تقویم بهترین مناسبت‌ها برای اهدای هدیه سازمانی

تقویم مناسب ها برای اهدای هدیه سازمانی
در این مقاله میخوانید

اهدای هدیه سازمانی اگر بدون هدف و برنامه باشد نمی‌تواند بهترین نتیجه را در پی داشته باشد. بسیاری از سازمان‌ها هدایا را در مناسبت‌های خاصی عرضه می‌کنند. این باعث شده که یکی از مشغولیت‌های بزرگ مدیران انتخاب بهترین مناسبت‌ برای اهدای هدایا و گیفت‌ها باشد. هر چند می‌توان به مناسبت‌های متعددی این هدایا را به کارکنان تقدیم کرد؛ اما بهتر است که یک استراتژی زمانی مؤثر داشته باشید تا اهدای هدایا به شکل عمیق‌تری کارکنان را تحت تأثیر قرار دهد.

اهمیت اهدای هدیه سازمانی در مناسبت‌های خاص

می‌توان اهمیت اهدای هدیه سازمانی در مناسبت‌های خاص را از جنبه‌های مختلفی بررسی کرد. در ادامه به چند مورد از این جنبه‌ها اشاره می‌کنیم که این استراتژی را تبدیل به یک استراتژی درست کرده است:

💥مطالعه بیشتر: چرا به کارکنان، هدیه سازمانی بدهیم؟ (4 دلیل مهم برای خرید هدایای سازمانی)

*جلب توجه کارکنان

برای اینکه به شکل مؤثرتری توجه کارکنان را به ارزش و اهمیتشان در سازمان جلب کنید، ایده آل‌ترین راه اهدای هدایا را در مناسبت‌های خاص است. بسیاری از افراد در چنین مناسبت‌هایی  انتظار هدیه‌ای هرچند کوچک دارند و از دریافت آن خوشحال می‌شوند. ثابت شده که دریافت هدیه‌ در مناسبت‌ها و رويدادهای خاص بیشتر در ذهن افراد مانده و آن را یک مزیت سازمانی بزرگ تلقی می‌کنند.

*افزایش حس صمیمیت و همکاری

وقتی کارکنان گیفت‌های ارزشمندی را از مدیران خود دریافت می‌کنند، خود را بخش مهمی از سازمان دانسته و حس صمیمیت و تعلق عمیق‌تری به محیط پیدا خواهند کرد. این موضوع به کیفیت روابط و همکاری بسیار کمک کننده است.

*انگیزه‌ای برای شروع جدید

خیلی از افراد در مناسبت‌های مهم مثل سال نو به دنبال انگیزه برای یک شروع جدید هستند. وقتی یک کارمند با روحیه پایین نقش خود را در سازمان پررنگ بداند، برای یک شروع جدید و به پیش گرفتن مسئولیت‌های جدی‌تر انگیزه می‌گیرد. با دادن یک گیفت نفیس به کارمندان می‌تواند انگیزه‌شان را تقویت کنید.

*شاد باش و ایجاد تنوع در محیط سازمان

مناسبت‌های مهم بهانه‌ای ارزشمند برای شادی و جشن گرفتن هستند. با اهدای گیفت‌ها و ایجاد محیطی متفاوت در مناسبت‌های خاص، می‌توانید تنوع دلچسبی به محیط ببخشید  و آن روز را مبارک کنید.

*افزایش تعهد کارکنان

ضروری است که کارکنان یک سازمان احساس تعهد به کارشان داشته باشند. گرچه کارمندان به سازمان متعهد هستند اما به وسیله راهکارهایی می‌توان میزان تعهد آن‌ها را افزایش داد. یکی از راهکارها اهدای گیفت در مناسبت‌های خاص به کارمندان است. به این ترتیب آن‌ها همیشه نقش خود را پررنگ خواهند دید.

هدیه های سازمانی سبب افزایش تعهد سازمانی

مهم‌ترین مناسبت‌های تقویم شمسی و قمری برای اهدای هدیه تبلیغاتی

مناسبت‌های زیادی وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به حیطه کاری سازمانتان دست به انتخاب زده و تعدادی از آن‌ها را جهت قدردانی از کارمندان برگزینید. در این قسمت به مهم‌ترین مناسبت‌ها اشاره کردیم که اهدای هدیه می‌تواند بیشترین بازدهی ممکن را داشته باشد:

  • عید نوروز

عید نوروز از بزرگترین و مبارک‌ترین مناسبت‌های ایرانی است. همه افراد برای این روز خود را آماده می‌کنند و در پی فرارسیدن آن هستند، پس با یک هدیه نفیس می‌توانید خوشحالی کارمندانتان را دوچندان کنید. تولیدی اریسا انواع هدیه سازمانی عید نوروز را به شکل نفیس و ارزشمندی برای این روز آماده کرده است که صفر تا صد ارسال آن را  در هر تعدادی که ایده آلتان است، انجام خواهد داد.

مشاهده محصولات: هدایای سازمانی عید نوروز

چند مورد از بهترین هدیه‌های سازمانی عید نوروز در تولیدی اریسا:

  • پک آجیل

 آجیل پای ثابت میهمانی‌ها و مناسبت‌های ایرانی است. تولیدی اریسا آجیل و آجیل‌‌خوری‌های نفیسی به سبک سنتی به صورت پک عرضه می‌کند که هدیه‌ای رسمی، مطمئن و مناسب برای سازمان شما محسوب می‌شود.

  • هفت سین نقلی

هفت‌سین‌های نقلی با الهام گیری از صنایع دستی اصیل می‌تواند یک هدیه ارزشمند دیگر باشد. شما می‌توانید این هفت سین‌ها را با اطمینان از کیفیت بالا در مجموعه ما تهیه کنید.

 

هفت سین نقلی

  • جعبه دمنوش

انواع چای و دمنوش پای ثابت میهمانی‌های ایرانی هستند. امکان اهدای جعبه دمنوش با طراحی منحصر به فرد و کاربردی به همراه دمنوش‌هایی با طعم دلچسب توسط مجموعه اریسا فراهم شده است. تنوع بالای جعبه دمنوش های اریسا، امکان انتخابی جذاب را برای شما رقم می‌زند.

مشاهده محصولات: انواع جعبه دمنوش

  • شب یلدا

شب یلدا یکی دیگر از مناسبت‌های ایرانی است که هرکسی آن را جشن گرفته و شادی خود را با دیگران شریک خواهد شد. تهیه هدیه‌ سازمانی شب یلدا انرژی بر بوده و نیاز به صرف وقت و انرژی زیادی دارد. تولیدی اریسا با تکیه بر جزئیات و اِلِمان‌های شب یلدا و ترکیب آن با هنر اصیل ایرانی هدیه‌های منحصر به فردی را تدارک دیده است:

مشاهده محصولات: هدایای سازمانی شب یلدا

  • پک دیوان حافظ

دیوان حافظ و فال گرفتن بخش جدانشدنی از شب‌های خاطره انگیز یلداست. اهدای پک دیوان حافظ با طراحی چشم نواز به همراه دیگر اِلِمان‌هایی مثل انار زینتی، آجیل، سفره ترمه و… از تولیدی اریسا می‌تواند شب خوبی را برای کارمندانتان بسازد.

  • پک‌های ضیافت یلدا

یکی دیگر از هدیه‌های سازمانی شب یلدا مناسب برای کارکندان، پک‌های ضیافت یلداست که شامل آیتم‌های مختلفی مثل چراغ زینتی، قندان مسی، زعفران، تنقلات و… می‌شود. جهت مشاهده جزییات این پک ها کافیست عبارت ضیافت یلدا را در سایت هدایای تبلیغاتی اریسا جست و جو کنید.

  • روز پدر

اگر همه یا اکثر کارمندانتان را مردان تشکیل می‌دهند، می‌توانید روز پدر را به عنوان بهترین روز برای اهدای تعدادی هدیه درخور شأن کارمندان انتخاب کنید. این هدیه کمک می‌کند تا مردان به نقش خود ببالند و احساس ارزشمندی کنند.

 هدایای تبلیغاتی اریسا که برای این روز در نظر گرفته‌ شده است، مناسب‌ترین گزینه‌ برای این روز است:

  • ست هدیه چرمی

ست‌های چرمی متعددی در فروشگاه ما موجود است که می‌تواند برای مردان کارایی بالایی داشته باشد. این ست‌ها در تنوع بالایی مثل کمربند، کیف پول، جاکلیدی، جاکارتی و جاعینکی موجود هستند.

  • هدایای الکترونیکی

هدایای سازمانی الکترونیکی اریسا

امروزه لوازم اکترونیکی، لوازمی پرکاربرد بوده که بسیاری از کارکنان در محیط اداری در حال استفاده از آن هستند. داشتن برخی از این نوع می‌تواند کارایی افراد را بالاتر برده و رضایتشان را جلب کند. هدایای الکترونیکی اریسا شامل انواع پاوربانک، اسپیکر و هولدر موبایل بوده که در بهترین کیفیت ارائه شده و پوشش چرم دارند. شما میتوانید تنوع بالای هدایای الکترونیکی را در لینک زیر مشاهده کنید.

مشاهده محصولات: هدایای الکترونیکی

  • روز مادر

انتخاب روز زن برای اهدای هدیه سازمانی روز مادر برای سازمان‌هایی مناسب است که تعداد کارمندان خانم در آن بیشتر باشد. این روز برای طیف وسیعی از خانم‌ها خوش یمن و مبارک بوده و به آن اهمیت زیادی می‌‌دهند. آن‌ها با دیدن به رسمیت شناخته شدن هویتشان با اهدای هدایا در سازمان سطح رضایت مطلوبی را تجربه خواهند کرد.

  • ست کیف و روسری

کیف و روسری از لوازم مورد نیاز طیف وسیعی از خانم‌هاست. این هدیه برای آنان بسیار کاربردی بوده و برایشان خوشایند خواهد بود. ست‌های کیف و روسری فروشگاه اریسا دارای کیفیت دوخت و پارچه بالا هستند. این ست‌ها تنوع ظاهری بالایی دارند و در انواع سبک‌های سنتی موجوداند.

مشاهده محصولات: هدیه ویژه خانم

  •  ست زیورآلات

خانم‌ها عاشق زیبایی هستند. انتخاب یک هدیه برای انان که جنبه زینتی داشته باشد نیز یک ایده هوشمندانه است. شرکت صنایع دستی اریسا انواع ست زیورآلات که شامل گردنبند، گوشواره و دستند شده را در طراحی‌های سنتی چشم نواز ارائه داده است.

  • قاب و تابلو

یکی دیگر از کادوهایی که می‌تواند توجه خانم‌ها را جلب کند، قاب و تابلو‌ست. در این فروشگاه انواع تابلوفرش، تابلوهای میناکاری شده، قاب مس‌کاری و فیروزه‌کوبی، قاب خاتم و… عرضه شده که می‌توانیم در تعداد دلخواه به شما اهدا کنیم.

  • روز پزشک

روز پزشک هم یکی دیگر از مناسبت‌هایی است که می‌توان از افراد تشکر و قدردانی به عمل آورد. اگر سازمانی دارید که مرتبط با پزشکان و فعالیت‌های مربوط به سلامت است، می‌توان به این بهانه محیط سازمان را  صمیمی‌تر کرده و هدایای سازمانی روز پزشک را به افراد تقدیم کنید.

هدیه سازمانی روز پزشک

  • بسته سلامت

بسته سلامت اریسا شامل لوازمی مثل تب سنج، دستگاه کنترل فشار، دستگاه کنترل قند و دیگر لوازم ضروری اینچنینی است. این بسته می‌تواند به افراد انگیزه‌ای دهد تا  سلامت خود را جدی گرفته و مرتبا وضعیت خود را چک کنند. تمامی لوازم سلامت ارائه شده توسط مجموعه اریسا از استاندارد بالایی برخوردار است.

مشاهده محصولات: انواع هدیه سازمانی روز پزشک

  • گل جاویدان

باکس هدیه گل رز جاویدان اریسا داری ظرافت بالایی هستند و تقدیر از پزشکان با آن می‌تواند احساس دلنشینی را در آن‌ها برانگیزد. این گل‌ها عنصری از طبیعت را در خود دارند که باعث می‌شود لذت دریافت آن دوچندان شود.

  • مناسبت‌های مذهبی

مناسبت‌ها و اعیاد مذهبی مختلفی مثل تولد بزرگان دینی وجود دارد که می‌تواند بهانه‌ای برای سازمان برای جشن، پایکوبی و تجلیل از کارکنان باشد. فروشگاه ما بهترین پک‌های هدیه مذهبی را برای سازمان‌ها ارائه داده است:

مشاهده محصولات: هدیه سازمانی مذهبی

  • پک‌های معراج

پک‌های معراج از گلابدان با طراحی سنتی و زیبا، یک جلد قرآن با جلد طراحی شده و پارچه‌ای نفیس با طراحی سنتی تشکیل شده‌اند.

  • پک‌های نیایش

پک‌های نیایش، شامل یک مهر، قرآن جیبی کوچک چرمی و سجاده‌ای با طراحی زیبا، اصیل و خوش رنگ است. این پک‌ها طراحی خلاقانه‌ای داشته و بسیار ارزشمند هستند.

کدام مناسبت‌ها برای هدیه دادن بهتر  هستند؟

اگر محدودیت بودجه دارید و بین مناسبت‌های متعدد باید دست به انتخاب بزنید. پیشنهاد ما به شما عید نوروز، شب یلدا، روز کارگر و کارمند است. این مناسبت‌ها برای تمام کارکنان سازمان شادی آفرین بوده و بیشتر در تکاپوی آن‌ها هستند. برخی از مناسبت‌ها مانند روز مادر، روز پدر و روز پزشک ممکن است برای همه افراد صدق نکند و یک بهانه جمعی برای اهدای هدیه وجود نداشته باشد. پس بهتر است مناسبتهایی را انتخاب کرده که برای عموم مردم متناسب باشد.

💥مطالعه بیشتر: اشتباهات متداول در هدیه دادن به دیگران

4 نکته در خصوص انتخاب مناسبت‌ها به منظور اهدای هدیه سازمانی

  • مناسبتی را برای اهدای هدیه سازمانی انتخاب کنید که برای کارمندان سازمان اهمیت بالایی داشته باشد.
  • علاوه بر مناسبت‌های محلی و یا رسوم ایرانی، به مناسبت‌های جهانی و تناسب آن با شغل کارکنانتان هم توجه کنید. مثلا انتخاب روز جهانی برنامه نویس نسبت به روز کارمند برای اهدای هدیه به برنامه نویسان ایده بهتری است.
  • عملکرد سازمان‌های رقیب را در خصوص زمان اهدای هدیه سازمانی بسنجید و از آن‌ها ایده بگیرید. همچنین می‌توانید یک مزیت رقابتی در اهدای هدیه‌ها ایجاد کنید.
  • به همراه هدیه‌ها کارت پستال‌های تبریک هم به همراه یک نوشته تقدیم کنید. با این کار افراد درمی‌یابند که برای خوشحال کردنشان وقت گذاشته و احساس بهتری خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من