٨ پیشنهاد هدیه سازمانی لحظه آخری برای عید نوروز

زمان مطالعه: 7 دقیقه
هدیه عید نوروز در لحظه آخر با هدایا ويژه و لاکچری صنایع دستی اریسا
در این مقاله میخوانید

برخی از مدیران نسبت به خرید هدیه مناسبتی نوروز برای کارمندان تردید داشته یا بودجه کافی ندارند و نهایتاً آن را به لحظات آخر موکول می‌کنند؛ درحالی‌که تهیه هدیه لحظه آخری عید نوروز چندان راحت نیست. در این شرایط اغلب آن‌ها تصمیم می‌گیرند که هدیه‌ای دم‌دستی به کارکنان تقدیم کنند یا قید آن را می‌زنند. این نوع از هدیه‌ها فواید دوطرفه زیادی برای سازمان دارد و بهتر است در حد ممکن بهترین‌ها را تهیه نمایید. شاید تهیه هدیه ارسال فوری و لحظه‌آخری از چالش‌های شما هم باشد. اریسا این مشکل را حل نموده و شما می‌توانید با سفارش در لحظات آخر سال، هدیه‌های ارزشمند خود را دریافت نمایید. در ادامه با چالش‌ها، راه حل و همچنین نمونه‌هایی از هدیه لحظه آخری عید نوروز آشنا خواهید شد.

چالش سازمان‌ها در خرید هدیه سازمانی عید نوروز

متأسفانه اغلب فروشندگان در سال نو به دلیل افزایش خریداران، کیفیت را اولویت خود قرار نمی‌دهند و کمیت را فدای آن می‌کنند. همچنین حجم فروش و خدمات مالی و پستی بسیار بالا است که امکان اشتباه زیادی به وجود می‌آورد. گذشته از آن مدیران باید زمان و وقت کافی برای آشنایی با محصولات و اطمینان از درست بودن خرید آن‌ها داشته باشند. وقتی حجم کاری بالا برود فروشندگان زمان محدودی برای ارائه محصولاتشان دارند. از این رو خرید هدیه ارسال فوری عید نوروز با کمی چالش همراه است. این چالش‌ها غیرقابل حل نیستند و اگر با شناخت و زمانبندی درست هدیه را تهیه کنید، مشکلی به وجود نمی‌آید. لازم به ذکر است که با خرید از فروشگاه اریسا این چالش‌ها را تجربه نخواهید کرد و برای هر کدام استراتژی‌هایی تعیین شده است. بیش از هفت‌هزار محصول آماده‌ی ارسال در انبار اریسا موجود بوده که برای هدیه‌های لحظه آخری بهترین انتخاب هستند. ما همیشه محصولات را به شکل منظم و با بهترین بسته بندی پستی به دست مشتریان رسانده‌ایم و در ایام آخر سال نیز این نظم را حفظ خواهیم کرد.

💥مطالعه بیشتر: راهنمای خرید هدیه تبلیغاتی عید نوروز

بهترین هدیه‌های لحظه آخری عید نوروز اریسا

هدیه سازمانی عید نوروز باید به شکل هوشمندانه‌ای انتخاب شود و نوروز را برای کارکنان مبارک کند. حتی اگر زمان محدودی دارید، باید در انتخاب وسواس به خرج دهید و المان‌ها را به‌درستی کنار هم بچینید. ٨ هدیه ارسال فوری عید نوروز عبارتند از:

هفت سین سفالی ٢

می‌خواهید نوروز را با کارمندانتان جشن بگیرید؟ برایشان یک ست هفت سین چشم‌نواز تهیه کنید. این کار شدنی است حتی اگر زمان زیادی را هدر داده‌اید. پک هفت سین سفالی ٢ از پرفروش‌ترین پک‌های ما است و به‌وسیله آن می‌توان هفت سینی متفاوت از دیگران طراحی نمود. این پک دارای یک دیوان حافظ چرمی قابدار، شش پیاله هفت سین از جنس سفال مقاوم، سفره قلمکار کار دست و جعبه هاردباکس طرح اسلیمی تشکیل شده است. همه این لوازم در کنار هم سفره هفت سینی متکی بر نقوش ایرانی می‌سازد که تجربه نوروز را با محبت همکاران سازمانی گره می‌زند. با خرید این پک درخواهید یافت که انتخاب‌های درست حتی در محدودیت زمانی می‌تواند حال‌وهوای سازمان را دگرگون کند، برای سفارش این محصول اینجا کلیک کنید.

خرید هدیه نوروزی و کادو عید نوروز متفاوت

آجیل نفیس ۶

آجیل از خوراکی‌های محبوبی بوده که همیشه در جشن‌ها و اعیاد سنتی ایرانی دیده شده است. قدیمیان اعتقاد داشتند که میل نمودن آجیل موجب افزایش گرمای بدن و شادابی می‌شود. دیگر آنکه آجیل بسیار سالم و مقوی بوده و بیماری‌ها را دور می‌کند. بنابراین هدیه دادن آجیل برای نوروز ایده پرطرفداری است. در دقایق آخر نمی‌توان به‌سادگی این محصول را به شکل تازه و مطمئن تهیه نمود؛ اما ما این چالش را حل کرده‌ایم. هدیه آجیل نفیس ۶ دارای ١. ۵ کیلوگرم آجیل درجه یک بوده که درون یک جعبه چوبی با پارچه ترمه به شما تقدیم می‌شود. آجیل نفیس گیفتی گران قیمت محسوب می‌شود و هر کسی از این موضوع باخبر است. ارزش مادی قابل توجه گیفت فوق باعث برتری گیفت سازمانی شما خواهد شد. آجیل‌های اریسا بدون مواد نگهدارنده هستند و ابعاد و رنگ آن‌ها طبیعی است. این گیفت برای سازمان‌هایی که طیف مختلفی از کارمندان با سلیقه و سن و سال مختلف را دارد، پیشنهاد می‌شود، برای سفارش این محصول اینجا کلیک کنید.

هدیه عید نوروز ویژه

یادبود آجیل

یادبود آجیل از دیگر پک‌هایی است که در زمان کوتاه به دست شما خواهد رسید و با ایام نوروز نیز همخوانی دارد. این پک شامل یک بشقاب سفال سایز ١۶، پنجاه گرم آجیل و بگ مشکی کوچک می‌شود. یادبود آجیل برای سازمان‌هایی که دارای تعداد بالایی کارمند هستند و توان خرید گیفت‌های گرانقیمت را ندارند، مناسب خواهد بود. در واقع این پک ترکیبی از یک المان مهم نوروز و یک صنایع دستی اصیل است که تا همیشه از شما به یادگار می‌ماند. هدیه‌ عید نوروز ماندگار، بیشترین اثرگذاری را دارند و همیشه خاطره ارتباط عمیق کاری را زنده نگه خواهند داشت، برای سفارش این محصول اینجا کلیک کنید.

هدیه عید نوروز یا هدیه مناسبتی برای لحظات آخر با ارسال فوری

نوروزانه

پک نوروزانه ترکیبی از هنر و خوراکی‌های خوشمزه است. در  هدیه عید نوروز چهار عدد شیشه کوچک حاوی آجیل‌های نفیس اریسا، شکلات‌خوری شش‌گوش خاتم سایز متوسط و لوکوم میوه‌ای دیده می‌شود. هنر خاتم‌کاری از هنرهای زنده و اصیل ایرانی است که استفاده از آن بر سر سفره هفت‌سین تحول‌برانگیز خواهد بود. بنابراین ظرف زینت گرفته با این هنر ایده متفاوتی به شمار می‌رود. از نکات قابل توجه هدیه نوروزانه، نظم اجزای آن است. هرچند که شیشه‌های آجیل ساده هستند ولی در کنار یکدیگر درون جعبه هاردباکس تلسکوپی چینش چشمگیری ایجاد کرده‌اند. گفتنی است که چنین هدیه‌ عید نوروز برای درصد بالایی از سازمان‌ها با هر مبحث کاری و تنوع شخصیتی کارمندان متناسب بوده و کمترین ریسک را دارد. پس اگر تاکنون حساسیت زیادی به خرج داده‌اید و اهل ریسک نیستید، نوروزانه پک ایده‌آل شماست، برای سفارش این محصول اینجا کلیک کنید.

کادوهایی که بزرگ‌ترها در عید نوروز به بچه ها و کوچکترها می دهند

گلدان صراحی میناکاری سایز ٢٠ با جعبه ترمه

صنایع دستی به تنهایی هم می‌تواند برای هدیه عید نوروز خوب باشد. اگر دیرهنگام ایده اهدای هدیه عید نوروز به ذهنتان رسیده و وقت بررسی ایده‌های مختلف و سنجش کیفیت خوراکی‌های عیدانه را ندارید، چنین هدیه‌ای مطمئن خواهد بود. گلدان صراحی میناکاری با جعبه ترمه از ظروف زیبا با فرم موشکی است که نمای هر مکانی را تغییر خواهد داد. طرح و نقش‌های به کاررفته بر سطوح گلدان با هنر دست اجرا و سپس طی دو مرحله در کوره پخته شده تا بهترین کیفیت را داشته باشد. رنگ‌های به کار رفته در ظرف فوق با طیف رنگی سفره‌های عیدانه همخوانی دارد. نکته مثبت دیگر هدیه عید نوروز جعبه آن است. این جعبه‌ها پس از دریافت هدیه قابل استفاده هستند و محل مناسبی برای نگهداری اشیای گرانقیمت و ضروری شما خواهند بود. در انبار اریسا تعداد زیادی از این محصول وجود دارد که با سفارش شما در کوتاه‌ترین زمان به شکل شخصی‌سازی‌شده به دستتان خواهد رسید. برخی از مدیران در خصوص زمان ارسال و دریافت هدیه‌های زینتی اینچنینی تردید دارند؛ ولی در حقیقت چنین محصولی از بهترین‌ها برای هدیه عید نوروز  لحظه آخری است. این هدایا مدت زمان طولانی پیش از سفارش ساخته و عرضه شده‌اند. زمان ثبت سفارشات آن‌ها برعکس محصولاتی که به طور مقطعی و موقتی در عید نوروز خواهان دارند، هیچ تأثیری در کیفیت آن‌ها نخواهد گذاشت، برای سفارش این محصول اینجا کلیک کنید.

هدیه عید نورز برای عروس و داماد

تحفه مسی

متریال مس از محبوب‌ترین متریال‌هاست و جایگاه خاصی نزد ایرانیان دارد. محصولات مسی با قرارگرفتن در یک چیدمان، آن‌ را خوش‌منظرتر و ویژه‌تر می‌کنند؛ به همین منظور تحفه مسی هدیه عیدانه خوبی به نظر می‌آید. این گیفت دارای یک قندان دست‌ساز طرح انار بزرگ با فلز مس زنجان است. کیفیت و مقاومت در کادوی فوق حرف اول را می‌زند و هیچ ایرادی نسبت به آن وجود ندارد. یافتن کادوی لحظه‌آخری نفیس ولی قیمت مناسب در عید نوروز با این هدیه کاملاً ممکن شده است. این هدیه عید نوروز بیش از ده سال شکل و فرم خود را حفظ می‌کند و همه المان‌های یک هدیه صنایع دستی منحصربه‌فرد را دارد، برای سفارش این محصول اینجا کلیک کنید.

هدیه عید نوروز و هدیه ای ویژه برای کارکنان سازمانی

کرشمه خاتم ١

اگر کرشمه خاتم ١ را به عنوان هدیه سنتی نوروز برگزینید، بی‌شک خوشحالی کارکنان را دوچندان می‌کنید. این پک دارای یک گلدان صراحی مس و خاتم و پارچه ترمه ابریشم است. این دو اِلِمان از گذشته تا امروز برای ایرانیان ارزش زیادی داشته و از آن در هرخانه‌ای استفاده می‌شود. گلدان و پارچه ترمه از محصولات صادراتی پرطرفدار هستند و حتی طرفداران غیرایرانی زیادی دارند. این دو وسیله را نمی‌توان از هرجایی تهیه نمود. نمونه‌های تقلبی و بی‌کفایت آن بسیار زیاد است و از آنجایی که قیمت نسبتاً بالایی دارند، باید به دنبال درجه یک‌ترین نوع آن‌ها باشید. در شلوغی و سردرگمی‌های فرارسیدن عید نوروز این موضوع کمی سخت است. گذشته از آن محصولات بی‌نظیر فوق متعلق به شهرهای خاصی هستند که مراجعه به آن‌ها کمی مشکل است. اریسا بهترین نوع این هدایا را با ساخت هنرمندان نامدار ایرانی گردآورده و به صورت فوری به شما تحویل می‌دهد. گلدان و ترمه ابریشم موجود در فروشگاه ما گارانتی ده ساله دارند و عوامل بیرونی نظیر رطوبت و اب و هوا آن‌ها را دستخوش تغییر نمی‌کند. بنابراین هیچ نیازی به مراجعه و جست‌وجوهای مکرر محصولات نیست و وظیفه تأمین ویژه‌ترین گیفت‌ها را به ما بسپارید، برای سفارش این محصول اینجا کلیک کنید.

خرید بهترین پک های کادو و هدیه عید نوروز

یادبود اریسا ١

صنایع دستی ایرانی تنوع زیادی دارد و می‌توان انواع مختلف آن را برای هدیه عید نوروز درنظر گرفت. یادبود اریسا ١ دارای سفره قلمکار است که از کاربردی‌ترین‌ها در طراحی چیدمان خانه ایرانیان است. این پارچه برای انواع سطوح و حتی زینت‌بخشی دیوار خانه مناسب خواهد بود. یافتن بهترین سفره قلمکار نیز مانند دیگر صنایع دستی‌ها در کوتاه‌مدت راحت نیست و مشکلاتی همچون متریال بی‌کیفیت، رنگ‌های تقلبی، طرح‌های نامتناسب و… برای مدیران  وجود دارد که با جست‌وجوی بی‌هدف، زمان اندک آن‌ها را از بین خواهد برد. ما به عنوان واسطه این چالش را حل نموده و پک را با بهترین متریال و بسته بندی به شما تقدیم می‌کنیم. یادبود اریسا ١ پک متفاوت و در عین حال اقتصادی و به صرفه به خصوص برای سازمان‌های بزرگ است، برای سفارش این محصول اینجا کلیک کنید.

بهترین ایده ها برای خرید هدیه عید نوروز

تنوع متریال و همچنین پوشش دادن محصولاتی در انواع و اقسام قیمت‌ها برایمان اهمیت زیادی دارد. محصولاتی که معرفی کرده‌ایم تنها چند نمونه از میان ده‌ها گیفتی هستند که در سایت دیده می‌شود. می‌توانید از این گیفت‌ها ایده بگیرید و همان را به کارکنان خود تقدیم کنید. همه هدیه‌ ارسال فوری هستند و خیلی زود به دستتان خواهند رسید. هدیه لحظه آخری عید نوروز حرفه‌ای بودن مجموعه را به خوبی به شما نشان خواهد داد. امکان تغییر و ساخت بسته‌بندی شخصی‌سازی شده نیز وجود دارد. جهت دریافت مشاوره و سفارش پک موردنظر با شماره‌های 09395005001 و 02152906 تماس بگیرید. مشاوران ما با نهایت حوصله و احترام، بهترین خدمات را ارائه خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من