برای خانه تازه عروس‌ها در شب یلدا چه هدیه‌ای ببریم؟

هدیه شب یلدا تازه عروس
در این مقاله میخوانید

میهمانی‌های شب یلدا در اولین سال ازدواج برای نوعروسان اهمیت زیادی دارد. بهتر است که برای شادباش و تبریک، هدیه‌ای زینت بخش برای منزل آن‌ها هدیه ببرید. اگر به یکی از این میهمانی‌ها دعوت هستید و نمی‌دانید برای انتخاب هدیه شب یلدا چه گزینه‌هایی وجود دارد، این مقاله را مطالعه کنید.

انتخاب چنین هدیه‌‌ای باید و نباید‌های زیادی دارد و لازم است به گزینه‌های متعددی توجه نمود. انتخاب یک هدیه ایده آل در چنین روزی می‌تواند شادی زوج‌ها را دوچندان نموده و شبی خاص برای آن‌ها بسازد.

تهیه هدیه شب یلدا برای خانه تازه عروس‌ها چه اثرات مثبتی دارد؟

احتمالا در ذهنتان این پرسش به وجود بیاید که چه لزومی دارد برای خانه نوعروس‌ها هدیه‌ای تقدیم کنیم درحالیکه می‌توان این هدیه را نقدی اهدا کرد یا با آن مبلغ هدیه‌ای برای خود زوج‌ها تهیه نمود. هرچند که در این قضیه هیچ بایدی وجود ندارد؛ اما از چند جنبه تهیه هدیه برای خانه عروس‌ها اثرات مثبتی دارد:

مشاهده محصولات: انواع هدیه شب یلدا ویژه نوعروسان

 قوی‌تر کردن رابطه عروس با خانواده

یکی از فواید هدیه دادن برای خانه نوعروسان قوی‌تر کردن ارتباطات است. شما ميتوانيد با اهدای یک هدیه ارزشمند به منزل نوعروس در شب یلدا حسن نیت خود را بیشتر ثابت کرده و با خوشحال کردن او رابطه‌ای قوی‌تر برقرار کنید. اهدای هدیه به افراد خانواده پیغامی مبنی بر ارزشمندی و صمیمیت می‌رساند.

یادگاری ماندگار و متناسب

اگر دنبال فرصت مناسبی هستید که برای منزل عروس خانواده یک یادگاری ماندگار اهدا کنید، شب یلدا بهترین گزینه است. بی شک هدیه‌هایی که در این روز دریافت می‌شود هرگز از خاطر افراد پاک نشده و هدیه‌ای ارزشمند دانسته می‌شود.

شادباش رسم قدیمی و ارزشمند

اهدای هدیه شب یلدا تازه عروس‌ها یکی از رسوم قدیمی ایرانی است. رسم بر این است که با اهدای هدایایی به خانه عروس مرحله جدیدی از زندگی را شادباش گفته و زمینه جشن و پایکوبی فراهم شود. با تقدیم کردن هدیه‌های نفیس می‌توانید این رسم را گرامی بدارید.

8 نکته در انتخاب هدیه خانه تازه عروس‌ها برای شب یلدا

دانستن این  نکته‌ها به تنهایی کمک می‌کند که بتوانید بهترین هدیه‌ را برای خانه تازه عروس‌ها انتخاب کنید. این نکات احتمال هرگونه خرید اشتباهی را ازبین می‌برد:

●هدیه باید با دکوراسیون خانه تازه عروس‌ها تناسب داشته باشد.

هر فردی یک سبک دکوراسیون خاص با چینش رنگی مشخص می‌چیند. بهتر است هنگام خرید هدیه شب یلدا توجه کنید که هدیه انتخابیتان با محیط خانه عروس همخوانی دارد یا خیر. انتخاب هدیه‌ای که با دکوراسیون خانه تطابق نداشته باشد، چندان خوشحال کننده نیست و هدیه را کم کاربرد می‌کند.

●در کنار هدیه برای خانه، هدیه‌‌ای کوچک هم برای زوج‌ها تهیه کنید.

هرچند که خرید هدیه شب یلدا برای خانه برای زوج‌ها خوشحال کننده است؛ اما می‌توانید یک هدیه کوچک هم برای نوعروس بخرید تا شادی او در این روز دوچندان شود. این نکته حتی در بهتر کردن ارتباط عروس با خانواده کمک شایانی می‌کند.

●هدیه متناسب با فرهنگ شب یلدا و اِلِمان‌های اصیل ایرانی باشد.

شب یلدا شب مهمی در زندگی زوج‌های جوان است. توصیه می‌کنیم یک هدیه‌ برای شب یلدا تهیه کنید که با این روز تناسب داشته و نشانه‌هایی از این فرهنگ اصیل ایرانی در آن دیده شود. مثلا خرید ظروف سنتی می‌تواند از مناسب‌ترین انتخاب‌ها باشد.

●هدیه نفیس و ارزشمند باشد.

گران قیمت بودن یک هدیه به تنهایی تضمین کننده کیفیت آن نیست؛ پس صرفا به قیمت هدیه توجه نکنید. هدیه باید ظاهر و کیفیت نفیسی داشته باشد، طوریکه هر شخصی با دیدن آن به ارزشش پی ببرد. پس به تناسب کیفیت ظاهری و هزینه گیفت دقت کنید.

●بهتر است که هدیه برای خانه از جزئیات و ظرافت قابل توجهی برخوردار باشد.

هدیه‌های ظریف و با جزئیات خانه را زیباتر و دلنشین‌تر نشان می‌دهند. همچنین باعث ایجاد عمق و به وجود آمدن یک هارمونی جذاب در فضای خانه می‌شود. دریافت این نوع از هدیه‌ها معمولا لذت‌ بخش‌تر بوده و ارزش بیشتری دارد.

●به ابعاد هدیه‌ها توجه کنید.

توصیه می‌کنیم که هدیه در ابعاد بزرگ نباشد. خیلی از نوعروس‌ها برای اجزای بزرگ زینتی منزلشان برنامه ریزی کرده‌اند و احتمالا دریافت یک هدیه در سایز بزرگ و چشمگیر برنامه‌های آنان را بهم بزند. هدیه‌های کوچکتر  کاربرد بیشتری دارند و در مکان‌های مختلف خانه استفاده خواهند شد.

●بسته بندی هدیه‌ها نقش قابل توجهی در رضایت عروس دارد.

شاید خیلی از افراد ندانند که بسته بندی یک هدیه می‌تواند چه تأثیری در جلب توجه افراد داشته باشد. عروس‌ها با دیدن یک بسته بندی حرفه‌ای و جذاب سطح رضایت بالاتری پیدا می‌کنند و برای هدیه ذوق‌ زده خواهند شد. بهتر است که به ابعاد و سبک هدیه هم دقت کنید. برای مثال تهیه ساک هدیه طرح سنتی برای یک هدیه مدرن ایده هوشمندانه‌ای نیست. خرید ساک در اندازه نامناسب  هم باعث می‌شود ظاهر هدیه جلوه بدی داشته باشد.

●هدیه‌ها در رنگ‌هایی تهیه شوند که با تغییر دکوراسیون همچنان کاربردی باشند.

خیلی از افراد دکوراسیون منزل خود را دائما تغییر داده و عاشق تنوع هستند. برای چنین خانم‌هایی بهتر است که هدیه‌‌ای تک رنگ به خصوص با رنگ‌هایی که به راحتی با دکوراسیون‌های مختلف همخوانی پیدا نمی‌کنند، تهیه نکنید. اگر قصد خرید وسیله‌ای تک رنگ دارید بهتر است در رنگ‌های خنثی باشد؛ اما اگر قصد خرید وسیله‌ای با رنگ‌های شاد را دارید پیشنهاد ما خرید وسایل چند رنگ است.

پیشنهادات مجموعه اریسا در انتخاب هدیه برای خانه نوعروس در شب یلدا

اریسا هدیه‌های منحصر به فردی را برای شب یلدا در نظر گرفته که می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان پس از ثبت سفارش آن را دریافت کنید. این هدیه‌ها برای شب یلدا می‌توانند خاطره انگیز باشند:

پک فانوس، قندان، و چای خوری

پک فانوس، قندان و چای خوری سنتی از انتخاب‌های کاربردی برای شب یلداست. از این گزینه‌ها هم می‌توان در طراحی بوفه سالن و هم می‌توان در پذیرایی کردن از میهمانان استفاده نمود. اریسا تنوع قابل قبولی از این محصولات ارائه داده است.

گلیم و قالیچه نفیس

هدیه دادن گلیم و قالیچه‌های نفیس اریسا در شب یلدا مطمئنا باعث خوشحالی نوعروسان می‌شود. در طراحی این گلیم و قالیچه‌ها خلاقیت و مهارت کاملا به چشم می‌خورد. نکته مثبت چنین هدیه‌ای این است که به دلیل رنگ‌های ترکیبی به کار رفته در آن، می‌توان در چیدمان تنوع بیشتری به خرج داد.

مشاهده محصولات: انواع گلیم و قالیچه های نفیس

ظروف فیروزه کوبی

یکی دیگر از انتخاب‌های نفیس و مناسبی که می‌توانید از فروشگاه اریسا برای شب یلدا تهیه کنید، ظروف فیروزه کوبی است. این نوع از ظروف، از ارزش فراوانی برخوردار بوده و نماد ثروت هستند. هم نشینی مس و فیروزه یک اثر هنری دیدنی و جذاب ساخته که آن را برای هدیه‌‌ای مناسبتی ایده ال می‌سازد.

💥مطالعه بیشتر: 7 ست هدیه فیروزه کوبی برای هدیه سازمانی

ظروف خاتم کاری

خاتم کاری یک هنر اصیل ایرانی است که از ظرافت و دقت بالایی برخوردار است. شرکت اریسا از این هنر در بالاترین کیفیت در محصولاتی مثل قندان، شکلات‌خوری، سنبلدان، ظرف گلاب و.. استفاده کرده است. این محصولات به قدری ظریف و باسلیقه طراحی شده‌اند که احتمالا با هرسبک از چیدمان خانه همخوان باشد.

ظروف مس و پرداز

ظروف مس و پرداز از سری ظروفی هستند که طرفداران زیادی دارند. چنین سبکی از ظرف همیشه خواهان زیادی داشته و هیچوقت قدیمی نمی‌شود. اِلِمان‌های این ظروف با شب یلدا همخوانی داشته و هدیه‌‌ای به یاد ماندنی خواهد بود.

شرکت اریسا؛ انتخاب بهترین هدایا برای شما

شرکت اریسا مجموعه‌ای پر از هدیه‌ و گیفت‌های نفیس است. تمامی گزینه‌های موجود در مجموعه از کیفیت و ظرافت خاصی برخوردار بوده و در طول این سال‌ها همیشه تلاش کردیم تا به درستی نیازهای مخاطبان را پوشش بدهیم. همچنین سعی کرده‌ایم تا تنوع و خلاقیت را به محصولات خود اضافه نماییم تا ایده‌ آل‌ترین هدیه‌ها را به شما اهدا کنیم. در صورتی‌که در انتخاب هدیه‌های خود دو به شک هستید یا هدیه‌ مناسب فرد موردنظرتان را نمی‌یابید می‌توانید با شماره‌های 09395005001 یا 02152906 تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت نمایید تا نقشی کوچک در شادی‌های بزرگ شما داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من