هدایای نوروزی ویژه تبریک به عزیزان خارج از کشور

زمان مطالعه: 6 دقیقه
سفارش هدیه عید نوروز برای خارج از کشور
در این مقاله میخوانید

هدیه گرفتن به ویژه هدیه‌های مناسبتی، مایه خوشحالی اطرافیان ما می‌شود. در مورد کسانی که از ما فاصله دارند و در شهر یا کشور دیگری زندگی می‌کنند، این حس خوشحالی چند برابر هم می‌شود. اگر دوست یا اقوامی دارید که در یک کشور دیگر زندگی می‌کند، دریافت هدیه از طرف شما شادی چندین برابری در دل او ایجاد خواهد کرد. یک هدیه تدارک دیده شده نشان می‌دهد که چقدر علی‌رغم فاصله‌ای که میان شما افتاده، عمیقا به وی اهمیت می‌دهید و به یادش هستید. هدیه عید نوروز در این ایام، گزینه بسیار مناسبی برای قدردانی و یاد کردن از عزیزان شماست، هرچند که از آن‌ها دور باشید. در عصر نوین امروزی فاصله نمی‌تواند بهانه خوبی برای فراموش کردن آدم‌ها باشد. اما اگر در مورد مناسب‌ترین پیشنهاد هدیه برای خارج کشور مردد هستید، از شما دعوت می‌کنیم در این مقاله همراهمان باشید.

 

تهیه هدیه‌های نوروزی برای کاهش فاصله با عزیزان

آغاز سال نو و فرارسیدن عید نوروز در فرهنگ غنی کشور ما آن چنان آمیخته شده که در هر کجای جهان که باشیم، آن را گرامی می‌داریم. عید نوروز و شروع سال جدید چیزی است که همه ایرانیان در هر شرایطی آن را جشن می‌گیرند و امکان ندارد که از کنارش به سادگی بگذرند. حتی در کشورهای دیگر هم، هموطنان ما در ایام نوروز شروع سال نو را با جمع شدن دور هم و پهن کردن سفره هفت سین جشن می‌گیرند. این ایام، فرصت خوبی است تا با ارسال یک هدیه، آن‌ها را غافلگیر کرده و لبخندی عمیق را به لبشان بیاورید.

هدیه عید نوروز علاوه‌بر اطرافیان و نزدیکان ما، مایه سرور و نشاط در دل افرادی که از ما دور هستند، خواهد بود. فرقی نمی‌کند کجای دنیا و در چه حال و هوایی یا مشغول به چه کاری باشند. یک هدیه صمیمانه که به مناسبت فرارسیدن عید نوروز به دستشان می‌رسد، آن‌ها را بسیار خوشحال می‌کند. ارسال هدیه برای دوستانی که در کشورهای دیگر زندگی می‌کنند، موجب شادمانی و دلگرمی آن‌ها می‌شود و تحمل غم غربت و دوری از عزیزان را برایشان آسان‌تر خواهد کرد.

ارسال هدیه برای خارج کشور به مناسب عید نوروز، یاد و خاطره‌ی روزهای شیرین دور هم بودن، جشن گرفتن و خاطرات به یادماندنی گذشته را برایشان زنده می‌کند. این یک راه خوب برای ابراز علاقه و محبت به آن‌هاست که نمی‌گذارد با احساس دلتنگی مخصوصا در ایام نوروز، شدیدا از دوری دوستان افسرده و غمگین شوند. به ویژه اگر این هدیه‌ها بطور هوشمندانه انتخاب شوند تا ارزش معنوی قابل توجهی هم داشته باشند، حال و هوای خوش نوروزی را با سروری که مختص آغاز سال جدید است، به خانه آن‌ها خواهد برد.

 

چه هدیه‌ای برای تبریک عید نوروز به دوستان خارج از کشور بخریم؟

کادو یا گیفت انتخابی شما برای تبریک عید نوروز، بهتر است با فضا و بهتر است بگوییم رنگ و بوی نوروزی تدارک دیده شوند. هرچقدر هدیه‌ی خاص و باسلیقه‌تری انتخاب کنیم، خوشحالی عمیق‌تری به دریافت کنندگان آن می‌بخشیم. خاص‌ترین و مناسب‌ترین هدیه‌ها برای دوستان، مواردی هستند که جوی سنتی و هنری را القا می‌کنند که یادآور روحیات شاد و سرزنده ایرانیان است.

گزینه مناسب و منتخب برای هدیه عید نوروز، صنایع دستی ایرانی هستند. چراکه دریافت صنایع دستی ایرانی توسط افرادی که از کشورشان مهاجرت کرده و در کشورهای دیگر دنیا ساکن هستند، با استقبال زیادی روبرو می‌شود. صنایع دستی ایرانی که لبریز از هنر، مهارت و زیبایی هستند، حال و هوای باسلیقه هنر ایرانی را برایشان تداعی می‌کند تا غربت و دوری را برای آن‌ها قابل تحمل کند. هدیه‌ای که در ایام نوروز غافلگیرشان کند و دربردارنده صنایع دستی نفیس و ارزشمند کشور ما باشند، بی شک حس خوب فوق‌العاده‌ای را به آن‌ها منتقل می‌کند. این کار هم یاد شما را در دل آن‌ها زنده می‌کند و هم نشان می‌دهد که به یادشان هستید که خود مایه خوشحالی و دلگرمی برای عزیزانی است که از ما هزاران کیلومتر دور هستند. در مورد هدیه برای خارج کشور، چیزی نمی‌تواند بهتر از صنایع دستی و محصولات نمادین نوروزی باشد؛ چه از نظر تنوع طرح و رنگ چه از نظر ارزش معنوی و هنری و سنتی که دارند!

 

ارسال هدیه عید نوروز به خارج از کشور

اگر تا به حال تجربه ارسال هدیه به یک کشور خارجی را نداشته باشید، حتما در مورد چگونگی امکان‌پذیر بودن آن کنجکاو هستید. اما لازم نیست نگران این مورد باشید! راه‌های مطمئنی برای ارسال هدیه به خارج از کشور وجود دارد. اریسا گیفت به عنوان یک مرجع تخصصی برای خرید هدیه، راهی مناسب را برای فرستادن محصولات تهیه شده و رساندن آن به دست دیگران در هر جای دنیا تدارک می‌بیند.

ما در اریسا گیفت محصولات مورد نظر شما را با پست بین‌المللی و به شیوه‌ای مطمئن به هر نقطه از دنیا که بخواهید، ارسال می‌کنیم. برای این کار هدیه انتخابی شما با دقت و به شیوه‌ای که در طی راه طولانی تا مقصد آسیبی نبیند، بسته‌بندی می‌شود. در واقع با تسلط و مهارتی که در کارمان داریم، خیالتان از بابت اینکه هدیه‌های مد نظرتان سالم و بی صدمه دیدن به مقصد می‌رسند، راحت باشد. اگر نیاز به ارسال هدیه برای خارج کشور دارید، کافی است بعد از انتخاب آن و ثبت سفارش، با ما ارتباط تلفنی برقرار کنید تا شما را در مورد نحوه و شرایط ارسال هدیه عید نوروز به خارج از کشور راهنمایی کنیم. راه ارتباطی با ما از طریق شماره تلفن 021-52906 و شماره همراه 09395005001 برقرار است.

 

پیشنهاد اریسا گیفت برای تهیه هدیه برای خارج کشور

اگر هنوز برای هدیه مد نظرتان انتخاب قطعی ندارید یا با شک و تردید روبرو هستید، عجله نکنید. ما برای شما پیشنهادات خوب زیادی برای کادو یا گیفت عید نوروز داریم. اریسا گیفت محصولات متنوع و رنگارنگی دارد که برای هدیه دادن به مناسبت تبریک و شادباش عید نوروز فوق‌العاده هستند. این هدیه‌ها در بازه قیمتی گوناگون، تنوع صنایع دستی و سنتی و با بسته‌بندی‌های زیبا و باسلیقه ارائه می‌شوند و در نوع خود، بهترین کیفیت را دارند.

 

صنایع دستی میناکاری

ظروف مسی لعابدار شده که به زیبایی با رنگ‌های میناکاری و نقوش سنتی ایرانی تزئین شده‌اند، قطعا از بهترین انتخاب‌های ممکن برای هدیه عید نوروز هستند. انواع صنایع دستی میناکاری را می‌توانید در اریسا گیفت پیدا کنید؛ از گلدان‌های زیبا گرفته تا قندان‌ها، شکلات خوری، بشقاب مینا و آجیل خوری‌های جذاب. تنوع طرح و رنگ و ابعاد آن‌ها کمک می‌کند با دست باز، هدیه ایده‌آل خود را پیدا و انتخاب نمائید.

هدیه عید نوروز برای عزیزان خارج از کشور

محصولات هنری ترمه

اگر تا به حال محصولات ترمه اریسا گیفت را ندیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حتما نگاهی به آن‌ها بیاندازید. صنایع دستی ترمه می‌توانند گزینه‌ای بسیار مناسب برای برای تهیه هدیه برای خارج کشور باشند. چرا که زیبایی و لطافت فوق‌العاده آن‌ها هم برای ایرانیان خارج کشور خاص و دوست داشتنی است و هم توجه مردمان کشورهای دیگر را به خود جلب می‌کند. رومیزی‌های ترمه با طرح‌های متنوع زیبا هم به‌صورت تکی در پکیجینگ شکیل و هم به‌صورت ست با سایر صنایع دستی قابل تهیه هستند، برای سفارش و بازدید محصولات ترمه کلیک کنید.

ست هدیه نوروز صنایع دستی ترمه ابریشم اعلا و گلدان نقاشی روی مس

ظروف زیبای خاتم کاری

هدیه عید نوروز می‌تواند از بین صنایع دستی خاتم کاری انتخاب شود. محصولات خاتم کاری بسیار خاص و نفیس هستند و در هر کجا، نگاه و تحسین دیگران را به سمت خود می‌کشانند. محصولات خاتم کاری عرضه شده در اریسا گیفت شامل گلدان، شکلات خوری، قندان، جاقلمی یا قلمدان، قاب‌های تزئینی، آجیل خوری، سنبلدان و جادستمالی خاتم کاری هستند. حتی می‌توان یک پک شامل چندین محصول جذاب از صنایع دستی را که حاوی صنایع خاتم کاری باشند، انتخاب نمود، برای سفارش و بازدید محصولات خاتم کاری اینجا کلیک کنید.

لحظات شیرین با هدایای عید نوزوز مس و خاتم کاری

محصولات فیروزه کوبی

غیر ممکن است که کسی از محصولات فیروزه کوبی خوشش نیاید! از صنایع دستی جذاب اصفهان که با فیروزه نیشابور و با بالاترین کیفیت و تمیزی کار ساخته شده‌اند. این گزینه می‌تواند پیشنهاد خوبی برای تهیه هدیه برای خارج کشور آن هم هدایای نوروزی باشد. ما انواع ظروف و تزئینات ساخته شده با فیروزه کوبی بر روی مس مرغوب را یکجا جمع کرده‌ایم تا بتوانید راحت‌تر و مطمئن‌تر انتخاب کنید؛ از جمله بشقاب، آجیل خوری، گلدان، قندان، کشکول، شکلات خوری، ست شربت خوری، سماور و حتی آینه فیروزه کوبی! برای سفارش و بازدید محصولات فیروزه کوبی اینجا کلیک کنید.

صنایع دستی مس و فیروز انتخابی جذاب برای هدیه عید نورز

صنایع دستی مس و پرداز

یک گزینه مناسب برای هدیه عید نوروز، صنایع دستی مس و پرداز است. انواع گلدان، آجیل خوری، قندان و شکلات خوری و همچنین ست شربت خوری را می‌توان انتخاب کرد. همچنین پک‌هایی برای کسانی که می‌خواهند چند محصول را کنار هم تهیه کنند، تدارک دیده شده است، برای سفارش و بازدید محصولات مس و پرداز اینجا کلیک کنید.

هدایا لاکچری مس و پرداز برای عید نوروز

محصولاتی که اریسا گیفت برای این منظور تدارک دیده، چه به‌صورت تک باشند و چه به‌شکل پک‌های چندتایی، در جعبه‌های کارتنی یا چوبی محکم با ظاهری نفیس و شکیل قرار گرفته و به مقصد مورد نظر شما ارسال می‌شوند. جهت ارسال هدیه برای خارج کشور به منظور تبریک سال نو و ابراز محبت و دوستی، فقط کافی است سفارش خود را در سایت ما ثبت کرده و پس از تایید و پرداخت نهایی، با ما تماس حاصل فرمائید تا اطلاعات لازم در مورد شیوه ارسال به کشور مورد نظر را به شما اعلام کرده و فرایند ارسال انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من