چرا هدیه صنایع دستی انتخاب خوبی برای سازمان‌های ایرانی هستند؟

زمان مطالعه: 6 دقیقه
صنایع دستی بهترین هدیه برای هدایای سازمانی
در این مقاله میخوانید

در اغلب اوقات توصیه می‌شود که برای سازمان‌های ایرانی، هدیه صنایع دستی را انتخاب کنید. هدیه‌های صنایع دستی نسبت به دیگر هدیه‌ها بهتر به نظر می‌رسند؛ اما علت این موضوع چیست؟

شما به عنوان یک مدیر باید از ارزش هدیه‌های صنایع دستی و مزیت رقابتی آن در برابر دیگر سازمان‌ها اطلاع داشته باشید تا بتوانید بهترین هدیه‌ها را برگزینید. در این مقاله از اهمیت هدیه‌های صنایع دستی خواهیم گفت. برای برخی از افراد تهیه بهترین هدیه صنایع دستی و یافتن مرجع خرید مناسب چندان راحت نیست؛ پس هفت سبک از هدیه جذاب صنایع دستی نیز معرفی کردیم تا ایده دقیق‌تری در خصوص چنین هدیه‌های سازمانی داشته باشید.

دلایل برتری هدیه صنایع دستی نسبت به دیگر هدایا برای سازمان‌های ایرانی

هدیه‌های صنایع دستی رسمی هستند. برخی از گیفت‌ها مانند لباس هرچند که ارزش مادی زیادی داشته باشند ولی مناسبت محیط کار نبوده و اثرگذاری آنچنان بالایی ندارند. بالعکس این سبک از هدیه‌ها با محیط کاری همخوانی داشته و هویت عمیقی دارند. علاوه بر این گیفت‌های صنایع دستی از ارزش هنری و معنوی زیادی برخوردارند. ارزش معنوی باعث می‌شود که افراد به ارزش و اهمیت خود در محیط کار پی ببرند و رابطه دوطرفه کاری را پررنگ‌تر ببینند. از سمت دیگر هدیه صنایع دستی ماندگاری زیادی دارد. معمولاً توصیه می‌شود که المان‌های ماندگار را برای هدیه سازمانی انتخاب کنید چرا که باعث تجدید خاطره رویداد کاری و دریافت گیفت خواهد شد. زیبایی صنایع دستی هم از دیگر دلایل برتری صنایع دستی است. چنین زیبایی و ظرافتی را به سختی در میان دیگر هدایا می‌توان یافت. این سبک از هدیه‌ها یک مزیت رقابتی هم می‌باشد و شما را نسبت به سازمان‌های رقیب در جایگاه بالاتری قرار می‌دهد.

بهترین هدیه‌های صنایع دستی اریسا برای سازمان‌های ایرانی

اریسا مرجع خرید انواع هدیه‌های صنایع دستی است و می‌تواند هر المان مورد نیاز شما را به تعداد بالا تهیه کند. از نقاط قوت ما ارسال سریع است. فرقی نمی‌کند که سفارش شما چه تعداد باشد، ما به وظیفه خود متعهد بوده و هر تعداد از هدیه را در زمان کوتاه به دست شما می‌رسانیم. هدیه‌های صنایع دستی اریسا به شکل خلاقانه و با قیمت مناسب عرضه می‌شوند. تنوع قیمتی فروشگاه ما بالا بوده و با خیال راحت قادرید گیفت مورد نظر خود را بیابید. در ادامه هفت سبک از هدیه‌های صنایع دستی اریسا که با هنرهای مختلف و ویژه ایرانی ارائه شده‌اند را معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید این گیفت‌ها را به شکل آماده و با بسته بندی شخصی سازی شده سفارش دهید. حتی اگر مایلید که تغییراتی در سفارش شما صورت بگیرد نیز با مشورت مشاوران ما اعمال خواهد شد. این هدیه‌ها عبارتند از:

ست سنبلدان و بشقاب شبکه بری مس و خاتم

سنبلدان و بشقاب شبکه بری از نفیس‌ترین و کارآمدترین هدیه‌های صنایع دستی هستند که بی‌شک کارمندانتان را خوشحال خواهند کرد. اریسا پک جذابی شامل این دو محصول تدارک دیده که کیفیت بالایی دارد؛ تا جایی که با خیال راحت گارانتی ماندگاری ده ساله آن را به شما تقدیم می‌کنیم. از هنرمندان برجسته در عرصه قلم زنی و شبکه‌بری برای طراحی محصول کمک گرفته‌ایم. با نگاهی کوتاه به این دو وسیله به خوبی از ظرافت هنر به کار رفته در آن‌ها اگاه خواهید شد. چینش رنگی خاص سنبلدان و بشقاب به طوری است که به راحتی می‌توانید آن‌ها را در هر چیدمانی به کار ببرید. حتی این دو محصول برای استفاده در فضاهایی با چیدمان ساده و مینیمال نیز بسیار مناسب خواهند بود. از جعبه چوب و چرم برای اهدای سنبلدان و بشقاب استفاده شده است. این جعبه استحکام فوق العاده داشته و همچنین هدیه را خیره کننده‌تر خواهد کرد، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

صنایع دستی یک ایده خلاقانه و جذاب برای هدیه سازمانی

ست شیرینی خوری ملیله با جعبه چوب و چرم

هنر ملیله‌کاری از دیگر هنرهای اصیل ایرانی بوده که به عنوان صنایع دستی ویژه برشمرده می‌شود. آثار ملیله‌کاری حتی به خارج از ایران صادر شده و طرفداران به خصوصی دارد. ما برای هدیه ست شیرینی خوری ملیله با جعبه چوب و چرم را پیشنهاد می‌کنیم. این ست دارای 6 عدد بشقاب شیرینی خوری ملیله و یک عدد ظرف شیرینی خوری بزرگ است. در این هنر با استفاده از مفتول‌های نازک مسی طرح‌های خارق العاده‌ای ایجاد شده و نتیجه خیره کننده خواهد بود. ظروف ملیله اریسا با طرح چشمگیر و بدیعی ساخته شده است و به عنوان گیفت همیشه در خاطر افراد می‌ماند. شما می‌توانید این گیفت را برای خانه مبارکی، هدیه تبریک ازدواج، هدیه مدیریتی، هدیه شب یلدا و مواردی از این قبیل تهیه کنید، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

هدیه سازمانی و مناسبتی صنایع دستی

قاب سه بشقاب میناکاری

قاب سه بشقاب میناکاری نمای هر خانه‌ای را دگرگون می‌سازد. درون این قاب مستطیل شکل سه بشقاب میناکاری در سه ابعاد مختلف وجود دارد. این بشقاب‌ها از جنس مس درجه یک زنجان بوده و استحکام بسیار بالایی دارند؛ پس جای نگرانی از این بابت وجود ندارد. برخی از محصولات موجود در بازار صرفاً با نقاشی میناکاری عرضه می‌شوند؛ اما با متریال اصلی و روش استاندارد ساخته نشده و به نوعی یک کپی بی‌ارزش هستند. بشقاب‌های میناکاری اریسا با روش‌های سنتی ساخته شده و به دست شما می‌رسند. ظرافت و نوآوری در این بشقاب‌ها به خوبی دیده می‌شود و هر فردی با دیدن آن، به ارزش قاب پی خواهند برد. طرح این بشقاب، طرح اسلیمی است که محبوبیت زیادی بین افراد دارد. هدیه فوق به عنوان هدیه سازمانی مناسب می‌باشد چرا که از ارزش مادی و رسمیت بالایی برخوردار است، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

ست صنایع دستی میناکاری یک هدیه سازمانی رسمی

زربانو 1

هدیه‌های صنایع دستی همیشه به شکل ظرف و محصولات اینچنینی نیستند. این محصولات تنوع زیادی دارند؛ مثلاً می‌توانید آن‌ها را به شکل زیورآلات تهیه کنید. زربانو 1 از زیورآلات صنایع دستی بی‌نظیری بوده که در مناسبت‌های کاری برای هدیه کارمندان خانم مناسب است. گیفت فوق از یک جفت گوشواره، گردنبند، انگشتر و نگهدارنده زیورآلات نیم ست پلاستیکی تشکیل شده است. فیروزه به دلیل رنگ و نقش و نگار خود مناسب‌ترین سنگ جهت استفاده در زیورآلات می‌باشد. لازم به ذکر است این محصولات با هنر دست ساخته شده‌اند که ارزش مادی و معنویشان را دوچندان می‌کند. زیورآلات فیروزه با اکثر سبک استایل‌های زنانه همخوانی داشته و گیفتی پرکاربرد خواهد بود. ماندگاری این زیورآلات بسیار بالا بوده و افراد می‌توانند برخلاف انواع بدلیجات به طور مداوم از  آن استفاده کنند. قیمت گیفت فوق بسیار مناسب است و از جمله هدیه‌های سازمانی صنایع دستی مقرون به صرفه به شمار می‌رود، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

ست هدیه صنایع دستی زربانو 1 یک هدیه سازمانی جذاب

ست جفت گلدان و شکلات خوری مس و پرداز

اگر از ظروف مس و پرداز بهره برده و آن را به عنوان گیفت سازمانی انتخاب نمایید، بی‌شک متفاوت‌ترین هدیه را برای کارکنانتان درنظر گرفته‌اید. ست جفت گلدان و شکلات خوری اریسا از هدیه‌هایی است که همیشه افراد را به یاد سازمان و ارزش و اهمیت حرفه‌شان خواهد انداخت. همنشینی فلز مس در کنار پرداز با طرح زیبای گل و پرنده که در رنگ‌های متنوعی ساخته شده یک اثر هنری بی‌تکرار را ساخته است. فلز به کار رفته شده در گلدان و شکلات خوری با وجود ضخامت کم خود، محکم بوده و با کوچک‌ترین ضربه درهم نمی‌شکند. ظروف با یک لایه پلی استر پوشانده شده تا در برابر رطوبت، نور افتاب، گرد و غبار و… ایمن باشند، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

ترکیبی زیبا از مس و پرداز هدیه ای ویژه برای گیفت سازمانی

آجیل خوری مس و خاتم با جعبه طرح نگارگری

آجیل خوری مس و خاتم اریسا یک هدیه سازمانی صنایع دستی متفاوت می‌باشد. این ظرف پایه‌دار بوده و بر قسمت پایه و بدنه آن به صورت نواری هنر خاتم‌کاری استفاده شده است. خاتم‌کاری قدمت زیادی دارد و به شکل هنرمندانه‌ای اشکال هندسی را به هم پیوند داده است. سبک رنگی و پیچیدگی خاتم‌کاری آن را متناسب با هر محیطی می‌کند. قسمت خاتم‌کاری ظرف با روش اصیل و به وسیله قطعات کوچک چوب، مس و استخوان شتر شکل گرفته است. این ظرف وزن زیادی ندارد و هنگام استفاده کردن از آن با مشکلی مواجه نخواهید شد. نکته قابل توجه دیگر گیفت، پکیجینگ آن است. جعبه نگارگری از یک نقاشی زیبای سنتی پوشیده شده که جذابیت پک را افزایش می‌دهد و افراد را  نسبت به کادو هیجان زده‌تر می‌کند، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

لوکسترین هدیه سازمانی صنایع دستی مس و خاتم

ست گلدان فیروزه کوب و ترمه ابریشم

از سنگ فیروزه در ساخت ظروف نیز به شکل منحصر به فردی استفاده می‌شود و می‌توانید این نوع ظروف را به عنوان گیفت سازمانی تهیه نمایید. گلدان اریسا دارای فرم کوزه‌ای بوده و به بر بدنه آن سنگ‌های خوش رنگ فیروزه نشانده شده است. فلز مس در کنار طرح سنگی فیروزه بسیار توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند. در این پک پارچه ترمه ابریشم با سایز 100×100 وجود دارد. ترمه اریسا برای زینت بخشیدن به میز و دیگر سطوح گزینه ایده آلی است. این پارچه بافت محکم و لطافت زیادی دارد که باعث می‌شود تا سالیان سال فرم خود را حفظ کند. طرح سنتی نفیس و پر از رنگ آن هم علتی برای خاص بودن این گیفت است، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

پک هدیه ای صنایع دستی، پیشنهادی خاص برای هدایای سازمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من