پک های آجیل اقتصادی نوروز، پیشنهادی محبوب برای خرید با بودجه کم

زمان مطالعه: 6 دقیقه
پک آجیل نوروزی ارزان
در این مقاله میخوانید

آجیل در ایام عید نوروز اهمیت ویژه‌ای دارد و در تمام خانه‌های ایرانی از دیرباز تا به امروز، حضور پررنگی داشته است. آجیل در مراسم‌های دورهمی درون خانوادگی ایام عید تا پذیرایی از میهمان‌ها حاضر و مهیا است تا خاطرات خوش ما را ماندگارتر کند. از آن‌جا که همه ایرانیان طرفدار پروپاقرص آجیل هستند و مخصوصا به تدارک آجیل برای جشن آغاز سال نو اهمیت می‌دهند، پک‌های آجیل گزینه‌ای عالی برای هدیه سازمانی عید نوروز هستند. به‌همین مناسبت مجموعه اریسا انواع پک آجیل نوروز را تدارک دیده که می‌توان برای هدیه دادن از آن‌ها استفاده کرد.

اگر با بودجه محدود قصد تهیه پک شرکتی آجیل برای هدیه سازمانی را دارید، هنوز هم پیشنهادات خوبی برای شما آماده کرده‌ایم که خالی از لطف نیست. روزهای پایانی سال و نزدیک شده به عید نوروز، فرصتی فوق‌العاده برای تدارک هدایای سازمانی است که اثر مثبت آن‌ها بر رشد کسب و کار و سود بیشتر، بر هیچکس پوشیده نیست. بنابراین از خرید این کادوی تاثیرگذار غافل نشوید، چرا که با هر بودجه‌ای امکان خرید پک اقتصادی آجیل عید براش مشتریان عزیز فراهم شده است.

 

چرا پک آجیل نوروز را از اریسا بخریم؟

هنگامی که قصد تهیه پک‌های حاوی آجیل برای هدیه دادن به نزدیکان یا به‌عنوان کادوی سازمانی و تبلیغاتی دارید، چند معیار مهم در این مورد مطرح می‌شود. اول اینکه آجیل تهیه شده باید کاملا تازه باشد. آجیلی که برای مدتی مانده و کهنه شده باشد، تردی و تازگی خود را از دست می‌دهد و دیگر باب میل نخواهد بود. همچنین بسیار مهم است که آجیل مرغوب و درجه یک به این هدایا اختصاص داده شود. کیفیت بالای آجیل را فقط می‌توان از فروشگاه‌های مطمئن و مسئولیت‌پذیر سراغ گرفت. خوشبختانه کیفیت همیشه برای اریسا اولویت اول بوده و از آجیل‌های تازه و باکیفیت برای تهیه پک‌های آجیل استفاده می کند.

مورد دیگر که در رابطه با پک شرکتی آجیل اهمیت دارد، بسته‌بندی خوبی است که باید داشته باشد. یک بسته‌بندی خوب، خلاقانه و شیک است تا بتواند تبلیغ کننده تاثیرگذاری برای شرکت یا سازمان شما باشد. پکیجینگ‌های حرفه‌ای نشان دهنده حرفه‌ای بودن شما و رابطه خوبتان با مخاطبان است. اریسا در این زمینه هم موفق عمل کرده و انواع بسته‌بندی شیک و نفیس را برای پک‌های آجیل خود در نظر گرفته است.

خرید پک آجیل نوروز از اریسا با هر میزان بودجه‌ای امکان‌پذیر است. مشتریان ما طیف وسیعی از اشخاص و سازمان‌ها هستند که ممکن است بودجه نسبتا کم یا بالا برای خرید پک‌های هدیه آجیل در اختیار داشته باشند. بنابراین وظیفه ما ایجاب می‌کند که انواع پک‌ها با بازه قیمتی متفاوت را تدارک ببینیم. تنوع پک‌های آجیل نوروزی ما به خوبی پاسخگوی هر سلیقه و بودجه‌ای است. همچنین با بسته‌بندی شکیل و ارسال سریع، انتخاب اریسا جای هیچ گونه نگرانی و نارضایتی باقی نمی‌گذارد.

 

معرفی انواع پک اقتصادی آجیل برای هدایای سازمانی

مجموعه اریسا گیفت برای سازمان‌های کوچک و شرکت‌های نوپا با بودجه در دسترس محدود، چندین پیشنهاد عالی برای تهیه پک شرکتی آجیل با قیمت مناسب دارد. شرکت‌های کوچک و تازه تاسیس و حتی استارتاپ‌ها می‌توانند در فرصت فوق‌العاده‌ای که ایام نوروز فراهم می‌کند، با تدارک پک آجیل نوروز قدم بزرگی در جهت برندسازی و تبلیغات بردارند. پیشنهاد می‌کنیم این فرصت را که سالی یک بار پیش می‌آید، غنیمت شمرده و نهایت استفاده را ببرید. در ادامه پیشنهاداتمان را برای خرید پک اقتصادی آجیل معرفی می‌کنیم.

 

پک یادبود آجیل

اقتصادی‌ترین پک آجیل که در فروشگاه ما عرضه می‌شود، این پک یادبود آجیل است. یک بشقاب سفالی تزئین شده با هنر میناکاری روی سفال که در قطر 16 سانتیمتری و توسط هنرمندان همدانی ساخته شده، به همراه 50 گرم آجیل تازه و مرغوب در این پک گنجانده شده است. برای بسته بندی آن هم یک بگ مشکی کوچک و ساده در نظر گرفته شده تا همچنان پیشنهادی اقتصادی برای تهیه پک آجیل نوروز باشد. این پیشنهاد ما هدیه‌ای ارزان قیمت، کوچک و جمع و جور است که در عین حال محترمانه و باسلیقه آماده شده است.

پک آجیل سازمانی ارزان

پک تحفه آجیل

پیشنهاد دوم ما یک پله فراتر رفته و شامل یک آجیل خوری سفالی پایه دار است. این آجیل خوری ارتفاعی 12 سانتیمتری داشته و قطر ظرفش 14 سانتیمتر است. همچنین با میناکاری همدانی با ظرافت تزئین شده و درون یک جعبه هاردباکس نگارگری زیبا قرار می‌گیرد. پک تحفه آجیل را به عنوان یکی از موارد پک شرکتی آجیل مناسب برای هدیه عید نوروز معرفی می‌کنیم. در صورت دلخواه، می‌توانید درخواست دهید تا 500 گرم آجیل درجه یک و تازه نیز به این پک افزوده و برایتان ارسال شود.

تحفه آجیل

پک تحفه آجیل 1

سومین پیشنهاد ما برای انتخاب پک آجیل نوروز، این هدیه دوست داشتنی است که از یک کاسه آجیل خوری یا شکلات خوری سفالی به همراه یک دیوان حافظ در ابعاد پالتویی تشکیل شده است. کاسه آجیل خوری با قطر 13 سانتیمتر، سه پایه کوچک در زیر خود دارد و با رنگ‌های میناکاری به‌خوبی زینت داده شده است. فالنامه حافظ موجود در پک هم دارای قاب و جلدی چرمی بوده و ظاهری نفیس دارد. بنابر درخواست شما امکان افزودن 300 گرم آجیل مرغوب و باکیفیت نیز در پک فراهم شده است. اجزای این پک هدیه نوروزی، داخل یک جعبه هاردباکس لولایی شیک تعبیه و ارسال می‌شوند.

ست هدیه تبلیغاتی شب یلدا به همراه دیوان حافظ چرمی و کاسه سفالی

پک تحفه آجیل 4

در پک تحفه آجیل 4 که برای خرید پک اقتصادی آجیل معرفی می‌کنیم، یک عدد کاسه آجیل خوری سفالی در بسته‌بندی نفیس و بسیار شکیل قرار گرفته است. بسته‌بندی اختصاص یافته به این پک هدیه، ارزش مادی و معنوی آن را مضاعف می‌کند. چراکه یک جعبه شیک ساخته شده از چرم و ترمه با درب قفل‌دار و رنگ‌های زیبا برای قرار دادن کاسه آجیل خوری داخلش دارد. قطر کاسه آجیل خوری حدودا 18 سانتیمتر است و اگر در سفارش خود تعیین کنید، 500 گرم آجیل تازه نیز به آن افزوده می‌شود تا یک پک کامل و بی نقص باشد.

تحفه آجیل ۴

پک آجیل نفیس 8

پیشنهاد بعدی ما برای پک آجیل نوروز برای سازمان‌ها و شرکت‌های کوچک تا متوسط که بودجه محدودی در دسترس دارند، پک آجیل نفیس 8 است. در این پک خبری از ظرف آجیل خوری نیست و در عوض، یک کیلوگرم آجیل مرغوب و درجه یک در یک جعبه هاردباکس گنجانده شده است. بسته‌بندی متعلق به این محصول، برای این که کاملا شایسته هدیه دادن باشد، طرحی زیبا از نقوش سنتی و بازی چوگان دارد که تداعی کننده سنت‌های ایرانی است. با وجود این پکیجینگ نیازی به نگرانی در مورد تهیه جعبه مناسب برای ارائه پک شرکتی آجیل به مشتریان، همکاران و کارمندان خود نخواهید داشت.

هدیه سازمانی با پک های آجیل اعلا

پک آجیل نفیس 1

برای افرادی که می‌خواهند برای هدیه سازمانی خود یک پک با قیمت بالاتر در نظر بگیرند، پک آجیل نفیس 1 را پیشنهاد می‌دهیم. در این پک یک کیلوگرم آجیل چهار مغز مخصوص ارائه می‌شود که مانند سایر پک‌های معرفی شده اریسا، 100% تازه و مرغوب است. جعبه هاردباکس با طرح چوگان انتخاب مناسبی برای این پک آجیل نوروز است تا بر نفیس و لوکس بودن آن بیفزاید. بنابراین نیازی به بسته‌بندی جداگانه برای اهدای آن به مخاطب ندارید.

هدیه سازمانی اریسا با پک های آجیل اعلاتمامی پیشنهادات مجموعه اریسا برای خرید پک اقتصادی آجیل جهت ارائه به‌عنوان هدایای سازمانی و تبلیغاتی عید نوروز، حاوی آجیل بسیار باکیفیت و اعلاء هستند که با خیال راحت می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید. اریسا وظیفه دارد تا قدردان اعتماد شما بوده و محصولاتی درجه یک برای حفظ شأن و اعتبار شما تدارک ببیند. ما بطور حرفه‌ای مشغول آماده‌سازی هدایا از جمله پک آجیل نوروز هستیم و انواع بودجه‌ها و سلیقه‌ها را برای جلب رضایت شما مد نظر قرار می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من