چطور مخاطبین بیشتری در نمایشگاه نام برند ما را به خاطر بسپارند؟

هدیه نمایشگاهی
در این مقاله میخوانید

نمایشگاه‌های کاری فرصت بسیار خوبی برای افزایش شهرت برند و ارائه بیشتر خدمات هستند. مدیران معمولا در نمایشگاه‌ها راه‌های مختلفی مثل اهدای گیفت نمایشگاهی، خدمات رایگان، اهدای کارت تخفیف و… را در پیش می‌گیرند. از بین همه این راه‌ها گیفت نمایشگاهی از پربازده‌ترین ایده‌ها بوده و برند‌های مختلف توانسته‌اند به کمک آن نام خود را پرآوازه‌تر کنند. خیلی از مدیران نمی‌دانند که این کار را چطور انجام دهند یا چنین ایده‌ای بازدهی مناسبی برای برندشان دارد یا خیر. از طرفی هزینه چنین هدیه‌هایی زیاد بوده و امکان آزمون و خطا کردن نیز وجود ندارد؛ پس تصمیم گرفتیم که به همه پرسش‌های احتمالی در این خصوص پاسخ دهیم.

اهدای گیفت نمایشگاهی چطور اسم برند را پرآوازه‌تر می‌کند؟

گیفت نمایشگاهی

گفته می‌شود که این گیفت‌ها ارزش برند را بیشتر کرده و اعتبار سازمان را بالا می‌برند؛ اما این موضوع چطور اتفاق می‌افتد؟ با اهدای هدیه نمایشگاهی برند شما در چهارجنبه افراد را تحت تأثیر قرار می‌دهد:

  • تقویت ارتباط با مشتریان

کیفیت ارتباط با مشتریان در نمایشگاه‌ها بیش از حالت عادی اهمیت دارد. هدف عمده چنین رویدادهایی معرفی شما به مشتریان است؛ بنابراین باید ارتباطات خود با مشتریان را سازنده و عمیق‌تر کنید. اهدای چنین هدیه‌هایی باعث می‌شود مشتریان ارتباط بهتری با شما گرفته و از مراجعه به شما تجربه خوبی داشته باشد؛ نتیجتا اسم برند شما در ذهن او ماندگار خواهد شد.

ارتباط با مشتری از طریق گیفت نمایشگاهی

  • بازاریابی word of mouth

بازاریابی word of mouth یا بازاریابی دهان به دهان همیشه یکی از مؤثرترین روش‌های بازاریابی بوده است. در چنین روشی مشتریان وفادار با دیدن هدیه‌های نمایشگاهی ارزشمند و وجه تمایز برندتان، دیگران را هم خبردار کرده و آن‌ها را با شما آشنا می‌کنند. این چرخه می‌تواند بی‌نهایت ادامه داشته باشد و جایگاه برندتان را بالاتر ببرد. بدین ترتیب این کار می‌تواند یک سرمایه‌گذاری قابل توجه به شمار بیاید.

  • مزیت رقابتی برجسته

هر برندی برای موفقیت خودش باید از مزیتی برخوردار باشد که برندهای رقیب فاقد آن هستند. این یک اصل مهم برای هر سازمانی است. در نمایشگاه‌های کاری می‌توانید علاوه بر پررنگ کردن مزیت رقابتی اصلی برندتان، یک مزیت رقابتی دیگر ایجاد کرده و افراد را به سمت خود جذب نمایید. این کار می‌تواند به کمک این هدیه‌ها انجام شود. طبیعتا دریافت هدیه‌های نفیس برای هر مشتری خوشحال کننده است و بدین ترتیب با دیدن مزیت‌های برندتان شما را انتخاب کنند.

  • تحت تأثیر قرار دادن افراد و ایجاد وفاداری

دریافت هدیه باعث می‌شود که افراد بیشتری به خرید از شما ترغیب شوند و به دفعات مکرر از برند شما خدمات تهیه نمایند.  نمایشگاه‌ها در حقیقت جایی هستند که افراد اعتبار و کیفیت خود را ثابت می‌کنند و مشتریان حقیقی در آن‌جا وجود دارند؛ پس احتمال اینکه اهدای هدیه نتیجه مثبت‌تری در پی داشته باشد بیشتر است.

اهدای گیفت نمایشگاهی برای چه برندهایی مناسب است‌؟

اهدای گیفت نمایشگاهی معمولا برای برندهایی مناسب است که خدمات نفیس ارائه داده یا مشتری‌های آنان اقشار خاص و با توان مالی متوسط یا بالای جامعه هستند. این هدایا برای برندهایی که محصولات ارزان قیمت یا تولیدات کالاهای اساسی دارند مناسب نیست و برای بازاریابی یک ایده شکست خورده خواهد بود. شما میتوانید جهت دریافت مشاوره رایگان در خصوص خرید هدیه نمایشگاهی متناسب با کسب و کار خود با کارشناسان اریسا در ارتباط باشد.

مشاهده محصولات: هدیه نمایشگاهی

5 ویژگی گیفت نمایشگاهی ایده آل

هدیه دادن به تنهایی ممکن است منجر به نتیجه محسوسی نشود. پیشنهاد می‌کنیم که هدیه‌های خود را هوشمندانه تهیه کنید تا بالاترین اثر را بر نام برندتان داشته باشد. یک گیفت نمایشگاهی ایده آل از پنج ویژگی برخوردار است:

  • باید ارزش و کیفیت بالایی داشته باشد.

اهدای هدیه‌های دم دستی و ارزان قیمت برای مشتریان برندهای معتبر چندان راه حل درستی نیست و آن‌ها را دلزده می‌کند. هدیه‌هایی اهدا کنید که از نظر مادی و حتی معنوی کیفیت بالایی داشته و دریافت آن هیجان انگیز باشد.

  • از رنگ و الگوهای برند در طراحی بسته بندی استفاده شود.

بسته بندی یکی از نکاتی است که خیلی از افراد نسبت به آن بی‌توجه هستند. نمایشگاه‌ها همیشه دایر نیستند و در مدت زمان محدودی که برگزار شده‌اند، باید نهایت تلاشتان را در چشمگیر کردن هدیه انجام دهید. پیشنهاد ما این است که اسم یا اِلِمان‌های ظاهری برند خود را در طراحی هدیه به کار ببرید و آن را پررنگ‌تر جلوه دهید.

  • گیفت نمایشگاهی باید جذابیت بصری داشته باشد.

خیلی از افراد در انتخاب هدیه به کاربرد آن توجه می‌کنند؛ اما کارایی همه چیز نیست. اولین عاملی که توجه مشتری را جلب می‌کند جذابیت بصری و کیفیت طراحی هدیه است. پس در کنار کاربرد به این نکته توجه کنید. حتی در بسیاری از مواقع کاربرد هدیه چندان اهمیتی نداشته و زیبایی آن در اولویت قرار دارد.

  • بهتر است گیفت نمایشگاهی با هویت برند همخوانی داشته باشد.

هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی در حالت ایده آل باید با هویت برند همخوانی داشته باشد. مثلا اگر شما در حوزه پزشکی فعال هستید بهتر است که به عنوان هدیه پک‌های ارزشمند دمنوش یا لوازم ضروری مثل فشار سنج یا دستگاه سنجش قند را اهدا نمایید. بی‌شک مشتریان از دریافت چنین هدیه‌هایی خرسندتر خواهند بود.

  •  گیفت نمایشگاهی باید قابلیت جلب توجه داشته باشد.

اصلی‌ترین ویژگی هدیه نمایشگاهی این است که خلاقانه باشد و نتوان مانند آن را به راحتی پیدا نمود. در این شرایط  توجه مشتریان بیشتر جلب شده و در می‌یابند که مدیران این برند تا چه اندازه برای آن‌ها ارزش قائل هستند.

سه استراتژی اهدای گیفت‌های نمایشگاهی برای فروش و تبلیغ

استراتژی‌های مختلفی وجود داردن که با هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی اجرایی می‌شوند. ما در اینجا به سه مورد از این استراتژی‌ها اشاره کرده‌ایم که می‌توانید با توجه به شرایط برند خود یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید:

به عنوان هدیه برای خرید در مبلغی مشخص

یکی از ترفندهای شما می‌تواند این باشد که مبلغی را به عنوان حداقل خرید برای دریافت هدیه اعلام نمایید. در این شرایط مشتریان ترغیب به افزایش مبلغ خرید خود شده و سود بیشتری برای برند خواهند داشت. توجه کنید که این مبلغ نباید فضایی و زیاد باشد؛ چرا که هیچ فردی به خاطر یک هدیه مبلغ خرید خود را در حجم زیاد افزایش نمی‌دهد.

به عنوان هدیه برای مسابقات نمایشگاهی

در نمایشگاه‌ها معمولا مسابقات متعددی برگزار می‌شود. این مسابقات می‌توانند به دلایل مختلفی برای برندها یا افراد عادی طراحی شوند. شما می‌توانید پیش دستی کرده و از سمت برند خود هدیه‌هایی برای شرکت کنندگان در نظر بگیرید. با این کار توجه همه به برند شما جلب شده و موقعیت خوبی برای معرفی کسب و کارتان خواهد بود.

به عنوان هدیه در تعداد محدود

یکی دیگر از ترفندهای پربازده انتخاب یک هدیه در تعداد محدود برای مشتریان است. مثلا اعلام کنید که قصد دارید به 100 مشتری اول هدیه‌های نفیسی در کنار خریدشان اهدا کنید. این ترفند باعث شده که افراد مزیت شما را ببینند و  برند شما را انتخاب کنند.

پیشنهادهای اریسا برای انتخاب گیفت نمایشگاهی

انتخاب‌های متنوعی برای هدیه‌های نمایشگاهی وجود دارد؛ ما در صنایع دستی اریسا بهترین پیشنهادات را ارائه داده که دریافت هرکدام می‌تواند خوشحال کننده و مؤثر باشد:

اریسا به عنوان تولید کننده هدیه نمایشگاهی پیشنهادات جذابی برای شما دارد که در ادامه به آنها میپردازیم.

  • هدایای الکترونیکی

لوازم الکترونیکی از لوازمی هستند که تقریبا هر فردی در زندگی روزمره خود با آن درگیر است. می‌توانید یک ست کاربردی از این لوازم را انتخاب کنید و به مشتریانتان هدیه دهید. شرکت اریسا انواع هدفون، پاوربانک، هولدر موبایل، اسپیکر و… را موجود دارد که همگی از کیفیت بالا و طراحی ظریفی برخوردار هستند.

مشاهده محصولات: هدایای الکترونیکی

  • قاب و تابلو

قاب و تابلو از لوازم زینتی هستند که همیشه طرفداران خود را دارند. شاید خیلی از افراد به دلیل وقت، هزینه و یا پیدا نکردن قاب و تابلوی دلخواه خود از تهیه این گزینه صرف نظر کنند. شک نکنید که آن‌ها را دریافت قاب و تابلوهای اریسا مشعوف می‌شوند؛ چرا که کیفیت این لوازم در اریسا بسیار بالاست. علاوه بر این از انواع هنر ایرانی در آن‌ها استفاده شده که ارزش معنوی آن را هم بالاتر می‌برد.

شکلات خوری میناکاری سفال

  • ظروف سفالی

هدیه دادن ظروف نفیس هم می‌تواند یک ایده خوب باشد. ظروف سفالی اریسا از استحکام خوبی برخورداراند و همچنین دارای طراحی‌های بی‌نظیر و خلاقانه‌ای هستند. تقریبا در هر دکوراسیون و چیدمانی می‌توان از آن‌ها استفاده نمود و بسیار پرکاربرداند.

 

 

  • ساعت نفیس

ساعت‌های اریسا با طراحی سنتی خود می‌توانند به محیط روح تازه‌ای ببخشند. از هنرهای مختلف میناکاری، فیروزه کوبی، مس کوبی و… در این ساعت‌ها استفاده شده که ارزش و ظرافت آن‌ را بیشتر کرده است. مطمئنا مشتریان از دریافت چنین هدیه‌ای بسیار خوشحال خواهند شد.

مشاهده محصولات: انواع ساعت

  • محصولات چرمی

محصولات چرمی اریسا را در هیچ جای دیگری نمی‌توانید پیدا کنید. انواع کمربند، کیف پول، جاکارتی، جاعینکی و… در اریسا موجود است که طراحی بی‌ نظیری داشته و یک هدیه نمایشگاهی قابل توجه محسوب می‌شود. شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خودتان پکی از محصولات چرمی موردنظرخودتان سفارش داده و ما آن‌ را برای برندتان  طراحی و شخصی سازي خواهیم کرد.

  • پک نفیس زعفران

زعفران یکی از هدیه‌های اصیل ایرانی است که ارزش زیادی دارد. اگر قصد اهدای یک هدیه ماندگار به همراه یک ادویه ارزشمند دارید، پک زعفران ساب سنتی نفیس به همراه زعفران، قوری و استکان از شرکت اریسا می‌تواند بهترین انتخاب باشد. طراحی این پک بی‌نظیر بوده و حس اصالت را به مشتریان منتقل می‌کند.

مشاهده محصولات: انواع پک زعفران

صنایع دستی اریسا؛ ارائه نفیس‌ترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی

صنایع دستی اریسا هدیه‌های نمایشگاهی نفیس را در هر تعدادی که مد نظرتان باشد، در کوتاهترین به دست شما می‌رساند. کیفیت یک اصل مهم برای شرکت ماست و همیشه تمام تلاش خود را داشته‌ایم که مشتریان هیچ مورد ناامیدکننده‌ای از سمت ما تجربه نکنند. هدیه‌‌های نمایشگاهی اریسا از تنوع زیادی برخوردارند که می‌توانید آن‌ها را به شکل شخصی ‌سازی شده و با درج نام تجاری دریافت کنید. حتی اگر در خصوص تهیه بهترین هدیه متناسب با سازمانتان اطلاعات دقیقی ندارید، کافی است با شماره‌های 09395005001 یا 02152906 تماس بگیرید. همکاران ما با حوصله و دقت زیاد با شما همفکری کرده و بهترین هدیه‌ها را به دستتان می‌رسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من