راهنمای خرید هدیه به دانشجو خبرنگار

هدیه برای روز خبرنگار
در این مقاله میخوانید

در روز 17 مرداد سال 1377 یکی از فعالان عرصه خبر به نام محمود صارمی به شهادت رسید. به همین دلیل در تقویم شمسی روز 17 مرداد ماه به نام روز خبرنگار نام‌گذاری شده است. خبرنگاران برای این که از سراسر جهان اخبار را برای مردم اطلاع رسانی کنند، زحمات زیادی را متحمل می‌شوند؛ بنابراین، روز خبرنگار بهترین فرصت است که از زحمات آنها تشکر کنیم. شما می‌توانید به دوستان، آشنایان یا اعضای خانواده خود که در حوزه خبرنگاری فعالیت می‌کنند، در این روز هدیه‌ای اهدا کنید. برای خرید هدیه به دانشجو خبرنگار گزینه‌های متنوعی برای شما وجود دارد که در این مقاله پیشنهادات مختلفی به شما ارائه خواهیم داد. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کادو برای دانشجو خبرنگار خانم و آقا

برای این که خبرنگار در محل کار خود بتواند با نوشیدن یک فنجان قهوه خستگی کار را از تن خارج کند، می‌توانید برای او ست قهوه‌ساز و ست فرنچ پرس، ست کیف و کمربند، روان‌نویس و … خریداری کنید. این هدیه میتواند یکی از هدایای محبوب برای دانشجو خبرنگار آقا محسوب شود. برای دانشجویان خبرنگار خانم نیز می‌توانید هدایای زیر را تهیه کنید:

  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • اکسسوری‌های زینتی مانند دستنبد و گردن‌آویز
  • انواع لباس
  • انواع خوراکی‌ها مانند میوه خشک

💥مطالعه بیشتر: 5 ست هدیه چرم برای خانم‌های سخت پسند

چه ایده‌های برای خرید کادو به دانشجو خبرنگار وجود دارد؟

به منظور قدردانی از زحمات خبرنگاران از پیشنهادات و ایده‌های جذابی وجود دارد که وابسته به حوزه کاری آنها میتوانید انتخاب کنید. در ادامه به تعداد محدودی از آنها که نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده‌اند اشاره خواهیم کرد.

تابلو عکس سه بعدی منحصر‌به‌فرد و جذاب

هدایای تکراری زیادی وجود دارند که شما می‌توانید به دوست یا عزیزان خبرنگار خود اهدا کنید. اما بسیاری از افراد دنبال خرید هدایای خاصی هستند که شور و هیجان را در فرد مورد نظر ایجاد کنند. یکی از هدایای ویژه‌ای که می‌توانید به عنوان کادو به دانشجوی خبرنگار بدهید، تابلو سه بعدی است. این تابلو دارای ویژگی‌های زیر است:

  • دارای قالب MDF
  • صفحه‌ای از پره‌های فلزی
  • انتشار عکس روی پره‌های فلزی

کیف و کوله پشتی سبک

یکی از گزینه‌های کاربردی که در این روز ویژه برای خبرنگاران کاربردی و جذاب است، کیف و کوله پشتی سبک است. با وجود تکراری بودن این ایده برای خرید هدیه، نمیتوان نسبت به کاربردی بودن از وسیله چشم‌پوشی کرد. این نوع کادو در برندها و مدل‌های مختلفی وجود دارد و شما به راحتی می‌توانید باکیفیت‌ترین و جدیدترین آن‌ را انتخاب و خریداری کنید.

قمقمه و تراول ماگ

قمقمه و تراول ماگ یکی از هدایای بسیار کاربردی و ضروری برای این قشر از فعالان جامعه خبری است. خبرنگاران که به فعالترین افراد حوزه خبری معروفند، مدام در حال جابجایی و رفت و آمد هستند. به همین دلیل هدیه دادن تراول ماگ برای نگهداری نوشیدنی گرم و سرد بسیار کاربردی و مناسب خواهد بود. محصول دیجی گیفت اریسا 2 انتخابی بی نظیر برای هدیه دادن به خبرنگاران خواهد بود برای مشاهده جزییات این محصول کلیک کنید.

لیوان آینه‌ای با طرح اختصاصی

لیوان آینه‌ای با طرح اختصاصی بهترین انتخاب برای هدیه دادن به خبرنگار است. در صورتی که میخواهید برای دوستان خبرنگار خود این نوع هدیه را تهیه کنید. باید طرح و لوگوی مورد نظر برای درج روی آینه را انتخاب و در اختیار تولیدکننده قرار دهید. این محصول دارای زیر لیوانی است و برای استفاده در محل کار بسیار مناسب است.

استند اسمارت فون

محصول استند اسمارت فون دارای تنوع زیادی است. این محصول انتخاب مناسبی برای روز خبرنگار است؛ دست شما برای انتخاب این محصول باز است و می‌توانید بهترین مدل را انتخاب و خریداری کنید. استند موبایل یکی از هدیه‌های مورد نیاز برای افرادی است که در هنگام فعالیت و کار باید مدام به نوتیفیکیشن موبایل خود دسترسی داشته باشند.

علاوه‌بر همه موارد گفته شده، شما می‌توانید برای خرید هدیه به دانشجو خبرنگاران به سراغ خرید دیگر اکسسوری‌های میز کار بروید.

مشاهده محصولات: هدایای کاربردی ویژه

جاشمعی با طرح دلخواه

جاشمعی با طرح دلخواه هدیه‌ای مناسب برای ایجاد لطافت در فضای محل کار افراد است. این جاشمعی فانتزی با انتشار تصویر اختصاصی قابل سفارش است و هدیه‌ای ویژه و فوق‌العاده برای روز خبرنگار محسوب می‌شود.

دستگاه ضبط صدا

همه افراد فعال در حوزه خبرنگاری برای ثبت اطلاعات و گزارش به یک دستگاه ضبط صدا نیاز دارند. به وسیله این دستگاه آنها می‌تواند صداها را با کیفیت‌ بهتری ثبت کند. اگر بودجه کافی برای خرید این نوع هدیه خاص را داشته باشید، این محصول می‌تواند بهترین کادو برای یک خبرنگار به‌ویژه خبرنگاران تازه‌کار محسوب شود.

استند قاب عکس

جانمایی قاب عکس روی میزکار یکی از ابتکاراتی است که محبوب بسیاری از افراد است. به همین دلیل خرید استند قاب عکس برای یک دوست و یا آشنایی که در عرصه خبرنگاری فعالیت می‌کند، می‌تواند هدیه‌ای ارزشمند باشد. این محصول دارای مدل‌ها و انواع مختلفی است و شما می‌توانید یک یا چند عکس یا نوشته‌ای زیبا را داخل آن قرار دهید.

قلم و خودکارهای روان

بخش اصلی کار خبرنگاری، نویسندگی است. بنابراین برای خبرنگاران یکی از هدایای ارزشمند قلم و خودکار روان است. قلم و خودکار باکیفیت به آنها کمک میکند تا اطلاعات و گزارش‌های لازم را با سرعت بیشتری روی دفترچه یادداشت کنند.

هدیه روز خبرنگار

کادوی روز خبرنگار

در دنیای رسانه یکی از حرفه‌های هیجان‌انگیز، خبرنگاری است. برای تشکر و قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران، در روز خبرنگار می‌توانید به دوستان فعال در این حوزه هدیه‌ای تقدیم کنید. کادوی ویژه برای خبرنگار، هدیه‌ای است که با شغل و حرفه‌ای آنها مرتبط باشد. برای این منظور یک نوشتار خبری، نسخه خاصی از روزنامه یا کتابی با موضوع مرتبط با اتفاقات و رویدادهای به روز خبرنگاری، هدیه‌ای مناسب برای خبرنگار محسوب می‌شود.

لوازم التحریر حرفه‌ای هدیه‌ای بسیار ارزشمند برای خبرنگاران است. شما می‌توانید انواع لوازم التحریری مانند دفترچه یادداشت، قلم‌های نوشتاری، جوهر روانویس را خریداری کنید. یکی دیگر از هدایای شگفت‌انگیز برای خبرنگاران خرید اشتراک پلتفرم‌های خبری معروف و مشهور است. با خرید این پنل اشتراک به آنها کمک می‌کنید تا به راحتی به آخرین تیتر خبرها دسترسی پیدا کنند و در حوزه کاری خود به روز باشند. خرید دوره‌های آموزشی حرفه‌ای خبرنگاری نیز یکی دیگر از هدایای مناسب برای خبرنگاران است. این دوره‌ها به دانشجویان فعال در عرصه خبر کمک می‌کند تا در رشته تحصیلی و کاری خود مهارت و توانمندی‌های بیشتری کسب کنند. در گزارش‌ها و رویدادها یکی از ابزارهای اصلی تصاویر و ویدئوها است. شما می‌توانید با خرید هدیه یک دوربین حرفه‌ای به آنها کمک کنید تا در حین جمع‌آوری خبر تصاویر و ویدئوهای مربوطه را با کیفیت بهتری ثبت کنند.

سخن پایانی

همانطور که گفته شد، روز 17 مرداد ماه به نام روز خبرنگار نام‌گذاری شده است. این مناسبت بهانه‌ای است که به دوستانی که در حرفه خبرنگاری فعالیت می‌کند، هدیه‌ای اهدا کنید تا از زحمات و تلاش‌های وی تشکر و قدردانی کنید. در این مقاله پیشنهادات متفاوتی برای خرید هدیه به خبرنگاران آورده شده است. شما می‌توانید برای دانشجویان خبرنگار آقا و خانم، هر یک از این هدایا را خریداری کنید و از زحمات او تشکر و قدردانی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من