لیست 10 کادو متفاوت به عنوان کادو ولنتاین برای دختر

هدیه برای ولنتاین دخترانه
در این مقاله میخوانید

ولنتاین روزی است برای نشان دادن عشق و علاقه به عزیزترین و دوست داشتنی‌ترین فرد زندگی­تان، این فرد می­تواند همسر، دوست، همکار یا یکی از اعضای خانواده باشد. از آنجایی که یکی از بهترین راه­های ابراز عشق و علاقه هدیه دادن است؛ خرید کادو ولنتاین همیشه دغدغه بسیاری از خانم­‌ها و آقایان بوده چون نقش مهمی در ثبت این روز مهم و خاطره­ انگیز کردن آن دارد.

این روز هر سال به مناسبت بزرگداشت ولنتاین قدیس به عنوان روز عشق مسیحی در تاریخ 14 فوریه (25 بهمن) جشن گرفته می­شود. در حالی که روز عشق ایرانیان که به نام سپندارمزدگان نامیده می­شود ریشه در فرهنگ اوستایی و دوران هخامنشی داشته و کمتر به آن توجه شده است. طبق گاه‌­شمار یزدگردی این روز در تاریخ 5 اسفند و برابر با گاه­شمار کنونی در روز 29 بهمن جشن گرفته­ می­شود. در ادامه با همراه باشید تا چند نمونه کادو ولنتاین برای دختر را به شما معرفی کنید.

هدیه روز ولنتاین برای دختر

اید­­های کادو ولنتاین برای دختر

برای شناخت و پیداکردن بهترین گزینه برای خرید کادو ولنتاین حتما ایده‌های مختلفی به ذهن شما خواهد رسید. در ادامه این مطلب به معرفی برخی از بهترین موارد برای خرید کادو ولنتاین اشاره خواهیم کرد.

رز جاودان

یکی از خاص‌­ترین و ماندگارترین هدایایی که می­توان برای روز ولنتاین خریداری کرد رز جاودان و ست رزیتا 1 است که از زیبایی منحصربه‌فردی برخوردار است. یکی از دلایل محبوبیت این گل شباهت زیاد آن به گل رز است که گلبرگ و برگ­هایی بسیار زیبا، نرم و لطیف دارد. این گل تا دو یا سه هفته عطر خود را حفظ کرده و در صورت نگهداری اصولی تا دو سال شادابی و طراوت خود را حفظ می­کند. از دیگر ویژگی­های رز جاودان این است که گرده تولید نمی‌کند به همین دلیل در افراد ایجاد حساسیت نمی­کند و با خیال راحت می­توانید به عزیزان­تان هدیه دهید. در محتوای زیر به تمامی جزییات در مورد خرید رز جاویدان به طور مفصل پرداخته‌ایم.

💥مطالعه بیشتر: رز جاویدان چیست و چگونه باید از آن نگهداری کرد؟ 

اکسسوری

ساعت، عینک، دستبند، انگشتر و وسایلی از این دست که برای زیباتر کردن و تکمیل استایل مورد استفاده قرار می­گیرد را اکسسوری می­گویند. امروزه خرید اکسسوری به یک گروه سنی یا جنسیت خاص محدود نمی­شود و می­توان براساس نیاز و سلیقه آن­ها را هدیه داد. به‌همین دلیل خرید اکسسوری به‌عنوان کادو ولنتاین عاشقانه از محبوبیت زیادی برخوردار است زیرا می­تواند به شما در متمایز کردن استایل­تان کمک کند. برای خاص بودن نیاز به خرید اکسسوری­‌های گران قیمت نیست می­توان با انتخاب یک وسیله مناسب و در عین حال ساده خاطره خوبی را برای فرد هدیه­‌گیرنده به ارمغان بیاوریم.

مشاهده محصولات: اکسسوری های اریسا

محصولات تیماج

یکی از ایده‌­های خاص و جذاب برای خرید کادو ولنتاین برای پسرها و آقایان محصولات چرم دست­‌دوز تیماج است. تمامی این محصولات که از چرم طبیعی ساخته شده است وسیله­ای کاربردی بوده و انتخاب خوبی برای هدیه دادن به شمار می­آید. انواع کیف پالتویی مردانه، کمربند، دستبند، جاکارتی و جاسوئیچی متنوع و بادوام از جمله محصولات تیماج است. همچنین شما می­توانید از پک­‌های هدیه که شامل کیف پول، کمربند و جاکاتی است برای هدیه دادن به عزیزانتان و خوشحال کردن آن­ها استفاده کنید. بهتر است محصولات چرم به رنگ مشکی و قهوه­ای برای آقایان خریداری شود.

ست چرم                                                              ست چرم مردانه

محصولات کیاراد

یکی از نکات مهمی که برای خرید هدیه ولنتاین باید در نظر گرفت خاص بودن و زیبا بودن آن است. هر چند شنیدن کادو ولنتاین ما را به یاد خرس قرمز و شکلات می­اندازد اما بهتر است بدانیم این­ها انتخاب­های خوبی برای آقایان نیستند. شما می­توانید از تنوع بالای محصولات کیاراد به عنوان هدیه ولنتاین برای همسر، پدر، برادر و یا حتی پسر خود استفاده کنید. انواع ماگ حرارتی، ماگ آینه­ای، پلاک و زنجیر طلا، انگشتر نقره با کیفیت و دوام بالا از جمله محصولات کیاراد هستند.

خرید کادو­های دست­­‌ساز

خرید محصولات دست­‌ساز و صنایع دستی که حاصل هنر دست صنعت­گران و هنرمندان است یکی از ایده‌­های ناب برای خرید کادو ولنتاین است. این محصولات علاوه‌بر آن­که نشان از ذوق، هنر، استعداد و خلاقیت سازنده آن دارد دوست­دار محیط زیست هم هستند؛ زیرا برای تولید آن­ها نیاز به تاسیس کارخانه‌­ها و استفاده از ماشین­‌آلات صنعتی نیست. خرید کادو­های دست­‌ساز از جمله هدایایی هستند که می­توان هم برای خانم­ها و هم برای آقایان تهیه کرد. انواع تابلو­های هنری، طراحی چهره، تابلو سه بعدی­، موزیک سفارشی، شمع و بطری ملاقات عاشقانه از نمونه­‌های کادو­های دست­‌ساز هستند.

محصولات زربانو

­خرید طلا و اکسسوری­‌هایی از جنس طلا همیشه انتخاب مناسبی برای خرید کادو ولنتاین بر ای دخترها و خانم‌­ها به‌شمار می­‌آید. استفاده از طلا برای خانم­ها به ویژه در محافل عمومی اعتماد به نفس، امنیت مالی، احساس ارزشمندی و موقعیت اجتماعی بالا را به همراه دارد. به‌همین خاطر محصولات زربانو انتخاب خوبی برای شما است که بتوانید هدایایی زیبا و شکیل را به عزیزان خود هدیه دهید. هدیه دادن انواع دستبند، پلاک طلا اسم، انگشتر طلا با تنوع بالا بهترین راه ساختن خاطره­ای خوش و ماندگار برای عزیزان­تان است.

باکس هدیه

استفاده از باکس هدیه یکی از رایج‌­ترین و کاربردی‌­ترین هدایای ولنتاین است که برای هر جنسیتی مناسب بوده و می­توان آیتم‌­های زیبا و کاربردی را در آن قرار داد. خرید کادو ولنتاین به صورت باکس هدیه این مزیت را دارد که بتوانید با هدایای متنوع و زیبا متناسب با نیاز هدیه‌گیرنده آن را پر کرد. هرچند انتخاب اکثر افراد برای باکس هدیه انواع شکلات، عروسک، خرس قرمز و قلب قرمز است اما می­توانید آن را به شکل خاص و متفاوت هدیه دهید. خرید یک هدیه مانند ساعت، موبایل، تی­شرت و عطر گزینه­‌های مناسبی برای قرار دادن در باکس هدیه است. البته بهتر است این نکته را مدنظر داشته باشیم که خرید قلب و خرس برای آقایان جذاب به نظر نمی­رسید.

خرید ست مردانه

همیشه خرید کادو ولنتاین برای پسرها و مردها سخت و چالشی بوده اما امروزه خرید ست مردانه کار را برای شما راحت کرده است. خرید ست مردانه مانند باکس هدیه دست شما را برای انتخاب انواع هدایا باز گذاشته و با خیال راحت می­توانید با توجه به نیاز هدیه‌گیرنده، آن را تهیه کنید. ست مردانه چرم یکی از بهترین گزینه­های ممکن بوده که شامل کمربند، کیف پالتویی، جاسویئچی، جاکارتی است. همچنین شما می­توانید از عطر، کروات، فندک و روان نویس به عنوان گزینه­های فرعی برای تکمیل ست مردانه استفاده کنید. اگر به دنبال دادن هدیه­ای خلاقانه هستید ست محصولات بهداشتی و آرایشی مردانه دیگر انتخاب شما برای خوشحال کردن عزیزانتان است.

مشاهده محصولات: هدیه ویژه آقایان

خرید ست زنانه

خرید هوشمندانه و خاص ست زنانه به عنوان کادو ولنتاین برای دخترها و خانم­ها می­تواند سخت­‌پسند ترین افراد را خوشحال کند. ست زنانه شامل انواع محصولات چرمی، طلا، عروسک، خرس، محصولات آرایشی و بهداشتی، پوشاک، ساعت و غیره است. محصولات چرمی با رنگ­‌های صورتی، عسل و قرمز انتخاب مناسب­‌تر و جذابی برای خانم­ها است البته این بدین معنا نیست که از دیگر رنگ­ها نمی­توان برای برای خرید محصولات چرمی استفاده کرد.

خرید کادو و لنتاین برای همسر

بی­‌شک جذاب­‌ترین و چالشی­‌ترین کادو روز ولنتاین برای همسر هست درست است که اصلی­‌ترین آیتم کادو و لنتاین شکلات و گل است اما خرید هدایایی دیگر می­تواند جذابیت آن را دوچندان کند. شما می­توانید با خرید هر وسیله‌­ای متناسب با نیاز همسر خود عشق و علاقه‌­تان را ابراز کنید. خرید موبایل، لباس، طلا، انواع بدلیجات و اکسسوری­ها انتخاب­‌های متداول برای روز ولنتاین است. دیگر انتخاب شما برای خرید کادو ولنتاین همسر کارت عضویت در باشگاه، استخر، کارت هدیه مراکز ارائه دهنده خدمات زیبایی و ماساژ، خرید بلیط قطار یا هواپیما  است که به شما کمک می­کند روزی ماندگار و خاطره‌­انگیز را جشن بگیرید.

کلام آخر

روز ولنتاین بهانه­‌ای است برای ابراز عشق، علاقه و محبت به عزیزان و افراد مهم زندگی­مان است. جشن گرفتن روز ولنتاین فقط مخصوص عشاق و همسران نیست بلکه می­توانید هر فرد مهم و تاثیرگذار در زندگی­تان را با دادن هدیه‌­ای کاربردی و ارزشمند خوشحال کنید. برای انتقال شادی به دیگران نیاز به خرید کادو­های گران­‌قیمت و لوکس نیست؛ همین که باتوجه به توان مالی خود هدیه‌­ای هرچند کوچک و ارزان تهیه کنید نقش مهمی در خوشحال کردن دیگران خواهید داشت. اگر فردی خلاق، باذوق و هنرمند هستید می­توانید خودتان وسیله مورد نیاز هدیه‌گیرنده را تهیه و او را خوشحال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من