چطور هدیه چشم روشنی خانه نو (هدیه منزل مبارکی) خاص و جذاب هدیه بدهیم؟

پیشنهاد هدیه برای خرید منزل مبارکی
در این مقاله میخوانید

انتخاب هدیه منزل مبارکی برای اکثر افراد انتخاب سختی‌ است؛ چرا که اکثر مواقع در خصوص سلیقه صاحب خانه و ترجیحات آنان هیچ اطلاعی ندارند و خرید هر هدیه‌ای ریسک محسوب می‌شود. هرچند که هیچوقت نمی‌توان به شکل صد در صد از سلیقه و میزان رضایت افراد نسبت به هدیه آگاهی پیدا کرد، اما ایده‌ها و نکته‌هایی وجود دارند که احتمال رضایت را بالاتر می‌برند.

در این مقاله تصمیم گرفتیم که چند مورد از بهترین ایده‌های خرید هدیه منزل مبارکی و خدمات برجسته اریسا در خصوص آن را شرح دهیم. این هدایا همگی نفیس بوده و توجه هر شخصی را به خود جلب می‌کنند. طیف وسیع هدایای موجود در سایت اریسا دست شما را برای خرید هدیه‌ای زیبا باز میگذارد.

رسم منزل مبارکی چه رسمی‌ است؟

یکی از رسم‌های برجسته و قابل توجه ایرانی، رسم منزل مبارکی یا چشم روشنی خانه است. به عقیده خیلی از افراد گردهم آمدن و اهدای هدیه برای یک مناسبت مهم، باعث افزایش رزق و روزی و متبرک شدن احوالات ساکنین خانه می‌شود؛ به همین خاطر گاهی برخی از افراد با خرید خانه، اقوام و آشنایان را دعوت کرده و از آن‌ها پذیرایی می‌نمایند. در عوض؛ آن‌ها نیز برای برکت خانه و تبریک گویی یک هدیه نفیس هدیه می‌آورند.

برخی از افراد این هدیه را به شکل نقد یا کارت هدیه تقدیم می‌کنند؛ اما این گزینه چندان ایده خوبی نیست. وجه نقد ماندگار نیست و نشان از اهمیت و صرف وقت در انتخاب هدیه نمی‌دهد. برعکس با جست و جو و تهیه یک هدیه متناسب، صاحب خانه در می‌یابد که چقدر برای او ارزش و احترام قائل هستید. اگر به دنبال یک فروشگاه برای انتخاب هدیه‌اید، از خدمات شرکت صنایع دستی اریسا استفاده کنید. اریسا بهترین کادوهای ممکن را در این خصوص ارائه داده است.

هدیه منزل مبارکی

معرفی 7 نمونه از بهترین هدیه‌های منزل مبارکی (منزل نو) اریسا

یافتن ایده‌های خوب برای هدیه منزل مبارکی کمی سخت است و نمی‌توان به راحتی ایده‌ای پیدا کرد که باب میل طیف وسیعی از افراد باشد. اریسا با جست و جو و صرف وقت و انرژی زیاد، بهترین هدیه‌های چشم روشنی منزل را تهیه کرده است. تنوع هدیه‌ها بسیار بالاست ولی در این قسمت به 7 مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم‌ که طبق تجربه ما بیشترین بازخورد را در خصوص هدیه‌ منزل دارد:

✅ظروف سفالی

ظروف سفالی اریسا، از ظروفی با بهترین کیفیت ساخت هستند. این ظروف به شکل خام نبوده و همگی دارای طراحی‌های رنگین و سنتی‌اند. شما می‌توانید انواع شکلات خوری، میوه‌‌خوری، آجیل‌خوری، دیوارکوب، گلدان، قلمدان و قندان را در این جنس تهیه کرده و از تنوع قابل قبولی بهره ببرید. همگی این هدایا در جعبه‌های نفیس و محکم هدیه داده می‌شوند؛ علاوه بر آن می‌توانید انواع ساک‌های هدیه اریسا را نیز انتخاب کنید. در صورت علاقه بیشتر می‌توانید هدیه‌های سفالی مورد نظر خود را در یک پک متفاوت و شخصی سازی شده هم دریافت نمایید. جزئیات هرکدام از ظروف سفالی اریسا بسیار قابل توجه بوده و چینش هنرمندانه‌ای دارند. چنین ظروفی بیشتر برای خانه‌هایی با طراحی سنتی و حتی طراحی ساده مناسب است.

مشاهده محصولات: هدایای سفالی

هدیه سازمانی نفیس شامل دو عدد گلدان مس و پرداز و قاب خاتم کاری

✅قاب و تابلو‌های سنتی

یکی از گزینه‌های مهم برای هدیه، انواع قاب و تابلوهای سنتی است. این هدیه‌ها زینت بخش منزل هستند و باعث تحول زیادی در محیط می‌شود. اریسا سعی کرده مجموعه‌ای متناسب با هر سلیقه‌ای طراحی کند و انواع هنرهای سنتی ایرانی اعم از فیروزه کاری، ملیله‌ کاری، خاتم‌ کاری و… را در آن به کار ببرد. توصیه می‌کنیم برای هدیه خانه مبارکی سایز کوچک یا متوسط این هدایا را تهیه کنید. در برخی از خانه‌ها ممکن است که قاب و تابلوهای سایز بزرگ چهره نامتناسبی به محیط ببخشد.

 

✅ست چایخوری

ست‌های چایخوری اریسا دارای جذابیت بصری و کیفیت بالایی هستند. این ست‌ها به شکل سنتی و با ظرافت بالایی طراحی شده و بسیار کمیاب هستند. نکته مثبت در چنین هدیه‌ای این است که تکراری نبوده و صاحبخانه با دریافت آن خوشحالی بیشتری تجربه می‌کند. شما می‌توانید در کنار این هدیه المان‌هایی مانند زعفران یا آجیل نیز هدیه دهید که جذاب‌تر شود.

✅زعفران نفیس

زعفران از ادویه‌های نفیس ایرانی است که در هرخانه‌ای کاربرد داشته و ارزش بالایی نیز دارد. انواع پک‌های هدیه زعفران اعلا به همراه زعفران ساب و قوری زعفران در اریسا موجود است که می‌تواند جزو جذاب‌ترین و اصیل‌ترین اهدا محسوب شود. طراحی پک‌های زعفران به شکل هوشمندانه‌ای بوده و باکس‌های طرح سنتی و نفیسی در خصوص آن طراحی شده است که توجه هر کسی را جلب می‌کند.

مشاهده محصولات: انواع پک های زعفران

✅تابلو فرش

تابلو فرش نیز در خصوص هدیه برای خانه جدید یک انتخاب کاربردی و پرطرفدار است. این تابلوها محیط را بازآفرینی کرده و جلوه متفاوت‌تری به خانه می‌بخشند. تابلو فرش‌های اریسا نفیس و ارزشمند هستند و نقش‌هایی دارند که در کمتر جایی پیدا می‌کنید. به علاوه ارزش مادی آن، هدیه را در نظر صاحبخانه پسندیده‌‌تر می‌کند. اگر می‌خواهید متفاوت ظاهر شوید، هدیه دادن تابلوفرش‌ها بهترین ایده است.

✅پارچه ترمه 

زینت بخشیدن خانه با پارچه‌های سنتی محیط را چشم‌نواز و اصیل‌تر می‌کند. پارچه‌های ترمه، پارچه‌هایی لطیف هستند که عموما در طیف رنگی آبی، سبز، سرمه‌ای و قرمز طراحی می‌شوند. این پارچه‌ها کاربردهای فراوانی از دوخت لباس گرفته تا دوخت رومیزی‌‌های نفیس و انواع تابلو دارند و می‌توانند بسیار کاربردی باشند.

💥مطالعه بیشتر: ترمه یزدی و مراحل تولید آن

✅ظروف ملیله‌کاری شده

یکی از هدایایی که به شما پیشنهاد میکنیم خرید ظروف ملیله‌کاری است. زادگاه این هنر شهر اصفهان میباشد. نقوش روی ظروف ملیله‌کاری شده مانند دیگر صنایع دستی ذهنی بوده به همین دلیل ارزش مادی و معنوی بالایی دارد به علاوه اینکه از این ظروف میتوان هم به عنوان وسایل زینتی و دکوری و هم به عنوان وسایل پذیرایی استفاده کرد. رویه‌ی این ظروف از مواد پلی استری پوشانده شده است و از تغییر رنگ این ظروف جلوگیری میکند و ماندگاری محصول را افزایش میدهد.

مشاهده محصولات: انواع ظروف ملیله کاری

خرید چشم روشنی منزل نو از اریسا چه مزیت‌هایی دارد؟

فروشگاه‌های زیادی برای خرید کادو زیادی وجود دارد که می‌توان هدیه خانه مبارکی را از آن‌ها تهیه نمود. اریسا مزیت‌های منحصر به فردی دارد که آن را نسبت به دیگر فروشگاه‌ها برتر می‌کند:

  • کیفیت بالا و بی‌نظیر

همه کالاهای اریسا کیفیت سنجی و کنترل می‌شوند. به فرض محال هم اگر کالاهای دریافتی هرگونه ایرادی داشته داشته باشد یا ارسال به شکل ناصحیحی انجام شود، اریسا با کمال میل آن را پس خواهد گرفت. بخش عمده‌ای از محصولات اریسا دست‌‌ساز هستند و بهترین هنرمندان ایرانی آن را طراحی کرده و ساختند. این محصولات ماندگاری بالایی هم دارند و می‌توان تا سال‌ها از جلوه آن بهره برد.

  • امکان شخصی‌سازی بسته بندی

شما می‌توانید بسته بندی کادوها را به شکل دلخواه خود سفارش دهید. به این ترتیب افراد با دیدن بسته بندی جذاب هدیه خود، خوشحال‌تر شده و درمی‌یابند که زمان زیادی وقف هدیه آن‌ها شده است.

  • امکان بازخرید هدایا

به هرعلتی اگر به هدیه‌تان علاقه‌ای نداشته یا پس از مدتی نیاز به وجه نقد آن دارید، ما این هدایا را با قیمت روز از شما بازخرید می‌کنیم. این نکته در وهله اول اطمینان ما از کیفیت گیفت‌هایمان را نشان می‌دهد و در وهله دوم نمودی از اهمیت و ارزش ما نسبت به نیازهای مشتریان است.

  • ارسال سریع

ارسال سریع در خصوص هدایا اهمیت زیادی دارد، چرا که هدیه در صورتی که در زمان نامناسب تقدیم شود اثرگذاری چندانی ندارد. اریسا همیشه هدیه‌های خود را در بازه زمانی اعلام شده ارسال کرده و هیچ شکایتی از این بابت نداشته است.

  • طراحی پک مخصوص

در صورتی‌که اجزای مختلفی از هدایا را درنظر دارید که در سایت به صورت پک هدیه موجود نیست، با مشاوران ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کرده و گزینه‌های مدنظر خود را به صورت  پک مشخص نمایید. همه پک‌ها را هم می‌توانید در هر تعداد مدنظر خود تهیه کنید و هیچ محدودیتی از این بابت وجود ندارد.

آداب خرید هدیه چشم روشنی (هدیه منزل مبارکی) برای آشنایان

  • هدیه مورد نظر باید با سبک چیدمان و خانه افراد تناسب داشته باشد. برای مثال در اغلب موارد نمی‌توان برای خانه‌ای با سبک سنتی یک هدیه مدرن تهیه کرد، چون باعث عدم تناسب و ایجاد نمای بدی خواهد شد.

💥مطالعه بیشتر: 8 حقیقت جالب در مورد هدیه دادن که بسیاری از ما نمی دانیم!

  • بهتر است که هدیه برای خانه ابعاد بزرگی نداشته باشد و بیشتر حکم یک اجزای کوچک اما تأثیرگذار را داشته باشد. تهیه هدایایی که به شکل بارزی در مقابل دیده افراد هستند، نیاز به ریزنگری و اطلاع دقیق از سلیقه صاحب خانه دارد.
  • هدیه‌ای با رنگ‌های خنثی می‌تواند با هر چینش رنگی دکوراسیون همخوان باشد، پس تا جای ممکن از چنین رنگ‌هایی استفاده کنید. در کنار رنگ‌های خنثی، رنگ‌هایی مثل آبی، سبز، قرمز و طیف رنگی مرتبط با آن نیز از رنگ‌هایی هستند که با اکثر دکوراسیون‌ها ست می‌شوند.
  • در هنگام خرید هدیه، می‌توانید یک کارت پستال یا دست نوشته زیبا نیز در کنار آن قرار دهید تا بر افراد اثربخشی بالایی داشته باشد.
  • برای خرید هدیه منزل مبارکی بدترین انتخاب‌ها، انتخاب‌هایی مثل خرید لوازم آرایش، عطر، پیراهن و مواردی از این دست است. این هدیه‌ها شخصی هستند و نسبت به موضوع هدیه تناسب ندارند.
  • هدیه منزل مبارکی باید باارزش و به یادماندنی باشد. کادوهای دم دستی باعث می‌شود که صاحبخانه بهتر متوجه ارزش خود در نظر شما شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من