چگونه با انتخاب صنایع دستی به عنوان هدیه تبلیغاتی مسئولیت اجتماعی برند خود را کامل کنیم؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه
مسئولیت اجتماعی برند با هدیه تبلیغاتی صنایع دستی
در این مقاله میخوانید

صنایع دستی یکی از نمادهای ملی ایران هستند و حمایت از تولیدکنندگان آن یک مسئولیت اجتماعی بوده که برعهده کسب و کارها و برندهای بزرگ ایرانیست. این شرکت ها با انتخاب صنایع دستی به عنوان هدیه تبلیغاتی یا هدیه سازمانی می توانند نقش مهمی در اعتلا و افشای فرهنگ و تمدن ایران داشته باشند. با چنین رویکردی، از تولیدکننگان این صنایع نیز حمایت به عمل می آید تا ارزش های آنها در نسل جدید به فراموشی سپرده نشود. استفاده از هدیه صنایع دستی توسط شرکت ها و سازمان ها علاوه بر حمایت از این قشر، مزایای دیگری نیز به دنبال دارد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم. همچنین، بهترین ایده برای خرید هدیه صنایع دستی و نیز بهترین سایت فروش این محصولات به شما معرفی می شود.

 

ارتقای اعتبار برند شرکت با توجه به مسئولیت های اجتماعی

جلب رضایت مشتریان در بهبود خدمات، ارتقای سطح کیفی شرکت و در نهایت جذب مشتریان بیشتر بسیار موثر است. برای اینکه بتوانید رضایت افراد بیشتری را کسب نمایید، یکی از بهترین ایده ها، توجه به مسئولیت های اجتماعی سازمان در قبال مناسبت ها و توجه به صنایع بومی کشور است. به عنوان مثال، سازمان هایی که مناسبت هایی مانند عید نوروز، شب یلدا، روز درختکاری، روز مرد، روز زن، روز کارمند، روز مهندس و… را گرامی می دارند و با انجام فعالیت های اجتماعی در این روزها مسئولیت اجتماعی خود را به سرانجام می رسانند، دیدگاه مثبتی را در مورد خود در نظر مخاطبان و مشتریان به ثبت می رسانند. این امر در ارتقای جایگاه شرکت و نیز تغییر دیدگاه مشتریان از یک شرکتی که تنها به فکر سود بیشتر است به شرکتی که با انجام مسئولیت های اجتماعی دید مثبتی به جامعه انسانی و فرهنگ کشور دارد، بسیار موثر است. بنابراین، شرکت ها باید این فرصت ها را غنیمت بشمرند و از آنها در راستای برندسازی و ارتقای اعتبار شرکت خود نهایت استفاده را کنند. یکی از این مسئولیت های اجتماعی، توجه و اهمیت دان به صنایع دستی و رشد و ارتقای آنهاست که در ادامه به آن اشاره می شود.

اهمیت حمایت از صنایع دستی

حمایت از صنایع دستی تولید شده در داخل کشور از چند دیدگاه بسیار حائز اهمیت است. نخست اینکه خرید صنایع دستی و استفاده از آنها به عنوان کالای مصرفی، هدیه شخصی و یا هدایای سازمانی موجب افزایش تولید، ارتقای کیفیت و رشد بازار این محصولات می شود. بدین ترتیب، علاوه بر گسترش فرهنگ و آداب و رسوم یک منطقه به سایر نقاط، سبب کارآفرینی بیشتر می شویم و افراد مستعد و علاقمند بیشتری می توانند با دیدن رشد صنایع دستی، به فعالیت در این بخش مشغول شوند. ضمن اینکه، برخی مشاغل در داخل کشور به صورت فصلی و مقطعی هستند و با رونق گرفتن صنایع دستی، افراد محلی در هر منطقه می توانند از راه هنر مربوط به شهر و روستای خود کسب درآمد کنند.

دوم اینکه در کشوری مثل ایران که اقتصاد به شدت وابسته به درآمدهای نفتی است، در صورت اتمام این منابع و یا تداوم تحریم های سیاسی و اقتصادی، صنایع دستی می توانند جایگزین خوبی برای درآمدزایی داخلی و حتی صادراتی باشند. لازمه چنین امری توجه ویژه به صنایع دستی کشور و ایجاد بستری برای رشد و ارتقای بازار و کیفیت محصولات آن است.

از طرفی دیگر، صنایع دستی به دلیل برخورداری از مزایایی مانند تنوع بالا در زمینه های کاری، تکنیک ساخت نسبتا ساده و عدم احتیاج به آموزش فنی زیاد،  بیشتر از هر صنعت دیگری جا برای پیشرفت و شکوفا شدن دارند. از این رو، صنایع دستی در ازدیاد درآمد سالانه کشورهایی که کمتر صنعتی هستند نقش بسزایی دارند. همچنین، برای ساخت این محصولات معمولا از مواد اولیه ای استفاده می شود که دارای ارزش اقتصادی کمتری هستند و این مواد اولیه نیز گاهی به کشورهای دیگر صادر می شوند. با رونق صنایع دستی، می توان مواد اولیه مورداستفاده در تولید آنها را به یک محصول با ارزش افزوده بیشتر تبدیل کرد و از این طریق با صادرات این محصولات نهایی، سود و ارزآوری بیشتری را رقم زد.

استفاده از صنایع دستی به عنوان هدیه تبلیغاتی

یکی از ارزشمندترین کارهایی که شرکت ها و سازمان ها می توانند در راستای حمایت از صنایع دستی کشور انجام دهند، استفاده از صنایع دستی مختلف به عنوان هدیه تبلیغاتی و هدایای مناسبتی به کارکنان یا مشتریان خود است. استفاده از صنایع دستی به عنوان هدیه تبلیغاتی توسط شرکت ها و سازمان ها موجب ارتقای اعتبار و مجبوبیت برند این شرکت ها در نظر کارکنان و مشتریان شده و حتی موجب گسترش کسب و کار آنها با استفاده از همکاری دو جانبه با این صنایع تولیدی می شود. این موارد ازجمله مسئولیت های اجتماعی شرکت ها در راستای حمایت از تولید داخل و کالاهایی با هنر اصیل ایرانی است. استفاده از هدیه صنایع دستی برای شرکت یا سازمان نیز مزایایی به دنبال دارد که عبارت اند از:

  • ارتقای ارتباط و توجه بین سازمان و کارکنان مجموعه
  • حمایت اقتصادی و اجتماعی از هنرمندان و صنعتگران محلی
  • رضایت خاطر بیشتر کارمندان مجموعه با دریافت هدیه ای با اصالت و منحصر به فرد
  • برخورداری از قیمت مناسب تر نسبت به سایر انواع هدیه تبلیغاتی که از هزینه های سازمان می کاهد.

برای اینکه بتوانید بهترین نوع صنایع دستی را متناسب با روحیه و سلیقه کارکنان مجموعه خود انتخاب کنید، لازم است تا این محصولات را از فروشگاهی تهیه کنید که دارای تنوع بالایی در محصولات صنایع دستی هستند. توجه به کارایی این هدیه ها، تناسب بین سن و جنسیت کارکنان با نوع هدیه، طرح و نقش هدایا و حتی بسته بندی آنها، توجه به تعداد کارکنان و لزوم یکسان سازی هدایا برای آقایان و خانم ها و… ازجمله نکات مهمی هستند که باید حتما در هنگام خرید هدیه صنایع دستی برای سازمان ها مورد توجه قرار گیرند. اگر نمی دانید صنایع دستی مرغوب و اصل را با قیمتی مناسب از کجا تهیه کنید، با ما همراه باشید.

خرید هدیه صنایع دستی

با توجه به اهمیت خرید صنایع دستی در مسیر رشد و شکوفایی اقتصاد محلی تا ملی، بهتر است که سازمان ها و شرکت ها در مناسبت های مختلف از این محصولات به عنوان هدیه سازمانی و تبلیغاتی استفاده نمایند. برای چنین امری، تنها یک محصول اصیل و با کیفیت نیاز نیست، بلکه شما باید آنها را از فروشنده ای قابل اطمینان و با قیمت مناسب و تنوع زیاد تهیه کنید. برای این منظور، خرید هدیه صنایع دستی از اریسا پیشنهاد می شود.

محصولات هدایای صنایع دستی اریسا بر اساس نوع و زمینه هنری شامل انواع محصولات فیروزه کوبی، میناکاری، خاتم کاری، ملیله کاری، مس و پرداز، ترمه، گلیم، ظروف سفالی، انواع قاب و تابلو و محصولات چرمی می شوند. این محصولات هنری دارای تنوع بسیار زیادی بوده و در بسته بندی های مخصوص و درخور صنایع دستی ایرانی ارسال می شوند. ازجمله مزایای بسته بندی صنایع دستی در سایت اریسا می توان به رعایت اندازه و تناسب بسته بندی بر اساس اندازه محصول، بسته هایی متناسب با فرهنگ ایرانی، قابلیت حفاظت بالا، درج اطلاعات کافی از صنایع دستی موردنظر روی بسته بندی و برخورداری از رنگ ها و طرح های زیبا اشاره کرد.

ضمن اینکه، از دیگر مزایای خرید هدیه صنایع دستی از سایت اریسا می توان به گارانتی تعویض محصولات، درج نام شرکت و شخصی سازی کالا متناسب با نیاز های شما، ارائه محصولات در بسته بندی نفیس، ارسال محصولات خریداری شده در کوتاه ترین زمان و مهم تر از همه، کیفیت بالای محصولات اشاره کرد. برای دریافت مشاوره و خرید هدیه صنایع دستی متناسب با بودجه خود از اریسا، می توانید با شماره های 02152906 و 09395005001 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من