کدام صنایع دستی برای هدیه دادن در شب یلدا مناسب هستند؟

در این مقاله میخوانید

صنایع دستی از هدیه‌های رایج و تاثیرگذاری هستند که می‌توانید در انواع موقعیت‌ها به عزیزانتان تقدیم نمایید. هدیه صنایع دستی شب یلدا می‌تواند هر شخصی با هر سلیقه‌ای را راضی و خرسند کند. انواع مختلفی از این لوازم وجود دارد که قطعا  نیاز همه سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. دنیای صنایع دستی بسیار بزرگ است و نمی‌توان برای آن محدودیتی قائل شد؛ با این وجود بهتر است که از میان آن‌ها انتخاب‌ مطمئن‌تری را برای شب یلدا داشته باشید.

در این مقاله بهترین سبک صنایع دستی را برای هدیه دادن در چنین شب ارزشمندی معرفی می‌کنیم. تنوع همیشه برای اریسا حرف اول را می‌زند؛ بنابراین در هر سبک هدیه‌های ارزنده و جذابی را تهیه نموده که به معرفی آن‌ها نیز خواهیم پرداخت.

اهمیت صنایع دستی به عنوان هدیه در شب یلدا

 در ابتدا باید برایتان توضیح دهیم که چرا صنایع دستی بهترین هدیه برای شب یلدا است تا اطمینان بیشتری به هدیه خود داشته‌ باشید. برای این قضیه می‌توان ده‌ها دلیل بیان کرد؛ اما اختصارا به چهار مورد مهم اشاره خواهیم کرد:

  • صنایع دستی از جهات مختلفی هویت ایرانی را به تصویر می‌کشد. در واقع همه این آثار نشان از تمدن و پیشرفت فرهنگ ایرانی می‌دهند. به این ترتیب با هدیه دادن آن در یک مناسبت این بُعد را پررنگ خواهید کرد.
  • شب یلدا مناسبتی تاریخی است و نمادها و المان‌هایش نیز از هویت سنتی برخوردار هستند؛ بنابراین هدیه‌‌ای با آن تناسب دارد که فرم سنتی داشته باشد. صنایع دستی به خوبی هویت سنتی را ابراز می‌نماید.
  • هدیه‌های صنایع دستی از ارزش هنری بسیار بالایی برخوردار هستند. لوازمی که دارای ماهیت و بُعد هنری‌اند در حقیقت غیرقابل ارزش گذاری‌ بوده و اهمیتی بیش از هزینه خرید آن دارد. صنایع دستی با جزئیات و طراحی‌های منحصر به فرد خود شور و زندگی را در دیگران برمی‌انگیزد.
  • صنایع دستی همیشه محبوبیت دارد و این محبوبیت مربوط به زمان و دوره خاصی نیست. در حقیقت جذابیت و نمای این لوازم را هیچوقت نمی‌توان زیر سوال برد و همیشه جلوه‌ای مانند روز اول دارند.

مناسب‌ترین سبک‌های هدیه صنایع دستی شب یلدا

انتخاب آزادانه و بدون معیار صنایع دستی برای شب یلدا ممکن است اشتباهاتی را در پی داشته باشد و نهایتا نتوانید هدیه‌ای بکر و بدیع تهیه کنید. در ادامه به چهار مورد از مناسب‌ترین سبک‌های صنایع دستی برای شب یلدا اشاره می‌کنیم.

صنایع دستی سفالی

شکلات خوری میناکاری سفال

سفال از متریال‌های پرطرفدار است که می‌تواند به عنوان یک هدیه سنتی موجب سطح بالایی از رضایت شود. ظروف سفالی برعکس تصور بسیاری از افراد وزن چندان سنگینی ندارند و بستر مناسبی برای ایجاد طرح و نقش هستند. اریسا انواع صنایع دستی باکیفیت سفالی را برای شما ترتیب داده است.

💥مطالعه بیشتر: انتخاب آشنایی با هنر سفالگری و صنایع دستی سفالی

  • تحفه آجیل 2

پک هدیه تحفه آجیل 2 از یک دیوان حافظ پالتویی قابدار چرمی، سفره قلمکار سایز 80×80، آجیل خوری سفال تک پایه، در صورت تمایل یک کیلو آجیل اعلا و جعبه هدیه طرح نسیم تشکیل شده است. تقریبا مهم‌ترین المان‌های شب یلدا را در این هدیه مشاهده می‌کنید که آن را انتخابی برتر می‌کند. آجیل خوری سفالی با میناکاری چند رنگ چنان نمای چشم نوازی دارد که آن را انتخابی صحیح می‌سازد. وجود چند رنگ مختلف در سفال باعث می‌شود که برای انواع سبک از چیدمان‌های رنگی کاربرد داشته باشد. اریسا از باتجربه‌‌ترین هنرمندان  برای ساخت این ظرف کمک گرفته که آن را تبدیل به یک یادگاری کم نظیر می‌کند.

خرید محصول

  • گلدان سفال در جعیه ترمه

سفال از بهترین متریال‌ها برای ساخت گلدان است؛ به همین خاطر اریسا انواع گلدان سفالی طرح سنتی را به عنوان هدیه شب یلدا در نظر گرفته است. هدیه گلدان سفال در جعبه ترمه از بهترین هدیه‌هاییست که می‌توانید در این روز به دوستانتان تقدیم نمایید. گلدان فوق، دارای فرم کوزه‌ای بوده و در سراسر آن نقش‌هایی زده شده است. انواع گل‌های رنگین با حاشیه‌ در گلدان دیده می‌شود که آن را برای ایجاد ظرافت و عمق در دکوراسیون ایده آل می‌کند. این گلدان را می‌توان در مکان‌های مختلفی همچون خانه، محل کار، مطب و… استفاده نمود و کاربرد فراوانی دارد. جعبه‌ هدیه ترمه نیز ارزش هدیه را دوچندان کرده و آن را برای یلدا مناسب‌تر می‌سازد.

خرید محصول

صنایع دستی خاتم کاری

خرید ست هدیه نفیس تبلیغاتی صنایع دستی شکلات خوری خاتم و زعفران و هاون و قوری

خاتم کاری یک سبک متفاوت از صنایع دستی است که با ظاهر بی‌نظیر خود شب یلدا را فراموش نشدنی می‌کند. این ظروف با طراحی خاص خود می‌توانند در هر محیطی خوش بدرخشند و توجه‌ها را به خود جلب کنند. هنر خاتم‌کاری بسیار قدیمی و ارزشمند است. ساخت این سبک از ظروف کار هرکسی نیست و افراد معدودی وجود دارند که می‌توانند آن را به شکل استاندارد بسازند. اگر قصد خرید محصولات خاتم کاری شده را دارید میتوانید به صفحه صنایع دستی خاتم کاری رجوع کنید.

💥مطالعه بیشتر: خاتم کاری چیست و چگونه انجام می‌شود؟

  • آجیل خوری مس و خاتم با جعبه طرح نگارگری

اریسا انواع و اقسام پک‌های هدیه خاتم کاری را در اختیار شما گذاشته که می‌توانید آن‌ها را در هرمناسبتی به خصوص شب یلدا به عزیزانتان تقدیم کنید. از بهترین محصولات ما، هدیه آجیل خوری مس و خاتم با جعبه طرح نگارگری است . این هدیه از یک آجیل خوری پایه‌دار و جعبه هاردباکس طرح نگارگری تشکیل شده است. آجیل خوری موجود در این پک نه تنها از جهت کاربرد بلکه از جهت ایده و اجرا یک اثر برجسته و هنری به شمار می‌رود. از هنر خاتم‌‌کاری بر بخشی از بدنه و پایه آن استفاده شده و لبه آن با طرح دندانه‌دار جذابیت آن را تکمیل کرده است. اریسا ماندگاری ده ساله آجیل خوری مس و خاتم را تضمین می‌کند؛ چرا که از بهترین متریال و حاذق‌ترین طراحان برای ساخت آن بهره برده است. به روی بدنه آجیل خوری نیز یک لایه پوشش پلی استر درجه یک استفاده شده که هرگونه آسیب محیطی از جهت رطوبت یا نور خورشید را بی اثر می‌کند. گیفت فوق از جهت اصالت و ماهیت سنتی خود می‌تواند شب یلدای شما را متفاوت و خوشایندتر کند.

خرید محصول

  • گلدان مس و خاتم در جعبه مدل سخن عشق

اجرای هنر خاتم‌ کاری بر روی گلدان یکی از فکرهای بکر است که هرکسی را شیفته خود می‌کند. اگر قصد دارید یک هدیه با تکیه بر این هنر در شب یلدا به دوستانتان تقدیم کنید گلدان مس و خاتم در جعبه مدل سخن عشق از انتخاب‌های هوشمندانه است. این گلدان فرم کوزه‌ای دارد و بدنه آن خاتم کاری شده که تضاد خیره کننده‌ای با قسمت‌های ساده و مسی آن برقرار کرده است. خاتم کاری این گیفت و جزئیات آن درجه یک و با دقت بالایی اجرا شده که آن را تبدیل به بهترین کادوی یلدا خواهد کرد. رنگ و پیچیدگی نقش‌های گلدان مس و خاتم به گونه‌ای است که با هر سبک از چیدمانی همخوانی دارد.

صنایع دستی مس و پرداز

مس نیز از هدیه‌های متناسبی است که از گذشته تاکنون توجه بسیاری را به خود جلب کرده و دارای ارزش مادی بالایی است.  با به کاربردن یک هنر ظریف و زیبای ایرانی بر بستر ظروف جلوه مس دوچندان می‌شود. صنایع دستی مس و پرداز از هر جهت برای شب یلدا انتخاب خوبی هستند و با المان‌های آن همخوانی دارند. هدیه‌های مس و پردازی که اریسا برای شماست تدارک دیده‌، به سختی در جای دیگری با قیمت و کیفیت بالا یافت خواهد شد.

  • شکلات خوری مس و پرداز در جعبه نگارگری

انتخاب بهترین ظرف مس و پرداز از بین محصولات گوناگونی که در بازار فروش است، کار چندان راحتی نیست. به علاوه کیفیت در تهیه چنین محصولاتی حرف اول را می‌زند و در صورت خرید یک هدیه نامناسب، خاطره‌ای بد از خود به جا می‌گذارید. اریسا کار شما را راحت‌ کرده و ظرفی نفیس به همراه پکیجینگ حرفه‌ای ارائه داده است. گیفت فوق از یک شکلات خوری مس و پرداز در جعبه نگارگری تشکیل شده است. شاید به نظر برخی شکلات خوری هدیه خوبی به نظر نمی‌آید؛ اما با نگاهی کوتاه به هدیه درمی‌یابید که چه طراحی بدیعی دارد و احساس رضایت را در افراد برانگیخته می‌کند. این شکلات خوری از جنس مس براق طلایی‌ رنگ بوده و دارای فرم پایه‌دار است. از هنر میناکاری به روی بخش‌هایی از پایه، بدنه و درب آن استفاده شده که تضاد چشم‌نوازی با بخش‌های ساده آن ایجاد کرده است. زمینه قسمت میناکاری هدیه به رنگ آبی بوده و  گل‌های ریز رنگی به روی ان دیده می‌شود. این نقاشی تماما کار دست بوده و توسط ماهرترین استادان ایران انجام شده است. پکیجینگ هدیه فوق برای مناسبت یلدا بسیار قابل توجه می‌باشد؛ چرا که طرحی سنتی با نمایی خاص بر روی آن حک شده است و یادآور جنبه سنتی این شب است.

خرید محصول

  • ست جفت گلدان مس و پرداز با جعبه ترمه

از دیگر هدیه‌های یلدا سبک مس و پرداز اریسا می‌توان به ست جفت گلدان مس و پرداز با جعبه ترمه اشاره کرد. پک فوق، هدیه‌ای اصیل است که دورهمی شما را درخشان‌تر می‌کند. این پک دارای دو گلدان مس و پرداز سایز دو در یک جعبه ترمه است. این دو گلدان دارای فرمی جذاب و خاص نسبت به دیگر گلدان‌های سنتی بوده و به شکل محسوس محیط را تغییر می‌دهند. فرم کوزه‌ای گلدان، ایستایی و زیبایی خاصی به آن بخشیده که هرکسی در نگاه اول جذب آن خواهد شد. بخش میناکاری هدیه دارای زمینه رنگ آبی متفاوت و خیره کننده‌ای است که در کمتر جایی آن را می‌بینید. گلهای طراحی شده به روی گلدان نسبتا درشت هستند. نکته قابل توجه دیگر هدیه، بسته بندی آن است. چنین بسته‌‌بندی افراد حاضر در میهمانی‌ یلدا را شگفت زده می‌کند. جعبه هدیه از جنس چوب مقاوم بوده که زیره و رویه آن با پارچه ترمه رنگی پوشانده شده است. اریسا همیشه حساسیت زیادی در خصوص نحوه ارائه هدایا داشته و سعی می‌کند که حرف اول را در این زمینه بزند.

صنایع دستی میناکاری

میناکاری از هنرهای بسیار قدیمی ایرانی بوده که به رنگ‌های زیبا و چشم‌نواز خود معروف است. طرح‌های به کار رفته در این سبک از هدیه دارای طراحی‌‌های فوق العاده‌ای است که شور و زندگی را در ذهن دیگران تداعی می‌کند. اریسا گیفت‌های ویژه‌ای در این خصوص تدارک دیده است.

💥مطالعه بیشتر: آموزش میناکاری

  • یادبود آجیل

اریسا با بشقاب سفال سایز 16، 50 گرم پسته شور‌ در یک بگ مشکی مینیمال پک یادبود آجیل را طراحی کرده که از هر جهت برای مناسبت‌های یلدایی انتخابی اقتصادی و بهینه است. گیفت فوق قیمت بسیار مناسبی داشته که آن را برای انواع موقعیت‌ها مناسب می‌کند. برای سازمان‌هایی که قصد تهیه هدیه تبلیغاتی، سازمانی و یا گیفت نمایشگاهی در شب یلدا را دارند پک یادبود آجیل انتخاب خوبی خواهد بود. این هدیه با بودجه هر سازمانی همخوان است و از سمت دیگر ارزش واقعی بیشتری نسبت به قیمت‌ اریسا دارد. پوشش دادن دو سبک محصول مصرف شدنی و محصول ماندگار باعث ایجاد یک مزیت رقابتی نسبت به گیفت‌ سازمان‌های دیگر شما می‌شود. هنر میناکاری به کار رفته در بشقاب سفال با دقت بالایی انجام شده و  ذات هنری هدیه به وضوح نمایان است. پکیجینگ همه پسند هدیه نیز جلوه آن را بیشتر می‌کند. مشاهده انواع یادبود آجیل

  • آجیل خوری میناکاری

این هدیه از یک عدد بشقاب سفال میناکاری شده سایز 16، کتاب حافظ نفیس پالتویی قابدار قهوه‌ای رنگ، سفره قلمکار سایز 40×40 و جعبه هاردباکس طرح میناکاری تشکیل شده است. به جرئت می‌توانید همچین هدیه‌‌ای را با کیفیت اریسا تهیه نمایید. میناکاری این محصول با هنر دست هنرمندان اصفهانی صورت گرفته که آن را به شیوه سنتی به انجام رسانده‌اند. در واقع میناکاری آجیل خوری  اجرای یک نقاشی کم کیفیت نیست و کوچکترین جزئیات در ساخت آن رعایت شده است. رنگ‌های مختلفی در طراحی بشقاب دیده می‌شود. چند رنگ بودن محصول باعث شده تا هدیه با هر چیدمان و ست پذیرایی کاربرد داشته باشد؛ به این ترتیب گیفت شما ریسک کمتری از بابت عدم استفاده خواهد داشت. حافظ خوانی از رسوم برجسته شب یلدا است. با قرار دادن کتاب حافظ در پک هدیه می‌توانید تجربه شعرخوانی را چند پله بهبود داده و آن را جذاب‌تر کنید. پارچه ترمه نیز می‌تواند به عنوان رومیزی کوچک مورد استفاده قرار بگیرد. گیفت فوق برای هدیه شب یلدا در هر مناسبتی ایده آل و مورد پسند افراد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من