چالش‌های اساسی شرکت‌های ایرانی برای انتخاب هدیه‌ تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی
در این مقاله میخوانید

انتخاب هدیه تبلیغاتی متناسب به خودی خود کمی سخت و چالش برانگیز است. با توجه به شرایط بازار کسب و کار  ایرانی، انتخاب این هدیه‌ها چالش برانگیزتر هم می‌شود. از سمتی شرایط اقتصادی طوریست که امکان آزمون و خطا وجود نداشته و باید به عنوان یک مدیر از همین ابتدا با چالش‌های اساسی شرکت‌های ایرانی در انتخاب هدیه‌های تبلیغاتی آشنا باشید. به این ترتیب می‌توانید متناسب با شرایط خود چاره‌اندیشی کرده و برنامه ریزی‌های دقیقی بچینید.

با مطالعه مقاله می‌توانید با مهم‌ترین چالش‌ها آشنا شده و تدابیری جهت حل آن‌ها ارائه دهید. شک نکنید که با این کار سازمان شما کمترین ضرر ممکن را متحمل شده و بیشترین بازدهی را نسبت به هدایا خواهد داشت.

مزایای اهدای هدیه تبلیغاتی

اول از همه باید از مزایای اهدای هدیه تبلیغاتی به شکل دقیق اطلاع داشته باشید و سپس بسنجید که آیا برای سازمان شما چنین مزایایی نسبت به هزینه‌ و چالش‌ها، ارزشمند خواهد بود یانه. پاسخ دقیق این سؤال نیاز به سنجش عمیق و داشتن آگاهی از شرایط سازمانتان دارد. ما در ادامه مهم‌ترین مزایای اهدای هدایای تبلیغاتی را برشمرده‌ایم:

*تشکر و قدردانی

مشتریان از میان چندین سازمان رقیب، سازمان شما را انتخاب نموده‌اند؛ اهدای هدیه تبلیغاتی به آنان این پیغام را می‌رساند که قدر چنین اعتمادی را می‌دانید و  به حضور بسیار اهمیت می‌دهید. این کار باعث افزایش حس خوب در مشتری و حتی ایجاد تعهد می‌شود.

*ارتقای نام برند

با اهدای هدایای نفیس، نام برند اعتبار بیشتری پیدا کرده و مشتری‌ها نیز در پی آن به برند اعتماد بیشتری خواهند داشت. راهکارهای مختلفی برای ارتقای نام برند وجود دارد؛ اما با اهدای هدیه‌های تبلیغاتی مشتریان به شکل محسوس‌تری برندتان را ارزشمند‌تر و فعال‌تر می‌بینند و نسبت به بسیاری از روش‌های دیگر نتیجه بهتری می‌دهد.

*افزایش فروش و جذب مشتری بیشتر

مشتریان با دریافت گیفت‌ها، به خرید بیشتر ترغیب می‌شوند. به علاوه آن‌ها سازمان شما را به دوستان و آشنایان خود برای کسب خدمات معرفی کرده تا افراد بیشتری از این خدمات بهره‌مند شوند. در این صورت به شکل زنجیره‌‌‌واری برند شما به افراد متعددی معرفی خواهد شد.

💥مطالعه بیشتر:چگونه هدیه تبلیغاتی در تبدیل مشتریان به سفیر برند کمک می‌کند؟

*ایجاد یک مزیت رقابتی مناسب

هر سازمان باید یک مزیت خاص داشته باشد تا بتواند توجه مشتریان را جلب کرده و جایگاه خود را در بازار رقابتی مستحکم کند. گیفت‌های تبلیغاتی می‌توانند همان مزیت رقابتی ایده آل باشند که همگی سازمان شما را با آن به خاطر بیاورند.

چالش‌های اساسی در انتخاب هدیه‌ تبلیغاتی

انتخاب گیفت تبلیغاتی برخلاف تصور کار راحتی نیست و نیاز به آگاهی‌ دقیقی در خصوص وضعیت فعلی برند، وابستگی به تبلیغات، بودجه و… دارد. در انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی چند چالش مهم برای شرکت‌ها وجود دارد که تا وقتی پاسخ آن را پیدا نکنند، قادر نیستند که تأثیرگذارترین گیفت‌ها را تهیه نمایند.

جالش شرکت ها در خصوص خرید هدیه تبلیغاتی

شناخت جامعه هدف

هر برند با توجه به ماهیت خود مشتریانی از یک قشر خاص دارد. یکی از هوشمندانه‌ترین کارهایی که مدیر هر سازمان باید انجام دهد، شناخت و تحلیل جامعه مشتریان خود و اطلاع از خواسته‌های آنان است. با توجه به این داده‌ها می‌توان مسیر کاری سازمان را به شکل دقیق‌تری به پیش برد. این داده‌ها در تهیه مناسب‌ترین هدیه‌های تبلیغاتی نیز به افراد کمک می‌کند. شما به عنوان مدیر یک سازمان باید از نیازها و سلیقه جامعه هدف مشتریان خود آگاهی داشته باشید و بر طبق آن هدیه‌ها را تهیه نمایید.

ایجاد تناسب بین بودجه و بهترین هدیه

بدون شک دریافت هدیه‌های نفیس کمک میکند که وجهه اجتماعی سازمان بالاتر برود. بسیاری از سازمان‌ها در شرایط اقتصادی و بی ثبات کنونی بودجه ایده آلی برای این منظور نداشته و مجبورند که در حداقل‌ترین مبالغ، هدایای ارزشمند تهیه نمایند. یافتن چنین هدیه‌هایی آن‌ هم در تعداد و کیفیت بالا کار چندان آسانی نیست. ایجاد تناسب بین بودجه و هدیه از چالش‌های اساسی سازمان‌هاست.

تطابق هدیه با هویت برند

در حالت کلی بهتر است که هدیه‌های تبلیغاتی با هویت برندها ارتباط نزدیکی داشته باشد. این بدان معنی نیست که هدیه‌های انتخابی باید کاملا به سبک سازمان نزدیکی داشته باشد. شما همیشه می‌توانید خلاقیت به خرج داده و هدیه‌های متنوعی تهیه کنید؛ اما بهتر است که این کار در یک چهارچوب مشخص انجام شود. مثلا انتخاب زیورآلات به عنوان هدیه تبلیغاتی برای یک سازمان تهیه و توزیع مواد غذایی به هیچ وجه مناسب نیست و با هویت برند همخوانی ندارد.

تشخیص بهترین استراتژی‌های زمانی

یکی دیگر از چالش‌های افراد در انتخاب گیفت تبلیغاتی تشخیص بهترین استراتژی‌های زمانی است. به دلایل مختلف برخی از سازمان‌ها تصمیم می‌گیرند که در دفعات محدود به مشتریان این هدایا را تقدیم کنند و اهدای هدیه مختص به همه روزهای سال نیست. در این شرایط انتخاب بهترین زمان برای کسب ایده آل‌ترین بازخورد از سخت‌ترین کارهاست. پیشنهاد ما مناسبت‌هایی همچون سال نو، شب یلدا، جشنواره‌های کاری، مناسبت‌های شغلی، روز پدر، روز مادر و شب‌هایی نظیر آن‌هاست؛ اما نهایتا باید استراتژی زمانی را با توجه به خدمات و شرایط سازمانی خود تعیین کنید.

تعیین اهداف مشخص

همانطور که در خصوص مزیت‌های اهدای هدایای تبلیغاتی گفتیم، این کار پیامدهای مثبت متعددی خواهد داشت. هرچند که مدیران ترجیح می‌دهند همه این موارد مثبت را به یک میزان داشته باشند، اما این کار نشدنی است. شما باید هدف دقیق خود را اهدای چنین گیفت‌هایی با توجه به موقعیت سازمان تعیین کنید؛ مثلا باید تعیین کنید که ترجیح می‌دهید با این کار مشتریانتان زیاد شود یا مشتریان قدیمی به شکل متعهدانه‌تری به سازمان مراجعه کنند. انتخاب هدیه با توجه به هر شرایط به یک شکلِ متفاوت بوده و یک خواسته اولویت بیشتری دارد. این موضوع همیشه مدیران را سردرگم می‌کند؛ چرا که گاهی به نیاز اصلی سازمان واقف نیستند.

اریسا چطور چالش‌های شما را در انتخاب هدیه‌تبلیغاتی حل می‌کند؟

فروشگاه اریسا می‌تواند تک به تک چالش‌های شما را در خصوص انتخاب بهترین هدیه حل نماید. اریسا تنها یک سایت تهیه و توزیع گیفت ساده نیست و به اشکال مختلف گره از کار شما باز خواهد کرد:

مشاهده محصولات: هدیه های تبلیغاتی

*انتخاب بهینه‌ترین هدیه نسبت به بودجه شما

احتمالا به عنوان مدیر یک سازمان برای هر هدیه یک بودجه خاص در نظر گرفته‌اید و تمایل دارید نسبت به آن بهترین انتخاب را داشته باشید. اریسا در خصوص قیمت بسیار انعطاف‌پذیر بوده و با طراحی انواع پک‌های هدیه می‌تواند قیمت هدایا را با بودجه شما همخوان کند.

*مناسب‌ترین پکیجینگ با حفظ هویت برند شما

شما می‌توانید پکیجینگ تمام سفارش‌های خود را با بسته بندی، لوگو و اِلِمان‌های سازمان خود سفارش دهید. به این ترتیب هدیه‌ها شخصی سازی شده هستند و به دنبال آن هویت برندتان در هدایا دیده می‌شوند. همچنین وجود چنین پکیجینگ‌ حرفه‌ای و تخصصی باعث جلب توجه بیشتر افراد و افزایش رضایت آنان می‌شود.

 *تجربه بالا و تیم فروش حرفه‌ای

ما در اریسا تجربه بالایی جهت عرضه هدیه داریم و تقریبا برای هر سبک از سازمانی هدایایی متناسب تهیه نموده‌ایم. به این ترتیب می‌توانیم به کمک تجاربی که تاکنون داشته‌ایم، راهنمایی‌های دقیقی ارائه دهیم. تیم فروش ما بسیار حرفه‌ای بوده و در ارائه خدمات منحصر به فرد برای شما دقیق و مسئولانه عمل می‌کند.

💥مطالعه بیشتر: تولیدکننده هدیه تبلیغاتی

*داشتن شناخت دقیق از جامعه هدف برندهای متنوع

اریسا شناخت کاملی از انواع سلایق مشتریان دارد.  ما می‌توانیم به خوبی جامعه هدف برندهای متنوع را شناسایی کرده و بر طبق آن‌ها هدیه‌های ایده آلی را پیشنهاد دهیم. به این ترتیب نیاز به صرف وقت و هزینه نیست و با توجه به دانش و دقتمان بهترین‌ها را برایتان تهیه خواهیم کرد.

*عرضه هدیه‌های مختلف برای هر مناسبت و زمانبندی خاص

اریسا بیش از هفت هزار هدیه آماده ارسال در انبار خود داشته و می‌تواند در هر مناسبتی اعم از مناسبت‌های مذهبی، ایرانی و حتی بین المللی هدیه‌های خاص و متناسبی عرضه نماید. به این ترتیب دیگر نیازی به نگرانی از بابت جست و جو برای هدایای متناسب و در تعداد دلخواه ندارید و صفر تا صد این کار را اریسا برعهده خواهد گرفت.

*ایجاد وفاداری در مشتریان به وسیله کیفیت بالای هدایا

تمامی کالاهای موجود در اریسا کیفیت بسیار بالایی دارند. ما برای شما در هنگام خرید باکیفیت‌ترین متریال‌ها را عرضه کردیم که نمونه مشابه آن را نمی‌توانید در هیچ جای دیگری پیدا کنید. وقتی مشتریان به کیفیت بالا و نفیس بودن هدیه خود پی می‌برند، حتما ارادت بیشتری نسبت به سازمان شما پیدا می‌کنند.

*اریسا؛ همیشه در دسترس و سریع

 مفتخریم که بهترین و باکیفیت‌ترین گیفت‌ها را در مدت زمان کوتاه به دست مشتریان رسانده و تجربه خریدی لذت بخش را برای آنان به یادگار خواهیم گذاشت. اگر نسبت به هدیه خود دچار شبهه هستید یا چالش‌های متعددی در انتخاب دارید، می‌توانید با شماره‌های 09395005001 یا 52906 021 تماس بگیرید. ما یک تیم حرفه‌ای و همه فن حریف را برای پاسخگویی به سؤالات شما داشته که ایده‌آل‌ ترین هدیه را به شما پیشنهاد می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من