برای کسی که عاشق قهوه‌ است، چه کادویی بخریم؟

زمان مطالعه: 7 دقیقه
هدیه برای همسر عاشق قهوه
در این مقاله میخوانید

قهوه نوشیدنی محبوب خیلی از افراد است. بوی بی نظیر و طعم فوق‌العاده‌ی قهوه باعث شده یکی از نوشیدنی‌های مورد پسند در جامعه باشد. خیلی‌ها عاشق نوشیدن قهوه در طول روز هستند و از این کار انرژی می‌گیرند. به ویژه در محل کار یا در یک روز پر از دغدغه، قهوه از هر نوعی که باشد، فوری، دم کردنی یا انواع مختلف دیگر آن کاملا دلچسب است. اگر نامزد یا همسرتان عاشق قهوه است، می‌توانید هدایایی دقیقا باب میل وی برایش تهیه کنید تا نشان دهید که تا چه حد به علاقه‌هایش اهمیت می‌دهید. یک ماگ، قهوه‌ساز، قهوه مرغوب از برند محبوبش یا حتی پک هدیه قهوه می‌تواند انتخاب خوبی در این مورد باشد. اگر نیاز به راهنمایی بیشتر برای یافتن هدایای مناسب برای عاشقان قهوه دارید، به هیچ وجه این مقاله را از دست ندهید.

پیدا کردن هدیه مناسب برای افرادی که شیفته نوشیدن قهوه هستند، نباید کار سختی باشد. هدایی که طرفداران پروپاقرص قهوه دوست دارند، ارتباط زیادی با نوشیدنی مورد علاقه آن‌ها دارد. آن‌ها ترجیح می‌دهند هدیه‌هایی دریافت کنند که کمک می‌کند از نوشیدنی پای ثابت هر روز خود بیشتر لذت ببرند. دریافت چنین هدیه‌ای آن‌ها را کاملا سر ذوق می‌آورد.

یک پیشنهاد جهت تدارک هدیه برای دوستداران قهوه، دستگاه‌های قهوه‌ساز خانگی یا مسافرتی است. از اسپرسوسازهای خانگی گرفته یا قهوه سازهای مسافرتی، قهوه جوش، فرنچ پرس، موکاپات و ابزارهای معمول دیگر برای درست کردن قهوه، هدیه‌هایی کاربردی محسوب می‌شوند. این وسایل را می‌توانید بطور جداگانه یا به صورت پک هدیه قهوه تهیه کنید.

ظروف سرو قهوه اعم از انواع ماگ، فنجان، تراول ماگ و شات‌‌های قهوه خوری هم گزینه مناسبی برای طرفداران قهوه هستند. در بین این محصولات تنوع زیادی وجود دارد و به راحتی می‌توان هدیه‌های شیک، فانتزی یا کلاسیک در بینشان پیدا کرد. یک قهوه‌خور حرفه‌ای همیشه به ظروف سرو قهوه نیاز دارد؛ فقط کافی است با سلیقه او آشنا باشید.

هدیه مورد نظر شما برای قهوه دوست‌ها همچنین می‌تواند خود قهوه باشد! چیزی که قطعا به آن احتیاج دارند و کاملا کاربردی و مفید است. بنابراین انواع قهوه که با بالاترین کیفیت و توسط برندهای مطرح تولید می‌شوند، انتخاب مناسبی برای کادو دادن هستند. انتخاب قهوه مرغوب نشان دهنده این است که برای سلیقه‌ی وی ارزش قائل هستید و بهترین‌ها را برایش می‌پسندید.

در کنار هر هدیه انتخابی، می‌توانید محصولات دیگری مانند شکلات، بیسکوییت یا خوراکی‌هایی با عطر و طعم قهوه نیز قرار دهید. اهمیت یک بسته‌بندی شیک و مرتبط را نیز فراموش نکنید، چراکه بخشی از جذابیت هر کادویی مربوط به پیکیجینگ باسلیقه آن خواهد بود.

 

پیشنهاد خرید پک هدیه قهوه برای همه سنین

در بین پک‌های هدیه‌ای که در اریسا گیفت تدارک دیده‌ایم، برای طرفداران قهوه هم گزینه‌های پیشنهادی جذابی وجود دارد. هدایایی که با نهایت سلیقه و کیفیت آماده شده‌اند تا خوشحالی را برای قهوه دوستان به ارمغان بیاورند. محصولات هدیه پک قهوه اریسا تنوعی از ست‌های محصولات سرو قهوه را ارائه می‌دهند که چند مورد از آن‌ها حال و هوای سنتی داشته و چند مورد دیگر مدرن و امروزی هستند تا همه سلیقه‌ها را راضی نگهدارند.

 

پک هدیه قهوه نوش

در این پک جذاب، یک عدد قهوه جوش مسی خوش ساخت، یک جفت فنجان قهوه خوری سرامیکی زیبا به همراه یک سینی چوبی کوچک و یک شکر ریز مسی وجود دارد. پک قهوه نوش در واقع برای سنتی پسندها هدیه‌ای بسیار مناسب است و حال و هوای اصیل ایرانی خود را به‌خوبی حفظ کرده است. پک قهوه خوری حاضر برای کسانی که به درست کردن قهوه ترک و سرو آن به حالتی سنتی علاقمندند، شدیدا پیشنهاد می‌شود.

مس مورد استفاده در ساخت ظروف قهوه جوش و شکر ریز، کاملا مرغوب بوده و چکش کاری و طراحی و ساختش توسط هندمندان زنجانی انجام شده است. برای بسته‌بندی این پک هدیه قهوه، یک جعبه هاردباکس با طرح‌های اسلیمی زیبا در نظر گرفته شده است.این محصول زیبا را میتوانید از اینجا خرید کنید.

قهوه نوش

ست قهوه نوش جانیار

پیشنهاد بعدی ما که می‌تواند برای همسرتان هدیه مناسبی باشد، سرویس قهوه نوش جانیار است. در این ست دوست داشتنی و بسیار کاربردی، یک عدد موکاپات سه کاپ برای درست کردن اسپرسوهای دلچسب قرار دارد. همچنین یک فلاسک مسافرتی همراه سه فنجان ست و همرنگش این مجموعه را کامل کرده تا گزینه مناسبی برای درست کردن قهوه یا سرو آن در بیرون از خانه مثلا محل کار، هنگام تفریح و گردش باشد. برای نگهداشتن پودر قهوه هم یک شیشه ویال درون این پک وجود دارد تا همه ملزومات برای لذت بردن از نوشیدن قهوه فراهم باشد.

این محصول اریسا قابلیت انتخاب به عنوان پک هدیه قهوه را دارد، چراکه یک بسته‌بندی شیک و خاص برای آن در نظر گرفته شده است؛ یک جعبه هاردباکس با نقوش اسلیمی که اجزای ست را درونش جا می‌دهد و آن را برای کادو دادن کاملا آماده می‌کند. جهت مشاهده و خرید این محصول روی لینک مقابل کنید: پک هدیه موکاپات و فلاسک مسافرتی

هدیه پک قهوه شامل ست فلاسک و فنجان استیل مسافرتی ، شیشه ویال درب کانتینری زعفران و قهوه جوش سه کاپ

سرویس قهوه نوش جانیار 1

ممکن است شما به دنبال ست‌های قهوه خوری متفاوتی بگردید که باید بگوییم اریسا فکر اینجا را هم کرده است. تنوع کافی انتخاب را راحت‌تر می‌کند تا دقیقا همان هدیه‌ای را پیدا کنید که به دنبالش هستید. سرویس قهوه جوش جانیار 1 با یک قهوه جوش از نوع موکاپات که دارای ظرفیت سه کاپ است، در کنار دو عدد فنجان قهوه خوری سرامیکی عرضه می‌شود. برای تکمیل این ست، یک ویال شیشه‌ای کوچک برای حمل و نگهداری قهوه در نظر گرفته شده است. بسته بندی اختصاص داده شده به این پک هدیه قهوه، یک جعبه هاردباکس لولایی است. جهت مشاهده و خرید این محصول روی لینک روبرو کلیک کنید: پک هدیه موکاپات و فنجان سرامیکی

ست هدیه قهوه شامل 2 فنجان قهوه خوری سرامیکی، شیشه ویال درب کانتینری زعفران و قهوه جوش سه کاپ

ست قهوه نوش جانیار 2

در این پک که مورد پسند قهوه‌خورهای حرفه‌ای است، یک قهوه جوش سه کاپ، یک جفت فنجان قهوه خوری سرامیکی، سینی قهوه خوری و پیاله مسی کوچک و همچنین ویال شیشه‌ای برای نگهداری قهوه تعبیه شده است. ست قهوه نوش جانیار 2 از محصولات پرفروش مجموعه اریسا برای هدیه دادن به کسانی است که نوشیدن قهوه را دوست دارند. چه برای محل کار و چه خانه، این پک ملزومات نوشیدن قهوه را در اختیار شما قرار می‌دهد و به‌همین دلیل هدیه خوبی برای همسر شماست که عاشق قهوه است. این ست در یک جعبه مقوایی هاردباکس تلسکوپی قرار می‌گیرد تا هدیه‌ای شیک و شایسته باشد. جهت مشاهده و خرید این پک هدیه قهوه،‌ اینجا کلیک کنید.

ست هدیه قهوه شامل پیاله مسی، شیشه ویال درب کانتینری زعفران، سینی چوبی قهوه خوری و قهوه جوش سه کاپ

پک هدیه قهوه نوش جانیار 3

این پک کمی با موارد پیشنهادی قبلی متفاوت است و در آن از موکاپات صرف نظر شده است. بنابراین برای نوشیدن قهوه یا نسکافه فوری گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. همچنین می‌تواند همراه با قهوه سازهایی که همسرتان دارد، استفاده شود و فنجان‌ها و سینی قهوه خوری زیبایی را در اختیار او قرار دهد. ست قهوه خوری جانیار 3 از یک جفت فنجان کوچک سرامیکی، یک فلاسک مسافرتی جمع و جور، سینی کوچک برای سرو قهوه و یک ویال جهت نگهداری و به همراه داشتن قهوه تشکیل شده است. یک پیاله سرامیکی مسی و نقلی هم در ست وجود دارد که برای شکلات خوری کاربردی است. چون خیلی افراد، خوردن شکلات‌های تلخ یا شیرین را در هنگام نوشیدن قهوه دوست دارند. جهت مشاهده و خرید این محصول روی لینک روبرو کلیک کنید: ست هدیه فلاسک و سینی قهوه خوری دو نفره

ست هدیه قهوه شامل فلاسک هوشمند، پیاله مسی، ست چای خوری دو نفره مسی

ست قهوه نوش جانیار 4

ست قهوه خوری جانیار 4 یکی دیگر از محصولات مورد علاقه طرفداران قهوه است که مخصوصا برای سرو قهوه در بیرون از منزل و مسافرت‌ها بسیار کاربردی است. در اجزای این ست یک اسپرسوساز همراه (مسافرتی) به همراه 2 فنجان قهوه خوری سرامیکی، فلاسک مسافرتی نیم لیتری و شیشه جار حاوی قهوه وجود دارند. این وسایل مورد نیاز هر کسی که قهوه دوست دارد، هستند و به همین دلیل اریسا آن‌ها را برای تهیه پک هدیه قهوه شدیدا پیشنهاد می‌کند. در مورد بسته‌بندی این پک جذاب، یک هاردباکس تلسکوپی با طرح اسلیمی برایش در نظر گرفته‌ایم تا نیازی به کادوپیچی نداشته و هدیه‌ای شکیل و خاص باشد. جهت مشاهده و خرید این محصول روی لینک روبرو کلیک کنید: باکس هدیه قهوه اسپرسو ساز و فلاسک هوشنمد

ست هدیه قهوه نوش شامل فلاسک هوشمند، اسپرسوساز، شیشه جار قهوه و فنجان قهوه

ست قهوه نوش جانیار 5

اگر نیاز به یک ست با بسته بندی نفیس‌تر دارید، جانیار 5 انتخاب کاملا شایسته‌ای است. چراکه این پک در یک جعبه چوب و چرم ارائه می‌شود تا ظاهر بسیار شیک و زیبایی داشته باشد. این پک برای هدیه به همسران شیفته قهوه انتخاب درستی است و محصولاتی را پیشنهاد می‌دهد که کاملا با سلیقه طرفداران قهوه سازگار است. یک اسپرسوساز همراه که در بیرون از خانه به سادگی می‌توان از آن برای آماده کردن قهوه استفاده کرد، به همراه یک عدد فنجان قهوه خوری سرامیکی و ظرف مسی درب‌دار کوچک که برای نگهداری پودر قهوه اسپرسو پیشنهاد می‌شود. جهت مشاهده و خرید این محصول روی لینک روبرو کلیک نمایید: باکس لوکس هدیه قهوه جانیار ۵

ست هدیه پک قهوه شامل اسپرسوساز، فنجان قهوه، ظرف قهوه مسی

 

مجموعه اریسا گیفت، ست‌های متنوعی از محصولات سرو قهوه را برای افرادی که به نوشیدن قهوه علاقمندند، تدارک دیده است. در بین انواع پک هدیه قهوه ما، محصولاتی با اجزای مختلف مناسب برای بودجه‌های متفاوت وجود دارند. بنابراین شما می‌توانید متناسب با هر سلیقه‌ای هدیه مورد نظر خود را پیدا کرده و سفارش دهید. این محصولات کمک می‌کنند مخاطب شما از نوشیدن قهوه بیش از پیش لذت ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من