6 کادوی تولد خاص برای خانم‌های خانه دار

زمان مطالعه: 6 دقیقه
هدایای لاکچری برای تولد مادران خانه دار
در این مقاله میخوانید

خرید هدیه تولد برای خانم‌ها کار راحتی نیست و نیاز به دقت به المان‌های متعددی همچون سن، شغل، تحصیل و… دارد. پیشنهاد می‌کنیم که هنگام خرید هدیه از میان المان‌های متعدد بیشتر به شغل و مسئولیت‌های اصلی خانم‌ها به خصوص خانم‌های خانه‌دار توجه کنید. خانم‌های خانه‌دار علایق و دل مشغولی‌های خاصی دارند که با هدیه دادن ممکن است قابل رفع باشد. در این مقاله 7 مورد از بهترین هدیه‌های اریسا برای این دسته از خانم‌ها را معرفی می‌کنیم. ما به تنوع سلیقه و بودجه افراد توجه نموده  و پرطرفدارترین‌ها را برایتان فراهم کرده‌ایم.

 

اهمیت خرید هدیه برای همسران خانه‌دار

خانم‌های خانه‌دار وظایف مهمی به عهده دارند و اعمال روزانه‌شان سخت و زمان‌بر است؛ این فشار و سختی با بچه‌دار شدن هم دوچندان می‌شود. حتی در برخی اوقات باعث فرسوده شدن روح و روان افراد و بروز افسردگی خواهد شد. در چنین شرایطی باید به خانمتان نشان دهید که حامی او هستید و دل مشغولی‌هایش را درک می‌کنید. هر چند که بیان زبانی این گفته‌ها واجب است؛ ولی هدیه تولد از مواردی بوده که این موضوع را به شکل عمیق‌تری نشان می‌دهد و در کنار حمایت‌های روزمره اثر زیادی دارد. گیفت مناسب قدردانی و حمایت شما را در ذهن خانم‌ها ماندگار می‌کند. آن‌ها با هربار تماشای گیفت خود، این احساس را در ذهن خود بازسازی نموده و روحیه شاداب‌تری کسب می‌کنند. بهتر است که هدیه برای زنان خانه‌دار صرفاً به تولد محدود نشود و به بهانه‌های مختلفی هدیه جدیدتری برایشان تهیه نمایید. لازم به ذکر است هدیه برای خانم‌های خانه‌دار باید اصیل و نفیس باشد و از خرید کادوهای دم دستی خودداری کنید؛ چون نتیجه عکس می‌دهد.

پرفروش‌ترین هدیه‌ها برای خانم‌های خانه‌دار

اریسا سعی کرده نیازها و علایق این دسته از خانم‌ها را با دقت بالا بررسی کند و گزینه‌هایی پیشنهاد دهد که همیشه در خاطرشان ماندگار باشد. پرفروش‌ترین هدیه‌ها برای خانم‌های خانه‌دار عبارتند از:

زربانو 1

زیورآلات از لوازمی بوده که هر خانمی به آن علاقه نشان می‌دهد پس چرا به عنوان هدیه تولد آن را به همسرتان تقدیم نکنید؟ زربانو 1 از یک جفت گوشواره، گردنبند و انگشتر پلاک فیروزه طرح گل تشکیل شده است. سنگ‌های فیروزه به کار رفته در این پک نشکن هستند و براقیت و جلوه خاصی دارند. این سنگ‌ها متعلق به شهر نیشابور بوده که مرغوب‌ترین سنگ‌های فیروزه ایران را عرضه می‌کند. ارزش معنوی چنین سنگی بسیار بالاست و خانمتان با دیدن گیفت قطعاً حیرت زده خواهد شد. از فلز مس در همنشینی با این سنگ‌ها استفاده شده است. مس یکی از بهترین متریال‌ها در طراحی زیورآلات به شمار می‌رود که هرگز تغییر رنگ نداده و مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. این ست درون یک جعبه نیم ست پلاستی با رنگ‌های متنوع به شما تقدیم می‌شود، برای مشاهده این محصول اینجا کلیک کنید.

هدیه تولد زنانه و جذاب برای خانم خانه دار کدام است

گل رز جاویدان

خانم‌ها عاشق گل هستند؛ پس کادو تولد برای همسر گل رز جاویدان اریسا را تهیه کنید. این گل‌ها در طی فرایند خاصی با رز طبیعی ساخته  و  درون یک محفظه شیشه‌ای قرار داده شده‌اند. رز جاویدان هرگز به مرور زمان دچار افت کیفیت و کدر شدن رنگ نمی‌شود و بیش از 10 سال همان حالت اولیه خودش را حفظ می‌کند. برای خرید انواع گل مصنوعی و طبیعی باید زمان زیادی  را جهت مراقبت اختصاص دهید؛ ولی در خصوص این گیفت این موضوع صدق نمی‌کند. حتی نور و رطوبت  قادر نیست هویت و کیفیت گل رز جاویدان را در هم بشکند. این کادو قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز دارد و هزینه حداقلی را برای آن در نظر گرفته‌ایم. در خصوص هدیه برای خانم می‌توانید خلاقانه عمل کنید و این گل را با المان‌های دیگر اریسا سفارش دهید. ما پک مورد نظر شما را ساخته و ارسال می‌نماییم، برای مشاهده این محصول اینجا کلیک کنید.

بهترین هدیه برای تولد خانم‌ های خانه‌ دار

مهربانو مدل تارا

اکسسوری‌هایی همچون کیف و روسری جزو اصلی پوشش خانم‌ها هستند؛ به همین خاطر حساسیت زیادی در خصوص آن دارند. اهمیت این اکسسوری‌ها، آن را تبدیل به هدیه‌ای ویژه کرده است. ما پک مهربانو مدل تارا را برای خانم‌هایی که به جزئیات پوشش خود اهمیت زیادی می‌دهند، در نظر گرفته‌ایم. این پک از یک کیف مجلسی، روسری، جعبه جواهرات و جعبه هاردباکس تلسکوپی طرح اسلیمی تشکیل شده است. کیف مجلسی اریسا دارای طراحی سنتی بوده و رنگ آبی و قرمز با طراحی بی‌نظیری در آن دیده می‌شود. روسری اریسا طراحی مشابه کیف دارد که استایل خانم را بدیع‌تر می‌کند. ضمناً به خوبی بر روی سر می‌ماند و وزن متناسبی دارد. از کیفیت خوبی هم برخوردار بوده و با شست و شو رنگ خود را حفظ می‌کند. ما از هنر خاتم‌کاری بهره گرفته‌ایم و جعبه جواهرات زیبا را در این پک قرار داده‌ایم. جعبه جواهرات از لوازم ضرروی است که هر خانمی اکسسوری‌های خود را با نظم و ترتیب درون آن جای می‌دهد. این جعبه میز آرایش خانم را دگرگون کرده و جواهرات درون آن درخشش خاصی خواهند داشت. همه محصولات این، برای خانم‌های خانه‌دار یک گیفت دوست داشتنی به شمار می‌رود، برای مشاهده این محصول اینجا کلیک کنید.

بهترین ایده کادو تولد برای همسران خانه دار

قاب گل ملیله کاری مس و فیروزه کوبی

اکثر خانم‌ها از تماشای هنر لذت وافری می‌برند. اگر همسر شما طرفدار پرو پاقرص آثار هنری هستند، یک تابلوی زیبا برایش هدیه ببرید. تابلو گل ملیله کاری مس و فیروزه کوبی پیشنهاد ما یه شماست. این تابلو قاب و پس زمینه مشکی دارد. درون تابلو طرح یک گلدان به همراه شاخه‌های گل زیبایی دیده می‌شوند. گل و گلدان از جنس فیروزه کوبی بوده و در کنار هنر ملیله کاری نمای فوق العاده‌ای ایجاد کرده‌اند. این تابلو گرچه با ظرافت زیادی به ساخت رسیده؛ اما به طور کل سعی شده سادگی آن حفظ شود تا دکوراسیون خانه را شلوغ نکند. استفاده از رنگ مشکی در پس زمینه تابلو با ایجاد تضاد نسبت به طرح گلدان و رنگ نقش‌های آن ایده خلاقانه‌ای است و در کیفیت نمای کلی نقش زیادی دارد، برای مشاهده محصول اینجا کلیک کنید.

جذاب ترین هدیه برای زنان خانه دار

ست چرم زنانه آراسته 5

هدیه دادن لوازم کاربردی هم ایده خوبی به نظر می‌رسد، پس بهتر است با ست چرم زنانه آراسته 5 آشنا شوید. این دارای  یک کیف پالتویی، آینه چرمی، سرمه دان مس و پرداز، شیشه کانتینری کوچک و جعبه هاردباکس طرح چوگان است. همه این لوازم برای خانم‌ها ضروری هستند و به طور روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنند. کیف و آینه اریسا از جنس چرم درجه یک طبیعی است که به مرور زمان پوسته پوسته نمی‌شود و استحکام بالایی دارد. سطح این دو وسیله نرم بوده و با وجود ایستایی خاص خود، لطیف است. این دو وسیله می‌توانند تا سال‌های طولانی در کیف خانم‌ها بدون افت کیفیت جای داشته باشند. سرمه از لوازم آرایشی پرطرفدار بوده که برای استفاده باید لوازم خاصی داشته باشید؛ به همین خاطر یک سرمه دارن که با همر زیبای پرداز زینت داده شده در پک وجود دارد. یک شیشه کوچک هم برای قراردادن سرمه نیز در پک دیده می‌شود. محصولات ست چرم زنانه آراسته 5 تنوع رنگی فراوانی دارند و قادر هستید با توجه به سلیقه همسرتان رنگ مورد نظرتان را از اینجا سفارش دهید.

کادو تولد خاص ویژه بانوان خانه دار

ست آراسته 6

ست آراسته هم از ست‌های زیبا و سنتی بوده که قطعاً احساس اصالت را در همسرتان زنده می‌کند. در این پک یک سرمه‌دان مس و پرداز، شیشه کانتینری کوچک جهت نگهداری سرمه و جعبه خاتم بزرگ دیده می‌شود. سرمه‌دان و شیشه کانتینری به خوبی خواص سرمه را آزاد می‌کنند و برای استفاده بهترین مورد هستند. جعبه بزرگ خاتم یکی از زیباترین صنایع دستی ایرانی به شمار می‌رود که برای ساخت آن زحمت زیادی کشیده شده است و جزئیات و رنگ‌های بی‌مانندی را در آن خواهید دید. این جعبه کاربردهای گسترده‌ای دارد. به علاوه با طراحی خود انرژی محیط را به شدت تغییر خواهد داد، برای مشاهد این هدیه لاکچری ویژه بانوان خانه دار اینجا کلیک کنید.

کادو تولد لاکچری مورد علاقه بانوان خانه دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من