بهترین انتخاب هدیه تبلیغاتی عید نوروز مناسب مشتریان سنتی چیست؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه
هدیه نوروزی خاص و لاکچری مناسب برای مشتریان سنتی اریسا
در این مقاله میخوانید

مشتریان سنتی یا مدیران کسب و کارهای سنتی، بخش قابل توجهی از مخاطبان هر سازمانی را تشکیل می‌دهند. شرکت‌های کوچک و بزرگ با فعالیت سنتی نیاز به برقراری ارتباط و اعتماد متقابل میان کارکنان، مدیران و مشتریان خود دارند. هدیه یا گیفت نوروزی در این میان نقش مهمی ایفا می‌کند. به ویژه با توجه به ارزش سنتی و باستانی عید نوروز در فرهنگ ما، بسیاری به دنبال هدایای مختص این حال و هوا هستند. هدیه‌هایی شکیل، با رنگ و بوی سنتی که تداعی کننده شادی آغاز سال جدید بوده و با آرزوی موفقیت و کامیابی در سال نو تقدیم می‌شوند. با ما در اریسا گیفت همراه باشید تا شما را برای یافتن هدیه تبلیغاتی عید نوروز برای مشتریان سنتی راهنمایی کنیم.

هدایای خاص و لاکچری نوروزی برای مشتری ستنی

کسب و کارهای سنتی و مدیران سنت دوست

عید نوروز برای شرکت‌های مدرن و صنعتی جایگاه خاصی دارد، اما برای مدیران کسب و کارهای سنتی اهمیت ویژه‌ای دارد. کسب و کارهایی که در حیطه‌های سنتی و بدون آمیخته شدن با مدرنیته یا با اولویت قراردادن فرهنگ و سنت فعالیت می‌کنند، ترجیح می‌دهند در حفظ سنت‌ها کوشاتر باشند. عید نوروز به‌عنوان یکی از مهم‌ترین سنت‌های باستانی ایرانیان، در این میان اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. برای پررنگ‌تر کردن گرامیداشت نوروز و تبریک سرآغاز سال نو، چه چیزی بهتر از هدیه تبلیغاتی عید نوروز برای مدیران، مشتریان و شرکت‌های همکار می‌توان پیدا کرد؟ مخاطب شما در شرکت‌های سنتی، شایسته دریافت هدایایی با حال و هوای سنتی مانند صنایع دستی، پک محصولات سنتی ایرانی و ست هدایای مدیریتی هستند. به ویژه اگر هدیه‌های انتخابی شما با بسته‌بندی‌های لاکچری و شیکی ارائه شوند، به یک هدیه به یادماندنی تبدیل خواهند شد. پکیجینگ شکیل و زیبا ارزش هدیه را نزد مخاطب بالا برده و ابرازکننده احترام شما برای مخاطب است. همچنین جلوه‌ای خوش سلیقه و رسمی به گیفت نوروزی شما خواهد داد.

💥مطالعه بیشتر: چطور با اهدای هدیه تبلیغاتی عید نوروز مشتری جدید جذب کنیم؟

فواید هدیه تبلیغاتی عید نوروز

هدیه‌های تبلیغاتی مناسبتی که به مناسبت عید نوروز به مدیران سنتی و مشتریان سنتی تعلق می‌گیرند، امتیازات ویژه‌ای را برای کسب و کار شما به همراه دارد. امتیازاتی که آزمایش خود را بارها پس داده‌اند و کاملا ملموس است که تا چه میزان مسیر موفقیت را هموارتر می‌کنند. بطور اجمالی فواید هدایای تبلیغاتی نوروزی را ذکر می‌کنیم.

بازاریابی دوستانه برای رقابتی سالم

هدیه‌های تبلیغاتی نوروز یک استراتژی سالم و نوآورانه هستند که توسط کسب و کارها برای معرفی خود به مشتریان یا یادآوری ارزش و جدیت خود به مدیران سنتی، بکار گرفته می‌شوند. اهدای این هدیه‌ها به مخاطبان شما، تاکتیک رقابتی سالم و موثر برای برندسازی به شمار می‌رود. اهدای یک محصول تبلیغاتی مفید و با طراحی خوب که مخاطب آن را برای مدت طولانی نگهداشته و استفاده کند، به معنای این است که نام تجاری یا همان اسم برند شما در ذهنش خواهد ماند. هدیه تبلیغاتی عید نوروز، برخلاف تبلیغات دیجیتال یا مواردی که به راحتی می‌توان آن‌ها را حذف یا فراموش کرد، قدرت ماندگاری دارند. هر بار که مشتریان شما از آن کالا استفاده می‌کنند، برند شما را به یاد می‌آورند و تصوری خوب از شرکتتان در ذهن آن‌ها ایجاد می‌شود. نکته مثبت اینجاست که این شیوه برندسازی تا مادامی که آن کالا سالم و قابل استفاده باشد، دوام دارد و موقتی و کوتاه مدت نیست.

نتیجه قابل اعتماد برای تشویق وفاداری و مشارکت افراد

طبیعی است که مشتریان و مدیران سنتی با دریافت هدایای رایگان مناسبتی، احساس قدردانی و وفاداری خواهند کرد. این راهی آسان و ملموس است برای اینکه به مدیران نشان دهید که برای کارشان ارزش قائل هستید. همچنین به مشتریان ثابت کنید که به آن‌ها احترام می‌گذارید و کیفیت کار برایتان چقدر ارزشمند است. هردو دسته به احتمال زیاد وفادار می‌مانند و با برند شما درگیر می‌شوند، حتی ممکن است نظر مثبت خود را به سایرین انتقال دهند. هدیه عید نوروز راهکاری مطمئن برای تشویق وفاداری و مشارکت افرادی است که کسب و کار شما با آن‌ها در ارتباط است.

💥مطالعه بیشتر: 6 راهکار برای تبدیل شدن افراد به مشتریان وفادار

تنوع در انتخاب و طراحی، دست شما را باز می‌گذارد

فقط یک نوع محصول تبلیغاتی وجود ندارد. طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها پیش روی شماست که دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد. به خصوص وقتی پای هدیه‌ای مناسبتی برای تبریک عید نوروز و قدردانی از فعالیت مدیران و اعتماد مشتریان در میان است، اقلام سنتی که می‌توانند با پک‌های بسته‌بندی منحصر بفرد و خلاقانه عرضه شوند، ترجیح داده می‌شوند. از آن‌جا که باید محصولات تبلیغاتی خود را متناسب با مخاطبان هدف خود انتخاب کنید تا پیام بازاریابی مرتبط و تأثیرگذاری را به جا بگذارد، به سراغ هدیه‌های سنتی با اشاره به نوروز بروید.

پیشتازی در مسابقه با رقبا با هدیه تبلیغاتی عید نوروز

در یک بازار شلوغ و مملو از رقابت، هر مزیتی می‌تواند تفاوت ایجاد کند. محصولات تبلیغاتی با متمایز کردن برند شما نسبت به رقبا و همکاران، به شما برتری می‌دهند. برای خرید هدیه مدیریتی از انتخاب نوع هدیه تا بسته‌بندی مناسب برای آن و شیوه ارائه، به همه ابعاد خوب فکر کنید. مواردی که به‌خوبی طراحی و برنامه‌ریزی شده‌اند، می‌توانند تأثیر مثبت بیشتری نسبت به فعالیت‌های بازاریابی عمومی به دنبال داشته باشند.

راهی مناسب برای تصویرسازی لوگو و پیام برند شما

از الزامات موفقیت هر کسب و کاری، برندینگ قوی است. وقتی هویت، لوگو و پیام برند شما روی هدیه تبلیغاتی عید نوروز حک شده و به دست مشتری سنتی یا مدیران سنتی کسب و کار برسد، در ذهن آن‌ها بطور محسوس و به یادماندنی برندسازی می‌شود تا هر زمان دیگر که از هدایا استفاده می‌کنند، نام شرکت یا سازمان شما به میان بیاید. با گذشت زمان و تکرار اهدای هدایای تبلیغاتی حتی در مناسبت‌های مختلف، جایگاه شما و اعتمادی که این میان شکل گرفته یا پیوندی که محکم‌تر می‌شود، دیگر قابل اغماض نیست. بسیاری از کسب و کارها از این راهکار برای برقراری رابطه صمیمانه و متقابل با مخاطبان خود استفاده می‌کنند.

خرید هدیه سازمانی برای عید نوروز

اگرچه ممکن است تاکنون از کنار آن ساده رد شده باشید، اما محصولات تبلیغاتی یک ابزار بازاریابی قوی برای مشاغلی هستند که با آن‌ها کار می‌کنیم. اگر این هدایا به درستی انتخاب شده و همینطور در زمان مناسب و به شکل صحیح به مخاطب ارائه شوند، تاثیر حداکثری در برندسازی، افزایش فروش، جلب اعتماد و رضایت مدیران و مشتریان شما خواهد گذاشت.

بسیار مهم است که هدیه تبلیغاتی عید نوروز شیک و حامل احترام و ارزش به مخاطب شما باشد. اگر قرار است برند شما را به خوبی شناسانده و خاطره‌ای خوش از خود به یادگار بگذارد، می‌بایست بسته‌بندی زیبا و شکیلی هم برای آن در نظر گرفته شود. لاکچری بودن پکیجینگ هدایای تبلیغاتی نوروزی هم نشانه حرفه‌ای بودن شما در کارتان است. اریسا گیفت به شما گزینه‌های متنوع درخور و فوق‌العاده‌ای برای هدیه عید نوروز پیشنهاد می‌دهد. پیشنهاداتی که متناسب با ذوق و سلیقه مشتریان و مدیران سنتی هستند و رنگ و نشان نوروز را با خود به همراه می‌آورند. پیشنهادات هدایای سازمانی نوروزی ما در قالب محصولات و پک‌های گوناگون با بهترین بسته‌بندی‌های لوکس و با ارزش عرضه می‌شوند.

محصولات تبلیغاتی این پتانسیل را دارند که تأثیر قابل توجهی بر موفقیت برند شما بگذارند. بنابراین، اگر به دنبال یک استراتژی بازاریابی هستید که تا پیش از شروع سال جدید مخاطب سنتی پسند را تحت تاثیر قرار دهند، همین امروز تا قبل از اینکه فرصت تدارک هدیه تبلیغاتی عید نوروز را از دست دهید، دست بکار شوید. برای دریافت مشاوره خرید هدیه تبلیغاتی با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمائید:

021-52906 | 09395005001

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من