برای پدر و مادر برای عید نوروز چه هدیه ای بخریم؟

زمان مطالعه: 11 دقیقه
هدیه عید نوروز برای پدر و مادر
در این مقاله میخوانید

آغاز سال جدید فرصتی برای کنار هم بودن، ابراز علاقه و محبت به عزیزانمان و ساختن خاطراتی خوش با آن هاست. به ویژه دید و بازدید از پدر و مادر و قدردانی از زحمات آن‌ها در سالی که گذشت، در بین اولویت‌های ما جا دارد. والدین ما اولین کسانی هستند که سال نو را به آن‌ها تبریک می‌گوییم و سعی می‌کنیم لحظه تحویل سال را در کنارشان باشیم یا اولین دید و بازدید را با خانه آن‌ها شروع کنیم. تهیه هدیه عید برای پدر و مادر هم موضوعی است که پیش از فرارسیدن سال جدید ذهن ما را به خود مشغول می‌کند. سعی می‌کنیم با تدارک دیدن هدیه‌ای مناسب و درخور برایشان، هم علاقه و احترام خود را به آن‌ها نشان داده و هم با بیان این موضوع که به یادشان هستیم، برق خوشحالی را در چشمان پدر و مادرمان ببینیم. اگر به دنبال پیشنهاداتی عالی برای انتخاب کادوی عید نوروز برای پدر و مادر خود هستید، این مقاله اریسا را از دست ندهید.

 

هدیه مناسب تبریک سال نو به پدر و مادر

فرزندان بهتر از هر کسی از سلیقه پدر و مادرشان باخبر هستند. این آگاهی در انتخاب یک هدیه مناسب برای تبریک سال نو به آن‌ها اهمیت زیادی دارد. ممکن است والدین شما به محصولات خاصی نیاز داشته باشند و یا این‌که به یک سری وسایل علاقمند باشند. در این صورت، شما به‌خوبی می‌دانید که چه هدیه‌ای برای تبریک سال جدید آن‌ها را بیشتر خوشحال می‌کند. پس پیش از خرید هدیه عید برای پدر و مادر، ابتدا در مورد چیزهایی که به آن احتیاج دارند یا محصولاتی که می‌دانید بیشتر دوست دارند، فکر کنید.

هدیه تبریک عید نوروز باید محصولی کاربردی و سودمند برای مخاطب شما باشد. وقتی مخاطب پدر و مادرتان هستند، خیلی راحت‌تر می‌توانید وسایل کاربردی و مورد نیازشان را تشخیص داده و هدیه‌ای کاملا مناسب پیدا کنید. کادوی عید نوروز برای پدر و مادر نباید تکراری، بی‌فایده و برخلاف سیلقه آن‌ها باشد. شما باید سن پدر و مادر را هم در انتخاب هدیه در نظر بگیرید. طبیعتا سلیقه والدین جوان با والدین میانسال و والدین مسنی که مادربزرگ و پدربزرگ هستند، یکی نیست.

از آن‌جا که مادر و پدر افراد مهم و نزدیک زندگی ما هستند، باید در انتخاب هدیه برایشان توجه و سلیقه خاصی را به خرج دهیم. توصیه اریسا این است که هدیه‌های عادی را کنار بگذارید و به دنبال کادوهای شیک، زیبا و شایسته باشید. کادوهای نفیس، صنایع دستی، آثار هنری و هدیه‌های لوکس و خلاقانه انتخاب خوبی هستند که هم ارزش مادی و معنوی بالایی دارند و هم به‌خوبی به چشم می‌آیند. این هدیه‌ها مورد پسند بسیاری از افراد مخصوصا پدر و مادرها هستند.

 

پیشنهاد های اریسا برای خرید کادوی عید برای پدر و مادر

با در نظر گرفتن معیارهای مختلفی که برای تهیه کادوی عید نوروز برای پدر و مادر مطرح می‌شوند، نمی‌توان به یک یا دو پیشنهاد اکتفا کرد. باید چندین پیشنهاد درخور سلیقه پدران و مادران پیش روی شما باشد و دست شما را در مقایسه و انتخاب، باز بگذارد. خوشبختانه در فروشگاه اریسا هدیه‌های متنوعی برای تبریک عید نوروز آماده کردیم که خیلی از آن‌ها باب سلیقه والدین و بزرگترها نیز هست. بنابراین چندین مورد از محصولات پیشنهادی خود را معرفی می‌کنیم تا بتوانید با دید بهتری تصمیم بگیرید.

 

ست هفت سین نقلی نفیس

ست هفت سین نقلی نفیس هدیه‌ای لوکس و جذاب برای تبریک عید نوروز است. وقتی می‌خواهید هدیه عید برای پدر و مادر خود تدارک ببینید، نگاهی ویژه به این ست داشته باشید. شش پیاله پایه‌دار کوچک مسی به همراه آینه و یک جفت شمعدان، ظروف هفت سین زیبایی را تشکیل می‌دهند. یک سفره ترمه افشاری هم در این ست قرار دارد تا بتوان از آن برای پهن کردن سفره هفت سین استفاده کرد. این صنایع دستی نفیس و ارزشمند، از بهترین انتخاب‌ها برای هدیه عید نوروز والدین هستند که به بازه سنی و سلیقه خاصی هم محدود نمی‌شوند. برای بسته‌بندی این پک جذاب، یک جعبه بزرگ چوب و چرم با ظاهری زیبا اختصاص یافته تا هدیه‌ای همه چیز تمام را ارائه دهد.

هفت سین نقلی

ست هفت سین نقلی 5

پیشنهاد بعدی ما هم یکی از ست‌های هفت سین زیبای مجموعه اریسا است. این ست شش کاسه پایه‌دار مسی نقلی را به همراه دو مورد کاربردی دیگر برای چیدن سفره هفت سین شامل فالنامه حافظ و سفره قلمکار در خود جا داده است. ست هفت سین نقلی 5 می‌تواند انتخاب مناسبی برای کادوی عید نوروز برای پدر و مادر باشد. سفره قلمکار مربع در ابعاد 80 در 80 سانتیمتری و پیاله‌های مسی 6 تایی از صنایع دستی سنتی و محبوبی هستند که مادر و پدرها اهمیت ویژه‌ای برایشان قائل هستند. همچنین دیوان حافظ جمع و جور و قاب‌دار با جلد نفیس به آن افزوده شده تا یاد رسوم دیرینه ایرانی را زنده کند. این مجموعه برای داشتن جلوه‌ای شیک‌تر، در جعبه هاردباکس تلسکوپی عرضه می‌شود که برای هدیه دادن بسیار مناسب است.

ست هفت سین نقلی 4

تنوع ست‌های هفت سین فروشگاه اریسا به شما این امکان را می‌دهد که انتخاب راحت‌تری داشته باشید. اگر در مورد هدیه عید برای پدر و مادر ست‌های هفت سین را ترجیح می‌دهید، این پک هم پیشنهاد ویژه‌ای باب میل شماست. 6 کاسه مسی برای آماده کردن یک هفت سین نقلی و ظریف بر روی سفره قلمکاری که در این ست وجود دارد، در کنار یک شکلات خوری خاتم‌کاری شده مجموعه‌ای از صنایع دستی محبوب را تشکیل می‌دهند که گزینه مناسبی برای کادو دادن به مادر و پدر محسوب می‌شوند.

هدیه شرکتی عید نوروز برای مشتریان و کارکنان شرکت چی بگیرم؟

ست پرنیان خاتم

یکی از هدایای جذاب و لاکچری که به عنوان کادوی عید نوروز برای پدر و مادر پیشنهاد می‌دهیم، ست پرنیان خاتم است. در این ست یک عدد شکلات‌خوری مس و خاتم با ظاهری بسیار شکیل و نفیس به همراه یک پارچه ترمه افشاری تعبیه شده است. شکلات‌خوری که ابعاد متوسطی داشته و سایز آن 24 سانتیمتری است، هنر دست هنرمندان اصفهانی است که با استفاده از قطعات ریز چوب و استخوان شتر بر روی مس مرغوب کار شده است. ترمه هم در اندازه 100 در 100 سانتیمتری و توسط هنرمندان یزدی ساخته شده است. جعبه لوکس چوب و چرم این ست باعث شده برای هدیه دادن آماده بوده و نیازی به بسته‌بندی جداگانه یا کادوپیچی نداشته باشد.

ست شکلات خوری مس و خاتم و ترمه

تحفه آجیل نفیس

علاوه‌بر هفت سین، آجیل هم انتخابی مناسب برای هدیه دادن به والدین است، به شرط آن که در قالب ست‌های زیبا و نفیسی تدارک دیده شده باشد. اگر تحفه آجیل نفیس را به‌عنوان هدیه عید برای پدر و مادر خود انتخاب کنید، هدیه‌ای بسیار چشم‌نواز در قالب یک شکلات خوری مس با نقوش تشعیر دریافت می‌کنید که بدون شک خانواده‌ها عاشق آن می‌شوند. شما می‌توانید برای این که تحفه آجیل هماهنگی بیشتری با ایام نوروز داشته باشد، درخواست دهید تا آجیل مخلوط درجه یک و تازه نیز به این ست افزوده شود. یکی از نقاط مثبت تحفه آجیل، جعبه لوکس آن است که با ترکیب چوب و ترمه و به صورت قفل‌دار ساخته شده تا وقتی آن را پیشکش می‌کنید، چیزی از زیبایی کم نداشته باشد.

ست هدیه آجیل به همراه ظرف صنایع دستی مس و پرداز

آجیل خوری مشبک مس و پرداز

ظروف آجیل خوری به ویژه اگر صنایع دستی ایرانی باشند، همیشه پرطرفدارند. آجیل خوری مشبک مس و پرداز با زیبایی خیره کننده خود زینت‌بخش خانه پدر و مادرهاست. این آجیل‌خوری ابعاد متوسطی داشته و با ارتفاع 23 سانتیمتری تولید شده است. یک جعبه ترمه شکیل هم به آن اختصاص یافته تا برای کادوی عید نوروز برای پدر و مادر احتیاج به تهیه بسته‌بندی جداگانه نداشته باشید.

هدیه صنایع دستی مدیریتی آجیل خوری مس و پرداز

ست ترنجستان فیروز فام

فروشگاه اریسا ست‌های آجیل‌خوری متنوعی را تدارک دیده که متناسب با هر سلیقه و هر میزان بودجه‌ای هستند. یکی دیگر از گزینه‌های خوب خرید هدیه عید برای پدر و مادر، این ست آجیل‌خوری مسی و فیروزه کوبی شده است. 4 عدد آجیل خوری نفیس سایز 11 در کنار شکلات خوری فیروزه کوبی جذابی با سایز 25 سانتیمتری قرار گرفته‌اند تا ست ترنجستان فیروز فام را بسازند. صنایع دستی فیروزه کوبی از نفیس‌ترین و لوکس‌ترین هدیه‌هایی هستند که می‌توانید به مادر و پدرتان به مناسبت تبریک عید نوروز تقدیم کنید. نگران پکیجینگ کادوی خود هم نباشید! چرا که یک جعبه تمام چوب نفیس با سطحی صیقلی و براق و به رنگ زرشکی شیک برای قراردادن اجزای ست در آن در نظر گرفته شده است.

ست هدیه مدیریتی آجیل خوری فیروزه با جعبه ترمه

ست گلدان مسی و پرداز همراه ترمه ابریشمی

صنایع دستی ما مملو از طرح‌ها و رنگ‌های زیبا هستند. ست کرشمه پرداز اعلا دو نمونه از محصولات جذاب صنایع دستی را در یک بسته‌بندی لوکس و باکلاس ارائه می‌دهد. گلدان مسی خوش ساخت که هنرمندان اصفهانی با هنر نقاشی روی مس آن را با ظرافت تزئین کرده‌اند، در کنار یک ترمه اعلای ابریشمی با ابعاد 100 در 100 سانتیمتر که کار دست هنرمندان یزدی است، ارائه می‌شود. با وجود نفیس بودن این هدیه و نقش و نگارهای زیبایی که ارزش معنوی بالایی به آن داده‌اند، پیشنهاد بعدی ما برای کادوی عید نوروز برای پدر و مادر است. با وجود جعبه چوب و چرمی که گلدان و ترمه درونش قرار می‌گیرند، هدیه‌ای شکیل و خاص در پیش روی شماست.

ست هدیه مدیریتی صنایع دستی شامل گلدان مس و پرداز 16 سانتی و ترمه

ست گلدان و شیرینی خوری گلبن نقره فام

در ست گلبن نقره فام، دو عدد گلدان و یک شیرینی‌خوری ملیله کاری گنجانده شده که با جلوه زیبایشان برای تزئین خانه‌ی والدین و پذیرایی آن‌ها از مهمان‌ها ایده‌آل هستند. جفت گلدان‌های جامی دسته‌دار و شیرینی‌خوری همراه آن‌ها با ظرافتی فوق‌العاده شکل گرفته‌اند و با نقره مرغوبی آبکاری شده‌اند. اگر به‌دنبال هدیه عید برای پدر و مادر به شکلی خاص و متفاوت هستید، ست محصولات ملیله کاری گلبن نقره فام که در جعبه هاردباکس تلسکوپی قرار می‌گیرد، یکی از آن گزینه‌های خاص است که سراغش می‌روید.

گلدان جامی ملیله کاری

ست زرپران 2

این ست کمی متفاوت‌تر ظاهر شده تا با حال و هوایی سنتی و محسوس پا به میدان بگذارد. در ست زرپران 2، یک عدد قوری مخصوص دم کردن زعفران، یک استکان به همراه نعلبکی شاه عباسی، یک هاون برنجی زعفران ساب و یک جعبه خاتم کاری شده که از آن می‌توان برای نگهداری زعفران یا وسایل کوچک دیگر استفاده کرد، وجود دارد. همچنین در این ست مقدار 4.6 گرم زعفران ممتاز تعبیه می‌شود تا تکمیل کننده زرپران باشد. به دلیل اهمیت زعفران در خانه‌های ایرانی و آشپزی ایرانی، ست زرپران از پیشنهادات ما به‌عنوان کادوی عید نوروز برای پدر و مادر است. اریسا برای پکیجینگ این هدیه، یک جعبه زیبا هاردباکس با طرح نگارگری در نظر گرفته است.

ست هدیه نفیس زعفران شامل هاون، قوری شیشه ای، استکان و نعلبکی شیشه ای و قندان خاتم کاری

 

ست زر بانو 1

زیورآلات هم گزینه مناسبی برای تهیه هدیه عید برای پدر و مادر هستند. ست زر بانو 1 از آن دسته هدایایی است که بانوان و مادران را خوشحال خواهد کرد. در این ست زیبنده خانم‌ها، یک گردن‌آویز به همراه انگشتر و یک جفت گوشواره مسی وجود دارد که بطور ظریف و ماهرانه شکل گرفته و با فیروزه‌کوبی زینت داده شده‌اند. این ست هدیه‌ای با قیمت مناسب و ظاهر شکیل برای پیشکش کردن به مادر است. برای ساخت آن از فیروزه اصل نیشابور استفاده شده که از لحاظ رنگ، کیفیت و ماندگاری همه چیز تمام است. این ست جذاب مورد علاقه بانوان است و چرا آن بانوان، مادرهایمان نباشند؟!

ست هدیه انگشتر و گوشواره و گردنبند فیروزه کوبی برای تازه عروس

 

ست هدیه رزیتا 4

نمونه‌ای دیگر از ست‌های زیورآلات عرضه شده در مجموعه اریسا که به‌عنوان کادوی عید نوروز برای مادر پیشنهاد می‌شوند، ست رزیتا 4 است. در این هدیه شاهد یک انگشتر فیروزه کوبی شده زیبا هستید که در کنار یک روسری با طرح دوست داشتنی و یک گل رز جاویدان در محفظه‌ای شفاف قرار دارد. کادوی تبریک نوروز با وجود گل رز جاویدان، محبت و احترام بیشتری را به مخاطب تقدیم می‌کند. بسته‌بندی اختصاص یافته به ست رزیتا 4، یک جعبه هاردباکس لولایی است تا ظاهر شیک‌تری به هدیه شما بدهد.

ست هدیه مدیریتی برای خانم شامل روسری، باکس گل رز جاویدان و انگشتر مسی فیروزه کوبی

 

ست مهربانو 3

مهربانو 3، شامل یک دستبند مس و فیروزه کوبی ظریف و قشنگ همراه با یک روسری رنگی است. این ست از محصولات پرفروش اریسا برای هدیه دادن به مادران و همسران بوده است و به‌همین دلیل آن را در بین گزینه‌های انتخاب هدیه عید برای پدر و مادر معرفی می‌کنیم. دستبند زنجیری ساخته شده با کیفیت بالا، بطوری ساخته شده که تا سال‌ها بدون افت رنگ و زیبایی همراه دست‌ خانم‌ها باشد. برای این که ست مهربانو بسته‌بندی مناسبی برای کادو دادن داشته باشد، روسری و دستبند همراه با جعبه اش در یک جعبه هاردباکس لولایی قرار می‌گیرند.

ست هدیه برای خانم شامل روسری و دستبند مسی فیروزه کوبی با بسته بندی چرمی

ست تیماج 2

یک هدیه عید عالی برای پدران، ست تیماج 2 است. بسیاری از آقایان به کیف پول و کمربند چرمی احتیاج دارند و از هدایای کاربردی و مفید برای آن‌ها محسوب می‌شود. تیماج 2 سه محصول ساخته شده از چرم طبیعی و باکیفیت را ارائه می‌کند؛ از جمله کیف پول پالتویی مردانه، کیف جاکارتی و همچنین کمربند چرمی که ست مشکی رنگ و شیکی را تشکیل داده‌اند. اگر برای شادباش آغاز سال جدید به دنبال مواردی کاربردی برای کادوی عید نوروز برای پدر و مادر هستید، می‌توانید این ست تیماج 2 را برای پدرتان تهیه کنید. پکیجینگ این ست با آن همخوانی داشته و یک جعبه هاردباکس طرح چوگان با نقوشی سنتی و ایرانی است.

ست چرم مردانه

ست چرم زنانه آراسته

محصولات چرمی همیشه هدیه‌هایی کاربردی با عمر مفید بالا هستند که در هر دوره‌ای پرطرفدار بوده و تکراری نمی‌شوند. به‌همین دلیل هم یک دسته متنوع از کالاهای صنایع دستی چرمی در فروشگاه اریسا آماده کرده‌ایم تا بتوانید در صورت پسندیدن هدیه‌هایی در قالب محصولات چرمی، به‌راحتی از بین گزینه‌های متعدد پیش رویتان انتخاب کنید. اگر جهت خرید هدیه عید برای پدر و مادر می‌خواهید به سراغ محصولات چرمی بروید، پیشنهاد می‌کنیم برای مادران ست چرم زنانه آراسته را انتخاب کنید. در این ست جذاب یک عدد کیف پول چرمی زنانه در ابعاد پالتویی، یک آینه کیفی با جلد چرمی، یک جفت گوشواره فیروزه زیبا و همچنین تونر وجود دارد. محصولات این ست در جعبه هاردباکس شیکی با طرح اسلیمی بر روی آن، بسته‌بندی و ارسال می‌شوند.ست هدیه برای خانم شامل کیف پول چرمی، گوشواره، لوسیون و جا کارتی چرمی

ست چرم طبیعی زنانه

اگر به‌دنبال یک ست محصولات چرم مانند تیماج 2 هستید که مخصوص بانوان ارائه شده باشد، ست چرم طبیعی زنانه همان است که می‌خواهید. یک کیف پول چرمی، یک آینه جیبی و همچنین جاکلیدی با رنگ هماهنگ قهوه‌ای روشن و با استفاده از چرم طبیعی مرغوب و درجه یک ساخته شده‌اند. ساخت این ست چرم طبیعی زنانه، با ظرافت و دقت انجام شده تا کاری حرفه‌ای و شیک را ارائه دهد. یک جعبه مقوایی نفیس به این ست اختصاص داده شده است تا برای کادوی عید نوروز برای پدر و مادر آماده باشد.

کیف چرمی زنانه با جعبه نفیس - هدیه تبلیغاتی

تخته نرد و شطرنج خاتم

یکی از هدیه‌های محبوب والدین به‌خصوص پدرها، تخته نرد و شطرنج است که با هنر خاتم کاری هنرمندان اصفهانی گره خورده تا محصولی جذاب را بسازد. در یک طرف این قاب مربع شکلی که خاتم کاران آن را به زیبایی زینت داده‌اند، صفحه شطرنج و در سمت دیگر صفحه تخته نرد وجود دارد. این محصول یک هدیه نفیس و فوق‌العاده برای پدران است که توصیه می‌شود در مورد هدیه عید برای پدر و مادر روی آن حساب کنید.

تخته-نرد-و-شطرنج-خاتم-۵۰-در-۵۰

ست پیپ و فندک خاتم کاری

پیپ و فندک آراسته شده با هنر خاتم کاری هم گزینه مناسبی برای هدیه عید نوروز به پدرها هستند. هنر ایرانی با تکه‌های کوچک چوب و استخوان و بهره‌گیری از رنگ‌ها و نقش‌های سنتی، دو محصول زیبا را ساخته که مورد پسند آقایان واقع می‌شود. ست پیپ و فندک خاتم کاری را به مناسبت عید نوروز برای پدر خود تهیه کرده و باعث خوشحالی وی شوید.

ست-پیپ-و-فندک-خاتم

عصای خاتم کاری

برای پدران مسن‌تر، عصای تزئین شده توسط هنرمندان خاتم کار اصفهانی هم می‌تواند هدیه خوبی باشد. این هدیه نفیس و باارزشی است که با زیبایی خاص خود نسبت به عصاهای معمولی چوبی و فلزی، نشان دهنده ارزش و احترام شما نسبت به پدر و مادرتان است. به‌همین دلیل برای تهیه کادوی عید نوروز برای پدر و مادر سالمند، به آن اشاره می‌کنیم.

عصا خاتم

پیشنهادهای اریسا برای خرید هدیه عید برای پدر و مادر صرفا به همین موارد محدود نمی‌شود و طیف زیادی از هدیه‌ها را برای سلیقه‌های گوناگون در فروشگاه خود تدارک دیده‌ایم. هدیه‌هایی که می‌توانند موجب نشاندن لبخند رضایت بر روی لپ مادران و پدران ما باشند و حسی خوب را به همراه خود بیاورند. برای دریافت اطلاعات بیشتر یا پیدا کردن هدیه‌ای خاص با بازه قیمت مشخص، با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من