برای روز حسابدار چه هدیه‌ای بخریم؟

هدیه روز حسابدار
در این مقاله میخوانید

از سری روزهای مهم کاری که در 15 آذر نامگذاری شده، روز حسابدار است. این روز می‌تواند یک بهانه خوب برای ما باشد که به خانواده، دوست و یا همکاران حسابدارمان یک هدیه تقدیم کنیم. انتخاب هدیه روز حسابدار برای بسیاری از افراد که با ماهیت این رشته تخصصی آشنایی ندارند، کمی مشکل است.

هرچند که اهدای هدیه‌های مناسبتی باعث خوشحالی افراد می‌شود؛ اما انتخاب یک هدیه نامنتناسب می‌تواند اثرگذاری هدیه را پایین آورده و برای فرد دریافت کننده هدیه تجربه نامطلوبی به جای بگذارد. برهمین اساس تصمیم گرفتیم که در این مقاله کادو‌های متناسب و خلاقانه‌تری را برای روز حسابدار معرفی کنیم.

خصوصیات اخلاقی افراد حسابدار

برای تهیه هدیه برای حسابداران در ابتدا باید به خصوصیات اخلاقی بارز آنان توجه کرد؛ این خصوصیات در انتخاب هدیه کمک کننده هستند. در ادامه به سه ویژگی اصلی افراد حسابدار که می‌تواند به افراد در انتخاب بهترین کادوها کمک کند، اشاره کردیم.

*دارای نظم و ترتیب

حسابداران به دلیل حساسیت‌های شغلی و رو به رو بودن با هزاران عدد دارای نظم و ترتیب خاصی هستند. آن‌ها دوست دارند که نظم را در کوچکترین جزء زندگی خود قرار دهند تا نکته‌ای از دستشان در نرود. با دقت بر این نکته می‌توانید دریابید بهتر است هدیه‌ای برای آنان تهیه شود که نظم آن‌ها را برهم نزند. مثلا خرید یک دوره آموزشی یا بلیط سفر ممکن است در برنامه ریزی‌هایشان اختلال ایجاد کند.

مشاهده محصولات: هدیه ویژه روز حسابدار

*حساس به جزئیات

کار حسابداری دارای جزئیات زیادی است؛ به طوریکه به مرور حسابداران را تبدیل به افرادی جزئی نگر می‌کند. برای حسابداران هدیه‌ای تهیه کنید که دارای جزئیات زیبا و متناسبی باشد. این کار باعث می‌شود که لذت بیشتری از هدیه‌‌شان ببرند.

*کاشف و ریسک پذیر

افراد حسابدار، افرادی جست و جوگر هستند که همیشه با یک سوال جدید رو به رو بوده و دائما به دنبال درست‌ترین پاسخ می‌گردندند. بر اساس این ویژگی پیشنهاد می‌کنیم که از خریدن هدیه‌های نو و جدید نترسید؛ چرا که آن‌ها به دریافت و کشف گزینه‌های جدید علاقه دارند و دست رد به آن نمی‌زنند؛ البته که بهتر است در انتخاب هدیه نو و جدید، به میزان حساسیت‌ها شخصیتی افراد توجه داشته باشید.

هدایای مناسب برای افراد حسابدار

اگر دنبال یک هدیه مناسب برای افراد حسابدار هستید و هیچ گزینه‌ای در ذهن خود ندارید، ما در اینجا متناسب‌ترین پیشنهادات را گردآورده‌ایم:

ماشین حساب پیشرفته و تخصصی

حسابداران به شکل روزمره با انواع ماشین حساب‌های پیشرفته و تخصصی سر و کار دارند. خوشبختانه در بازار طیف وسیع و جذابی از این وسیله وجود دارد که می‌توانید یکی از انواع جذاب آن را برایشان تهیه کنید. با انتخاب این هدیه، آن‌ها همیشه موقع استفاده از این ماشین‌ حساب‌ها به یاد شما خواهند افتاد؛ به همین جهت این گزینه برای هدیه‌های سازمانی و تبلیغاتی نیز بسیار مناسب است.

هدیه روز حسابدار

ست هدیه لوازم الکترونیکی

یکی از بهترین گزینه‌ هدیه برای حسابدار ست هدیه لوازم الکترونیکی است. آن‌ها به شکل دائمی با انواع رایانه و لوازم هوشمند درحال استفاده هستند. شما می‌توانید ست هدیه‌ای شامل پاوربانک، هدفون، اسپیکر، استند موبایل و… تهیه‌ کرده و به آنان هدیه دهید. این هدیه ارزشمند و کاربردی خواهد بود. جهت خرید و مشاهده انواع ست لوازم الکترونیکی کلیک کنید.

ست ماگ و دمنوش

حسابداران ساعت‌های زیادی را پشت رایانه و دفاتر حساب و کتاب می‌گذرانند، پس شاید بد نباشد هدیه‌ای به آنان اهدا کنید که روح آن‌ها را تازه‌تر کرده و خستگی‌شان را در کند. یکی از بهترین پیشنهادات در این مورد اهدای ست ماگ و دمنوش است. یک ماگ با اِلِمان‌های مرتبط با رشته حسابداری تهیه کرده و به همراه مطبوع‌ترین دمنوش‌‌ها به دوست یا همکارتان اهدا کنید تا در مواقع سخت کاری از آن استفاده کنند.

مشاهده محصولات: انواع ماگ و دمنوش جدید

زیور آلات و اکسسوری

اگر دوست و همکار حسابدارتان خانم است، شاید انتخاب زیورآلات و اکسسوری بهترین انتخاب باشد. خانم‌ها ظرافت و زیبایی را دوست داشته و معمولا از دریافت چنین هدایایی بسیار خوشحال می‌شوند. توجه داشته باشید که هدیه مورد نظر را به شکل نفیس تهیه کرده و از هدیه دادن زيورآلات و اکسسوری کم ارزش خودداری کنید. خانم‌ها به ارزش اکسسوری و کیفیت طراحی آن اهمیت زیادی می‌دهند.

مشاهده محصولات: هدیه ویژه خانم حسابدار

ست‌های چرمی

حتما ست‌های چرمی را جزو پیشنهادات دست اول هدیه روز حسابدار برای آقایان بگذارید. این ست‌ها می‌توانند شامل کیف پول، جاکارتی، کمربند و… باشند. آقایان از این لوازم به وفور استفاده می‌کنند و همیشه به دنبال نوع باکیفیت و متنوع آن هستند. اهدای نوع باکیفیت این هدیه برای حسابدار به شدت خوشحال کننده خواهد بود. ضمنا چرم جزو متریالی محسوب می‌شود که همیشه پرطرفدار و ترند روز بوده و از این جهت هدیه‌‌ای مناسب در هر وقت و زمانی است.

مشاهده محصولات: هدیه ویژه آقای حسابدار

ست لوازم اداری

ست لوازم اداری از متناسب‌ترین گزینه‌های کادو روز حسابدار است. این ست‌ها می‌توانند شامل یک خودکار نفیس، کتاب‌های تخصصی با ارزش، قلمدان، دفترچه و…  در یک جعبه چوبی ارزشمند باشند. این هدیه برای کسانی پیشنهاد می‌شود که با سلیقه فرد مورد نظر آشنا نبوده و دنبال یک هدیه متناسب و بدون ریسک‌ هستند.

5 نکته مهم در خرید هدیه برای افراد حسابدار

  • همیشه نباید هدیه‌های مرتبط با شغل حسابداری را برای افراد تهیه کنید. درست است که بهانه اهدا کردن هدیه مرتبط با یک مناسبت شغلی است، اما گاهی دریافت یک هدیه متفاوت افراد را خوشحال‌تر می‌کند.
  • انتخاب هدیه‌ای کم ارزش، یک اشتباه بزرگ است. هرچند که بُعد معنوی هدیه اهمیت زیادی دارد، اما دریافت یک هدیه با ارزش به افراد حس لیاقت و ارزشمند بودن می‌دهد.
  • به تناسب هدیه با سلیقه و جنسیت افراد توجه کنیم. مثلا اگر فردی به هدیه‌های الکترونیکی علاقه‌ای ندارد، با خیال اینکه نهایتا این هدیه برایش کاربردی خواهد بود آن را تهیه نکنید. اصلی‌ترین نکته در انتخاب هدیه، کسب خوشحالی افراد است.
  • به پکیجینگ و طراحی هدیه دقت نمایید. می‌توانید در روز حسابدار، پکیجینگی با طراحی المان‌های حسابداری سفارش دهید. پکیجینگ درست می‌تواند افراد را نسبت به هدیه کنجکاوتر کرده و خوشحالی بیشتری برایشان به ارمغان بیاورد. میتوانید جهت مشاوره در این خصوص با کارشناسان اریسا در ارتباط باشد. 52906 021
  • حتما در کنار هدیه یک دست نوشته یا کارت پستال حاوی تبریک روز حسابدار قرار دهید. این کار حس بهتری به افراد می‌دهد

 

کادو روز حسابدار

مزایای خرید آنلاین هدیه روز حسابدار از اریسا

شاید برایتان سؤال شده باشد که خرید از اریسا چه مزیتی برای شما داشته و چرا باید اریسا را انتخاب کنید. ما دلایل زیادی در پاسخ به این سؤال داریم:

●ارسال سریع

از مهم‌ترین مزیت‌های یک فروشگاه اینترنتی آن هم در حوزه گیفت و کادو ارسال سریع است. همه افراد انتظار دارند که هدیه را در روز موعد دریافت کنند. دریافت هدایا در روزی غیر از روز موعود، ارزش و تأثیرگذاری آن را به شدت کم خواهد کرد. اریسا همیشه خوش قول بوده و هدیه‌ها را در زمان مشخص و حتی زودتر از آن به مشتریان تقدیم می‌کند.

●هدیه شخصی سازی شده

هدیه‌های شخصی‌ سازی شده به افراد نشان می‌دهد که چقدر برای هدیه‌شان وسواس به خرج داده شده و اهمیت هدیه را بازگو می‌کند. اریسا با مشورت و همفکری شما هدیه‌های درخواستی را به شکل شخصی‌ سازی شده طراحی می‌کند. این گزینه برای هدیه‌های مدیریتی، سازمانی و تبلیغاتی گزینه بسیار مناسبی است و مدیران می‌توانند لوگو و نام برند خود را بر هدایا درج کنند.

●امکان تهیه هدیه در تعداد بالا

برخی از هدایا مثل هدیه‌های رسمی و سازمانی باید در تعداد بالایی تهیه شوند. طبیعتا خرید و جست و جوی یک هدیه مناسب در تعداد بالا فرسایشی بوده و باعث اتلاف وقت زیادی می‌شود. اریسا بیش از هفت هزار هدیه اماده ارسال در انبار خود داشته و می‌تواند هر تعداد از نیازشما را تهیه کرده و ارسال نماید. بدین ترتیب، یکی از بزرگترین مشغله‌های شما حل خواهد شد.

●ارائه محصولات نفیس و باکیفیت

در شرکت اریسا خبری از محصولات کم ارزش نیست. ما نسبت به تهیه صفر تا صد هدیه‌ها حساسیت داشته و کیفیت آن‌ها را در چند مرحله بررسی می‌کنیم. تمامی کالاهای ما ارزش و ظرافت بالایی دارد. بسیاری از این محصولات توسط ماهرترین استادکاران طراحی شده و کار دست است؛ بنابراین شما ارزشمندترین هدایا را در اختیار خواهید داشت.

●پکیجینگ حرفه‌ای

ما تمام هدایا را به شکل حرفه‌ای بسته بندی کرده و در سلامت کامل تا مقصد تقدیمتان می‌کنیم. کیفیت پکیجینگ اریسا بسیار بالاست و جذابیت بصری آن باعث هیجان زده شدن دریافت کنندگان گیفت‌ها می‌شود.

●ضمانت خرید

ما آنقدر درخصوص کیفیت محصولات اریسا مطمئن هستیم که پس از خرید، هرزمان که مایل به فروش بودید، می‌توانیم دوباره هدیه‌ها را به ارزش روز از شما خریداری کنیم. بنابراین اگر حس می‌کنید که  ممکن است پس از مدتی هدیه‌ها از چشمتان افتاده یا دیگر علاقه‌ای به آن نداشته باشید، هیچ نگرانی نداشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من