به مدیران ارشد خانم در سازمان‌ها چه هدیه بدهیم؟

زمان مطالعه: 6 دقیقه
هدایای سازمانی لوکس برای مدیران ارشد خانم
در این مقاله میخوانید

خیلی از خانم‌ها سلیقه سخت پسندی دارند یا در موقعیتی هستند که هر گیفتی برایشان به جا و کاربردی به نظر نمی‌رسد. مدیران ارشد خانم نیز از این قاعده مستثنی نیستند و باید در انتخاب هدیه برای آن‌ها حساسیت به خرج داد. در این مقاله در خصوص اهمیت تهیه هدیه برای مدیران خانم صحبت کرده و هدیه‌های جذاب لوکس مدیریتی اریسا را به شما معرفی خواهیم کرد. این هدایا می‌توانند همان گزینه‌ای باشند که احساس صمیمیت و قدردانی را در محیط کاری برای مدیران به ارمغان می‌آورند.

اهمیت انتخاب هدیه خاص و جذاب برای مدیران سازمان

خانم‌ها نسبت به جایگاه و ارزش خود در سازمان بسیار حساس هستند و تمایل دارند که به‌درستی نقش خود را درک کنند. به همین خاطر اهدای هدیه برای خانم مدیر به شکل خاص و جذاب می‌تواند به آن‌ها نشان دهد که تا چه اندازه به اهمیت جایگاهشان آگاه هستید. همچنین هدیه سازمانی یک بهانه برای قدردانی از زحمات آن‌ها بوده و بازدهی‌شان را بالاتر می‌برد. این نوع از گیفت‌ها، هویت سازمان شما را نیز نسبت به سازمان‌های رقیب عمیق‌تر نشان داده و مزیت رقابتی خواهد بود. بهتر است که در انتخاب هدیه برای مدیران خانم شتاب‌زده عمل نکنید و گزینه‌های متعددی را مدنظر داشته باشید؛ چرا که گاهی انتخاب گیفت‌های نامناسب نتیجه مطلوبی در پی ندارد و باعث دل‌زده شدن مدیران می‌شود. هدیه مدیریتی باید از ارزش مادی قابل‌قبولی برخوردار باشد، پس در صورت تهیه هدیه نامناسب بودجه شما به مقدار زیادی هدر می‌رود. در انتخاب گیفت به سلیقه، سن، موقعیت کاری و ویژگی‌های شخصیتی خانم‌ها توجه کرده و گیفت را مطابق با همه این موارد بخرید.

6 ست هدیه متفاوت اریسا برای مدیران ارشد خانم

اریسا انواع و اقسام هدیه‌ها را برای مدیران خانم تدارک دیده که به پرفروش‌ترین گیفت‌های لوکس از بین آن‌ها اشاره  می‌کنیم. این گیفت‌ها در کمترین زمان به دست شما می‌رسند و بهترین تجربه خرید هدیه خواهند بود.

تحفه پرداز

یکی از بهترین هدیه‌ها برای مدیران خانم، تحفه پرداز است. این گیفت ترکیبی از هنر و فرهنگ ایرانی، خلاقیت و ظرافت بوده و توجه هر فردی را به خود معطوف می‌کند. تحفه پرداز از دو گلدان مس و پرداز، تابلو خاتم و نقاشی و جعبه هارد باکس تلسکوپی طرح اسلیمی تشکیل شده است. گلدان‌های اریسا از جنس مس درجه یک زنجان بوده و مقاومت، استحکام و جلوه به خصوصی از خود نشان می‌دهد. فرم گلدان‌ها کوزه‌ای است و بر قسمت بدنه آن هنر میناکاری با طرح گل‌وبوته حاشیه‌دار دیده می‌شود. قسمت میناکاری شده در تضاد برابر مس چشمگیر به نظر می‌آید و ترکیب متفاوتی ساخته است. گلدان‌ها با وجود کیفیت خود، وزن مناسبی دارند و بیش از حد سنگین و سبک نیستند. قراردادن تابلو در کنار گلدان، ایده بسیار هوشمندانه‌ای است. حاشیه تابلو از هنر خاتم‌کاری استفاده شده و در وسط آن پلاک زیبای قلم‌زنی دیده می‌شود. این دو هنر به شکل اصیل و با روش‌های سنتی ساخته شده‌اند و نتیجتاً بسیار نفیس هستند. مدیر سازمان شما قطعاً به‌محض دریافت این گیفت، از جذابیت و شکوه آن شگفت‌زده خواهد شد. برای مشاهده این محصول اینجا کلیک کنید.

بهترین هدیه برای رئیس زن کدام است

بسته مدیر ایرانی 2

بسته مدیر ایرانی 2 به عنوان هدیه برای مدیر خانم، فراموش نشدنی خواهد بود. این گیفت از یک کیف دسته چک چرمی، جا کاغذی خاتم اعلا، قلمدان کشویی تذهیب، جا قلمی 2 قیف ساده و جعبه هاردباکس طرح اسلیمی تشکیل شده است. همه این لوازم در اتاق مدیران کاربرد دارند. خانم‌ها علاقه دارند که محیط خود را شاداب‌تر و پر از المان‌های زیبا کنند. لوازم رومیزی اریسا با هنر تذهیب و خاتم‌ کاری زینت بخشیده شده‌اند و فضای دفتر را متحول خواهند کرد. از هنر دست برای ساخت این محصولات استفاده شده است. این نکته باعث ایجاد تفاوت آشکار محصولات اریسا با دیگر محصولات رایج در بازار می‌شود. کیف چرمی نیز از جنس چرم طبیعی بوده و به راحتی دچار افت کیفیت نمی‌شود. همه المان‌های این گیفت حساب شده و ویژه هستند، شما می توانید برای مشاهده این محصول اینجا کلیک کنید.

هدیه برای مدیر عامل خانم

بسته عینک‌ آفتابی مدیران

هدیه برای مدیران بهتر است از المان‌های ماندگار تشکیل شود تا بیشتر به یاد سازمان باشند. بسته عینک‌آفتابی دارای یک گل رز جاویدان، جا کارتی چرم زنانه، عینک‌آفتابی مدل وانیا و جعبه هارد باکس لولایی طرح میهن است. عینک‌آفتابی مدل وانیا با معیارهای علمی ساخته شده است؛ پس بادقت بالایی از چشم در برابر نور آفتاب محافظت می‌کند. فریم عینک به شکل مدرن ساخته شده و جذابیت بصری بالایی دارد. جا کارتی با چرم طبیعی به شکل مینیمال در اختیار مدیران قرار می‌گیرد. این کیف کارت برای استفاده روزانه مناسب است. گل رز جاویدان هم که از رز طبیعی ساخته شده، بیش از پنج سال ماندگاری داشته و لطافت هدیه را افزایش می‌دهد، برای مشاهده این محصول اینجا کلیک کنید.

هدیه برای مدیر خانم

کرشمه پرداز 1

کرشمه پرداز 1 هدیه‌ای ارزنده برای مدیران خانم محسوب می‌شود. این گیفت برای هدیه در انواع موقعیت‌های کاری مناسب است و برای زمان‌هایی همچون عید نوروز، شب یلدا، روز زن، نمایشگاه‌های کاری، جلسات اداری و… انتخاب ویژه‌ای به شمار می‌رود. گیفت فوق دارای یک گلدان مس و پرداز و پارچه ترمه افشاری سایز 100×100 است. گلدان مس و پرداز با بهترین متریال‌های ممکن ساخته شده‌اند و رنگ و خطوط آن کیفیتِ نمای محیط را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در پارچه ترمه اریسا نیز رنگ‌های متعددی دیده می‌شود. هر چقدر تنوع رنگی ترمه بیشتر باشد، کیفیت آن بالاتر می‌رود. رنگ‌ها در پارچه فوق در اعتدال به کار رفته و هویت پارچه را شاد و همه پسند کرده‌اند. این پارچه از بافت محکم و نخ‌های درجه یکی تشکیل شده‌اند که باعث می‌شوند محصول تا سال‌های طولانی ماندگار باقی بماند. ایستایی و فرم ساخت پارچه هم جای تحسین دارد و  خبر از کیفیت بالای آن می‌دهد. جعبه هاردباکس لولایی طرح اسلیمی گیفت مدنظر شما را مناسبتی‌تر نشان می‌دهد. این جعبه امنیت آن را نیز برای جابه‌جایی در مسافت‌های طولانی حفظ خواهد کرد، برای مشاهده این محصول اینجا کلیک کنید.

هدیه سازمانی مناسب برای مدیر ارشد زن

شکلات خوری 4 درب خاتم با جعبه ترمه

پنجمین گیفتی که مدیران خانم قطعاً شیفته‌ای خواهند شد، شکلات خوری 4 درب خاتم با جعبه ترمه است. این گیفت به حدی زیباست که می‌تواند به تنهایی نمای سرویس پذیرایی افراد را دگرگون کند. ظرف فوق، فرم هشت ضلعی داشته و از چهار قسمت جهت قرار دادن تنقلات در آن تشکیل شده است. شکلات خوری خاتم اریسا با قطعات چوب، فلز و استخوان شتر به اجرا رسیده و نمی‌توان آن را یک نقاشی دانست. از بهترین و ماهرترین استادان جهت طراحی و ساخت این ظرف کمک گرفته شده است. برخلاف ابعاد نسبتاً بزرگ شکلات خوری، وزن چندانی نداشته و پذیرایی با آن بدون هیچگونه زحمتی انجام می‌شود. از یک لایه پوشش پلی استر نیز در بدنه محصول استفاده شده تا نور، رطوبت، گرد و غبار و دیگر عوامل بیرونی آن را تحت تأثیر قرار ندهند. نکته قوت دیگر گیفت فوق پکیجینگ آن است. برای بسته بندی این گیفت از یک جعبه ترمه چوبی مقاوم استفاده شده که رویه ترمه خوش‌رنگی دارد. این جعبه می‌تواند  جهت نگهداری از اشیای گران قیمت و مهم هم استفاده شود، برای مشاهده این محصول اینجا کلیک کنید.

 هدیه سازمانی به مدیران خانم

قاب گل ملیله‌ کاری مس و فیروزه کوبی

هدیه‌دادن یک تابلوی یادگاری همیشه به مدیران خانم یادآوری می‌کند چه ارزشی در سازمان دارند و خاطره‌های خوش کاری را زنده نگه می‌دارد. قاب گل ملیله‌کاری مس و فیروزه کوبی از آن دسته تابلوهاست که با وجود جلوه نسبتاً ساده خود، انرژی محیط را مثبت کرده و حس و حال عمیقی به فضا می‌بخشد. این تابلو دارای قاب و پس‌زمینه کاملاً مشکی است. درون تابلو یک گلدان با شاخه‌های گل دیده می‌شود که به شکل ایده‌آلی طراحی شده‌اند و به‌رغم سادگی خود، بسیار گیرا هستند. از هنر ملیله‌کاری و فیروزه کوبی در ساخت این تابلو به‌درستی و در حد اعتدال استفاده شده و یک اثر بدیع ساخته است. یکرنگی زمینه تابلو باعث شده که نقش تابلو درخشان‌تر به نظر بیاید. این کادو به همراه یک جعبه اختصاصی به شما تقدیم می‌شود؛ اما می‌توانید ساک‌های قلمکار اریسا را نیز به همراه آن سفارش دهید تا اثرگذاری گیفت بیشتر شود، برای مشاهده این محصول اینجا کلیک کنید.

کادو لوکس برای مدیران ارشد زن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من