۸ هدیه نوروزی پیشنهادی برای پدر و بزرگ و مادر بزرگ

زمان مطالعه: 7 دقیقه
هدیه عید نوروز برای پدربزرگ و مادربزرگ
در این مقاله میخوانید

عیدی دادن و هدیه دادن به مناسبت فرارسیدن ایام عید نوروز، یکی از سنت‌های دوست داشتنی و خوب ما ایرانیان است. عیدی‌ها معمولا با خاطرات خوشی از آغاز هرسال جدید همراه می‌شوند و شادی را در قلب دریافت کننده زنده می‌کنند. اگرچه رسم بر این است که در شروع سال جدید بزرگترها به کوچکترها عیدی بدهند، اما چقدر خوب می‌شود که کوچکترها هم به رسم احترام، محبت و قدردانی به بزرگترها هدیه بدهند. هدیه دادن به مناسبت عید نوروز موجب نشاط و خوشحالی اطرافیان ما می‌شود و ارزش معنوی بالایی را که در برقراری دوستی و صلح و صفا بین افراد دارد، به خوبی می‌دانیم. اریسا به‌همین منظور چندین پیشنهاد خاص در مورد هدیه عید نوروز برای پدربزرگ و مادربزرگ آماده کرده است که برای ایده گرفتن عالی هستند.

 

چرا به بزرگترها عیدی دهیم؟

در ایام عید نوروز رسم متداول در اکثر نقاط کشورمان این است که بزرگترها به کوچکترها عیدی بدهند. اما همه ما به خوبی از این موضوع آگاه هستیم که عیدی دادن به بزرگترها مثل پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ، چقدر می‌تواند آن‌ها را خوشحال کند! تدارک یک کادو عید نوروز برای آن‌ها در شادکردن روحیه و ابراز محبت و احترام به بزرگترها بسیار تاثیرگذار است. با هدیه دادن به آن‌ها، در حقیقت یکسال کنار هم بودن را جشن می‌گیریم و نشان می‌دهیم که چقدر برای وجودشان ارزش قائل هستیم. این کار تا حد زیادی باعث ایجاد احساسات خوب و مثبت در بزرگترها می‌شود و سرزندگی را در وجودشان بیدار می‌کند.

عیدی دادن به بزرگترها به ویژه خرید کادو عید برای سالمندان چندسالی است که به عنوان یک رسم خوب در شهرهای مختلف ایران در خانواده‌ها اجرا می‌شود. این رسم خوب بذر خوشحالی عمیقی را در دل پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها می‌کارد. همچنین موجب قدردانی از زحمات و محبت‌های بی دریغ آن‌ها می‌شود. البته ممکن است در انتخاب هدیه مناسب کمی سردرگم شوید. اما جای نگرانی نیست! چراکه مجموعه اریسا هدیه‌های فوق‌العاده‌ای برای بزرگترهای خانواده تدارک دیده که می‌توانید هدیه عید نوروز برای مادربزرگ یا پدربزرگ خود را از بین آن‌ها به سادگی انتخاب و تهیه کنید.

 

ایده‌های جذاب برای خرید هدیه عید برای سالمندان

اجازه دهید شما را برای پیدا کردن عیدی مناسب برای پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها راهنمایی کنیم. ابتدایی‌ترین نکته که در هنگام انتخاب و پیدا کردن هدیه مناسب برای عیدی دادن به سالمندان باید به آن فکر کرد، نیازهای عمومی افراد در این بازه سنی یا حتی احتیاجات شخصی هریک از آن‌هاست. برای مثال، سالمندان نیاز به آرامش، امنیت و دریافت محبت و عاطفه دارند. همچنین نیازهای معیشتی آن‌ها را دست کم نگیرید. هدیه شما می‌تواند در راستای برطرف کردن همین نیازهای اولیه و ثانویه بزرگترهای خانواده انتخاب شود و مشکلاتشان را کاهش دهد.

سن و جنسیت سالمندان هم در پیدا کردن هدیه مناسب برایشان مطرح می‌شود. بدیهی است که هر نوع کادویی برای آن‌ها مناسب نیست و بهتر است قبل از خرید هدیه به این موضوع کاملا فکر کنیم. هدیه عید نوروز برای پدربزرگ و مادربزرگ باید منتقل کننده حس احترام و ارزشمندی باشد. بنابراین به نظر می‌رسد می‌بایست به دنبال هدایای کاربردی، نفیس و متناسب با سلیقه آن‌ها باشیم. بعضی از آن‌ها سخت‌گیر و برخی دیگر برعکس هستند، اما با انتخاب هدیه مناسب می‌توانیم هر دو گروه را راضی نگهداریم.

چند نمونه از هدیه های متعارفی که برای ایده گرفتن پیشنهاد می دهیم، شامل موارد زیر هستند:

  • کفش راحتی و مخصوص پیاده روی
  • لوازم طبی مانند فشار سنج و…
  • لوازمی مانند صندلی و تشک راحت
  • انواع لباس برحسب سلیقه و نیازشان
  • عینک طبی یا فریم عینک
  • محصولات بهداشتی و مراقبتی
  • ابزار کاربردی باغبانی
  • آلبوم عکس یادگاری
  • صنایع دستی ایرانی و سنتی
  • پک چای و دمنوش
  • کارت هدیه
  • کتاب
  • و…

 

پیشنهادهای اریسا برای خرید هدیه عید نوروز برای پدربزرگ و مادربزرگ

کادو عید نوروز برای مادربزرگ‌ها یا پدر بزرگ‌ها، باید خوش سلیقه و درست انتخاب شود. محصولات اریسا و هدیه‌های متنوعی که در سایت فروشگاه ما وجود دارد، گزینه‌های خوبی برای هدیه دادن به بزرگترها و سالمندان به مناسبت عید نوروز هستند. این هدیه‌ها نه تنها نفیس و باکیفیت هستند، بلکه با داشتن رنگ و بوی اصالت، ایرانی و سنتی، کادوهایی بسیار عالی برای پیشکش کردن به سالمندان خواهند بود. اریسا با تمرکز بر روی صنایع دستی، محصولات سنتی و هنر دست هنرمندان ارزشمند کشور ما که سرشار از انرژی مثبت و زیبایی هستند، دست روی بهترین پیشنهادها برای هدیه دادن به مادربزرگ و پدر بزرگ‌ها گذاشته است. هدیه‌هایی که کوچک و بزرگ آن را دوست دارند، اما برای بزرگترها و سالمندان، نه تنها عادی نشده بلکه خاص‌تر و جذاب‌تر نیز هست.

 

هدیه تحفه آجیل 3

یک محصول خوب نوروزی جهت خرید کادو عید برای سالمندان می‌تواند تحفه آجیل 3 باشد. اریسا در این باکس آجیل لوکس، یک شکلات خوری زیبای ساخته شده با هنر خاتم کاری قرار داده است. شکلات خوری درب‌دار مربع شکل با ظرافتی که از خاتم کاری انتظار می‌رود، به زیبایی با قطعات ریز استخوان و چوب زینت داده شده است. طبیعتا این هدیه لوکس نباید در یک بسته‌بندی معمولی قرار بگیرد. بنابراین اریسا یک جعبه هاردباکس تلسکوپی به آن اختصاص داده که مناسب چنین کادوی باارزشی است. به عنوان کادو عید نوروز برای مادربزرگ یا پدربزرگ خود، می‌توانید این باکس را همراه آجیل اعلاء سفارش دهید.

هدیه صنایع دستی آجیل خوری خاتم کاری

عصای خاتم کاری

اگر پدربزرگ یا مادربزرگ شما از عصا استفاده می‌کند، می‌توانید یک عصای لاکچری از صنایع دستی خاتم کاری را به او هدیه دهید. عصای خاتم‌کاری شده یک نمونه از هدیه‌های نفیس با ارزش مادی و معنوی قابل توجه است. بنابراین ما آن را کاملا مناسب خرید هدیه عید برای سالمندان می‌دانیم. هزاران قطعه بسیار ریز چوب و استخوان با ظرافتی فوق‌العاده در رنگ‌ها و نقش‌های سنتی مخصوص خاتم کنار هم قرار گرفته‌اند تا این عصا را به زیبایی بیارایند. عصای خاتم کادوی عیدی کاربردی و بادوام خواهد بود که حتما بزرگترهای خانواده آن را می‌پسندند.

عصا خاتم

صفحه تخته نرد و شطرنج خاتم

بزرگترهای فامیل خاطرات خوش زیادی از بازی‌های قدیمی خود دارند که دو مورد از آن‌ها شطرنج و تخته نرد هستند. یک انتخاب عالی برای پدر بزرگ و مادر بزرگ هایی که به این دو بازی علاقمند هستند، صفحه تخته نرد و شطرنج تزئین شده با خاتم کاری است. این محصولی بسیار لوکس و نفیس است که به عنوان کادو عید نوروز برای مادربزرگ یا پدربزرگ پیشنهاد می‌کنیم. در یک طرف صفحه مخصوص بازی شطرنج و در سمت دیگر صفحه مناسب بازی تخته نرد را دارد. ابعاد این صفحه مربع شکل دو طرفه، 50 در 50 سانتیمتر است که اندازه متوسطی محسوب می‌شود.

تخته-نرد-و-شطرنج-خاتم-۵۰-در-۵۰

بسته سلامت 4

چه چیزی ارزشمندتر از سلامت سراغ دارید؟ سلامتی با ارزش‌ترین دارایی ماست و چه خوب است گزینه انتخابی ما برای خرید هدیه عید برای سالمندان از سلامت آن‌ها حمایت کند. بسته سلامت 4 شامل یک دستگاه فشار سنج به همراه یک ویال زعفران و یک لیوان فرنچ پرس است. این موارد هدیه‌هایی کاربردی برای حمایت از سلامت پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها هستند. اجزای بسته سلامت 4 در یک جعبه مخصوص هاردباکس لولایی به‌صورتی شیک بسته‌بندی می‌شوند تا برای تقدیم کردن به عنوان عیدی، کاملا آماده باشند.

هدیه برای پزشک شامل فرنچ پرس، دستگاه فشار خون و دمنوش چای ترش

پک هدیه دمنوش جان 8

یک نمونه دیگر از کادو نوروز برای پدربزرگ و مادربزرگ که برای حمایت از سلامتی آن‌ها در نظر گرفته شده، پک دمنوش جان 8 است. این پک هدیه جالبی است که در آن یک قندان میناکاری، یک لیوان فرنچ پرس، تب سنج تماسی دیجیتالی و همچنین 8 عدد شیشه کوچک حاوی انواع دمنوش وجود دارد. دمنوش‌های ارائه شده در این پک، از بین انواع پرخاصیت دمنوش‌های اصیل ایرانی انتخاب شده‌اند که برای سرحال شدن، ایجاد حس خوب و تقویت سیستم ایمنی سالمندان بسیار مفید هستند. دماسنج هم به عنوان لوازم طبی برای مراقبت از دمای بدن آن‌ها کاربردی است. این پک در یک کلام نشان دهنده‌ی اهمیتی است که برای سلامت بزرگترها قائل هستید. جعبه دمنوش نفیس این پک، یک هاردباکس لولایی با نقوش اسلیمی زیباست.

جعبه دمنوش تبلیغاتی با لیوان استیل

پک هدیه دمنوش جان 5

این محصول یک پک با قیمت مناسب‌تر نسبت به دو محصول قبلی است که شامل یک ماگ دمنوش دوست داشتنی و سه عدد شیشه دمنوش حاوی گل گاو زبان، چای ترش و گیاه بهار نارنج می‌شود. ماگ دمنوش از طرح نوستالژیک گل سرخی انتخابی عالی جهت خرید هدیه عید برای سالمندان است. این ماگ درب‌دار ظاهری شیک و خاص به پک دمنوش حاضر داده است. برای اینکه پک دمنوش جان 5 آماده عیدی دادن به بزرگترها باشد، یک جعبه هاردباکس لولایی و شیک برایش در نظر گرفته‌ایم.

دمنوش جان 5

ست گلدان فیروزه و ترمه ابریشم اعلاء

صنایع دستی ارزشمند و نفیس ایرانی گزینه‌ای ایده‌آل در رابطه با هدیه عید نوروز برای پدربزرگ و مادربزرگ محسوب می‌شوند. این ست صنایع دستی دربردارنده‌ی یک عدد گلدان مسی فیروزه کوبی در ارتفاع 20 سانتیمتری و یک ترمه ابریشم لوکس و 5 رنگ مربع شکل در ابعاد 100 سانتیمتری است. هدیه‌هایی که به خاطر هنر دست هنرمندان اصفهانی و یزدی، ارزش معنوی فوق‌العاده‌ای دارند و در بین بزرگترها محبوب هستند. مس بکاربرده شده در ساخت این گلدان فیروزه کوبی، به خاطر پوشش پلی‌استری که دارد، تغییر رنگ نداده و تا سال‌ها زیبایی خود را حفظ می‌کند. این ست داخل یک جعبه هاردباکس شیک تعبیه و ارسال می‌شود.

ست هدیه مدیریتی صنایع دستی شامل گلدان مس و پرداز 16 سانتی و ترمه

ست هدیه هفت سین نقلی 2

ایده‌ی خرید هدیه عید برای سالمندان می‌تواند یک هفت سین شیک و نقلی برای خانه‌ی آن‌ها باشد. ست هدیه هفت سین نقلی نمونه‌ای از ظروف هفت سین ارائه شده در فروشگاه اریسا است که برای عیدی دادن پیشنهاد می‌شود. محتویات این ست یک عدد ظرف سفالی میناکاری شده مناسب برای آجیل خوری و شکلات خوری و… به همراه شش عدد کاسه مسی کوچک و پایه‌دار هستند. ظروف مسی نقلی و کوچک برای قرار دادن گزینه‌های سفره هفت سین درونشان مناسب هستند. کاسه سفالی هم که با رنگ‌های میناکاری همدانی به زیبایی تزئین شده، می‌تواند شیرینی خوری یا آجیل خوری سفره هفت سین باشد. از لحاظ بسته‌بندی، یک جعبه هاردباکس تلسکوپی به این ست اختصاص یافته که هم شما را از بسته‌بندی ثانویه بی‌نیاز می‌کند و هم ظاهری شکیل دارد.

پک هدیه عید نوروز شامل شش عدد ظرف مسی و کاسه سفالی و آجیل چهار مغز اعلا

هدیه عید نوروز برای پدربزرگ و مادربزرگ و عیدی دادن به سالمندان، راهی ساده برای خوشحال کردن آن‌هاست که بهترین زمانش آغاز سال جدید است. چه خوب که با یک کادوی مناسب، علاقه و محبت خود را به آن‌ها نشان داده و فرهنگ احترام و قدردانی از بزرگترها را در خانواده زنده نگه داریم تا کوچکترها نیز از ما الگو بگیرند. همچنین مهم است که به سلیقه و نیازهای آن‌ها در تهیه کادوی عیدی اهمیت دهیم و سراغ هدیه‌هایی مانند صنایع دستی، ظروف سنتی و بسته‌های سلامت برویم. اولویت قراردادن کیفیت و بسته‌بندی را فراموش نکنید که ارزش هدیه‌ها را چند برابر می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من