بهترین هدیه روز خبرنگار چیست؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه
هدیه روز خبرنگار
در این مقاله میخوانید

هدیه دادن یک رسم، سنت و بهانه‌­ای است برخاسته از احساس قلبی برای ابراز محبت بی‌حد و مرز به کسانی که دوستشان داریم. می­توان از هر فرصتی برای این کار استفاده کرد و چه بهانه­‌ای بهتر از یک مناسبت برای قدردانی از افرادی که به هر دلیل نقشی در زندگی ما دارند. انتخاب بهترین هدیه برای خبرنگاران، هنرمندانی که خلاقانه با بازی کلمات و واژه‌­ها در جهت روشنگری و آگاهی جامعه لحظه­‌هایی ناب را ثبت می­کنند می­بایست سرشار از ذوق و استعداد هنری باشد.

روز خبرنگار بهانه­‌ای است برای قدردانی و پاسداشت از زحمات بی­‌دریغ و خالصانه تلاشگران عرصه رسانه و خبر که رویدادهای مهم را به تصویر کشیده و جاودانه می­کنند. در ایران هفدهم مرداد به نام روز خبرنگار نامیده شده است؛ دلیل انتخاب این روز این است که هفدهم مرداد 1377 محمود صارمی یکی از خبرنگاران جمهوری اسلامی به همراه هشت نفر از اعضای کنسول­گری ایران در شهر مزار شریف افغانستان در یک عملیات تروریستی به شهادت رسیدند. گروه طالبان پس از تصرف شهر مزار شریف با ورود به کنسول­گری ایران با شلیک گلوله آن­ها را به شهادت رساند؛ در پی این اتفاق ناگوار شورای فرهنگ عمومی ­ هفدهم مرداد را به نام روز خبرنگار نامگذاری کرد. در این محتوا قصد داریم به شما در انتخاب هدیه روز خبرنگار کمک کنیم.

بهترین هدیه روز خبرنگار

خصوصیات خبرنگاران راهنمای خرید یک هدیه هوشمندانه

هدیه دادن همیشه با احساس خوشحالی برای هدیه‌دهنده و هدیه‌گیرنده همراه است زیرا نشات گرفته از حس قدردانی و تشکر است. از طرفی انتخاب همواره هدیه سخت و چالش برانگیز بوده به ویژه برای همکاران و افرادی که شناخت خوبی نسبت به علایق، سلیقه­‌ها و نیاز آن­ها نداریم. برای انتخاب هدایای سازمانی بهتر است ویژگی­‌ها و خصوصیات فردی و شغلی در نظر گرفته شود تا بتوان انتخابی متفکرانه داشته و موجبات خوشحالی هدیه گیرنده فراهم شود.

  1. صداقت

صداقت در کلام و قلم خبرنگاران از مهم­ترین خصوصیات آن­ها است زیرا مسئولیت آنچه را نشر می­دهند برعهده دارند. انتخاب یک کلمه یا عبارت نادرست قضاوت­‌های اشتباه را به همراه دارد. رعایت همین مسئله باعث می­شود اعتماد خوانندگان و بینندگان را جلب کرده و از اننتشار اخبار کذب جلوگیری کنند.

  1. کنجکاوی

روحیه کنجکاوی و ماجراجویی خبرنگار باعث می­شود تا در جهان وسیع و پر از اطلاعات به دنبال کشف سوژه­‌های ناب رفته و همین خصلت باعث می­­شود همواره درصدر بهترین خبرنگاران باشد. همچنین خبرنگار کنجکاو این استعداد را دارد تا با طرح سوال­‌های جذاب مصاحبه شونده را به چالش بکشد.

  1. خلاقیت در داستان سرایی

خبرنگار به موهبت برخورداری از روحیه خلاقانه و هنری که دارد این توانایی را دارد با بازی کلمات از دل هر اتفاق یا خبر یک داستان مهیج و خواندنی را به خوانندگان و بینندگان هدیه دهد.

  1. ذکاوت

دنیای خبر پر از اخبار ضد و نقیض است، خبرنگار هر قدر هم که صادق­ باشد شاید با منابعی روبرو شود که حقیقت را پنهان می­کنند؛ هوشمندی و ذکاوت خبرنگار به او کمک می­کند که در دام این افراد نیفتد و او را به فردی واقع بین و خبرنگاری صادق تبدیل کند.

  1. خستگی ناپذیر

رسالت خبرنگار تنها در انتشار اخبار صحیح و معتبر خلاصه نمی­شود، موفقیت او در گرو داشتن روحیه خستگی‌ناپذیری است تا بتواند با صرف ساعت­‌ها تحقیق و بررسی خبر درست را منتشر کند. اگر هنوز برای خرید هدیه مناسب روز خبرنگار مردد هستید پیشنهاد میکنیم مقاله زیر را مطالعه کنید.

💥مطالعه بیشتر: راهنمای خرید هدیه به دانشجو خبرنگار

لیست بهترین هدیه برای خبرنگاران

هیچ الزامی وجود ندارد که برای انتخاب بهترین کادو برای خبرنگار تنها به وسایل و تجهیزات خبرنگاری اکتفا کنیم. بلکه در کنار این موارد بهتر است با در نظر گرفتن سلیقه، نیاز و علایق آن­ها هدیه­‌ا‌ی شیک و خاص انتخاب کنیم. اگر با استفاده از ایده­‌های ناب و خلاقانه آن را به صورت زیبا و شکیل بسته­‌بندی کنیم تاثیر ماندگاری هدیه بیشتر می­شود.

هدیه روز خبرنگار

  • دستگاه ضبط صدا

بی‌­شک یکی از بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب­‌ها برای هدیه دادن به مناسبت روز خبرنگار دستگاه ضبط صدا است. این دستگاه به همراه دوربین و موبایل یکی از مهم­ترین تجهیزاتی هست که حس خوشایندی به خبرنگار برای تهیه اخبار می­دهد. شما همچنین می­توانید طرح یا عکس هدیه‌گیرنده را روی آن حک کنید و آن را به هدیه‌­ای منحصربه‌فرد تبدیل کنید.

  • کیف یا کوله‌­پشتی

خبرنگارها همیشه به یک کیف یا کوله نیاز دارند تا به راحتی تمام وسایل و تجهیزات را حمل کنند. خرید کیف یا کوله از یک برند معتبر و باکیفیت در عین تکراری بودن بسیار کاربردی و جذاب است.

  • قمقمه یا لیوان مسافرتی

خبرنگاری یعنی، کنکاش مسافرت و طی کردن مسافت­‌های طولانی و چه هدیه‌­ای بهتر از یک لیوان مسافرتی یا قمقمه تا در روزهای سرد و گرم نوشیدنی مناسب فصل را به همراه داشته باشد.

  • خودکار روان

با دیجیتالی شدن و صنعتی شدن دنیای امروز نوشتن جای خودش را به تایپ کردن داده، با این حال هنوز خودکار یکی از مهم­ترین و اصلی­‌ترین وسایل مورد نیاز یک خبرنگار است. نوشتن نه تنها یک فعالیت ذهنی است بلکه ترشح هورمون روانشناختی را نیز افزایش می­دهد.

  • عینک‌­های مسدود کننده نور آبی

استفاده طولانی مدت از صفحه کامپیوتر یا لپ­تاپ باعث می­شود چشم نور آبی زیادی را جذب کند و با تاثیر منفی که روی بینایی می­­گذارد باعث اختلال در خواب می­شود. خرید عینک­‌هایی که نور آبی و اشعه UV را مسدود می­کنند به عنوان هدیه روز خبرنگار در افرادی که بیشتر از 8 ساعت از روز وقت خود را با لپ­تاپ یا مانتیور می‌گذرانند هدیه­‌ای کاربردی است تا از آسیب­‌های جدی به چشم خودداری کند.

  • دفترچه یا تقویم

تا قبل از پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه­های هوشمند و دیجیتال برای یادداشت برداری است دفترچه‌­ها جزو جدانشدنی از تجهیزات خبرنگاران بودند. با این حال هنوز هم استفاده از دفترچه یا تقویم جایگاه خود را دارد؛ تنوع بالا در طرح و جنس دفترچه­‌ها و تقویم انتخاب شما را راحت کرده است. نوشتن یک یادداشت یا جمله انگیزشی آن را به یک هدیه خاص و جذاب تبدیل می­کند.

  • اکسسوری

امروزه وجود اکسسوری‌­های متنوع و متناسب با هر سلیقه انتخاب هدیه برای خبرنگاران را راحت کرده است. سفارش انواع اکسسوری به ویژه اکسسوری­‌های دست­‌ساز مانند ساعت، دستبند، آویز، انگشتر، پیکسل، استند موبایل، جاشمعی، تابلو با طرح و نقش­ه‌ا‌‌ی دلخواه هدیه­‌ای زیبا و ارزشمند است. اگر قصد خرید هدیه روز خبرنگار برای مرد را دارید میتوانید از میان صدها اکسسوری مردانه اریسا انتخابی هوشمندانه داشته باشید.

مشاهده محصولات: اکسسوری های مردانه

  • صنایع دستی

انتخاب صنایع دستی به‌عنوان کادو برای خبرنگار در عین خاص و زیبا بودن فرهنگ، هنر، اصالت و باورهای مردم آن منطقه را ترویج و حفظ می­کند. زیبایی، ظرافت، اصالت و منحصر به فرد بودن صنایع دستی ایرانی آن را به هدیه‌­ای ارزشمند و ماندگار تبدیل کرده است.

  • کارت ماساژ و خدمات زیبایی

مراقبت و رسیدگی به پوست در حفظ زیبایی و شکل ظاهری موثر است و همچنین از رشد باکتری­ و ویروس‌­ها جلوگیری می­کند. استفاده از خدمات زیبایی و ماساژ به‌خصوص برای فردی با داشتن شغل پر از استرس، خطر و هیجان خبرنگاری انتخاب عاقلانه و جذابی است که متناسب با هر سن و سلیقه‌­ای است.

کلام آخر

خبرنگاری بیشتر از اینکه یک شغل باشد تعهد، مسئولیت، هنر و استعدادی است تا بتوان با هوش و ذکاوت اخبار درست را تشخیص داده و آن را با ادبیات روان و جذاب منتشر کرد. از این‌رو انتخاب بهترین هدیه روز خبرنگار به پاس قدرانی و تشکر از این قشر زحمت‌کش می­بایست به نحوی باشد که بتوان دین خود را به اصحاب رسانه ادا کرد. از دیگر هدایایی که می­توانید به مناسبت این روز تهیه کنید می­توان به انواع کالای دیجیتال هندزفری، پاور بانک، هدست، ست اداری مردانه و یا پک محصولات بهداشتی و مراقبتی نام برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من