8 حقیقت جالب در مورد هدیه دادن که بسیاری از ما نمی دانیم!

حقایقی در مورد هدیه دادن
در این مقاله میخوانید

آیا می دانید مردان برای خرید یک هدیه بیشتر از زنان وقت صرف می‌کنند؟ شما نمی دانستید که اینطور نیست؟ به این دلیل است که کمتر کسی در مورد چنین حقایقی درباره هدیه دادن صحبت نمی‌کند. اگر چه هدیه دادن یکی از آداب و رسوم جهانی است که همه افراد در هر سنی از آن پیروی می‌کنند، اما هنوز مردم از بسیاری از واقعیت های جالب در مورد هدایا و خرید هدیه بی اطلاع هستند. بنابراین اجازه دهید شما را از حقایق بسیار جالب و ناشناخته هدیه دادن آگاه کنیم.

هدیه دادن راهی شگفت انگیز برای نشان دادن عشق، محبت و اهمیت دادن به دیگران است. همچنین، افراد هدیه دادن را یکی از بهترین راه‌ها برای انتقال احساسات قلبی خود به نزدیکان و عزیزان خود در لحظات خاص زندگی می‌دانند. بعید است که مردم از بسیاری از حقایق جالب در مورد هدیه و عمل هدیه دادن آگاه نباشند، مانند:

💥مطالعه بیشتر: آیا خانم‌ها و آقایان نگاه یکسانی به هدیه‌ها دارند؟

هدف از هدیه دادن، فقط خرج کردن پول برای مخاطب نیست

ایدئولوژی هدیه دادن فقط خرج کردن پول برای کسی یا خودنمایی نیست. بلکه مفهومی عمیق و برآمده از احساسات و عواطف انسانی است. هدیه دادن راهی است برای ابراز احساسات قلبی، ایجاد احساس دوست داشتن، شگفت‌زده کردن، یا ایجاد احساس توجه به گیرنده. در حقیقت این مفهوم، یک نوع ویژه از مهربانی و محبت است که برای افراد خاص انجام می‌‎شود.

خانم ها هدایای بهتری نسبت به آقایان انتخاب می‌کنند

بله، این حقیقت دارد! در مقایسه با مردان، زنان می‌توانند هدایای به مراتب بهتری را برای مخاطب شان انتخاب نمایند. آنها به راحتی می‌توانند بفهمند که صرفنظر از سن، علاقه،‌ شغل و دیگر ابعاد شخصیتی، چه هدیه ای می‌تواند برای فرد مورد نظر مناسب و جذاب باشد.

هدایای شخصی سازی شده، پرطرفدارترین گزینه این روزها است

امروزه اگر بخواهید برای کسی هدیه بخرید، طیف وسیعی از هدایا در سبک‌های مختلف با انواع سلیقه ها پیش رو دارید. در چنین تنوع عظیمی از هدایا، امروزه هدایای شخصی سازی شده،‌ پرطرفدارترین و محبوب‌ترین گزینه هستند. این نوع هدیه شما را قادر می‌سازد که آن را مطابق میل خود با یک عکس، کارت پستال یا یک متن محبت آمیز برای مخاطب تان سفارشی سازی کنید،‌ تاثیر زیادی بر روی مخاطب تان خواهد گذاشت.

نکاتی در مورد هدیه دادن

حدود 50 درصد از گیرندگان هدیه، هدیه‌ی خود را دوست ندارند

این یک واقعیت جالب دیگر در مورد هدیه دادن است که دانستن آن برای بسیاری حقیقت تلخی است. علیرغم تمام تلاش هایی که یک نفر برای خرید یک هدیه برای شخصی عزیز انجام داده است، این احتمال وجود دارد که گیرنده، آن هدیه را به اندازه کافی دوست نداشته باشد. این موضوع به این دلیل اتفاق می‌افتد که بسیاری از افراد در فهمیدن این که چه چیزی می‌تواند بهترین هدیه برای مخاطبشان باشد، دچار اشتباه می‌شوند و هدایا را مطابق سلیقه خود خریداری میکنند و به سلیقه و علایق فرد گیرنده توجهی نمی‌کنند. بنابراین، صرف نظر از سن و جنسیت مخاطب، هدیه های نفیس و دکوراتیو مثل صنایع دستی ایرانی، می‌توانند بهترین گزینه برای خرید هدیه باشند. در مقاله زیر به شما آموزش میدهیم که از خرید چه هدایایی دوری کنید. 

💥مطالعه بیشتر: لیست هدیه های مرگبار

مردان معمولا به هدایای مفید و کاربردی علاقه دارند تا هدایای رمانتیک!

بر خلاف خانم ها که معمولاً رمانتیک و احساساتی هستند و به همین خاطر نگاهی احساسی به هدیه دارند، مردان هدیه را از جنبه‌ی کاربردی و مفید بودن مورد توجه قرار می‌دهند. شاید به همین دلیل است که آنها نسبت به هدایای جذاب یا عاشقانه، علاقه بیشتری نشان میدهند تا هدایایی کاربردی. شما می‌توانید زنان را با وسایل تزئینی جذاب تحت تاثیر قرار دهید، اما برای تحت تاثیر قرار دادن یک مرد، باید چیز مفیدی را انتخاب کنید. شاید اکثرا با این موضوع مواجه شده باشید که انتخاب هدیه برای آقایان همیشه مقداری سختتر از انتخاب هدیه برای خانم‌هاست. برای انتخاب یک هدیه کاربردی و در عین حال جذاب برای آقایان به لینک زیر مراجعه کنید.

مشاهده محصولات: هدیه ویژه آقایان

محبوب‌ترین رنگ برای کادو کردن هدیه، رنگ قرمز است

بسته بندی کادو با یک کاغذ کادوی جذاب، تاثیر آن را در نگاه مخاطبتان دوچندان خواهد کرد. طبق یک نظرسنجی، بسیاری از مردم، کاغذ کادو های قرمز را بیشتر از سایر رنگ ها برای کادو کردن هدیه می‌پسندند. البته نکته‌ای که هنگام انتخاب و نحوه بسته‌بندی هدیه،‌ باید موردتوجه قرار دهید این است که، بسته بندی هدیه ای که انتخاب می‌کنید باید با شخصیت مخاطبتان سازگاری داشته باشد. مسلما اگر قصد خرید یک هدیه تجاری رسمی برای مشتریان سازمان خود را دارید، باید بسته بندی هدیه‌تان هم حالت رسمی تری داشته باشد. مثلا برای خرید هدیه روز مادر انتخاب کاغذ کادو با تم تولد مناسب نیست.

خانم ها هدیه دادن به دیگران را بیشتر از آقایان دوست دارند!

عمل هدیه دادن، روشی سخاوتمندانه برای نشان دادن محبت به کسی یا غافلگیر کردن شخص خاص است. اما با کمال تعجب، زنان شادی و احساس رضایت ناشی از هدیه دادن به دیگران را خیلی بهتر از مردان درک می کنند. به همین دلیل است که تعداد خانم هایی که هدیه می‌دهند،‌ از تعداد آقایانی که هدیه می‌دهند بیشتر است. اما جالب است بدانید که با دادن هدیه به خانم‌ها بسیار آسان‌تر از آقایان می‌توانید، دلخوری‌ها را برطرف کنید و در قلبشان نفوذ کنید. همیشه سعی کنید برای خانم‌ها مخصوصا مادر و همسر خود هدیه‌ای انتخاب کنید که نشان دهنده ابراز عشق و محبت شما باشد و از زحمات آنها قدردانی کند.

در وصف هدیه دادن، اشعار زیادی در سراسر جهان سروده شده است

در ایران و در سراسر جهان، عمل مهربانانه هدیه دادن، توسط شاعران بسیاری ستایش شده است. به همین دلیل است که بسیاری از آهنگسازان نیز ترجیح می‌دهند آهنگی را به هدیه اختصاص دهند. علت این امر این است که هدیه دادن، یکی از مضامین عشق ورزی و محبت به دیگران است. پس بسیاری از اشعاری که در وصف معشوق سروده شده و می‌شوند از این مفهوم به منظور نشان دادن رابطه ی بین افراد استفاده می‌کنند. هدیه ها شادی و عشق را به اشتراک می گذارند اما به طور شگفت انگیزی حقایق زیادی در مورد هدیه دادن وجود دارد که ما از آنها بی اطلاعیم. امیدواریم دانستن این چند مورد از حقایق ناشناخته در مورد هدیه و هدیه دادن، برای شما جالب بوده باشد. برای اینکه هدیه‌ی شما بهترین حس را به مخاطب شما منتقل سازد، به erisagift.com اجازه دهید در انتخاب و بهترین هدیه های برای هر زمان به شما کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من