هدیه عید نوروز برای دختران نوجوان چی بخریم؟ (۲۰ ایده خرید کادوی عید برای دختر خانم ها)

زمان مطالعه: 7 دقیقه
هدیه عید نوروز برای دختران نوجوان
در این مقاله میخوانید

آیا نیاز به خرید هدیه‌ای برای دختر نوجوان خود دارید؟ نوجوانی سن حساسی است و باید در این سن به روحیات فرزند یا دختران نوجوانی که می‌شناسیم، شدیدا اهمیت دهیم. چراکه روحیات آن‌ها در این سن حساس‌تر و آسیب‌پذیرتر می‌شود. یک راه مستقیم و واضح ابراز محبت و دوستی نسبت به نوجوان‌ها، هدیه دادن به آن‌هاست. اهدای کادوهایی هرچند کوچک یا حتی هدیه‌های گران و قابل توجه، پیوند عاطفی میان نوجوان و اطرافیانش را محکم کرده و روابط دوستانه را پررنگ‌تر می‌کند تا شادی و رضایت را به زندگی او هدیه دهد. اریسا گیفت قصد دارد تا ایده‌های مفید و کاربردی در رابطه با هدیه نوروز برای دختر نوجوان معرفی کرده و شما را در انتخاب کادویی مناسب راهنمایی کند.

 

نکات مهم در تهیه کادو عید برای دختر خانم‌ها

اگرچه در سنین پایین‌تر خرید یک هدیه برای دختر بچه‌ها کار چندان سختی نیست، اما همین که آن‌ها بزرگ می‌شوند و به سن نوجوانی می‌رسند، پیدا کردن هدیه‌ای مناسب برای خوشحال کردنشان، کمی چالش برانگیز می‌شوند. زمانی که شخصیت و علاقه آن‌ها متفاوت شده و در آستانه بلوغ نیاز و سلیقه خاص خود را نشان می‌دهند و حتی ممکن است آن را به‌خوبی آشکار نکنند، پیدا کردن هدیه‌ای باب میلشان کمی مشکل می‌شود. اما این موضوع به آن معنا نیست که اصلا نمی‌توان هدیه‌ای مناسب برایشان پیدا کرد. هنوز هم پیشنهادات خوبی وجود دارد که می‌توان به آن‌ها فکر کرد.

هدیه نوروز برای دختر نوجوان باید با سن وی همخوانی داشته باشد. هدایای مناسب برای کودکان قطعا متفاوت از نوجوانان و جوانان است. همچنین هدیه مورد نظر باید کاربردی و اصطلاحا به درد بخور باشد. هدیه‌هایی که فایده و کاربرد چندانی ندارند، گزینه‌های خوبی برای کادو دادن نخواهند بود. پس سعی کنید به مواردی فکر کنید که دختران نوجوان به آن احتیاج دارند یا در زندگی آن‌ها کاربردی و مفید واقع می‌شود.

هدیه‌های انتخابی برای تبریک عید نوروز یا عیدی دادن به دختران نوجوان، می‌بایست طرح و رنگی مطابق با سلیقه آن‌ها داشته باشد. ترندهای روز، وسایل دیجیتال و شخصیت‌های کتاب‌ها و فیلم‌ها برای دختر نوجوان جذاب هستند و به دنبال آن‌ها کشانده می‌شوند. بسته به شناختی که از دختر نوجوان دارید و تا حدودی با سلیقه وی آشنا هستید، می‌توانید کادو عید برای دختر پیدا کنید.

 

20 ایده خرید عیدی برای دختر نوجوان

برای این که کار شما را در فکر کردن به هدایای مختلف و سپس انتخاب یک هدیه از بین آن‌ها راحت‌تر کنیم، 20 ایده برای خرید عیدی مطرح می‌کنیم. هدیه مورد نظر شما ممکن است بین این 20 ایده باشد؛ پس برای پیدا کردنش به شما کمک می‌کنیم. هدیه نوروز برای دختر نوجوان می‌تواند یکی از گزینه‌های متداول زیر باشد که خیلی از والدین یا آشنایان برای دختران نوجوان خود به سراغ آن‌ها می‌روند.

1- زیورآلات به صورت تکی یا نیم ست

2- انواع لوازم التحریر فانتزی

3- قاب گوشی به ویژه گاردهای فانتزی

4- اسپیکر

5- کتاب

6- دوربین چاپ عکس فوری

7- انواع کیف و کوله پشتی

8- انواع لباس

9- ست گل سر و کش مو

10- انواع سازهای موسیقی

11- وسایل یا محصولات مراقبت از پوست

12- هدفون، هدست یا هندزفری

13- برس حرارتی، اتو مو، سشوار مسافرتی یا سایر ابزارهای استایل مو

14- ساعت مچی (هوشمند یا معمولی)

15- فلش مموری

16- لاک با رنگ مورد علاقشان

17- ادکلن یا عطر

18- پاوربانک

19- مونوپاد

20- جعبه یا استند نگهداری جواهرات

 

پیشنهادهای ویژه اریسا برای خرید عید برای دختر خانم‌ها

اریسا همیشه به دنبال هدایای خاص و متفاوت است و کادوهایی متمایز، دوست داشتنی و منحصر بفرد را معرفی می‌کند. اگر کادو عید برای دختر نوجوان خود نیاز دارید، بهتر است به این هدیه‌های خاص هم فکر کنید. هدیه‌هایی که بی شک آن‌ها را دوست خواهند داشت و در ذهن دختران نوجوان برای همیشه ماندگار می‌شوند. وقتش رسیده که کادوهای عادی و رایج را کنار بگذارید و با انتخاب موارد منحصربفرد، ذوق و سلیقه خود را در خوشحال کردن دختران نشان دهید.

 

1- گل رز جاویدان

یک هدیه خاص که از کودک گرفته تا بزرگسال عاشقش می‌شوند، باکس گل رز جاویدان است. این محصول هدیه‌ای است که دختران نوجوان آن را بسیار دوست دارند. گل رز جاویدان نشان دهنده علاقه و محبت شما به دختران است که در سن حساسشان به این دریافت محبت و دوستی نیاز دارند. اگر رز جاویدان را به عنوان هدیه نوروز برای دختر خود انتخاب کنید، تا مدت‌ها با دیدن آن در اتاقش حس خوبی داشته و لحظات شاد برایش یادآوری می‌شوند.

گل رز جاویدان

 

2- پک هدیه مهر جاویدان

این محصول یک هدیه فوق‌العاده است که می‌توانید به دختران عیدی بدهید. در پک مهر جاویدان، یک باکس گل رز جاویدان و یک دستبند النگویی مسی با تزئین فیروزه کوبی وجود دارد. دستبندها از زیورآلات مورد علاقه دختران نوجوان هستند و قطعا با دریافتش خوشحال می‌شوند. جعبه‌ای شیک و کشودار به این پک اختصاص داده شده که آن را برای هدیه دادن بسیار مناسب‌تر کرده است. بنابراین می‌تواند کادو عید برای دختر نوجوان شما باشد.

هدیه رز جاودان و دستبند النگویی

 

3- پک هدیه مهربانو 2

هدیه زیبای دیگری که اریسا در این مورد پیشنهاد می‌دهد، پک هدیه مهربانو 2 است.  این پک دوست داشتنی شامل یک روسری رنگی با طرح زیبا و یک باکس گل رز جاویدان در جعبه‌ای با کف چوبی و رویه شفاف است. این محصول برای افرادی مناسب است که ترجیح می‌دهند گل رز جاویدان را به همراه محصولی دیگر جهت هدیه نوروز برای دختر خانم‌ها تدارک ببینند. روسری هم هدیه‌ای کاربردی است که به همراه رز جاویدان در یک جعبه لوکس مقوایی قرار گرفته تا  برای کادو دادن کاملا آماده باشد. فراموش نکنید که یک بسته‌بندی خوب چقدر ارزش هدیه را بالاتر می‌برد.

مهربانو 2

 

4- ست چرم زنانه آراسته

پیشنهاد بعدی ما کمی متفاوت تر است و پک هدیه ای شامل محصولات چرمی، زیورآلات و لوازم مراقبتی را در بر می گیرد. ست چرم زنانه آراسته حاوی یک کیف پول چرمی در اندازه پالتویی، یک عدد آینه کیفی با جلد چرمی، یک جفت گوشواره فیروزه کوبی و همچنین یک عدد تونر است. محصولات چرمی با ظرافت و استفاده از چرم طبیعی ساخته شده‌اند و در ساخت گوشواره‌ها هم از فیروزه اصل نیشابور استفاده شده است. کیفیت و ماندگاری این هدیه‌ از نقاط قوتش است که نمی‌توان نادیده گرفت. این ست یک نمونه شیک و لوکس از کادو عید برای دختر نوجوان شما خواهد بود. این ست درون یک جعبه شیک هاردباکس تلسکوپی با نقوش اسلیمی و سنتی ارائه می‌شود که جذابیتش را دوچندان کرده است.

ست هدیه برای خانم شامل کیف پول چرمی، گوشواره، لوسیون و جا کارتی چرمی

 

5- هدیه دست نواز 4

علاقه دختر خانم‌ها به انواع زیورآلات قابل انکار نیست. به‌همین دلیل وقتی صحبت از هدیه دادن یا عیدی دادن به آن‌ها می‌شود، اولین موردی که به ذهن می‌رسد انواع زیورآلات هستند. هدیه دست نواز 4 دارای یک دستبند مسی با نقش خورشیدی فیروزه کوبی شده است که جذابیت فوق‌العاده‌ای دارد. مس و فیروزه به‌کار برده شده برای ساخت این دستبند، مرغوب و درجه یک هستند و عدم تغییر رنگ یا افت کیفیت دستبند را تضمین می‌کنند. اریسا این محصول را برای خرید هدیه نوروز برای دختر نوجوان پیشنهاد می‌کند. دستبند دست نواز 4 در یک باکس شیک و کوچک تحویل خریدار می‌شود.

دستبند زنانه النگویی فیروزه کوب

 

6- هدیه دست نواز 2

این محصول هم از دسته زیورآلاتی است که نوجوان‌ها را بسیار خوشحال می‌کنند. در این ست به جای دستبند النگویی، شاهد یک دستبند زنجیری مسی و ظریف هستیم که زیبا و منحصر بفرد است. این دستبند زیبا از صنایع دستی فیروزه کوبی است که با هنر دست استادان ماهر و با بکارگیری ظرافتی خاص ساخته شده است. دست نواز 2 یک کادو عید برای دختر نوجوان شماست که هم کاربردی و لوکس است و هم اکثر سلیقه‌ها آن را دوست خواهند داشت. این عیدی را می‌توان با باکس مخصوصی که اریسا گیفت برای قراردادن دستبند درونش در نظر گفته، هدیه داد و نیاز چندانی به کادوپیچی ندارد.

هدیه دستبند فیروزه کوبی برای خانم خانه دار

 

7- ست گوش نواز 1

همانطور که از نامش هویداست، این هدیه منتخب ما یک جفت گوشواره زیباست که آن را شایسته دخترخانم‌ها می‌دانیم. یک نمونه دیگر از زیورآلاتی که برای خرید هدیه نوروز برای دختر نوجوان خود به سراغش می‌روید، گوشواره‌ها هستند. گوشواره ظریفی که از صنایع دستی فیروزه کوبی است و با متریال مرغوب و باکیفیت ساخته شده است، همان هدیه خاصی است که لبخند رضایت را بر لب دختران می‌نشاند. ست گوش نواز 1 تغییر رنگ نداده و زیبایی و درخشندگی خود را از دست نمی‌دهد، بلکه محصولی با کیفیت و قابل اعتماد برای کادو دادن است. گوشواره‌ها داخل یک جعبه شیک قهوه‌ای رنگ با ظاهری شبیه چرم و چوب که خیلی لوکس بنظر می‌رسد، ارائه می‌شوند.

ست گوشواره مسی فیروزه کوبی برای هدیه تولد مادر

 

8- ست زر بانو 1

در صورتی که به جای ست تکی زیورآلات به دنبال نیم ست هستید هم پیشنهاد ویژه‌ای برایتان آماده کرده‌ایم. ست زر بانو 1 یک نیم ست فوق‌العاده به منظور کادو عید برای دختر خانم‌ها است. زر بانو 1 دارای یک گردن آویز فیروزه کوبی (که پلاک و زنجیرش را شامل می‌شود)، انگشتر و همچنین یک جفت گوشواره ساخته شده با هنر فیروزه کوبی است. اجزای این ست از مس و فیروزه اصل و مرغوب و با طرحی از گل ساخته شده‌اند. نوجوان شما شیفته زیورآلات است و یک ست از محصولات مس و فیروزه کوبی انرژی مثبت را به وی هدیه می‌دهند.

ست هدیه انگشتر و گوشواره و گردنبند فیروزه کوبی برای تازه عروس

 

برای تهیه هدیه نوروز برای دختر نوجوان که می‌تواند فرزند، نوه، دوست یا حتی فامیل و آشنای شما باشد، پیشنهادات فوق‌العاده‌ای در اریسا وجود دارد. همه محصولات با کیفیت بالا تولید شده و همراه بسته‌بندی‌های شیکی که برای کادو دادن ایده‌آل هستند، به خریداران تحویل می‌گردد. برای عیدی دادن به دختران نوجوان به دنبال هدیه‌هایی خاص و ویژه باشید تا سازگار با سلیقه سخت پسند و حساس آن‌ها باشد و خاطراتی بسیار شیرین را در ذهنشان ثبت کند. هدیه‌های عادی با بسته‌بندی ساده کادوپیچی، گاهی باعث دلزدگی و خستگی طرف مقابل می‌شود. در حالی که کادوهایی که با دقت انتخاب و با سلیقه آماده شده باشند، برای همیشه به یاد می‌مانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من