پیشنهاد های لاکچری برای هدیه دادن به دندانپزشک

زمان مطالعه: 5 دقیقه
پیشنهادهای لاکچری هدیه دادن به دندانپزشک
در این مقاله میخوانید

حفظ سلامتی و رعایت بهداشت فردی به ویژه دهان و دندان یکی از مهم­ترین عوامل تاثیرگذار در افزایش کیفیت و امید به زندگی است. داشتن دندان­های سالم علاوه‌بر اینکه در زیبایی چهره شما نقش بسزایی دارد از بروز انواع بیماری­ها نیز پیشگیری می­کند؛ اینجاست که اهمیت حضور دندانپزشکان بیش از پیش احساس می­شود.

در تاریخ 24 دی ماه سال 1343 جامعه دندان‌پزشکی ایران تاسیس و دانشکده بهداشت دهان و دندان به طور مستقل شروع به کار کرد. به همین بهانه و به پیشنهاد جامعه داندان‌پزشکی این تاریخ به نام روز دندانپزشک نامیده شد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در تاریخ 23 فروردین ماه سال 1360 نمایندگان مجلس طرح تربیت بهداشت­کاران را به منظور خدمت‌رسانی در مناطق محروم تصویب کردند.

دو سال بعد در تاریخ 1 دی ماه 1362 به پیشنهاد جامعه اسلامی دندانپزشکان روز دندانپزشک از 24 دی­ماه به 23 فروردین تغییر کرد. پس از آن تاریخ هر ساله 23 فروردین ماه به نام روز جهانی دندانپزشک در ایران جشن گرفته می­شود. در تقویم جهانی روز 9 فوریه برابر با 20 اسفند از طرف انجمن دندانپزشکی آمریکا و فدراسیون بین المللی دندانپزشکی FDI به نام روز جهانی دندانپزشک نامیده شده است. همین مناسب سبب شده تا بسیاری از افراد برای ادای احترام و نشانه محبت خود به افراد فعال در حوزه دندانپزشکی هدیه‌ای بدهند.

هدیه به کسی که دوستش داریم این فرصت را به ما می­دهد تا بتوانیم احساس واقعی و علاقه خود را نشان دهیم به ویژه اگر بخواهیم مناسبت یا رویداد خاصی را جشن بگیریم. روز جهانی دندانپزشک بهانه‌ای است برای خرید هدیه روز دندانپزشک و خوشحال کردن پزشک یا دانشجوی دندانپزشکی به پاس قدردانی از زحمات آن­ها.

ایده‌­­های خلاقانه برای خرید کادو روز دندانپزشک

برای متفاوت بودن و ثبت خاطره‌ای منحصر به فرد در ذهن هدیه‌گیرنده تهیه هدیه‌ای خاص و جذاب می­تواند ماندگاری آن را دو چندان کند. به همین منظور بهتر است نسبت به فرد هدیه‌گیرنده شناخت کافی داشته باشیم تا بتوانیم براساس نیاز، علایق و سلیقه شخصی او هدیه‌ای مناسب یک دندانپزشک برای او خریداری کنیم. همچنین می­توانیم از ایده­های خلاقانه استفاده کرده و با برگزاری مراسم­های غافلگیرکننده از زحمات و تلاش­های او به بهترین نحو قدردانی کنیم.

صنایع دستی

کشورمان به پشتوانه تمدن چند هزار ساله‌ای که دارد از تنوع بالای صنایع دستی و آثار هنری برخوردار است. صنایع دستی معرف فرهنگ و اصالت هر جامعه هستند که در عین سادگی، از زیبایی و ظرافت خیره‌­کننده­ای برخوردار هستند. خرید قاب گل ملیله کاری، مس و فیروزه که سرشار از ذوق و استعداد سازنده آن هست برای نصب روی دیوار مطب جلوه و شکوه خاصی به آن می­بخشد. همچنین هدیه دادن جعبه دمنوش خاتم درب شیشه‌ای، پک دمنوش جان 9 و یا دمنوش جان فام انتخاب مناسبی برای افرادی است که می­خواهند دمنوش را جایگزین چای کنند.

ماگ طرح دندانپزشکی

ماگ دندانپزشکی یکی از اکسسوری­های خاص و کاربردی برای خرید گیفت روز دندانپزشک است که در طرح­­های مختلف تولید شده و به فروش می­رسند. بسیاری از افراد و تولید­کنندگان امکان تولید سفارشی را برای علاقمندان و مشتریان فراهم کرده­اند به این صورت که شما می­توانید با ارسال عکس، طرح یا متن مورد نظر یک ماگ باکیفیت و زیبا را هدیه دهید. ماگ­های حرارتی یا همان سابلیمیشن دیگر انتخاب شما برای این مناسبت است و مهم­ترین مزیت این ماگ­ها این است که هدیه‌گیرنده هر زمان از آن استفاده کند خاطره خوب لحظه‌ای که آن را هدیه را گرفته برای او زنده می­شود.

لوازم دیجیتال

لوازم دیجیتال و الکترونیکی برای خرید کادو روز دندانپزشک یک انتخاب عاقلانه است برای این­که بخواهیم علاقه و محبت­مان به هدیه‌گیرنده ابراز کنیم. انواع ساعت هوشمند، هندزفری بلوتوث، پایه و نگهدارنده موبایل، ایرپاد، هارد و غیره هدایایی خاص برای غافلگیر کردن عزیزانتان هستند.

عطر

عطر یکی دیگر از ایده­های خرید هدیه برای دانشجوی دندانپزشکی یا دندانپزشک است که یک انتخاب متفکرانه و منحصربه‌فرد است. زیرا عطر تنها رایحه و بوی خاطره­انگیز نیست، بلکه هدیه‌ای است که تاثیر ماندگاری آن را دوچندان می­کند. عطر را می­توان به نوعی هدیه شخصی دانست چون شما با در نظر گرفتن سلیقه هدیه‌گیرنده آن را خریداری می­کنید و همین مسئله آن را به هدیه‌ای خاص تبدیل می‌کند.

هدایای دست ساز

هدایای دست ساز یک ایده فوق‌العاده و جذاب برای خرید هدیه برای دانشجوی دندانپزشکی یا دندانپزشک است تا به او نشان دهید که  چقدر دوستش دارید. برای خرید و سفارش هدایای دست‌ساز بهتر است علاقمندی­ها و سلیقه شخص هدیه‌گیرنده را در نظر بگیرید. زمانی که شما هدیه­ای انتخاب می­کنید که مطابق با سلیقه هدیه‌گیرنده باشد این پیام را به اون می­رسانید که چقدر برای شما ارزش دارد.

مهم­ترین مزیت این هدایا این است که شما می‌توانید عکس هدیه‌گیرنده طرح و یا متن مورد نظر خود آن را بر روی انواع کیف، اسکراب، فرش، لیوان، تابلو، کتاب و مواردی از این دست چاپ کنید. همچنین می‌توانید انواع اکسسوری مانند گلدان، شکلات، ساعت دیواری، خودکار، ماکت با طرح دندان را سفارش داده و با این کار نه تنها او را خوشحال کردید بلکه حس خوب و فراموش‌نشدنی را در او به وجود آورده‌اید.

ایده خرید هدیه برای دندانپزشک خانم

خرید هدیه برای دندانپزشک خانم چالش­ها و جذابیت­های خاص خود را دارد؛ از یک طرف ایده­های متنوع از طرفی دیگر سلیقه‌های خاص و متفاوت خانم­ها کار را کمی دشوار می­کند. اما از آنجا که هدف از هدیه دادن ایجاد حس شادی و شعف در هدیه‌گیرنده است می­توان با کمی دقت و انتخاب هوشمندانه او را در شادی خود سهیم کنیم. از جمله هدایایی ارزشمند و مناسب دندانپزشک خانم یا دانشجوی دندانپزشکی می­توان به انواع طلا و زیورآلات، پک محصولات بهداشتی و آرایشی، انواع کیف چرم، کتاب متناسب با روحیات او، ست ورزشی زنانه و هدایایی از این دست اشاره کرد.

ایده خرید هدیه برای دندانپزشک آقا

شاید تا چند سال قبل خرید هدیه برای دندانپزشک آقا کاری سخت و چالش برانگیز بود؛ اما امروزه و به یمن وجود ایده­های متنوع خیال شما را برای جشن گرفتن این روز راحت کرده است. یکی از ایده­های عالی و کاربردی خرید گیفت روز دندانپزشک انواع ست اداری چرم مردانه است که از جمله آن­ها می­توان محصولات کیا راد و تیماج را نام برد. خرید کنسول بازی، دستبند و ساعت چرم مردانه، انواع کیف پالتویی و اداری چرم طبیعی مردانه، پک محصولات بهداشتی مردانه، ماشین اصلاح صورت، اکسسوری‌های مردانه مانند کراوات، پاپیون و آستین سردست هدایایی هستند که می­توان برای این روز خریداری کرد.

نکات مهم در خرید هدیه روز دندانپزشک

در خصوص خرید هدیه روز دندانپزشک باید به این نکته اشاره کرد که هدف ما از جشن گرفتن این روز و اهدای هدیه، صرفا نشان دادن علاقه و محبت خالصانه به عزیزی است که در جایگاه یک دندانپزشک یا دانشجوی دندانپزشکی مشغول فعالیت است. به همین سبب باید به نکات مهمی توجه کنیم تا روزی خوب و به یادماندنی را برای وی رقم بزنیم.

سن

در خرید هدیه باید به سن هدیه‌گیرنده توجه کنیم بی­شک هدیه‌ای که برای یک دندانپزشک با تجربه و سابقه طولانی خرید می‌کنیم باید متفاوت با دانشجوی دندانپزشکی باشد. زیرا افراد در سنین مختلف روحیات و معیارهای متفاوتی دارند و توجه به این نکته به شما کمک می­­کند که هدیه­ای کاربردی و عالی را برای او خریداری کنید.

جنسیت

توجه به جنسیت نکته‌ای مهم در خرید هدیه برای دندانپزشک یا دانشجوی دندانپزشکی است، بنابراین شما نمی­توانید هدیه‌ای که صرفا نیاز یک مرد را تامین می­کند برای یک خانم خریداری کنید. به‌طور مثال یک عطر با رایحه مردانه هرگز برای یک خانم مناسب نیست؛ این مسئله نیازمند شناخت کافی نسبت به شخص هدیه‌گیرنده است.

سلیقه و نیاز هدیه گیرنده

زمانی که شما نسبت به نیاز و سلیقه فرد هدیه‌گیرنده آشنایی کامل داشته باشید، با خیال راحت و بدون کمترین چالشی می‌توانید وسیله مورد نیاز او را خریداری کنید. در این صورت شما هم موجبات خوشحالی او را فراهم و هم نیاز او را تامین کرده‌اید. همین مسئله باعث می­شود هر زمان که از آن وسیله استفاده کرد به یاد شما افتد و با یادآوری شادی آن روز احساس خوبی پیدا کند.

کلام آخر

هدف از خرید هدیه روز دندانپزشک نشان دادن علاقه و قدردانی از زحمات و تلاش­های افرادی است که در راستای حفظ سلامت و ارتقا بهداشت فردی گام برمی­دارند. از این‌رو خرید هدیه باید متناسب با جایگاه این افراد در جامعه باشد تا علاوه‌بر ایجاد حس خوشحالی رضایت آن­ها را نیز به همراه داشته باشد. انتخاب یک هدیه متفاوت به همراه بسته‌بندیهای جذاب و خلاقانه تاثیر این حس مثبت را بیشتر می­کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من