چه شرکت هایی ولکام پک (بسته خوش‌آمدگویی) میدهند؟

چه شرکت هایی ولکام پک میدهند
در این مقاله میخوانید

خوش‌آمدگویی به افراد تازه وارد در هر مکانی یکی از آداب و رسوم زیبای فرهنگ‌های مختلف است. در فرهنگ کهن ایرانی نیز این رسم خوشایند وجود دارد و صاحبان مراسم‌های مختلف با زیباترین شکل ممکن به افراد حاضر خوشامد می‌گویند. چندسالی است که  این رسم قشنگ به کسب و کارها هم راه پیدا کرده است. در شرکت‌های معتبر بسته خوش‌آمدگویی را برای گرامیداشت کارمندان تازه وارد تدارک می‌بینند و در بدو ورود به آن‌ها اهدا می‌کنند. با این کار پسندیده خاطره‌ای خوش برای افراد تازه‌وارد رقم می‌خورد. اما این تنها یک جنبه از فواید ولکام پک یا همان بسته خوش‌آمدگویی است. در این مقاله قصد داریم شما را با مزایای این هدیه آشنا کنیم و پیشنهادهایی درباره انتخاب اقلام مناسب برای این پک ارائه بدهیم. با ما همراه شوید.

ولکام پکیج (بسته خوش‌آمدگویی) چیست؟

سازمان‌های بزرگ معمولا به صورت منظم در حال جذب نیرو هستند و باید قوانین و اصول رفتار سازمانی خود را برای تازه‌واردها توضیح بدهند. مجموعه‌های مختلف از روش‌های گوناگونی برای این کار استفاده می‌کنند و ارائه ولکام پکیج، یکی از آن‌هاست.

در ولکام پک یا پکیج خوش‌آمدگویی، شما هم می‌توانید اطلاعاتی که لازم است را در قالب یک بروشور یا کاتالوگ به کارمندان تازه‌وارد ارائه بدهید و هم می‌توانید هدایایی به آن‌ها ارائه کنید. این هدایا، صرف نظر از ارزش مادی که دارند، انرژی مثبت شما و محیط کارتان را به کارمندان تازه‌کار انتقال می‌دهند و آن‌ها از همان روزهای اول از کار در مجموعه شما لذت خواهند برد.

💥مطالعه بیشتر: ولکام پک چیست؟

مزایای استفاده از ولکام پک چیست؟

 بسته خوش‌آمدگویی معمولا توسط سازمان‌هایی معتبر و خوش‌نام ارائه می‌شوند و به نوعی نشانه اهمیتی هستند که مدیران مجموعه به کارکنان، برند شرکت و محیط کارشان می‌دهند. مهم‌ترین مزایای استفاده از ولکام پک عبارت است از:

  • با ارائه این بسته، فرهنگ سازمانی شرکت مورد نظر در اولین قدم به کارکنان جدید اعلام می‌شود.
  • کارمند تازه وارد به خوبی با مقررات موجود در سازمان آشنا می‌شود.
  • خوش‌آمدگویی در بدو ورود حس ارزشمندی به افراد تازه وارد در سیستم می‌دهد. این موضوع تعهد آن‌ها برای انجام کارها به نحو احسن را افزایش می‌دهد.
  • استرس افراد جدیدالورود با این کار کمتر می‌شود و از همان روز اول می‌توانند با عملکرد بهتر و تمرکز بیشتری وظایف خود را یاد بگیرند و شروع به کار کنند.
  • اگر برگه خوش‌آمدگویی از طرف شخص مدیر عامل باشد، احساس ارزشمندی به کارمندان تازه وارد داده می‌شود. در نتیجه بازدهی افراد در طول روز کاری بیشتر خواهد بود.
  • این بسته‌ها می‌توانند راهی برای ارتباط‌ سازی بین کارکنان کنونی و کارمند جدید سازمان باشند.

بسته خوش آمد گویی

در بسته‌های ولکام پک چه چیزهایی قرار می‌دهند؟

محتویات بسته‌های خوش‌آمدگویی با توجه به نیازهای سازمان در مورد کاری که کارمندان تازه وارد باید انجام دهند و هم‌چنین میزان بودجه‌ای که مدیران برای هر بسته در نظر می‌گیرند، متفاوت است. معمولا لوازم‌التحریر مانند خودکار یا دفترچه یادداشت از اجزای اصلی این پکیج‌ها هستند. با توجه به اساسنامه سازمان و اصول تقسیم وظایف بین افراد مختلف ممکن است برگه های چاپ شده و آماده به شکل پمفلت در اختیار کارمندان تازه وارد قسمت‌های مختلف قرار بگیرد.

مشاهده محصولات: انواع ولکام پک جذاب

بعضی شرکت‌ها با توجه به روال کاری، لوازم الکترونیکی مانند فلش مموری، هدست یا پاوربانک را در اختیار کارمند تازه وارد سازمان قرار می‌دهند. ممکن است یک ماگ سرامیکی مزین به نام برند هم برای نوشیدن چای در زمان استراحت در پک‌ها قرار بگیرد.

بهتر است اقلامی که برای ولکام پکیج در نظر می‌گیرید، کاربردی باشند. در این صورت نیروی انسانی تازه‌وارد از همان روزهای اول، از هدایای خود استفاده می‌کند. از طرف دیگر، وقتی همه کارمندهایتان از ابزارهای ست استفاده کنند، جلوه محیط کار هم جذاب‌تر خواهد شد. به عنوان مثال تصور کنید روی میز همه، ماگ مزین به نام و لوگوی برند مجموعه باشد. این ویژگی‌ برای افرادی که اولین بار وارد محیط می‌شوند، جذاب به نظر می‌رسد. شما میتوانید جهت مشاوره در خصوص ولکام پک‌های سازمانی خود با کارشناسان اریسا تماس بگیرید و از راهنمایی‌های آنها استفاده کنید فقط کافیست بودجه مورد نظر خود را برای خرید ولکام پک به ما اعلام کنید.

ابتکارات طراحی ولکام پک در شرکت‌های معتبر

ابتکارهایی که در زمینه تهیه بسته خوش‌آمدگویی به کار می‌رود در شرکت‌های مختلف متفاوت است. در بعضی موارد شرکت‌های روی محتویات این بسته سربرگ‌های سازمانی و لوگو و برند مجموعه را ثبت می‌کنند. بعضی از شرکت‌ها به ارائه بسته‌های معمولی بسنده می‌کنند، اما بعضی دیگر برنامه‌های خلاقانه‌ای برای گرامیداشت ورود کارمندهای تازه‌وارد در نظر می‌گیرند و وسایلی به آن‌ها می‌دهند که تا همیشه در خاطرشان باقی بماند.

به عنوان مثال کمپانی گوگل، بسته خوش‌آمدگویی جالبی را به کارمندان تازه خود هدیه می‌دهد که شامل اقلام زیر است:

  • گیفت کارت گوگل پلی
  • هودی یا تیشرت
  • چند عدد عروسک
  • هدفون با تم گوگل
  • چتر
  • کوله
  • تفنگ اسباب بازی
  • بطری آب

جالب‌ترین بخش ولکام پک گوگل، تفنگ اسباب‌بازی است که به تمام کارمندان، فارغ از سن و سال آن‌ها ارائه می‌شود!

بهترین روش تهیه ولکام پک برای سازمان

اگر شما نیز به‌عنوان مدیر یک شرکت قصد دارید برای کارمندان تازه وارد بسته خوش‌آمدگویی تهیه کنید، می‌توانید براساس بودجه و وسایلی که احساس می‌کنید کارمندان به آن نیاز دارند، چند قلم هدیه تهیه کنید، آن‌ها را در بسته‌بندی مناسب قرار بدهید و به کارمندهای تازه‌وارد مجموعه اهدا کنید.

خرید اجناس مورد نیاز به صورت تکی مقرون به‌صرفه نیست. از طرفی اگر خودتان بخواهید تمام بخش‌های پک را خریداری کنید، زمان زیادی از شما می‌گیرد و اگر مشغله زیادی داشته باشید، عملا فرصتی برای انجام این کار نخواهید داشت. بهترین روش برای تهیه ولکام پک این است که کار را به کاردانی چون مجموعه اریسا بسپارید.

مجموعه اریسا به صورت تخصصی در زمینه تولید صنایع دستی و هدایای سازمانی فعالیت دارد. تنوع بالای محصولات مجموعه در کنار قیمت مناسب آن باعث شده کارفرماهای بسیاری تدارک هدایای تبلیغاتی، پک‌های مناسبتی و ولکام پک مجموعه خود را به اریسا بسپارند. انواع محصولات اریسا در وب سایت درج شده است، شما می‌توانید آنچه به نظرتان خوش می‌آید را برای هدیه خوش‌آمدگویی خود گلچین کنید و سفارش دهید. کارشناسان اریسا، هدایای انتخابی شما را به بهترین شیوه ممکن بسته‌بندی می‌کنند و به دستتان می‌رسانند. اگر سوالی در این باره دارید یا برای تهیه پک مورد نظر خود به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، می‌توانید با شماره‌های 0939500500102152906 تماس بگیرید. کارشناسان ما پاسخگوی سوالاتتان خواهند بود و شما را در تمام زمینه‌های مربوط به هدایای سازمانی راهنمایی می‌کنند.

کلام آخر

اگر برای تهیه ولکام پک مورد نیاز شرکت خود نیاز به مشاوره دارید کارشناسان با تجربه و ماهر شرکت اریسا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار می‌دهند. در صورت رضایت می‌توانید بسته مورد نظر خود را به کارشناسان فروش این شرکت سفارش دهید. تنوع قیمتی و محصولات داخل پک‌های اریسا بالاست و شما متناسب با میزان بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفته‌اید و نظراتی که در این باره دارید، بهترین پکیج خوش‌آمدگویی را برای سازمانتان بچینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من