اشتباهات رایج خرید هدایای شرکتی و چگونگی جلوگیری از آنها

اشتباهات رایج در خرید هدیه تبلیغاتی
در این مقاله میخوانید

همه ی ما در طول فعالیت حرفه ای خود چندین هدیه تبلیغاتی و شرکتی دریافت کرده ایم. از سررسید ها و تقویم های رومیزی گرفته تا خودکار های تبلیغاتی ارزان قیمت که بعضا حتی یک کلمه هم نمی‌توان با آن ها نوشت! هدیه‌های ضعیف و بد را به خاطر داریم، اما هدیه‌های خوب نیز در ذهنمان حک شده اند. در این مقاله از وبلاگ شرکت هدایای نفیس اریسا قصد داریم بررسی کنیم که چه چیزی باعث می‌شود که هدیه تبلیغاتی خوب یا بد شود؟ چگونه یک هدیه شرکتی متمایز را متناسب با مخاطبان تان انتخاب کنید؟ در این مقاله برترین نکات برای انتخاب یک هدیه تبلیغاتی برای امسال را با هم بررسی خواهیم نمود. با ما همراه باشید.

هدیه تبلیغاتی باید کاربردی باشد اما هرگز خسته کننده نباشد

به نظرتان بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب برای یک هدیه شرکتی چیست؟ خودکار، سررسید، تقویم،‌ باکس هدیه، کتاب یا ….؟ اولا که این نکته به طیف مخاطبانی که قصد اهدای هدیه به آنان را دارید،‌ وابسته است. ممکن است برای مشتریان شما، یک کتاب تجاری حاوی نکات بازاریابی ، بهترین انتخاب برای هدیه باشد و یا ممکن است، اهدای یک تقویم رومیزی که با کیفیت بالایی چاپ شده و اطلاعات دقیقی از مناسبت های سال دارد،‌ بیشتر به کارشان بیاید. به هر حال، چیزی که مهم است این است که نباید هدیه‌ای به مشتریان خود بدهید که هیچ کاربردی نداشت باشد. مثلا نباید انتظار داشته باشید یک خودکار ارزان قیمت تبلیغاتی، نظر یک وکیل را به خود جلب نماید!

مشاهده محصولات: هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی باید ارزش های شرکت شما و ارزشی که برای مشتریان قائل هستید را منعکس کنند

هدیه ای که برای مشتریان بالقوه یا بالفعل خود می‌فرستید، حاوی پیامی برای آن‌ها میباشد. این پیام می‌تواند خوب یا بد باشد. توصیه می‌کنیم از خودتان بپرسید که آیا این هدیه نشان دهنده‌ی ارزش های شرکت و سازمان شما هست یا خیر؟ خود هدیه، بسته بندی آن، کیفیت ساخت (یا چاپ)، ظرافت و توجه به جزئیات و … همگی می‌تواند بر پیامی که مخاطب از هدیه شما می‌گیرد تاثیر بگذارد. حیف است که تصویر برند خود در ذهن مخاطب را با اهدای هدایای نامناسب خراب کنید. محصولات نفیسی مثل (هدایای تبلیغاتی صنایع دستی) که کیفیت ساخت بالایی هم دارند، یکی از بهترین گزینه ها برای اهدای یک هدیه ی خاطره انگیز به مشتریان شماست. صنایع دستی دو ویژگی مهم دارد که آن را به عنوان یکی از مهم ترین کاندیدا های هدیه تجاری تبدیل می‌کند. اول: ارزش معنوی بالا و دوم: بیانگر نگاه و توجه شما به فرهنگ و هنر کشور.

هدایای تجاری نباید بطور ناشیانه‌ای بعنوان یک تکنیک بازاریابی به نظر برسند

آن ها هدیه هستند! این نکته یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که اغلب شرکت ها و سازمان ها مرتکب می‌شوند. عقیده‌ی ما این است که یک هدیه‌ی تجاری عالی، به خوبی و به خودی خود، سبب تحسین برند شما می‌شوند. خوب است که لوگوی برند خود را بر روی بسته بندی هدیه چاپ کنید اما توصیه نمی‌کنیم لوگوی برند شما بر روی همه‌ی اقلام داخل باکس هدیه چاپ شود. خوب است که یک کارت پستال یا کارت تبریک حاوی پیامی دوستانه داخل جعبه ی هدیه قرار دهید اما توصیه نمی‌کنیم این متن شبیه یک انشای مدرسه ای طولانی و خسته کننده باشد!
قرار است با اهدای هدیه به مشتری خود، به او حس خوب القا کنید و بگویید که چقدر از اینکه با او همکاری دارید خوشحال هستید. اما قرار نیست به طور ناشیانه ای به نظر برسد که همه ی این کار ها، برای این است که او را ترغیب کنید تا سال آینده هم با شما قرارداد ببندد! بنابراین توصیه می‌کنیم صرفا به درج لوگوی شرکت یا سازمان خود بر بسته بندی هدیه اکتفا نمائید.

هدایای تبلیغاتی

بهتر است هدایای تجاری برای گیرنده شخصی سازی شوند

ما معتقدیم زمانی که هدایای شرکتی برای مخاطب شخصی سازی شوند، بیشترین تاثیر را بر وی خواهند داشت. ساده ترین حالت انجام این کار، قرار دادن یک کارت پستال زیبا داخل بسته با پیامی صمیمانه و درج نام مشتری روی آن کارت است. می‌خواهید تاثیر این کار را باز هم بیشتر کنید؟ پیام خود را بصورت دست نویس روی کارت بنویسد و یا حداقل آن را امضا کنید.

اینها، 4 نکته اصلی ما در مورد نحوه ارتقاء سطح هدایای شرکتی خود در این فصل و اشتباهات رایجی است که باید از آنها اجتناب کنید. به یاد داشته باشید، هدیه شرکتی شما باید سفیر برند شما باشد، و همچنین به مخاطب نشان دهد که چقدر برای او ارزش قائل هستید.

امسال، شما تغییردهنده ی بازی باشید و به ما اجازه دهید بهترین هدایا را برای برند شما طراحی کنیم!

شرکت صنایع دستی اریسا در حال تغییر دنیای هدایای تبلیغاتی و سازمانی است. ما می‌توانیم به تقویت تصویر برند شما کمک کرده و نرخ بازگشت بودجه ی بازاریابی شما را افزایش دهیم. ما انواع ست های هدیه نفیس برای سلیقه ها و بودجه های مختلف را طراحی نموده و با بهترین کیفیت در بسته بندی های خاص با امکان درج لوگو اختصاصی و شخصی سازی به مشتریان خود عرضه می‌کنیم. هر ساله بازار رقابت برند ها در جلب نظر مشتریان و جامعه هدف تجاری، پر رونق تر از سال های گذشته می‌شود. شما نیز با انتخاب یک هدیه ی مناسب، هدایای تبلیغاتی را به مزیت رقابتی خود تبدیل نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من