چه هدیه‌هایی برای همیشه در ذهن همسر باقی می‌ماند؟

زمان مطالعه: 9 دقیقه
ایده ای شگفت انگیز براین هدیه دادن به همسر
در این مقاله میخوانید

در خرید هدیه برای همسر باید به گزینه‌های ماندگار و فراموش‌نشدنی فکر کنید. هدیه‌هایی همچون لباس، عطر و ادکلن و… هرچند جذاب هستند؛ ولی تکراری بوده و هدیه‌هایی بهتر از آن‌ها وجود دارد. در این مقاله نمونه‌هایی از هدیه برای آقا و خانم را معرفی می‌کنیم. این موارد جزو آن دسته از گیفت‌هایی هستند که همسر شما پیش‌ از این هرگز دریافت نکرده و برایش بدیع به نظر می‌آید.

 

اهمیت هدیه در استحکام روابط عاطفی همسران

هر چند که زوجین به یکدیگر ارادت قلبی و عاطفی دارند؛ اما نباید از این نکته غافل شد که برخی مواقع نیاز به تجدید و بیان علاقه خود دارید. هدیه‌ها می‌توانند میل و ارتباط همسران را نسبت به یکدیگر بیشتر کرده و خاطرات شادی را در زندگی آن‌ها بسازند. با اهدای گیفت به همسر خود نشان می‌دهید که قدردان حضورش هستید و از گذراندن وقت با او لذت می‌برید. همچنین هدیه‌ها می‌توانند غم و ناراحتی را از دل شسته و کدورت‌ها و سوءتفاهم را در این مسیر کم کنند. هدیه‌های درست و به‌جا قطعاً حس و حال و خاطره فراموش‌نشدنی را رقم خواهند زد که در مواقع سختی به یاری افراد می‌آید.

 

6 هدیه پرفروش مردانه اریسا برای همسر

اریسا انواع و اقسام هدیه‌های مردانه را برای شما تدارک دیده که می‌توانید باتوجه‌به بودجه و سلیقه خود انتخاب نمایید. در این بخش 6 نمونه از بهترین و جدیدترین هدیه‌ها را معرفی می‌کنیم که بی‌شک باعث خوشحالی آقایان خواهند شد:

تیماج اریسا 2

آقایان علاقه خاصی به متریال چرم دارند و هیچ‌وقت از آن دل‌زده نمی‌شوند. تیماج اریسا 2 از متریال چرمی ساخته شده که لنگه ندارد. این پک دارای یک کمربند، کیف چرم پالتویی چکاوک، کیف جا کارتی و جعبه هارد باکس طرح چوگان است. چرم به‌کار رفته در تیماج اریسا 2 همان چرم باکیفیتی بوده که همه دنبالش هستند. بسیاری از چرم‌ها بوی نامطبوعی دارند. همچنین بر اثر استفاده مداوم نازک می‌شوند. در این پک از چرمی استفاده شده که بوی خوشایندی دارد و قابل‌استفاده دائمی هستند. کیف چرم و جا کارتی اریسا نمای شکیل و دوخت خوبی  دارد. این دو محصول فضای زیادی را هم اشغال نمی‌کنند. کمربند چرمی اریسا به‌عنوان هدیه سوم پم و یک اکسسوری شیک توجه همسر شما را جلب خواهد کرد. پکیجینگ بی‌نهایت زیبا و نفیس پک از دیگر عواملی است که تیماج اریسا 2 را ایده‌آل می‌کند، برای مشاهده محصول اینجا کلیک کنید.

ست هدیه کمربند و کیف چرم سوپرایز ویژه برای شوهر

 

کیف پالتویی با پلاک مس و فیروزه

کیف از لوازم پرکاربرد برای آقایان است؛ اما متأسفانه در بازار انواع کاربردی و اصولی آن بسیار نایاب است. کیف پالتویی با پلاک مس و فیروزه از سری هدیه‌هایی بوده که با نمونه‌های مشابه در بازار تفاوت زیادی دارد. این کیف از چرم طبیعی و مقاوم ساخته شده و استفاده مداوم هم عمر آن را کم نمی‌کند. بیشتر کیف‌های پالتویی مردانه جنس زبر و خشک دارند؛ اما ما سعی کردیم از لطیف‌ترین متریال استفاده کنیم. دوخت این کیف ریز است که باعث شده جلوه ساده‌تر و مینیمالی به خود بگیرد. در قسمتی از محصول یک پلاک مسی با پوشش فیروزه دیده می‌شود. این فیروزه، صرفاً یک طرح نیست و استادان از سنگ فیروزه نیشابور بهره برده‌اند. هر چند که ابعاد پلاک کوچک است؛ اما به‌کلی جلوه کیف را متفاوت و چشمگیرتر کرده است. دولایه پوشش پلی‌استر روی پلاک را پوشانده تا به‌ مرور زمان دچار شکنندگی و خط‌خوردگی نشوند. کیف فوق در بیش از 4 رنگ موجود بوده که باتوجه‌به سلیقه و استایل آقا می‌توانید نوع دلخواه خود را انتخاب کنید، برای مشاهده محصول اینجا کلیک کنید.

ترکیبی از چرم و فیروزه هدیه ای خاص برای همسران

کیا راد

اکسسوری‌های مردانه را به‌عنوان هدیه برای شوهرتان برگزینید. خیلی از خانم‌ها به این لوازم توجه نمی‌کنند؛ درحالی‌که در شَمای کلی استایل آقایان نقش تعیین‌ کننده‌ای دارند. کیاراد از کروات مردانه، دکمه‌ سر دست و جعبه چوبی تشکیل شده است. کراوات اریسا دارای طرح‌های متنوع هندسی و رنگین بوده که می‌توانید یکی را با در نظر گرفتن موجودی انتخاب کنید. این محصول در سایز و ساختار کلاسیک و استاندارد ساخته شده است. دکمه‌سردست نیز از جمله آیتم‌هایی بوده که برخلاف تصور، می‌تواند پوشش آقایان را از این‌رو به آن رو کند. دکمه سر دست کیاراد با رنگ و براقیت خود، مانند نگین در استایل شوهرتان می‌درخشد، برای مشاهده محصول اینجا کلیک کنید.

کروات و دکمه سر دست یک هدیه لاکچری برای همسران

بسته مدیر ایرانی 2

اگر شوهر شما مدیری به‌اصطلاح پشت‌میزنشین است. فضای کاری خاص خودش را دارد، حتماً بسته مدیر ایرانی 2 را برگزینید. در این بسته کیف چرم دسته چک، جاکاغذی خاتم اعلا، قلمدان کشویی 20 تذهیب، جاقلمی دو قیف ساده و جعبه هارد باکس تلسکوپی طرح اسلیمی دیده می‌شود. جاکاغذی، قلمدان و جاقلمی هر سه با هنر خاتم کاری زینت داده شده‌اند. این هنر قدمت زیادی دارد و در آن اشکال هندسی به روش‌های نوآورانه‌ای با یکدیگر همنشین می‌شوند. با قرار دادن سه محصول خاتم اریسا، میز آقا هویت اصیلی پیدا می‌کند و با دیدن آن لذت بیشتری از کارش خواهد برد. جزئیات خاتم ‌کاری محصولات با روش‌های سنتی رسم شده و کیفیت در آن حرف اول را می‌زند. کیف چرم دسته چک هم از کیف‌های نگهدارنده واجب برای هر آقایی است که به شکل زیپ‌دار و با فضای کافی طراحی شده است. آقایان این با دریافت بسته مدیر ایرانی 2، هرگز لطف همسرشان را فراموش نمی‌کنندبرای مشاهده محصول اینجا کلیک کنید.

ست هدیه مدیریتی برای شوهر

بسته عینک ‌آفتابی مدیران 1

لوازم مراقبتی هم می‌توانند گزینه خوبی برای خوشحال کردن آقایان باشند. بسته عینک آفتابی مدیران 1 شامل عینک آفتابی مدل خلبانی، کیف چرم پالتویی مردانه چکاوک و قلمدان کشویی می‌شود. عینک خلبانی با ساختار طبی و اصولی خود، از چشم در بر اشعه مضر آفتاب محافظت می‌کند. این گیفت به سبکی طراحی شده که هرگز قدیمی نمی‌شود و می‌توان همیشه از آن استفاده نمود. هدیه‌دادن عینک اریسا بهانه‌ای برای نگهداری از چشمان همسرتان خواهد بود. کیف چرم پالتویی مردانه چکاوک هم از لوازم درجه‌یکی است که آقایان می‌توانند روزانه از آن استفاده کنند بدون آنکه کوچک‌ترین تغییرات ظاهری داشته باشد. قلمدان کشویی خاتم کاری به‌عنوان یک نظم دهنده با ظاهر اصیل هویت پک فوق را عمیق‌تر خواهد کرد، برای مشاهده محصول اینجا کلیک کنید.

بهترین هدیه لوکس عینک آفتابی و کیف پول چرم برای همسران آقا

پک هدیه نیایش

اگر شوهرتان به هدیه‌های معنوی علاقه دارد، پک هدیه نیایش را برای خوشحال کردنش دست‌کم نگیرید. این پک دارای سجاده و جانماز سه تیکه، مشک جدید، جعبه گرد گلدوزی، مهر سنگی، تسبیح هسته زیتون و کتاب جزء سی قرآن کریم است. سجاده و جانماز اریسا از جنس ابریشم بوده و درخشندگی خاصی دارد. لطافت آن هم بسیار زیاد است که لذت عبادت را دوچندان می‌کند. از رنگ‌های زیادی در این جانماز استفاده شده که هر کدام در جای درست خود قرار دارند. طرح جانماز نیز سنتی بوده و برای استفاده آقایان مناسب است. مهر، تسبیح و مشک و لوازم اینچنینی به شکل خلاقانه و یکدستی در این پک قرار داده شده‌اند تا نیاز به تهیه وسیله دیگری نداشته باشید. پکیجینگ این گیفت بسیار حرفه‌ای است. جعبه هدیه نیایش، از جنس چوب بوده که با پارچه چرم پوشانده شده است. هدایا به نحو خاصی در این پک قرار می‌گیرند که در همان نگاه اول نشانگر نظم و جذابیت خواهند بود، برای مشاهده محصول اینجا کلیک کنید.

هدیه معنوی برای همسران مذهبی

6 هدیه پرفروش زنانه اریسا برای همسر

ما بررسی دقیقه از سلیقه و نیازهای خانم‌ها هم داشته و هدیه‌هایی گران‌قدری برایشان تهیه کرده‌ایم. پرطرف‌دارترین هدیه‌های زنانه عبارت‌اند از:

 

جاویدان نقره فام

جاویدان نقره‌فام از زیباترین هدیه‌های برای خانم‌ها است. این پک از یک شکلات خوری دسته‌دار ملیله، دسته‌گل جاویدان و جعبه شیشه‌ای تشکیل شده است. خانم‌ها علاقه خاصی به گل دارند پس چنین هدیه‌ای را هرگز فراموش نمی‌کنند. گل‌های طبیعی برای هدیه‌های مناسبتی چندان پیشنهاد نمی‌شوند؛ چرا که به‌زودی شادابی خود را ازدست‌داده و از بین می‌روند. بهترین گل برای همسر، گل مصنوعی است. دسته‌گل جاویدان اریسا از گل‌های مصنوعی تشکیل شده؛ اما بیشترین تشابه را با گل‌های طبیعی دارد. تشخیص تفاوت این محصول با نمونه‌های طبیعی بسیار مشکل است. گل‌های رز صورتی در کنار برگ و غنچه‌های ریز یک ترکیب بی‌نظیر ایجاد می‌کند. شکلات خوری دسته‌دار باهنر ملیله کاری به شکل اصیل و استاندارد ساخته شده و به‌عنوان گلدان در پک قرار گرفته است. می‌توانید دست به این ترکیب نزنید یا شکلات خوری را به شکل جداگانه استفاده کنید. این دو محصول درون یک محفظه شیشه‌ای قرار گرفته‌اند تا نور، رطوبت، گردوغبار و دیگر عوامل بیرونی کیفیت آن را کاهش ندهد. این گیفت لطافت را به خانم‌ها هدیه کرده و خاطره آن روز را ماندگار می‌کند، برای مشاهده محصول اینجا کلیک کنید.

رز جاودان یک هدیه دکوری ماندگار و خاص برای همسران

 

قهوه نوش 2

یک ست دونفره قهوه نوش می‌تواند بهانه‌ای جهت ساخت اوقات خوبی  برای شما و همسرتان باشد؛ پس پک قهوه نوش 2 هم دراین‌خصوص ایده‌آل است. این پک دارای یک سینی چوبی قهوه‌خوری، 2 عدد فنجان قهوه خوری سرامیکی، قهوه جوش مسی دسته‌دار، ظرف قهوه مسی و جعبه هارد باکس تلسکوپی طرح اسلیمی است. این لوازم به‌تنهایی شرایط نوشیدن قهوه مرغوب در یک عصر آرام را فراهم می‌کنند. سینی و فنجان اریسا با دورنگ قهوه‌ای و مشکی زینت داده شده‌اند که زیبایی غیر قابل وصفی دارند. قهوه‌جوش مسی اریسا از مس درجه یک ساخته شده است. ساختار استاندارد قهوه‌جوش، می‌تواند باعث دم‌کشیدن بهترین نوع قهوه شود. ظرف قهوه هم این ست را تکمیل می‌کند. یکی از نکاتی که افراد کمی به آن آگاه هستند، اهمیت جنس ظرف نگهداری قهوه است. فلز مس از بهترین متریال‌ها بوده و خواص قهوه را حفظ می‌کند. قهوه نوش 2 ستی بوده که می‌توانید مطمئن باشید تا پیش از آن همسرتان هدیه نگرفته است، برای مشاهده محصول اینجا کلیک کنید.

هدیه ماندگار برای همسران عاشق قهوه

ست چرم زنانه آراسته 5

ست چرم زنانه آراسته 5 از دیگر هدیه‌های پرفروش اریسا بوده که طبق تجربه ما خانم‌ها را شگفت زده می‌کند. این گیفت از یک کیف پالتویی چرم زنانه، جاآینه‌ای چرمی زنانه، سرمه‌دان مس و پرداز، شیشه سرمه و جعبه هاردباکس طرح چوگان تشکیل شده است. کیف و جاآینه‌ای از جنس چرم طبیعی می‌باشد؛ بنابراین تا سال‌ها ماندگار بوده و کاربرد خود را حفظ می‌کند. سطح این دو محصول نرم و لطیف است؛ با این حال استحکام بالایی دارد و فرم آن به‌مرورزمان خراب نمی‌شود. کیف پالتویی و آینه در رنگ‌های متعددی ارائه شده‌اند که می‌توانید با توجه به موجودی آن را سفارش دهید. سرمه از لوازم آرایشی سنتی مورد علاقه خانم‌هاست و هدیه دادن آن ایده بدیعی خواهد بود؛ به همین خاطر در پک سرمه دانی با هنر زیبای پرداز و از جنس مس قرار داده‌ایم. یک شیشه هم جهت قرار دادن سرمه در پک وجود دارد. پکیجینگ این هدیه چشم نواز است و با نقش خاتم، دل از خانم‌ها می‌برد، برای مشاهده محصول اینجا کلیک کنید.

لوکسترین سرمه دان و کیف پول چرم برای هدیه برای همسران

زربانو 2

اگر به فکر یک هدیه متفاوت و قیمت مناسب هستید، زربانو 2 برای شماست. این گیفت دارای گوشواره، انگشتر و گردنبند با پلاک فیروزه کوبی طرح گل می‌باشد. سنگ فیروزه از ارزشمندترین سنگ‌هاست که بهترین آن در نیشابور یافت می‌شود. فیروزه‌های اریسا از نیشابور تهیه شده و بسیار مرغوب هستند. بهترین طراحان ایرانی این این پلاک‌ها را طراحی کرده‌اند. زنجیر زیورآلات زربانو 2 از جنس مس است که در کنار رنگ فیروزه، یک ترکیب بی‌نظیر می‌سازد. لازم به ذکر می‌باشد که رنگ مس و سنگ بدون تغییر بوده و برای استفاده روزمره گزینه‌ای بکر است. مناسب و محصولات زربانو به گونه‌ای هستند که با انواع رنگ لباس‌ها همخوانی دارند و می‌توان در موقعیت‌هایی متنوعی از آن‌ها استفاده کرد. جهت افزایش جلوه گیفت، زیورآلات در جعبه نیم ست قهوه‌ای به شما تقدیم می‌شود، برای مشاهده محصول اینجا کلیک کنید.

هدیه جذاب برای همسران عاشق زیورآلات نیم ست مس و فیروزه

کیف پول چرم طبیعی زنانه

هدیه‌های کوچک هم می‌توانند خانم شما را خوشحال کنند. کیف پول چرم طبیعی زنانه از هدیه‌های قیمت مناسبی است که برای خانم‌ها کاربردی خواهد بود. این کیف پول رنگ همه پسندی دارد و با انواع استایل‌ها همخوانی خواهد داشت. فضادار بودن کیف پول اریسا نقطه قوت بزرگ آن است. محصول فوق به گونه‌ای طراحی شده که با وجود ابعاد استاندارد، استفاده کامل از ساختار آن صورت گرفته؛ بدون اینکه ایستایی و فرم آن تحت تاثیر قرار بگیرد. گیفت فوق به همراه جعبه مقوایی نفیس به دست شما خواهد رسید، برای مشاهده محصول اینجا کلیک کنید.

بهترین هدیه کیف پول چرم برای همسر

ست گلدان و بشقاب میناکاری

هنرهای سنتی ایرانی به قدری جذاب هستند که می‌توانند جزو هدیه‌هایی قرار بگیرند که به خانم‌ها تقدیم می‌کنید. ست گلدان و بشقاب میناکاری از یک جفت گلدان با فرم کوزه‌ای و بشقاب سایز 16 تشکیل شده است. محصولات این پک بدنه نقش برجسته دارند و از هنر میناکاری در تمام سطوح ان‌ها استفاده شده است. میناکاری گلدان‌ها و بشقاب با طرح‌های گل ریز و درشت حاشیه‌دار در رنگ‌های متنوعی قابل ارائه هستند. محصولات فوق از جنس فلز مس می‌باشند؛ با این وجود وزن سبکی داشته و ضد رطوبت هستند. می‌توانید با خیال راحت سال‌های طولانی از نمای این محصولات لذت ببرید بدون آنکه کمترین تغییر ظاهری داشته باشند. این ظروف طی دو مرحله در کوره پخته شده‌اند تا رنگ و نقش آن تثبیت شود. بُعد هنری این ست بسیار پررنگ است و قطعاً یادگاری خوبی از عشق و محبت همسران نسبت به یکدیگر خواهد بود، برای مشاهده محصول اینجا کلیک کنید.

ایده ای برای هدیه دادن به همسران عاشق صنایع دستی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من