تعریف ولکام پک جذاب از زبان کارمندان ایرانی

ایده های جذاب برای خرید ولکام پک برای کارکنان
در این مقاله میخوانید

پیشنهاد می‌کنیم که در بدو ورود کارمندان جدید به سازمان استراتژی‌هایی داشته باشید. استراتژی درست باعث می‌شود که افراد، بیشتر با سازمان ارتباط داشته باشند و خود را با قوانین آن وفق دهند. یکی از بهترین استراتژی‌ها برای کارمندان تازه‌کار، هدیه‌دادن ولکام پک است.

از آنجایی که هر گیفتی را نمی‌توان ولکام پک نامید و مدیران اشتباهات زیادی در این زمینه دارند، ویژگی‌های جذاب‌ترین ولکام پک را با توجه به خواسته‌های کارمندان ایرانی بیان خواهیم کرد. با مد نظر داشتن این ویژگی‌ها تجربه دلنشینی از خرید کادوی  سازمانی برای پرسنل خود رقم خواهید زد.

💥مطالعه بیشتر: ولکام پک چیست؟

ولکام پک چیست؟

خیلی از مدیران تصمیم می‌گیرند به کارمند خود در هنگام ورود جهت کار در سازمان هدیه‌ای تقدیم کنند. به این گیفت‌ها ولکام پک یا هدیه خوشامدگویی می‌گویند. اهدای ولکام پک یک هزینه بی‌جا نیست و از جهات مختلفی بر سازمان و عملکرد کارکنانش تأثیر خواهد گذاشت. وقتی کارکنان این هدیه را دریافت کنند با انرژی بیشتری شروع به کارکرده و دیدگاه بهتری نسبت به محیط پیدا می‌کنند. همچنین احساس صمیمیت بیشتری با مدیران کرده و به‌زودی با آنان اُخت می‌شود. ولکام پک به افراد می‌فهماند که قدردان حضورشان در محیط کاری هستید و مایلید ارتباط کاری شما به شکل استاندارد و درست پیش برود.

ولکام پک برای کدام سازمان‌ها مناسب‌تر است؟

یکی از پرسش‌های اصلی این است که برای چه سازمان‌هایی ارائه ولکام پک درست و برای چه سازمان‌هایی نادرست است. در حقیقت نمی‌توان به این سؤال، پاسخ قطعی داد و کاملاً بستگی به سبک و هویت سازمان دارد؛ اما به طور کل تهیه ولکام پک برای سازمان‌هایی درست‌تر به نظر می‌رسد که نیاز به کارمندان دائمی دارند. در سازمان‌هایی که کارمندان ارتباط مستقیمی با مدیران و مجموعه ندارند و به طور مرتب افراد مختلفی جایگزین کارکنان فعلی می‌شوند، ولکام پک ضرورتی ندارد. تجربه ثابت کرده که ولکام پک برای سازمان‌های خدماتی بیشترین اثرگذاری را دارد. برای مطالعه بیشتر در این خصوص مقاله چه شرکت هایی ولکام پک (بسته خوش‌آمدگویی) میدهند؟ را مطالعه بفرمایید.

ویژگی‌های بهترین ولکام پک سازمانی

ولکام پک یک هدیه معمولی نیست و تفاوت زیادی با هدیه‌های رایج دارد. برای اینکه قابل توجه‌ترین هدیه را تهیه کنید باید از این پنج ویژگی غافل نشوید:

قرار دادن نامه حاوی خوشامد گویی و تشکر از زبان مدیر

هدیه‌ها به تنهایی عاملی جهت خوشامد گویی و ارائه حس خوب نیستند؛ باید اِلِمان دیگری نیز در پک قرار دهید که انرژی و حال خوب را فرا بخواند. مدیران با قرار دادن نامه حاوی خوشامدگویی و تشکر از پیوستن کارمندشان به تیم کاریشان این احساس را ایجاد خواهند کرد. برخی از مدیران سعی می‌کنند که فاصله زیادشان را بین خود و کارکنان حفظ کنند؛ این کار در عمل چندان ایده خوبی نیست و عمق همکاری را کاهش می‌دهد. با قرار دادن نامه به کارکنان می‌فهمانید که چنین مدیری نیستید و ارتباطات سالم کاری برایتان اولویت دارد. پیشنهاد می‌کنیم این گیفت را به همراه نامه در یک جلسه معارفه جمعی به فرد موردنظرتان تقدیم کنید. توجه داشته باشید که لحن این نامه باید رسمی و متناسب با روابط کاری باشد. از نوشتن نامه با روایت بیش از حد رسمی یا بیش از حد صمیمی خودداری نمایید.

ارائه گیفت با بسته بندی شخصی سازی شده

بسته بندی و پکیجینگ اهمیت زیادی در ولکام پک دارد. شاید شما یک ظرف صنایع دستی نفیس دست ساز را به عنوان هدیه انتخاب کرده باشید؛ اما همچنان نمی‌توان گیفت شما را ایده آل خواند. هدیه خوشامدگویی سازمانی به شرطی ایده آل است که پکیجینگ زیبا و چشم نوازی داشته باشد. پیشنهاد می‌کنیم که گیفت و بسته بندی را با لوگو و المان‌های سازمانتان سفارش دهید. این کار به کارمندان می‌فهماند که وقت و هزینه برای جزئیات هدیه او به خرج داده‌اید. همچنین همیشه با دیدن گیفت خود به یاد سازمان خواهد افتاد. یادتان باشد که حتماً به تناسب پکیجینگ و هدیه توجه کنید. اگر هدیه شما ماهیت سنتی دارد، پس بهتر است که پکیجینگ به شکل مدرن تهیه نشود. ابعاد بسته بندی نیز اهمیت دارد و باید استانداردترین ابعاد نسبت به گیفت تهیه شود.

قرار دادن خوراکی‌های جذاب در ولکام پک

یکی از ایده‌های هوشمندانه برای طراحی بهترین هدیه، قرار دادن خوراکی‌های جذاب در پک است. در کشور ما انواع و اقسام خوراکی و شیرینی‌های خوشمزه و لذیذ وجود دارد که می‌توانید آن را در پک قرار دهید. این خوراکی‌ها تنوع خوبی در کنار دیگر لوازم گیفت خواهد بود. از خوراکی‌های رایج در ولکام پک می‌توان به آجیل و مغزیجات، گز و سوهان، لوکوم و مواردی از این قبیل اشاره نمود. چنین گزینه‌هایی هم ارزش مادی بالایی دارند و هم پرطرفدار هستند. اهدای ادویه‌های گرانقیمت و پرکاربرد محلی همچون زعفران و هل هم ایده بسیار خوبی به نظر می‌رسد.

ارائه گیفت خوش‌آمد گویی مرتبط با شغل افراد

می‌توانید هدیه خود را در ارتباط با پوزیشن شغلی تهیه کنید و آن را فقط به کارمند موردنظرتان تقدیم کنید. برای مثال اگر کارمند، مهندس کامپیوتر جدید شرکت شما است؛ هدیه‌ای در ارتباط با شغل او تهیه کنید. این هدیه گیفت را شخصی‌سازی شده و منحصر به فرد می‌کند. توجه داشته باشید که گیفت نباید صرفاً وظایف کاری کارمندان را راحت‌تر کند و بهتر است خارج از محیط سازمان کاربرد داشته باشد؛ در غیر این صورت افراد حس می‌کنند که هدیه صرفاً برای پیشبرد فعالیت‌های شغلی بوده و به حضور اون توجه خاصی ندارید. همچنین می‌توانید این موضوع را به شکل نمادین اجرا کنید. یعنی لوگو، مجسمه یا حتی تابلو زیبایی در ارتباط با ماهیت شغلی فرد تقدیم کرده تا به شکل نمادین اهمیت نقش شغلی، حضور و اعمال او پاس داشته شود.

ولکام پک تنقلات و آجیل برای خوش آمد گویی به پرسنل

توجه به سلیقه، سن و جنسیت افراد

بهتر است که یک هدیه خاص را به شکل فله‌ای برای همه افراد تهیه نکرده و ریزه‌کاری‌های بیشتری رعایت کنید. دلیل امر فوق این است که هر فردی با توجه به سن و جنسیت خود علایق خاصی دارد و یک هدیه نمی‌تواند برای همه کارمندان مناسب است. شما باید  یک دسته بندی بر اساس سن و جنسیت افراد داشته باشید و بر طبق آن در هدایا تغییراتی ایجاد کنید.

اریسا، مرجع خرید جذاب‌ترین ولکام پک‌های سازمانی

اریسا مرجع خرید انواع ولکام پک‌های سازمانی است و می‌تواند هدیه دلخواه شما را به هر تعداد آماده کند. فروشگاه ما با ارائه انواع هدیه‌ها در سبک صنایع دستی، سیستم بسیار پیشرویی داشته و از هر جنبه هدیه‌ها را تحت بررسی قرار می‌دهد تا انتخابی ویژه داشته باشید. هدیه‌های ما ماندگاری و مقاومت بالایی دارند. علت این امر تهیه بهترین متریال‌ها و کمک گرفتن از استادان و طراحان نامدار ایرانی است. ماندگاری بالای ولکام پک باعث می‌شود که افراد به درجه یک بودن گیفت خود بیشتر واقف شوند و با دیدن چندین باره گیفت، خاطره خوش حضور در سازمان در ذهنشان بازیابی شود.

یکی دیگر از نقاط قوت سازمان ما، ارسال سریع با رعایت ایمنی و سلامت محصولات است. فروشگاه ما بیش از هفت هزار هدیه آماده در انبار خود دارد که پس از ثبت سفارش سریعاً به دست شما خواهد رسید. ولکام پک‌های سازمانی ما در انواع مختلفی ازقیمت‌ها طراحی شده است تا بتوانید با هر بودجه‌ای گیفت ارزنده‌ای دریافت کنید.

ما حتی از پکیجینگ و ریزترین جزئیات هدیه‌ها هم غافل نشده و ایده‌های بدیعی اجرا کرده‌ایم. علاوه بر این اگر علاقمندید که پک اختصاصی خود را بسازید یا تغییراتی در پک‌های موجود ایجاد کنید، می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا سریعاً اجرا شود. اگر مدیر یک سازمان هستید و نمی‌دانید که کدام هدیه را برای ولکام پک  انتخاب کنید هم مشاوران ما با تجارب طلایی خود، شما را راهنمایی می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من