسی است که می‌توانید در مناسبت‌ها به همسرتان هدیه بدهید. نیم ست‌های اریسا ترکیبی از هنرهای اصیل ایرانی مثل میناکاری با طراحی‌های مدرن بوده که می‌تواند برای هر فردی با هر سلیقه‌ای جذاب باشد.

مشاهده محصولات: هدیه ویژه خانم های سخت پسند

*ست هدیه چرمی

ست هدیه چرمی از بهترین هدایا برای آقایان سخت سلیقه است. این ست‌ها از چرم اعلا و با کیفیت دوخت بی نظیر ساخته شده‌اند. کیفیت مشابه ست هدیه چرمی اریسا را به سختی می‌توان در بازار پیدا کرد. سادگی و از سمت دیگر ظرافت ست چرمی می‌تواند رضایت دریافت هدیه را برای همسرتان به ارمغان بیاورد.

آیا برای همسران سخت پسند، اهدای پول نقد کارت هدیه انتخاب بهتری نیست؟

برخی از افراد وقت و انرژی زیادی برای جست و جوی بهترین هدیه صرف نکرده و در مناسبت‌ها  به همسرشان پول نقد یا کارت هدیه تقدیم می‌کنند. اهدای هدیه به همسر این پیام را می‌دهد که چقدر ارزشمند هستند و برای قدردانی از آن‌ها حاضریم از وقت و هزینه خود کم کنیم. پول نقد نمی‌تواند حس نزدیکی را به افراد ببخشد. در حقیقت آن معنای عمیق نهفته در یک هدیه نفیس را به شریکتان القا نمی‌کند.

فروشگاه اریسا؛ بهترین مجموعه برای انتخاب هدایای خاص

فروشگاه اریسا تنها مجموعه‌ای است که برای تمام سبک سلیقه‌ها می‌تواند جذاب باشد. اگر قصد خرید هدیه‌ برای همسر سخت پسندتان دارید، قطعا می‌توانید در این فروشگاه هدیه باب دلتان را بیابید. ما در خصوص هدیه‌ها بسیار وسواسانه‌ عمل کرده و بهترین‌ها را در اختیار شما گذاشته‌ایم. حتی جزئیات هدیه‌ها برایمان اهمیت داشته و سعی کرده‌ایم بهترین پکیجینگ را ارائه کنیم. درصورتیکه در انتخاب بهترین هدیه دچار سردرگمی هستید، می‌توانید از ما مشاوره رایگان دریافت کرده تا براساس تجربه بلندمدتمان بهترین هدیه را برای شما انتخاب نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من