هدیه شب یلدا برای همسر خود چی بخریم؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه
خرید هدیه شب یلدا برای همسر
در این مقاله میخوانید

شب یلدا از سری مناسبت‌هایی است که می‌توان به بهانه آن عشق و صمیمیت را از راه‌های مختلف مانند اهدای هدیه همسر خود ابراز نمود. بهترین هدیه شب یلدا برای همسر باید از ویژگی‌های خاصی برخوردار باشد و هر گیفتی چشمگیر به نظر نمی‌آید. گیفت مناسب برای همسران باید با روحیه لطیف آنان همخوانی داشته و همچنین از ظرافت و ارزش خاصی برخوردار باشد.

در این مقاله قصد داریم بهترین گیفت‌های یلدایی را برای همسران معرفی کنیم. این دسته از گیفت‌ها برای هر خانمی مورد پسند واقع می‌شود و بسیار ارزشمند خواهد بود.

💥مطالعه بیشتر: 5 ست هدیه چرم برای خانم‌های سخت پسند

اهمیت انتخاب یک گیفت رمانتیک برای شب یلدا

انواع مناسبت‌های مختلف در طی سال وجود دارد که می‌تواند بهانه‌ای برای هدیه دادن باشد؛ پس چرا یلدا را برای انتخاب هدیه‌ای رمانتیک انتخاب کنیم؟

این شب از قدیم الایام روزی برای جشن و پایکوبی برای هر ایرانی بوده و در سراسر این سرزمین اهمیت دارد. برخی از مناسبت‌ها صرفا برای عده‌ای خاص ارزشمند بوده و هرکسی از آن لذت نخواهد برد؛ به همین خاطر باید مناسبتی همچون یلدا را که همگانی است انتخاب نمایید. به علاوه هدیه دادن جزو ثابتی از رسوم یلدایی بوده و اعضای خانواده به یکدیگر گیفت‌هایی تقدیم می‌کنند. موضوع دیگر این است که خاطرات شب یلدا جزو خاطره‌های ماندگار هر فردی می‌باشد و با اهدای بهترین هدیه شب یلدا برای همسر، یلدایی فراموش نشدنی خواهید ساخت.

بهترین هدیه‌‌های رمانتیک برای شب یلدا

انتخاب کادو برای خانم‌ها بسیار سخت بوده و نیاز به هوشمندی زیادی دارد. در ادامه هدیه‌‌هایی از اریسا را پیشنهاد می‌کنیم که بر طبق تجربه برای هر خانم سخت پسندی خاص و جذاب محسوب می‌شود:

💥مطالعه بیشتر: راهنمای خرید هدیه برای همسر سخت پسند

 گل رز جاویدان

یکی از بهترین هدیه‌هایی که می‌توانید به همسر خود تقدیم نمایید گل رز جاویدان است. گل رز جاویدان https://erisagift.com/product-category/رز-جاویدان/  نمادی از طبیعت بوده و برای افرادی که به طبیعت و المان‌ها آن علاقه دارند بهترین انتخاب است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که گل رز جاویدان از رزهای مصنوعی ساخته شده‌اند ولی در حقیقت این گل‌ها واقعی هستند. برای ساخت رز جاویدان، رزهای طبیعی را با فرآیند خاصی بدون تغییر رنگ و ظاهر خشک کرده و آن را در محفظه خاصی قرار می‌دهند.

گل‌ رز جاویدان تا سالیان سال ماندگار باقی می‌ماند. اگر قصد دارید گیفتتان پس از سال‌ها همچنان خاطره یلدا را زنده کند، این گیفت بهترین انتخاب است. اریسا گل رز جاویدان را به شکل پک‌های مختلف به فروش می‌رساند. شما می‌توانید این گل‌ها را به همراه لوازمی همچون عینک و کیف، روسری، زیورآلات و… سفارش دهید.

💥مطالعه بیشتر: رز جاویدان چیست و چگونه باید از آن نگهداری کرد؟

این گل‌ها به صورت تک با باکس شیشه‌ای با به صورت دسته چندتایی به همراه گلدان دکوری قابل خرید هستند. اریسا سعی کرده برای همه این گیفت‌ها بهترین پکیجینگ را ارائه بدهد تا گل رز بیشتر به چشم بیاید و توجه همسرتان را به خود جلب کند. گل‌های رز اریسا در بازه قیمتی متنوعی به فروش می‌رسند؛ بنابراین با هر بودجه‌ای که دارید می‌توانید گزینه متناسبتان را بیابید.

گل‌ رز جاویدان تنوع رنگی زیادی دارد و هر رنگ آن بیانگر یک مفهوم است. رنگ قرمز به معنای عشق و پیوند می‌باشد؛ به همین خاطر به عنوان یک گیفت رمانتیک این رنگ را انتخاب نمایید. انتخاب رنگ‌هایی غیر از قرمز کمی ریسک دارد و ممکن است مورد پسند واقع نشود.

💥مطالعه بیشتر: چه رنگ‌هایی از گل رز جاویدان در بازار موجود است؟

نکته خاص در خصوص هدیه دادن گل رز جاویدان این است که نیاز به هیچ‌گونه نگهداری و صرف وقت ندارد؛ بنابراین بدون کوچکترین دردسر یک هدیه زینتی و ارزشمند انتخاب خواهید کرد. حتی نور و رطوبت نیز نمی‌تواند آنچنان این گل‌ها را تحت تاثیر قرار دهد و به نوبه خود بدون تغییر و سالم باقی می‌مانند.

ست هدیه چرمی برای بانوان

یکی دیگر از گیفت‌هایی که باعث خوشحالی خانمتان می‌شود، انواع ست‌های هدیه چرمی است. چرم یکی از متریال‌های محبوب و همه پسند بوده که ماهیت گیفت را رسمی‌‌تر می‌کند. چرم هیچوقت قدیمی نمی‌شود و همیشه در صدر تقاضا باقی می‌ماند. به همین خاطر بهتر است آن را  به پارچه و متریال‌های مُد روز ترجیح دهید و انتخابی داشته باشید که همیشه قابل استقاده باشد.

💥مطالعه بیشتر: 5 ست هدیه چرم برای خانم‌های سخت پسند

اریسا انواع ست هدیه چرمی برای بانوان را به کامل‌ترین شکل ممکن طراحی کرده است. پارچه‌های چرمی انواع مختلف طبیعی و مصنوعی دارند. چرم طبیعی مناسب‌ترین نوع چرم است. چرم‌های اریسا طبیعی بوده و از ماندگاری بالایی برخوردار می‌باشد؛ پس می‌توانید از آن‌ها تا سالیان سال بدون آسیب‌ و فرسودگی‌های ظاهری استفاده نمایید. ست‌های چرمی اریسا شامل کیف پول، جاعینکی، جاکارتی، کیف پالتویی و کمربند می‌شوند. این لوازم طراحی ظاهری مینیمال و ساده‌ای دارند. طراحی مینیمال کمک می‌کند تا در هنگام استفاده از محصولات دست بازتری برای انتخاب داشته باشید و آن را با هر استایلی ست کنید.

این لوازم با تنوع رنگی قابل توجهی نیز عرضه می‌شود. ست‌های چرمی در طیف رنگ‌های تیره و خنثی عرضه می‌شود تا قابلیت استفاده بیشتری داشته باشند. مقاومت و استحکام ست‌های چرمی نیز بسیار زیاد بوده و به راحتی ساختار محکم خود را از دست نمی‌دهد. نکته قوت دیگر این محصولات چرمی دوخت ساده و ریز آن است. دوخت‌های اینچنینی جلوه لوازم چرمی را بیشتر به نظر می‌آورد. ست‌‌های چرمی اریسا بسته‌بندی حرفه‌ای دارد که گیفت را منظم و جذاب می‌کند. به همراه این ست‌ها یک کارت پستال تبریک یلدا نیز به همسرتان تقدیم کنید تا اثرگذاری گیفت بیشتر شود. تمامی ست‌های ما با حساسیت و بهترین تناسب طراحی شده و و مناسب‌ترین قیمت ممکن را در بازار دارد.

پک جواهرات زنانه

جواهرات یکی از پرفروش‌ترین گیفت‌های زنانه محسوب می‌شود. فرقی نمی‌کند که همسرتان چند سال دارد؛ خانم‌ها با هر سن و سال و موقعیتی شیفته جواهرات هستند و دریافت آن برایشان خوشحال کننده خواهد بود. بر همین اساس می‌توانید ست جواهرات زنانه را به عنوان هدیه یلدایی انتخاب نمایید.

 یکی از ویژگی‌های مثبت چنین هدیه‌ای این است که طیف قیمتی مختلفی از آن‌ها وجود دارد. اگر بودجه‌تان به خرید جواهراتی همچون طلا و نقره نمی‌رسد؛ جای نگرانی نیست. ما انواع زیورالات و جواهرات زنانه را با بهترین کیفیت موجود کرده‌ایم. برای طراحی جواهرات زنانه اریسا از هنرهای اصیل و سنتی ایرانی الهام گرفته شده و نوآوری‌های تحسین برانگیزی صورت گرفته است. زیورالات اریسا با فلزاتی همچون مس و استیل طراحی شده که رنگ ثابتی دارد و از سنگ‌های  فیروزه نیشابور اصل در ساخت ان‌ها استفاده شده‌ است.

موضوعی که ارزش این جواهرات را دوچندان می‌کند دستساز بودن آن‌هاست. بهترین طراحان با هنر دست این جواهرات را ساخته و جزئیات خاصی را بر آن‌ها نشانده‌اند. پک‌های رزیتا 3 و رزیتا 4، مهربانو 3 و مهربانو 5، زربانو 1 و زربانو 2 از بهترین‌ کادوهای رمانتیک برای خانمتان به شمار می‌رود که نسبت به ارزش خود قیمت ایده الی دارد.ظرافت در ساخت این محصولات به خوبی مشهود بوده و در عین حال از استحکام خاصی برخوردار است. یکی از اشتباهات رایج در اهدای این نوع از کادوها، پکیجینگ شلوغ و با طرح‌‌های پیچیده است. جعبه‌های زیورالات اریسا که به شکل ساده‌ طراحی شده‌اند، باعث می‌شوند جلوه زیورآلات بیشتر شود. اگر محدودیت بودجه دارید یا همسرتان به ست جواهرات علاقه‌ای ندارد و ترجیح می‌دهد یکی از انواع خاص آن‌ها را داشته باشد نیز قادرید از اریسا نوع خاصی از آن‌ها را سفارش دهید. این هدیه تا سال‌ها یادآور قدردانی و علاقه شما نسبت به همسرتان است پس با انتخاب  زیورآلات مناسب و با اصالت، شب یلدا را پر از شادی و خوشحالی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من