ولکام پک چیست؟

ولکام پک چیست
در این مقاله میخوانید

امروزه استخدام فرد با استعداد داخل شرکت و نگهداری از آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این موضوع سبب می‌شود که شرکت‌ها و سازمان‌ها به بهترین شکل ممکن از کارمندان جدیدالورود خود استقبال کنند. برای این کار از ولکام پکیج یا بسته خوش آمد گویی استفاده می‌کنند. این بسته‌ها حاوی محتویات مختلفی است که بر اساس سلیقه شخصی سازمان‌ها و بودجه آن‌ها انتخاب می‌شود. بسته خوش آمد گویی نقش مهمی در نگهداری و افزایش رضایت کارمندان جدید دارد و باعث می‌شود که دیدگاه بهتری درباره شرکت داشته باشند. در این مقاله بررسی خواهیم کرد که ولکام پک چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم. پس اگر قصد آشنایی کامل با بسته خوش آمد گویی را دارید از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با اریسا همراه باشید.

ولکام پک چیست؟

ولکام پکیج که به‌عنوان بسته خوش آمد گویی نیز شناخته می‌شود یک هدیه کاربردی برای افراد تازه وارد یک شرکت یا سازمان است. این بسته حاوی محتویات مختلفی است که فرد تازه وارد را تحت تاثیر می‌گیرد. بسته خوش آمد گویی در اولین روز کاری افراد تازه وارد و قبل از شروع کار به او داده می‌شود. استفاده از ولکام پکیج مزایای بسیار زیادی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید عضو جدید شرکت خود را به کار تشویق کنید.

مشاهده محصولات: انواع ولکام پک

بسته خوش آمد گویی شامل چه چیزهایی است؟

ولکام پکیج یک هدیه خوش آمد گویی است که توسط شرکت به افراد تازه وارد داده می‌شود. این بسته می‌تواند شامل یک گل زیبا یا پک هدیه برای استفاده روزمره کارمند مورد نظر باشد. انتخاب محتویات خوش آمد گویی بر اساس روال شرکت و بر اساس علایق ورود تازه وارد انجام می‌شود. هر چقدر این بسته جذاب‌تر و کارآمدتر باشد تاثیر مثبت زیادی به همراه خواهد داشت.

شما باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا بهترین ولکام پکیج را برای کارمندان جدید تهیه کنید. هر چقدر این بسته خوش آمد گویی بهتر باشد نشان‌دهنده حسن نیت شما است و باعث می‌شود که خاطره خوبی در ذهن کارمندان باقی بماند. البته لازم نیست زیاد به خودتان سخت بگیرید چون اریسا ایده‌‌های مختلفی برای تهیه ولکام پکیج دارد. به‌عنوان مثال می‌توانید از موارد زیر برای محتویات این بسته استفاده کنید:

  • خودکار
  • سر رسید
  • ماگ
  • نامه خوش آمد گویی از طرف مدیرعامل شرکت
  • دفترچه یادداشت
  • گلدان
  • کتاب
  • پاوربانک
  • خوراکی

البته این ها بخشی از پیشنهادات اریسا میباشد شما میتوانید با کارشناسان اریسا تماس بگیرید و از پیشنهادات جذاب ما استفاده نمایید.

52906 021 | 1 500 500 0939

ولکام پک چه مزایایی دارد؟

ولکام پک یک هدیه خوش آمد گویی است که به کارمندان تازه وارد اهدا می‌شود. استفاده از بسته خوش آمد گویی مزایای بسیار زیادی دارد به همین جهت همه شرکت‌ها از این هدیه ارزشمند استفاده می‌کنند.

به‌طور کلی مزایای استفاده از ولکام پک عبارت است از:

  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه شرکت: اگر قرار باشد برای هر فرد جدیدالورود یک جشن کوچک گرفته شود و نحوه عملکرد شرکت و مسائلی از این قبیل توضیح داده شود به نفع شرکت نخواهد بود. شرکت‌ها در چنین شرایطی با استفاده از ولکام پک می‌توانند در زمان و هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده و به بهترین شکل ممکن به افراد تازه وارد خوش آمد بگویند.
  • افزایش رضایت شغلی: زمانی که در اولین روز کاری از کارمند خود قدردانی می‌کند باعث می‌شود که از انتخاب شرکت شما ذوق زده شود. این فرآیند به فرد مورد نظر کمک می‌کند که رضایت شغلی بیشتری داشته و کارها را با اشتیاق بیشتری انجام دهد.
  • پاسخگویی به سوالات کارمندان: ولکام پکیج تنها یک هدیه خوش آمد گویی نیست چرا که اطلاعات جامع و کلی درباره شرکت به فرد تازه وارد ارائه می‌دهد. پس کارمند جدید سردرگم نخواهد ماند و می‌تواند در کمترین زمان ممکن پاسخ سوالات خود را به دست آورد.
  • افزایش نرخ حفظ کارمندان: شاید عجیب به نظر برسد ولی همین کار ساده می‌تواند دید کارمندان نسبت به شرکت را به‌طور چشمگیری تغییر دهد. استفاده از بسته خوش آمد گویی باعث می‌شود که اعتبار شرکت افزایش یافته و کارمندان احترام بیشتری داشته باشند. بنابراین طبیعی است که نرخ حفظ کارمندان افزایش پیدا کند و افراد بیشتری برای استخدام داخل شرکت مورد نظر داوطلب شوند.
  • هماهنگی بهتر با سازمان و افزایش راندمان کاری: هدیه خوش آمد گویی با اهداف بزرگی همچون هماهنگی بهتر کارمندان با سازمان تدارک دیده می‌شود. زمانی که کارمندان اطلاعات دقیقی از نحوه عملکرد شرکت داشته باشند زودتر با سازمان هماهنگ شده و در نتیجه راندمان کاری بیشتری خواهند داشت.
  • افزایش وفاداری سازمانی: بدون شک همه دوست داریم که مورد احترام قرار بگیریم و ارزشمند جلوه کنیم. هدف شرکت از دادن ولکام پکیج نیز دقیقا همین است؛ چون این هدیه کوچک باعث می‌شود که کارمند خود را به‌عنوان یک عضو مهم سازمان ببیند و احساس ارزشمند بودن کند. در چنین شرایطی کارکنان خاطره خوبی از سازمان در ذهن خود خواهند داشت و وفاداری سازمانی افزایش پیدا می‌کند.

نکات مهم برای انتخاب محتویات ولکام پکیج

همانطور که گفتیم محتویات ولکام پک می‌تواند هر چیزی باشد. اما برای این که در این زمینه موفق عمل کنید و بهترین نتیجه را از بسته خوش آمد گویی به دست آورید لازم است که به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید.

این نکات مهم عبارت‌اند از:

  • سعی کنید سلیقه شخصی کارمندان و نیاز آن‌ها را در اولویت قرار دهید.
  • زیاد وسواس به خرج ندهید چون شما گزینه‌های زیادی برای انتخاب محتویات داخل بسته خوش آمد گویی دارید.
  • سعی کنید از هدایای کاربردی و سرگرم‌کننده استفاده کنید.
  • محتویات ولکام پکیج باید بازتاب‌دهنده هویت برند، ارزش و فرهنگ سازمان نیز باشد.
  • در کنار بسته خوش آمد گویی می‌توانید دفترچه‌ای شامل قوانین، مقررات، اهداف و ساختار سازمان به کارمند جدید هدیه دهید.

بهترین ایده ها برای ولکام پک

انتخاب ولکام پک سختی‌های خاص خود را دارد و باید هنگام انتخاب آن دقت زیادی به خرج دهید. این بسته خوش آمد گویی در اولین روز ورود کارمند جدید به او داده می‌شود به همین جهت باید خوب جلوه کند و خاطره خوبی در ذهن کارمند شما ایجاد کند. اما به‌راستی بهترین ایده برای ولکام پک چیست؟ در این بخش قصد داریم بهترین ایده‌‌ها برای انتخاب محتویات بسته خوش آمد گویی را به شما معرفی کنیم.

💥مطالعه بیشتر: 5 ویژگی کلیدی ولکام پک جذاب از نگاه کارمندان

  • لوازم الکترونیکی مثل فلش مموری، پاوربانک، هدفون و …
  • لوازم شخصی مثل ماگ، لیوان دمنوش، زیرلیوانی و …
  • انواع خوراکی‌های مانند شکلات، آجیل، قهوه فوری و …
  • وسایل تزئینی و دکوراتیو مثل گلدان، قاب عکس رومیزی و …
  • کتاب آموزشی، انگیزشی، داستان، رمان و …
  • لوازم اداری و لوازم‌التحریر همچون خودکار، دفترچه یادداشت، کاغذ استیکر و …
  • وسایل سرگرم‌کننده مثل بازی‌های فکری، اسپینر، خمیر اسلایم و …

خرید ولکام پک از اریسا

حال که می‌دانید ولکام پک چیست و چه مزایایی دارد باید به فکر تهیه بسته خوش آمد گویی جذاب باشید. تهیه ولکام پکیج و بسته‌بندی آن از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که زیبایی بسته همیشه جلب توجه می‌کند و اگر به اندازه کافی جذاب نباشد برای کارمند شما خوشایند نخواهد بود. اریسا یک مرجع معتبر و شناخته‌شده برای خرید ولکام پک است. شما می‌توانید سفارش خود را با توجه به سلیقه شخصی و بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفتید ثبت کنید. لازم به ذکر است که تنوع قیمتی و محصولات اریسا بالا است؛ بنابراین شما می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین محصولات را برای خوش آمد گویی از کارمندان خود خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من