لیست هدیه های مرگبار

لیست هدایای مرگبار
در این مقاله میخوانید

هدیه دادن به دوستان و آشنایان یکی از سخت ترین کارهایی است که ممکن است در زندگی روزمره با آن روبرو شوید. حتما می گویید این کار که اصلا سخت نیست! اما باید گفت که این فرآیند آنجایی سخت می شود که شما ندانید سلیقه و علایق مخاطب شما چیست. در آن صورت خرید هدیه مناسب بسیار دشوار خواهد بود. در چنین مواقعی اگر به خواسته خودتان و بدون شناخت کافی از هدیه های مناسب اقدام به خرید کادوی تولد، ولنتاین و یا جشن های دیگر نمایید، ممکن است با واکنش منفی طرف مقابل مواجه شوید. در این مقاله به لیست هدیه های مرگبار اشاره خواهیم کرد تا از آنها پرهیز کنید. دانستن آداب و رسوم خرید هدیه منجر به عدم خرید هدیه های نامناسب شده و رضایت شما و مخاطبتان را به دنبال دارد.

آداب و رسوم خرید هدیه

اولین و اصلی ترین عاملی که باید قبل از خرید هدیه از آن مطلع باشید، شناخت آداب و رسوم خرید هدیه است. اگر می خواهید بازخورد مثبتی از از مخاطب خود پس از دادن هدیه به او دریافت کنید، باید بدانید که چگونه یک هدیه مناسب را متناسب با شرایط خاص آن فرد تشخیص داده و اننتخاب کنید.

💥مطالعه بیشتر: اشتباهات متداول در هدیه دادن به دیگران

مهم ترین عواملی که در هنگام خرید هدیه و به منظور جلوگیری از خرید هدیه های نامناسب باید رعایت کنید، توجه به سن، جایگاه افراد و سلایق آنهاست. البته عوامل دیگری هم در این فرآیند دخیل هستند اما این سه مورد باید در اولویت قرار گیرند. در بین این سه مورد نیز توجه یه علایق شخص مقابل اهمیت بیشتری دارد. اگر نمی دانید مخاطب شما به چه نوع هدایایی علاقه دارد، بهتر است لیستی از هدیه های نامناسب تهیه کنید و با پرهیز از خرید آنها، موجب رضایت خود و شخص مقابل شوید.

چه هدایایی نامناسب اند؟

تا به اینجا متوجه شدیم که رعایت کردن آداب و رسوم خرید هدیه بسیار مهم است. در همین راستا باید بدانید چه هدایایی نامناسب هستند. البته این نامناسب بودن با توجه به جنسیت، سن، نوع رابطه، علایق شخص و غیره می تواند متفاوت باشد. در ادامه به لیستی از هدیه های نامناسب به صورت کلی اشاره خواهیم کرد.

  • خرید گل مصنوعی برای دوست نامناسب است.
  • دادن وجه نقد چه به دوست و چه به افراد دیگر
  • خرید وسایل شخصی نظیر حوله و…
  • خرید ادکلن تقلبی و یا اجناس تقلبی دیگر
  • خرید لوازم ورزشی برای افرادی که اهل ورزش کردن نیستند.
  • خرید بلیط های هیجان منفی مثل اتاق های فرار
  • خرید لباس برای آقا یا خانمی که سایز آن را نمیدانید.
  • خرید نرم افزارهای کامپیوتری برای خانم ها و یا آقایانی که با کامپیوتر سرو کار ندارند.
  • خرید بلیط کنسرت برای کسانی که اهل موسیقی و یا سر و صدا نیستند.
  • هدیه هایی با قابلیت نگهداری سخت مانند حیوان خانگی و…
  • هدیه های نامتناسب با نوع مراسم

خرید هدیه آنلاین از اریسا

حالا که با انواع هدیه های نامناسب برای افراد مختلف آشنا شدید، می توانید راحت تر برای سلیقه های گوناگون هدیه بخرید. اما یک نکته مهم دیگر نیز در هنگام خرید کادو وجود دارد و آن میزان بودجه شماست. اگر نمی دانید چه نوع هدیه ای با مقدار بودجه شما تناسب دارد، می توانید از سایت اریسا بازدید کنید. اریسا به عنوان یکی از وب سایت های فروش آنلاین هدیه، از تنوع محصول بالا و رنج قیمتی گسترده ای برخوردار است. هم چنین، با خرید هدیه از اریسا می توانید کالای خود را در زمان سریع تری دریافت کرده و از بسته بندی شیک و مطمئن آن اطمینان حاصل کنید. به منظور دریافت مشاوره پیرامون خرید هدیه مناسب و ثبت سفارش با شماره های 02152906 و 09395005001 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من