11 پیشنهاد عالی برای هدیه عید نوروز دانش آموزان

زمان مطالعه: 7 دقیقه
پیشنهادی متفاوت هدیه عید نوروز برای دانش آموزان
در این مقاله میخوانید

نوروز همیشه یادآور خاطرات شیرینی است که در هر سال در آستانه سال نو یکبار دیگر با آن‌ها روبرو شده‌ایم. فرارسیدن سال جدید فرصت خوبی است تا یکسال بودن در کنار هم را جشن گرفته و برای شروع سال جدید آرزوها و حس‌های خوب را بدرقه راه همدیگر کنیم. عیدی دادن یکی از بهترین راه‌ها در رسوم و فرهنگ ماست که در این راستا خوشحالی را به دوستان و آشنایانمان هدیه می‌دهد. اما کادوی عید برای دانش آموزان از جمله کودکان و نوجوانان، یک رنگ و بوی دیگر دارد. هدیه عید نوروز برای دانش آموزان در ذهنشان تا ابد باقی می‌ماند و شادی مضاعف و عمیقی را در قلبشان می‌کارد. هدیه عید نوروز دانش آموزان می‌تواند هر چیزی باشد؛ از کتاب گرفته تا لوازم‌التحریر فانتزی، اکسسوری، ماگ، اسباب‌بازی و حتی هدایای دست‌ساز و هنری!

خرید کادوی عید برای دانش آموز دختر

برای دانش آموزان دختر، پیشنهادهای جالبی وجود دارد که می‌تواند آن‌ها را هیجان‌زده کند. هدیه‌های دخترانه که با شخصیت‌های کارتونی محبوب آن‌ها و رنگ‌های مورد علاقه‌شان تزئین شده‌اند، آن‌ها را بسیار خوشحال می‌کند. دختران دانش آموز عاشق عروسک‌ها، هدیه‌هایی با رنگ‌های شاد، لوازم‌التحریر رنگی و فانتزی، اکسسوری‌هایی مثل دستبند، انگشتر و گردنبند یا بطور کلی ست زیورآلات هستند. همچنین تزئینات هدایا و بسته‌بندی آن‌ها باید مختص دختران باشد.

قبل از خرید هدیه عید نوروز دانش آموزان دختر بهتر است سن آن‌ها را در نظر داشته و متناسب با روحیات و علایقی که دارند، کادوی مناسبی برایشان انتخاب کنید. سلیقه دانش آموزان دبستانی با دانش آموزان محصل در دبیرستان و هنرستان متفاوت است و باید هدیه مناسب برای هر بازه سنی را پیدا کنید.

خرید کادوی عید برای دانش آموز پسر

هدیه نوروزی برای دانش آموزان پسر چه چیزی باشد؟ دانش آموزان پسر شیفته اسباب بازی‌ها مخصوصا ماشین‌های اسباب بازی، لوازم‌التحریر با رنگ‌های پسرانه، توپ و تجهیزات ورزش و بازی هستند. پسران دانش آموز معمولاً به تحرک و ورزش علاقه بیشتری نشان می‌دهند و هدیه مناسب برای آن‌ها می‌تواند از دنیای ورزش و تیم‌های مورد علاقه آن‌ها الگو گرفته باشد.

بدیهی است که هدیه عید نوروز دانش آموزان پسر هم باید متناسب با سن و مقطع تحصیلی آن‌ها انتخاب شود. دانش آموزان محصل در مقطع ابتدایی با دانش آموزان مقطع متوسطه، دنیای متفاوتی دارند و با هدایای متنوعی می‌توان شادی را به آن‌ها هدیه داد.

مدارس چه هدیه ای برای نوروز دانش آموزان در نظر بگیرند؟

هدیه انتخابی معلمان و مدیران برای دانش آموزان به مناسبت عید نوروز، باید متناسب با سن و جنسیت آن‌ها انتخاب شوند. هدیه‌های متنوعی نیز وجود دارند که هم دختران و هم پسران از آن‌ها استقبال می‌کنند. همچنین می‌توان به دنبال پیشنهاداتی بود که خلاقانه، متفاوت و خاص هستند! این موارد قطعا برای همیشه در ذهن دانش آموزان شما خواهد ماند.

از انتخاب‌های خوبی که مدارس می‌توانند به عنوان هدیه عید نوروز دانش آموزان به آن‌ها فکر کنند، گیفت‌های نوروزی هستند. کادوهایی که حال و هوای عید نوروز را تداعی می‌کنند، همراه با پیام تبریک آشکارشان، هیچ وقت برای شادباش سال نو تکراری و عادی نمی‌شوند.

از آن‌جایی که عید نوروز یک مناسبت اصیل ایرانی است، هدیه‌های سنتی و ایرانی که اشاره به عید نوروز هم دارند، پیشنهادات جذابی به نظر می‌رسند. این کادوهای نوروزی منحصر به‌فرد می‌توانند هدایای صنایع دستی باشند که دانش آموزان به خوبی متوجه ارزش بالا و نفیس بودن آن‌ها می‌شوند. همچنین صنایع دستی، هدیه‌های ماندگاری برای آن‌ها هستند و می‌توانند تا ایام بزرگسالی نیز به عنوان یادگاری همراهشان در زندگی باشند.

 

پیشنهادهای اریسا برای خرید هدیه نوروزی برای دانش آموزان

مجموعه اریسا گیفت، بهترین گزینه‌های پیشنهادی خود را برای هدیه عید نوروز دانش آموزان دختر و پسر، ارائه می‌دهند. هدیه‌های متنوعی در این لیست وجود دارند که با توجه به بودجه و سلیقه در نظر گرفته شده برای خرید هدیه نوروزی دانش آموزی، می‌توانید از بین آن‌ها بهترین انتخاب را داشته باشید.

سفره قلمکار، هدیه ای اصیل از صنایع دستی برای عید نوروز دانش آموزان

انتخاب شما برای خوشحال کردن دانش آموزان، می‌تواند هدیه یادبود اریسا 1 باشد. در این هدیه یک سفره قلمکار زیبا از صنایع دستی اصفهان با ابعاد 40 در 40 سانتیمتر وجود دارد که در یک بگ مشکی کوچک عرضه می‌شود. طرح‌های سنتی متنوعی برای تزئین سفره‌های قلمکار وجود دارند که همگی جذاب و زیبا هستند، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

هدیه ای با طرح نقش زیبا برای عید نوروز دانش آموزان

بشقاب میناکاری سفال، یک کادو دکوری زیبا برای دانش آموزان

پیشنهاد مناسب بعدی هدیه نوروزی برای دانش آموزان، هدیه یادبود اریسا 2 است. اریسا 2، شامل یک بشقاب سفالی زیبا با قطر 16 سانت است که با رنگ‌های میناکاری همدان به خوبی تزئین شده است. این بشقاب زیبای سنتی برای خوشحال کردن دانش آموزان و تبریک سال نو به آن‌ها، گزینه مناسبی خواهد بود، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

بشقاب صنایع دستی زیبا برای خرید عیدانه دانش آموزان توسط مدارس

بشقاب میناکاری روی مس، لوکس و اقتصادی

انتخاب هدیه عید نوروز دانش آموزان می‌تواند همین پک باشد. پک هدیه یادبود اریسا 3 حاوی یک بشقاب میناکاری شده‌ی جذاب است که با طرح‌ها و رنگ‌های چشم نوازش، جلوه‌ای دیگر از هنر ایرانی را پیش چشم می‌آورد. این هدیه مانند سایر پیشنهادات صنایع دستی، برای دانش آموزان تمامی مقاطع و هرجنسیتی مناسب است، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

ایده باکس عیدی مدارس برای دانش آموزان در عید نوروز

جاکلیدی چرم و فیروزه، هدیه ای ارزان اما ماندگار برای عید نوروز دانش آموزان

این هدیه‌ای متفاوت از جاکلیدی‌های معمولی است. یک محصول خاص ساخته شده با چرم طبیعی و کار دست که برای تزئین آن از هنر فیروزه کوبی استفاده شده است. برای تولید این صنایع دستی، از فیروزه اصل نیشابور با بالاترین درجه مرغوبیت استفاده شده تا هنری ماندگار و ارزشمند را ارائه دهد. به ویژه این مساله که قسمت‌های مسی در این جاکلیدی بعد از مدتی استفاده تغییر رنگ نمی‌دهند و سیاه و بدرنگ نمی‌شوند، باعث شده مورد مناسبی برای هدیه نوروزی برای دانش آموزان باشد که تا مدت‌ها بی افت کیفیت از آن استفاده کنند، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

سرکلیدی فیروزه ، هدیه ای ارزان قیمت اما ماندگار برای هدیه دادن به دانش آموزان در عید نوروز

قاب گلیم دستباف، برای تزئین اتاق دانش آموزان

هدیه عید نوروز دانش آموزان می‌تواند یک هدیه کاملا خاص باشد که تا به حال مشابه آن را دریافت نکرده‌اند. گلیم دستباف زیبایی که هنرمندان خوش ذوق شهرستان مغان آن را ساخته‌اند، یک پیشنهاد خاص از صنایع دستی و هنر دست هنرمندان بومی کشور ماست. این محصول در اندازه 10 در 10 سانتیمتری و بسیار جمع و جور تولید شده و درون یک قاب چوبی قرار گرفته است تا مناسب برای تزئین اتاق دانش آموزان باشد، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

قاب زیبای گلیم، یک پیشنهاد خاص از صنایع دستی و هنر برای هدیه عید نوروز دانش آموزان

انگشتر فیروزه، کادو عیدی جذاب برای دانش آموزان دختر

انگشتر نگین 1، گزینه‌ای مناسب هدیه نوروزی برای دانش آموزان دختر است. این انگشتر جذاب و خوشرنگ، از مس و فیروزه کوبی و با طرح زیبای گل ساخته شده است. برای تولید این کار از فیروزه درجه یک نیشابور استفاده می‌شود که کیفیت فوق‌العاده‌ ی آن، تضمین کردنی است. دانش آموزان دختر، حتما از گرفتن این کادوی دوست داشتنی، خوشحال می‌شوند، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

هدیه نوروزی برای دانش آموزان دختر

پک یادبود آجیل، مقوی و اقتصادی برای عیدی مدارس برای دانش آموزان

توصیه اریسا برای هدیه عید نوروز دانش آموزان، محصولی است که نوروز، آداب و رسوم ایرانی و صنایع دستی منحصر بفرد ما را نشان دهد. چنین انتخابی بی شباهت به پک یادبود آجیل فروشگاه اریسا نیست. در این پک یک بشقاب سفال همدانی سایز 16 و زینت داده شده با رنگ‌های متنوع مینا به همراه 50 گرم آجیل مرغوب و تازه وجود دارد. بشقاب و آجیل در یک بگ مشکی کوچک ارائه می‌شوند تا برای هدیه دادن بسته‌بندی شکیلی داشته باشد، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.هدیه ی آجیل و بشقاب صنایع دستی برای عیدی سال نو دانش آموزان مدارس

دستبند فیروزه کوب، هدیه ای چشم نواز برای دختر خانم ها

دستبند زیبای فیروزه کوبی شده، ساخته شده با فیروزه اصل نیشابور و مس باکیفیت است. اگر به دنبال هدیه نوروزی برای دانش آموزان دختر هستید، این محصول شدیدا به شما پیشنهاد می‌شود. این محصول در یک جادستبندی پلاستیکی سورمه‌ای عرضه می‌شود تا از بابت بسته‌بندی و کادوپیچ کردن آن مشکلی نداشته باشید، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.هدیه دستبند فیروزه کوب برای هدیه عید نوروز دانش آموزان دختر

دستبند فیروزه کوب، برای کادوی عید دانش آموزان دختر

پیشنهاد بعدی ما، یک دستبند زیبنده‌ی دوست داشتنی است که از مس و هنر فیروزه کوبی تولید شده است. این هدیه صنایع دستی برای دختران دانش آموز مناسب است. طرح خورشیدی این دستبند النگویی زیبا با نقوش فیروزه کوبی دلربایی تزئین شده که با فیروزه مرغوب و درجه 1 نیشابور ساخته شده‌اند. برای ارائه دستبند دست نواز 4 به عنوان هدیه عید نوروز دانش آموزان، جعبه مخصوصی برای قرار دادن محصول در آن در نظر گرفته شده است، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.دستبند فیروزه کوب، هدیه زیبا و لاکچری برای عید نوروز دانش آموزان دختر

گل رز جاویدان

یکی دیگر از هدایای خاصی که اریسا برای خاص پسندان تدارک دیده، پک گل رز جاویدان است. این هدیه که دانش آموزان حتما آن را دوست دارند، گل رزی با طول عمر بالا و بدون پژمردگی است که با زیبایی و ظرافت خاصی در یک محفظه چوبی و شیشه‌ای بسته‌بندی شده است. رز جاویدان نماد ابراز محبت و عشق به دانش آموزان شماست و آن‌ها به خوبی این موضوع را درک می‌کنند، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.

💥مطالعه بیشتر: رز جاویدان چیست و چگونه باید از آن نگهداری کرد؟هدیه ای برای خاص پسندان، رز جاودان برای هدیه عید نوروز دانش آموزان دختر

پک قلمدان میناکاری سفال، هدیه ای ماندگار و کاربردی برای همه ی دانش آموزان

در بین پیشنهادات متنوع ما برای هدیه نوروزی برای دانش آموزان عزیز، این محصول زیبا از صنایع دستی سفالکاری جایگاه خاصی دارد. سفال‌های تزئین شده با میناکاری ارزش هنر ایرانی و خلاقیت و تنوع در آن را به رخ می‌کشند. در پک قلمدان میناکاری که به دست هنرمندان خوش سلیقه همدانی ساخته شده‌اند، می‌توان زیبایی و سنت ایرانی را به تصویر کشید. این محصول برای اینکه جهت هدیه دادن آماده باشد و در جابجایی آسیبی نبیند، در بسته‌بندی جعبه هاردباکس لولایی قرار گرفته است، برای سفارش محصول اینجا کلیک کنید.هنر ایرانی، خلاقیت و تنوع در یک قاب، ایده ی هدیه ای ارزشمند برای دانش آموزان در عید نوروزپیشنهادات ما برای خرید هدیه عید نوروز دانش آموزان دختر و پسر، همیشه از تنوع طرح، رنگ و قیمت برخوردار هستند. کافی است به سن، جنسیت و سلیقه دانش آموزان توجه داشته باشید و با در نظر گرفتن بودجه در دسترس خود، ماندگارترین هدایا را برای آن‌ها انتخاب کنید. هدیه‌های صنایع دستی جلوه‌ای نفیس با ارزش مادی و معنوی بالا دارند و حتما مورد پسند دانش آموزان و والدین آن‌ها قرار می‌گیرند. مخصوصاً از نظر ماندگاری و کاربردی بودن، همواره حرف اول را در محبوبیت می‌زنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من