معرفی 6 ست هدیه گلدان فیروزه کوبی زیبا برای هدیه دادن

زمان مطالعه: 5 دقیقه
معرفی ست گلدان فیروزه کوبی
در این مقاله میخوانید

فیروزه کوبی یکی از هنر‌های مهمی است که در پی آن صنایع دستی زیبایی تولیدی می‌شود که می‌توان از آن‌ها استفاده‌های کاربردی و تزیینی نمود. ست هدیه گلدان فیروزه کوبی یکی از صنایع دستی است که در طی آن سنگ‌های فیروزه بر بدنه محصولات مسی کوبیده می‌شود و سپس صیقلی داده شود و در آخر یک لایه پلی استر بر روی آن‌ها کشیده می‌شود. عمدتا فیروزه کوبی بر روی ظروف و زیورآلات انجام می‌گیرد و هر چه این کار با محصولات فاخر تر انجام شود، ارزش مادی و معنوی اثر تولید شده بیشتر خواهد بود. برای مثال در ایران عمدتا فیروزه کوبی با سنگ‌های فیروزه نیشابور و بر روی محصولات مسی انجام می‌شود. در ادامه به معرفی ۱۰ ست هدیه گلدان فیروزه کوبی  زیبا می‌پردازیم.

 

چرا گلدان فیروزه کوبی هدیه دهیم؟

هدیه دادن یکی از بهترین کارهایی است که به وسیله آن می توان از در اندیشه و تصور مخاطب خود تاثیر گذاشت و اگر این هدیه از صنایع دستی انتخاب شود، دارای مزایای دیگری است. برای مثال با استفاده از این صنایع به عنوان هدیه می توان از تولیدات ملی حمایت کرد و یک هدیه با ارزش مادی و معنوی تقدیم نمود زیرا صنایع دستی و خصوصا ظروف صنایع دستی فیروزه کوبی دارای ارزش مادی و معنوی هستند و در طول زمان کیفیت خود را از دست نمی‌دهند. همچنین با این شیوه می‌توان بخشی از تمدن و فرهنگ ملی خود را نیز منتقل نمود.

 

ست دو گلدان و جام فیروزه با جعبه چوب و چرم

در این ست هدیه گلدان فیروزه کوبی دو گلدان زیبای فیروزه کوبی وجود دارد که بر روی قسمت شکمی آن‌ها هنر فیروزه کوبی اجرا شده است. شکل کلی این گلدان‌ها به صورت تنگی است که برگرفته از گلدان‌های معروف عصر صفوی می‌باشند. بر روی این گلدان‌ها یک لایه پلی استر کشیده شده که جلوه کلی آن‌ها را براق‌تر و زیبا‌تر نموده و همچنین بر ماندگاری کیفی آن‌ها افزوده است.

در کنار این دو گلدان فیروزه کوبی، یک جام مسی فیروزه کوب نیز وجود دارد که همانند دو گلدان با بهتره شیوه تولید شده است. ست دو گلدان و جام فیروزه اثر هنرمندان اصفهانی است و شما می‌توانید آن را در یک جعبه چرم زیبا و گارانتی ۱۰ ساله از اریسا سفارش دهید.

 

ست هدیه صنایع دستی مدیریتی دو گلدان و جام با جعبه چوب و چرم

ست دو گلدان و جام فیروزه با جعبه چوب و چرم

 

گلدان صراحی فیروزه کوبی (25 سانتي)

این گلدان بسیار زیبا فیروزه کوبی اثر دستان توانای هنرمندان فیروزه کوب اصفهانی است، که سنگ‌های فیروزه آن تماما به وسیله دست بر روی بدنه گلدان کار شده اند. شکل کلی این گلدان به شکل تنگی است و در داخل یک جعبه پلکسی با پایه‌های چوبی که در قسمت پایه‌های آن به صورت مشبک شمسه‌هایی در کنار هم اجرا شده است، قرار داد. از این ست هدیه گلدان فیروزه کوبی می‌توان برای موارد تزییناتی و اجرای دکور‌های سنتی استفاده کرد. ما در مجموعه اریسا این اثر هنری زیبا را با گارانتی ۱۰ ساله کیفی به شما عزیزان تقدیم می‌کنیم.

گلدان صراحی فیروزه کوبی سایز 25 با جعبه ترمه

گلدان صراحی فیروزه کوبی سایز ۲۵ با جعبه پلکسی

 

 

ست گلدان فیروزه با قلمدان و زعفران

در این ست هنری و صنایع دستی زیبا و کاربردی، یک گلدان مسی فیروزه کوب وجود دارد که بر بدنه آن سنگ‌های فیروزه نیشابور به صورت دستی اجرا شده و بر روی بدنه کار یک لایه پلی استر کشیده شده است. دیگر اثر این ست هنری و صنایع دستی یک قلمدان سنتی زیبا وجود دارد که بر روی بدنه آن هنر خاتم کاری اجرا شده است و برای اجرای خاتم از چوب و استخوان شتر استفاده شده است.

دیگر محصول این ست صنایع دستی، یک مثقال زعفران اعلاء است که محصول استان خراسان می‌باشد. شما می‌توانید ست گلدان فیروزه با قلمدان و زعفران را در یک جعبه چوب و چرم زیبا با امکان درج پلاک اختصاصی از اریسا سفارش دهید.

ست گلدان فیروزه با قلمدان و زعفران برای هدیه سازمانی

ست گلدان فیروزه با قلمدان و زعفران

 

ست گلدان فیروزه کوبی (20 سانتی) و گلیم

گلدان فیروزه کوبی این ست هنری کار دست هنرمندان اصفهانی است و برای تولید آن از مس اصفهان و سنگ فیروزه نیشابور استفاده شده است، و می‌توان از آن به صورت کاربردی و تزیینی استفاده کرد. در کنار این گلدان زیبا یک گلیم با سایز چارک و نقش مایه گل قمرو وجود دارد. این گلیم زیبا این اثر هنری محصول هنرمندان گلیم باف مغان است که از آن می‌توان به صورت دیوار کوب، رومیزی، پادری و غیره استفاده نمود. ما در مجموعه اریسا ست گلدان فیروزه کوبی (سایز ۲۰) و گلیم (ماهور فیروزفام سایز۲) را در یک جعبه هارد باکس با نقوشی سنتی ایران تقدیم شما عزیزان می‌کنیم.

ست گلدان فیروزه کوبی و گلیم

ست گلدان فیروزه کوبی (20 سانتي) و گلیم 

 

ست جفت گلدان و شکلات خوری فیروزه با جعبه چوب و چرم

در این ست گلدان فیروزه کوبی دو عدد گلدان مسی فیروزه کوبی با لایه پلی استر وجود دارد که بر زیبایی و دوام این محصولات افزوده است. در کنار دو گلدان زیبای کاربردی یک عدد شکلات خوری سایز بزرگ فیروزه وجود دارد، که با شکل درباری است، و بر روی پایه، قسمت شکمی و درب آن، سنگ‌های فیروزه آن به صورت دستی کار شده اند و بر روی آن تماما با لایه پلی استر پوشش داده شده است. به همین دلیل ما در اریسا این ست صنایع دستی را با گارانتی ۱۰ ساله در یک جعبه چوب و چرم تقدیم شما عزیزان می‌کنیم.

 

ست هدیه مدیریتی صنایع دستی شامل آجیل خوری فیروزه کوبی و جفت گلدان فیروزه کوبی

ست جفت گلدان و شکلات خوری فیروزه با جعبه چوب و چرم

 

ست جفت گلدان فیروزه کوبی با جعبه چوب و چرم

در این ست هدیه گلدان فیروزه کوبی دو گلدان فیروزه قرار دارد که با سنگ‌های فیروزه نیشابور به صورت تماما دستی تولید شده اند. بر روی بدنه این گلدان‌ها، پوشش پلی استر کشیده شده و می‌توان با استفاده از آن‌ها یک دکوراسیون سنتی شیک را ایجاد کرد. ما در مجموعه اریسا این ست جفت گلدان فیروزه کوبی را با گارانتی 10 ساله و در یک جعبه چوب و چرم که کار هنرمندان سازمان بهزیستی است تقدیم شما عزیزان می کنیم.

 

ست جفت گلدان فیروزه کوبی با جعبه چوب و چرم

ست جفت گلدان فیروزه کوبی با جعبه چوب و چرم (گلستان فیروزفام متوسط ۱)

 

در این مقاله، شش تا از محبوب ترین محصولات دارای گلدان فیروزه کوبی اریسا را خدمت شما هنردوستان گرامی معرفی کردیم. جهت مشاهده همه ی محصولات این دسته بندی، صفحه ی گلدان فیروزه کوبی را مشاهده نمايید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من